Leden 7, 201312 r Já jsem stejně Pawoukovi vděčný za spoustu informací ohledně vygajdaných řetězů.Sám už to sleduji jen sporadicky,ale stejně mne to štve-kvůli takové slabině,kterou řetězy bezesporu jsou,má motor TSI pokaženou pověst.
Leden 8, 201312 r Zdravím,dnes jsem absolvoval garančku.Yeti mám vyrobené v říjnu2010 a do provozu šel v lednu 2011 takže se mi garančka načetla po dvou letech(při ujetejch 15ti tisících) ikdyž mám zaplacenou prodlouženou záruku na 4roky/60tisíc. Udělali běžnou garanci a stálo mě to po všech slevách cca 5.400kč.Hned jsem technikovi hlásil ty studené starty kdy vyletí otáčky nahoru a postupně to po pár vteřinách a řehtání přestane.Pak servismen řekl že to na počítači nic nenačetlo a že prý jen přehráli soft...Budu to ted' víc sledovat a nahraju si to na telefon(video).Ty asi budeš mít novější,"vychytanější" řetěz. atd. Jinak by jsi už asi měl za sebou svolávačku a dávali by ti podložku pod turbo..... Domů jsem jel s pocitem že mi to tak nějak víc hučí....?Nevím, snad si to všechno sedne. V podstatě mám obavy z toho že se motůrek jednou po záruce položí a škodovka se mi nato vykašle a Kulance? Bůchví kde jí bude konec.Tohle auto jsem si kupoval s vědomím že ho chci mít dlouho. Auto vyrobeno 2.5.2011 přesně :-) 2x reklamováno rachocení a 2x přehraný soft. Jo svolávačka podložka a znak škoda. No servis říká, že mám nový řetěz, ale co jsem se všude dočetl, tak mám starý typ. Tak při garančce jsem jim sdělil rachocení a prej jim to neudělalo a mám to sledovat , směšné co ? Do konce záruky mám půl roku a mám strach, že se potom nedoplatím, když mi na to servis doslova se*e.
Leden 8, 201312 r Občas to chce také prostudovat témata o stejném motoru v jiných sekcích,např. Fabia II a dozvěděl by ses zhruba toto: "Technická produktová informace 2026741 - Kovové klepání po studeném startu Datum zveřejnění: 10.10.2012 Prodloužený rozvodový řetěz. K prodloužení řetězu může dojít pouze do data výroby motoru 17.6.2011. K modifikaci rozvodů došlo od data výroby motoru 18.6.2011 včetně. Od tohoto data výroby motoru neprovádějte žádné opravy, zaklepání po startu není závadou." nebo toto: "Technická produktová informácia zverejnená 24.9.2012 Kovové klepanie po studenom starte, kovové hluky z oblasti rozvodov: Predlzeny rozvodovy retaz: K predlzeniu retazu moze dojst iba do datumu vyroby motoru 17.6.2011 K modifikácii rozvodov doslo od datumu vyroby motora 18.6.2011 Od tohoto datumu vyroby motora nevykonavajte ziadne opravy, zaklepanie po startu neni zavadou." ... Takže teoreticky bys tam měl mít ještě starší verzi řetězu. Děkuji za info
Leden 10, 201312 r Tak se po delší době hlásím. Najeto je 155 tis km. A motor šlape bez problému, občas dojde k onomu zarachocení, ale jak sem už řekl posledně když je motor studený. Zatím sem to nějak neřešil. Nechám to na jaro. Spíš, se mě stalo asi 3 krát během 1tis km, kdy mi auto z ničeho nic spadlo do nouzového režimu za jízdy. Víc jak 60 km/h to nejede. Ale po zastavení a opětovném nastartování to bylo ok. No hledali jsme závadu a pokud se to vysloveně neobjevilo nic jsme nezjistili. Když se to stalo asi po 3 jel jsem rovnou do servisu a vyběhla závada čidla palivového čerpadla (sporadická chyba). Po vymazání vše ok??? Servis si neví rady. Řešil tu to někdo, opětovné spadnutí do nouzového režimu?? Ono když vás to potka na dálnici. Nic příjemného....
Leden 10, 201312 r "Dálniční" nouzáky a dva dokonce při předjíždění ve stoupání jsem prožíval s náhradní HTP Fábií a po cca třetím "pádu"(celkem asi 7 ) jsem měl naučený grif to stylem vypnout-nastartovat znovu aktivovat jak mazák za jízdy. Ty Tvoje nouzáky oni nevyřeší jen pouhým mazáním a lepší bude, máš-li blízko servis zajet při nouzáku tam. Po restartu zdechnutím motoru to nahrubo smázneš a jednotka si závady nepamatuje a oni to přečtou jen když to nezdechneš. Upraveno Leden 10, 201312 r od Jakub Nabel
Leden 11, 201312 r a kde poznám jake datum vyroby motoru mam v aute.... auto je sice vyrobeny 10/2011 , ale motor tam muze byt klidne starsiho data... protoze podlozku na turbu mi uz delali vrámci svolávačky....
Leden 11, 201312 r Zkus se podívat na plastovou trubku sání,co vede od turba do mezichladiče stlačeného vzduchu - bývá tam samolepka,kde by ten datum výroby měl být. Jinak ale pochybuji,žy bys tam měl o půl roku starší motor,než zbytek vozu. Upraveno Leden 11, 201312 r od Pawouk
Leden 24, 201312 r tak sem našel samolepku zezadu motoru směrem ke kabinové přepážce a tam je velká samolepka a na ní datum 04.01.2011....
Leden 24, 201312 r no je to možný... mrkni se na služební fábku a uvidíš...co tam máš za datum Upraveno Leden 24, 201312 r od hadak11
Leden 24, 201312 r jj,mám nějaký štítek přímo na tom potrubí,jak jsem psal. Akorát si na to zítra musím vzpomenout. Mně to právě přišlo divný,když se na sklad moc nevyrábí.
Leden 25, 201312 r Takže já to mám na Fabii takto: motor dle štítku na sacím potrubí od turba vyroben 3.5.2010,auto je vyrobeno 5/2010. Na motoru směrem ke kabině jsem našel jen jeden štítek - samolepku - na mezichladiči stlačeného vzduchu a ten je čistě k němu - je tam číslo dílu.
Únor 11, 201312 r Zdravim Tak dříve zmíněná závada.... byla vyměněna podložka a přehrán software a je klídek. Jezdíme v klidu dále. Divím, že se to ozvalo až po 156tis
Únor 12, 201312 r Zdraví,včera přijel zákazník-Golf 1.2Tsi,taky ho zlobjej studené starty a rachtání řetězu,taky se to snaží na servisu jako řešit a nic se neděje,také byl nedávno na garančce v 15ti tisících a stálo ho to všechno 2.800kč a mě u Yeti po všech slevách 5.400kč. Jezdím ted' průměr za 7,2l a to jsem si dával dost záležet ...
Únor 12, 201312 r Zdravim Tak dříve zmíněná závada.... byla vyměněna podložka a přehrán software a je klídek. Jezdíme v klidu dále. Divím, že se to ozvalo až po 156tis Jo,to jsou věci. Podložka vyměněna? Protože tam byla ta tenčí 1mm a teď tam máš tu s tloušťkou 2 mm? Nebo namontována,jelikož tam předtím žádná nebyla?
Březen 4, 201312 r pawouk: Byla tam ta tenčí 1mm a dali mi tam tu silnější 2mm. Ta menší tam byla už od počátku...
Březen 4, 201312 r Dík za odpověď. Ať ti to frčí bez dalších problémů. Ale píšeš,že ta tenčí tam byla od počátku - tedy jsi už koupil nového Yetiho s tou podložkou?
Březen 4, 201312 r Člověče Jakube nestraš. Chudáci s TSI se nemůžou vzpamatovat z rozvodů a ty na ně vybafneš s takovou věcí. To bude čistě provozem - usazené a vypálené "nečistoty" apod. Nebo snad ne?
Březen 4, 201312 r Řešeno ne, jen myslím, že jsem sem psal, že mi říkal můj známý mechanik, že u 1,4 TSi už mění motory dost často, něco s ventily říkal určitě... zapékání ventilů? Nějak jsem to moc nevnímal, v tu dobu mě už zajímalo TDi. Ale třeba to bude něco podobného i u 1,2 TSi, ale on mluvil určitě o 1,4...
Březen 4, 201312 r Tak mi nestmavl ani dekl na felině a ta si sem tam i cvrkla olejíčku z těch průchodek. Už to není ten světlý bod pod kapotou a nebo se ten motor stydí tak že už ztrácí lesk a slávu.
Březen 5, 201312 r No jo, sakra, koukám že tebe se týká i ta 1,4 TSi. Ale tak třeba nevěděl co říká. Říkal že rozvody u 1,2 TSi jsou klasika, ale co teď mají ty 1,4 TSi tak že to je o dost horší. Ale je možné, že pořád v rámci Fábií - takže 1,4 TSi v RS. Říkal něco o moc velkém výkonu na malý motor... No ale nikde se o tom nepíše, tak třeba jen strašil, na druhou stanu neměl proč, já tam byl vybírat TDi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.