Publikováno Duben 24, 200619 r Hledam informace o tom, jak velky vliv ma pouziti benzinu N95 misto N98 v Oktavce I RS na vykon, zivotnost, tj. pouziti mene okt. benzinu nez doporucuje vyrobce. Zatim jsem jen nasel clanky opacne tj. o pouziti benzinu s vyssim okt. cislem nez jaky je vyrobcem doporucen. Nejvice bych ocenil prakticke zkusenosti. Diky.
Duben 24, 200619 r MAM RS A ZATIM SEM VYSLEDOVAL ZE NA 95 TO JEDE O TROCHU HUR.JINAK JEZDIM NA BLUE OCTANS 99 MAM TOTIZ U BENZINY NAKOU TU SLEVICKU JINAK JE TO PALBA.
Duben 24, 200619 r Hledam informace o tom, jak velky vliv ma pouziti benzinu N95 misto N98 v Oktavce I RS na vykon, zivotnost, tj. pouziti mene okt. benzinu nez doporucuje vyrobce. Zatim jsem jen nasel clanky opacne tj. o pouziti benzinu s vyssim okt. cislem nez jaky je vyrobcem doporucen. Nejvice bych ocenil prakticke zkusenosti. Diky. Také bych se něco nowého dozwěděl
Duben 29, 200619 r Na N95 je to trochu horší,ale určitě to nemá vliv na životnost motoru.Taky na něj jezdím...
Květen 6, 200619 r Rozdíl je pouze v tom, že to jede p něco hůř.....Zkus jednou natankovat 99oktanů a uvidíš....
Květen 23, 200619 r Vies co skus? Vyjazdi nadrz co najviac, a povedz niekomu, nech ti natankuje jedno z toho bez toho, aby to vedel. Som si skoro isty ze nic nepocitis... A myslim, ze kazde auto so vstrekovanim ma RJ na typ benzinu- taky maly box s tromi pinmi a podla toho ktore spojis, sa prisposobi RJ.
Květen 23, 200619 r Oktanové číslo u benzínu "velmi obecně" udává odolnost vůči detonačnímu spalování směsi ve válcích motoru. Tzn. čím větší číslo tím více "odolný" benzín. Proto při použití benzínu s nižším oktanovým číslem než udává výrobce v určitých režimech chodu motoru (např. při nízkých otáčkách a velké zátěži) dochází k detonačnímu spalování (klepání motoru) i když dnes již není tak znatelně slyšitelné jak to známe od staších vozidel. Pro detonačním spalování se z paliva uvolňuje energie která se za normálních okolností využije pro přeměnu na pohybovou energii. Při detonačním spalování tak dochází k rozkmitánání hmoty motoru což má zjednodušeně za následek zvýšené namáhání jednotlivých pohyblivých částí motoru. Rozhodně však nelze říci, že občasným použitím benzínu s nižším oktanovým číslem než udává výrobce dojde k poruše motoru, i když pak mi uniká smysl pořízení ereska.
Květen 23, 200619 r Oktanové číslo u benzínu "velmi obecně" udává odolnost vůči detonačnímu spalování směsi ve válcích motoru. Tzn. čím větší číslo tím více "odolný" benzín. Proto při použití benzínu s nižším oktanovým číslem než udává výrobce v určitých režimech chodu motoru (např. při nízkých otáčkách a velké zátěži) dochází k detonačnímu spalování (klepání motoru) i když dnes již není tak znatelně slyšitelné jak to známe od staších vozidel. Pro detonačním spalování se z paliva uvolňuje energie která se za normálních okolností využije pro přeměnu na pohybovou energii. Při detonačním spalování tak dochází k rozkmitánání hmoty motoru což má zjednodušeně za následek zvýšené namáhání jednotlivých pohyblivých částí motoru. Rozhodně však nelze říci, že občasným použitím benzínu s nižším oktanovým číslem než udává výrobce dojde k poruše motoru, i když pak mi uniká smysl pořízení ereska. presne tak, takze benzin s vyssim oktanovym cislom najde uplatnenie v motoroch so sklonmi detonacneho spalovania prip. spalovania chudobnej zmesi. Ale dnes uz ma prakticky kazdy motor (neviem ako u ostatnych v octe) snimac detonacneho spalovania, ktory upravi predstih a i ked s kratkodobym znizenim vykonu by sa motoru nic vazneho stat nemalo...
Květen 24, 200619 r Přidám i svoje postřehy a zkušenosti (mám rok RS a měl jsem dva roky služební 1,8 T) - zásadní rozdíl opravdu při normální jízdě není , když se chceš svézt, tak některé "vysokooktanové" benzíny znát jsou - z vlastní zkušenosti je fakt nejlepší od benziny BLUE 99 (stojí ale ranec) - já jsem zkoušel od SHELLu V Power a musím říct, že zklamání (cena o 2 Kč vyšší a minimální rozdíl) , od doby co je benzín cenově kde je, jezdím na N 95 a absolutně bez problémů
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.