Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nazdárek... Tak jsem také v řadách majitelů Octávek, kteří přišli ráno k autu a ejhle - noční návštěva... V mém případě to byl vylouoplej zámek u spolujezdce a chybí radio a airbag u spolujezdce. Nebo alespoň doufám, že jen u spolujezdce... Volant jsem rozlouplej neměl, ale nevím, jestli to nevyndali nějak šetrně... Dá se to nějak zjistit, aniž bych otevíral volant? Každopádně kdybych tu smažku nachytal, tak mu uskřípnu šišku dveřma... Jsou to K**VY ZK**VENÝ... :angry::angry::angry:

Vloženo

teda fakt by mě zajímalo jak ti ukradli airbag spolujezdce? museli ti zničit palubku, ne? pochybuju ze ji odsroubovali a sundali... jinak airbag ridice ti asi neukradli to bys 100%poznal....

Vloženo

No mám 1.8 20V r.v. 98 a tam je na airbag jakoby kastlík, kterej jde jednoduše otevřít... Palubka není jednolitá, takže stačí jeden dloubanec šroubovákem a je to. Našel jsem tam jen dva ustřížený drátky... :-(

Vloženo
No mám 1.8 20V r.v. 98 a tam je na airbag jakoby kastlík, kterej jde jednoduše otevřít... Palubka není jednolitá, takže stačí jeden dloubanec šroubovákem a je to. Našel jsem tam jen dva ustřížený drátky... :-(

Ustřižený drátky? Tak to byl nějakej sebevrah.

Vloženo

No já jsem žádný zbytky hlavy v autě nenašel... Asi měl helmu, sr*č jeden. Taky se mi nezdá úplně nejlepší řešení střihat aktivní airbag... No asi mu to za to stálo. Doufám, že si za ty prachy, co za to na burze dostal, koupil alespoň pořádnou dávku a dal si s ní zlatou!!! Svoloč jedna feťácká!!!! :angry::angry::angry:

Vloženo

i kdyby to střihnul při zaplym zapalování tak to nic neudělá, jen se rosvítí kontrolka na palubce jinak nic. jedině že by vzal kladivo a mlátil do jednotky airbagů pak možná (ale musel by mít zaplý zapalování)

Vloženo
i kdyby to střihnul při zaplym zapalování tak to nic neudělá, jen se rosvítí kontrolka na palubce jinak nic. jedině že by vzal kladivo a mlátil do jednotky airbagů pak možná (ale musel by mít zaplý zapalování)

co elektrostatika? nic proti :-) já osobně bych to třeba nestříhal

Vloženo

Uvědom si jak eletrostatika funguje a jak funguje airbag.Nic společného.Jak poíše Vaša,ani při zaplém zapalování se nic neděje,pokud ustřihneš dráty

Vloženo
A jak se přesně aktivuje airback?

Tak to si delas kozy, ne??? ::' V predni casti vozidla je cidlo, ktere pri aktivaci vysle signal do ridici jednotky a ta aktivuje naloz. Expanze plynu naplni vak s airbagem... Staci?

Vloženo

to bych to čidlo chtěl vidět

snímač nárazu (přetížení) je přímo v ř.j. airbagů. externí čidla jsou jen na boční náraz a jsou pod sedadly řidiče a spolujezdce.

roznětka se aktivuje napětím 12 V a větčím proudem (nevím kolik přesně).

Vloženo
to bych to čidlo chtěl vidět

snímač nárazu (přetížení) je přímo v ř.j. airbagů. externí čidla jsou jen na boční náraz a jsou pod sedadly řidiče a spolujezdce.

roznětka se aktivuje napětím 12 V a větčím proudem (nevím kolik přesně).

jj,je tak kulička,heč,která když narazí určitou silou na čidlo,tak pošle štrom a BUM.heč

Vloženo

Princip znám, ale nevědel jsem, jestli stačí připojit jenom 12V.

Ten větší proud je spínaný přes relátko nebo výkonový tranzistor?

Relátko je dost pomalý ne?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...