Přejít na obsah

Spotřeba a zkušenosti z provozu


kapl

Doporučené příspěvky

Yeti 1.2TSI není auto na dálnici. Je to těžky, aerodynamika letící šatní skříně a motor, který musí chladit katalyzátor vtřikováním obohacené směsi, to je past na dobrou spotřebu. Pri běžném  dálničním tempu 130km mám spotřebu kolem 8l. Za 10l jsem jel pouze s plně naloženým autem s pedálem plynu na podlaze  a rychlostí 150km/h furt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

To se potkají-američan,japonec a čech.Američan říká: Mě,když se něco náhodou stane se zánovním autem -Tak mi nabídnou jako omluvu  hned nový a s ještě lepší výbavou. Japonec povídá: To mě kdyby se něco stalo  s autem tak mi hned přistavěj ůplně nový auto s plnou nádrží a palivo mám zdarma!

Čecháček se škodofkou 1.2tsi 77kw na kterou škudlil půl života to poslouchá a říká:No, to já jsem stím v servisu na reklamacích často. Studené starty lítají,lidé se za mnou na ulici otáčejí,motor rachotí a na servisu jen-ZÁVADA SE NEPROJEVILA a MÁTE TO V ZÁKLADNÍM NASTAVENÍ.!  Američan se na něj podívá a říká: Hele,a ta tvoje škodofka, ta vyrábí jen zametací stroje a nebo dělá taky  motorový pily? :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mě se závada projevila. Cukání při zrychlení. Mám pocit, že oříšek bude Škodovka, na servis nemůžu říci ani babuša. Uvidíme příští týden. Hele Honimire99, kup si konečně něco jiného a pořád tu nefňukej jako baba. Fakt mě to unavuje. Poslechni si např., co říkají technici od Renaultu: Kupujte Dacie, origo Renaulty se se...ou. Už jsem psal na jiném vlákně, že jsem si prošel i jiná fóra a všude je něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neboj příští týden se jdu objednat do servisu (chci to hned zač. března dát na internet a zbavit se toho,auto v záruce najeto 23 tisíc.) ale nerad bych zacvakal výměnu rozv. sady za svoje protože takhle to nikdo nekoupí. Vzpomínám jak mě minulý rok ser. technk, to bylo ve třetím servisu ve dvou týdnech vyprovázel s nepořízenou a říkal: Udělal jste chybu,měl jste to koupit v dýzlu,no my víme že tyhle motory jsou ůplně tragický ,my by jsme vám na tom něco i vyměnili ale škodofka by nám to nezaplatila....

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš, Honimíre. Já měl při patáliích s TSI vždy náhradní auto, benzín po mne nikdo při půjčení na 1 den nikdo nechtěl, stav paliva v náhradním nikdo ani před půjčením ani po půjčení neřešili. Jen jsem ho z klidu duše vracel se stejným stavem jako při převzetí, na rozdíl od jiných.... Při třetím reklamování se ovšem zacukal servis, ne Š-A a tak jsem docílil příjezdu techniků z Boleslavi a vše dopadlo jak jsem chtěl. A že bych zanevřel na Š-A a siláckými řečmi si léčil komplexy?? Nemám to zapotřebí. Další auto snad během týdne objednám, ale vzhledem k modelu této značky a jeho proporcím se na něj TSI EA111 nehodí. Období temna překonám s TDI a pak se snad k benzínu vrátím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslím, že je to o komplexech... prostě ŠA kašle na český zákazníky.... a já nejsem ovce a tak budu kašlat na ŠA....kámoš si chtěl koupit Rapida 1,2 tak jsem mu to rozmluvil a koupil si Megana GT 1,6 16V....v Yetim si nechám na vlastní náklady vyměnit rozvody a auto dám na doježdění manželce a pak se zase vrátím k Volvu...je to jednoduchý jak facka vy serete na mě já se příště vyseru na vás  - můj vzkaz do ŠA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím Renaultem to byla rada nad zlato. Úplně stejně si v hospodě nechal poradit manžel mojí dobré kamarádky a bijí se od loňského srpna do hlavy co to mají za krám. A shodou okolností jsem dokonce i já neměl čisté svědomí jim "poradit" TSI, ale jen jsem řekl o možných problémech a aby si počkali na ustálení, budou-li problémy s TSI v OIII (mimochodem zatím klid). Dnes ji štve, že nepočkali. Každopádně je to pořád lepší než nechat čárku pro žluťásky. Raději pořád Evropa než ty věci původem z Asie. Jen se doufám nerozjede teoretizování o tom kde vyrábí Š-A díly. Ty nejzásadnější jsou z EU. A silácké řeči jsou povětšinou utěšováním mindráků, viz "já na vás s..u" a srejně si to auto nakonec za své opravíte a necháte :kol-44:  :kol-44:  :kol-44: .

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A i kdybych měl, tak rozhodně i přes epizodu s TSI a to bych mohl vyprávět nebudu na tyto problémy ani flusat a ani nic přechvalovat. Pokud jsi četl správně příspěvek, tak jsem psal i o mém nedobrém rozpoložení při radě s TSI, stejně tak s raději koupenými Renaulty z EU než něco jiného odjinud. A k Renaultu jako takovému. S poruchami u nich se jaksi počítá a u Š-A a VW je to bráno jako něco nepřístojného, protože se tato groupa dlouhodobě drží v celkové spolehlivosti(neberu TÜV- to jsou jen statistiky vytlučených stabilizátorů) dost statečně a i "tvoje Volvo" není zrovna vzhledem k jejich image nikterak za hvězdu. Pomalu co modelový rok i v rámci typu, to jiné motory a podvozkové skupiny a hromada různorodých problémů,stejně jako Saab vs. Opel. My jsme měli ve firmě, naší rodinné firmě, dva Renaulty- Scénica 1,6 a dodávkového Mastera 2,8(ročník 1998). Taky si škarohlídi klepali na čela, ale Master, se kterým jsem jezdil já s dloubáním v nose udělal bez zaváhání,mimo dětské nemoci na spínači zpátečky na převodovce, najel 350000 Km(pak jsem z firmy odešel). A Scénic od roku 1998 jezdí dodnes a má kolem 350 000 Km taky. Vidíš, nenosím trenky Š-A a mám soudnost. Mimo 2 Rencků byly ve firmě dvě Feliny(jednu ukradli), pět Formanů VanPlusů, dva Transity a vyloženě kepl nebylo ani jedno auto. Pak jsem sedlal po odchodu z firmy LIAZku, Rencka, Iveco. Pak se mi změnou zaměstnání propletlo rukama pět firemních Škodylaců s úhrnným nájezdem cca 600000 km a díky spokojenosti jsem Škodárnu jako novou, tu bedna na profilovce, koupil k domácímu taky Renckovi Clio. Myslím, že stačí aby jsi věděl, kdo  tady píše a ví o čem mluví a zároveň není ani řiťolezec Š-A(VW) a ani bezdpáteřní flusač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady nejde o problémy s TSI ale o přístup k zákazníkovi, taky máte firmu a určitě pokud se budeš chovat ke svým zákazníkům, tak jako ŠA tak se může stát že místo úspěšného podnikání budeš sedět frontu na ÚP....ŠA prostě český klient nezajímá a v tom je ten problém, taky občas v práci něco pokazím nejse bůh, ale vždy se k zákazníkovi chovám s úctou a pokorou (potažmo chci jeho prachy pro vlastní blaho), a protože ŠA se chová - slušně řečeno divně - tak už moje prachy neuvidí toť vše :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem slyšel, tak je to problém koncernu VW jako celek. Prostě nás považují za východ. U nás známému na Pasatu reklamaci neuznali, naštval se, zajel do Rakouska a vše bylo jako v pohádce. Žádné dohadování, vše uznali a opravili bez problémů. V Británii musejí těm 1,2 bez mluvení vyměňovat rozvody jako na běžícím pásu, jinak by tam nebyl Yeti tak oblíbený. :kol-32:  Pak asi není divu, že servis raději strčí hlavu do písku...

Uvidím, jak to dopadne s mým Yetíkem příští týden. Pokud nedopadne, tak si rozvody nechám vyměnit za své a pořeším, co bude dál. Včerejší jízda do Rožnova byla tristní. Pokud jsem chtěl předjíždět nebo přidat do kopce auto cukalo. Ve vesnicích jsem přidával plyn raději jen pokud nikdo nestál na chodníku. Takže velmi klidná jízda a jízda na tempomat.

Editováno: , autor: Tygrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tygříku, četl jsem Tvé symptomy tady i ve vláknu u Artigase a silně mě to připomíná můj návrat z hor na začátku února. Kousek od Šternberka (Horní Loděnice) se mi najednou začalo auto při přidání plynu třepat a MaxiDot na mě začal být sprostý. Prý porucha na ESP a zkontrolujte si tlak v pneu. Naštěstí byla cca 100m přede mnou bezinka, tak jsem tam zajel, vypnul motor obešel auto a vše OK. Po opětovném nastartování už auto hlásilo závadu na motoru a posílalo mě do servisu. Byla sobota odpoledne, takže následoval telefonát na Škodu Assistance a za půl hodiny tam byla odtahovka, která mě (zadarmo, v rámci záruky mobility) zavezla do servisu v Olomouci. Tam jsem auto nechal a jel do Zlína druhým autem. V pondělí ráno jsem volal do Olomouce a tam mě řekli, že už to mají na diagnostice a že je špatný kabel ke svíčce na třetím válci, takže na chvíli se moje TSI cítilo jako HTPčko :) . Buď kuna, nebo jiné mechanické poškození. Do oběda to bylo opravené a večer po práci jsem sedl na autobus a jel do Olomouce pro Yetíka. Naštěstí v servise měli otevřeno do 22:00 a přijeli si pro mě až na nádraží. Celkově mě ta sranda stála cca 900,- . Takže snad to u Tebe taky nebude nijak zlé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myšpulíne, to vše jsem si myslel taky, špatný benál, kuna, kabel, svíčka, zblblé ESP... Diagnostika nic neukázala, až po projetí auta a objevení se problému technik stanovil diagnózu: rozvody.  Takže zítra se ukáže, zda ŠA uzná výměnu v rámci záruky nebo to zacáluji z vlastní kapsy.  :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, 

potreboval by som radu. Som laik, tak to tak aj popisem :) ospravedlnujem sa vopred odbornikom. 

Mam Yetiho 1,2 TSI a asi po mesiaci pouzivania ( kupovany ako rocny s 19000km) mi zacalo tak divne na par sekund po starte drncat v aute. Pozerali mi rozvodovu retaz, ale ze ta je 3/2012, tak by mala byt uz ta nova. Dnes ako som ho viezol do servisu, tak som sa rozbehol na 1 a ked som vyradil z nicoho nic mi skocili otacky na volnobehu na 3000. Mam ho zatial v skodovke a testuju ho, som zvedavy co povedia. Zaujimal by ma Vas nazor, ci ma niekto podobnu skusenost podla mojho opisu. 

 

A este mam jeden postreh, ked cuvam a zacnem brzdit, tak pocujem taky zvuk, ako ked sa nieco rozpoji, alebo spoji od prednych kolies. To som tiez povedal, nech to pozru, ale ako nahradne vozidlo som dostal uplne noveho yetiho 1,4 tsi a ked som cuval, urobil to iste a viac krat. Je to ok, alebo je to nieco co treba riesit? Dakujem za kazdu radu a este raz sa ospravedlnujem za svoj laicky popisany prispevok. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drnčí i řetězy z roku 2012 a dokonce i 2013 (viz Rapid). Neřešitelné. Podkud si to je občas "brnkne" asi nemá smysl to řešit. Vždyť vidíš, jak se k tomu škodovka staví. A v servise to drnčení někdo slyšel (resp. projevilo se jim)?

Zde je předmětné TPI:

Technická produktová informace 2026741 - Kovové klepání po studeném startu

Kovové klepání po studeném startu
Datum zveřejnění: 10.10.2012

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny

Kovové klepání po studeném startu, kovové hluky z oblasti rozvodů.

Technické pozadí

Prodloužený rozvodový řetěz. K prodloužení řetězu může dojít pouze do data výroby motoru 17.6.2011.

K modifikaci rozvodů došlo od data výroby motoru 18.6.2011 včetně.

Od tohoto data výroby motoru neprovádějte žádné opravy, zaklepání po startu není závadou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, je to dost tlumené, ale řekl bych, že na tom prvním videu je to rachocení řetězu. Lepší by bylo nahrát to při otvevřené kapotě přímo v motorovém prostoru.
A k divnému zvuku při couvání - podívej se sem a svůj problém tam napiš, ať se to tady nemotá s motorem dohromady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel u provedení "novějšího" jsem byl jaksi upozorněn, že i nové provedení si po usazení řetězu, tzn. cca po 20000 km sem tam chroupne. Chroupnutí se odehraje max do dvou vteřin a nebude se to moct řešit jako důvod k reklamaci. Objeví-li se to chroupnutí na dobu delší jak 3 vteřiny a dojde k velmi častému výskytu, bude se to řešit individuálně. Pokud však je jen občasné smolík. Ani jedno ze slov neberte jako omluvu potíží TSI a ani jako bezbřehé hanění. Holt jsou věci, které jsou takové jaké jsou :kol-32:  :kol-32: :kol-32:  :kol-32:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem velmi pekne za vsetky informacie. no netusim co je to obcas, startujem denne cca 30 krat a urobi to pri 10. akoze mne ten zvuk az tak strasne nevadi, skor mi ide o to, ze mi konci zaruka 05/2014, tak som chcel nech to vidia v skode a nech sa mi nestane nieco s motorom. auto jazdi ako hodinky, okrem toho ze to obcas zavrci je fajn. mal som aj pred tym 1,2 TSI (seat leon 2010) a max spokojnost po vymene retaze hned na zaciatku bola zvolavacka a teraz mam tiez 1,2 TSI a vsetko ok. Je tato diskusia aj o spotrebe, tak napisem aj o tom nieco, na svojom yeti 1,2 TSI mam spotrebu priemer 6,6 a to mam 80% mesto a 20% okresky. teraz mam jeden den pozicane 1,4 TSI tah sa mi zda taky isty a spotreba podla palubaku 8,6  a jazdim tak isto ako na svojej 1,2 TSI. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...