HonzaV Vloženo 26. Duben 2006 Vloženo 26. Duben 2006 Nazdárek... Tak jsem také v řadách majitelů Octávek, kteří přišli ráno k autu a ejhle - noční návštěva... V mém případě to byl vylouoplej zámek u spolujezdce a chybí radio a airbag u spolujezdce. Nebo alespoň doufám, že jen u spolujezdce... Volant jsem rozlouplej neměl, ale nevím, jestli to nevyndali nějak šetrně... Dá se to nějak zjistit, aniž bych otevíral volant? Každopádně kdybych tu smažku nachytal, tak mu uskřípnu šišku dveřma... Jsou to K**VY ZK**VENÝ... Citovat
luke Vloženo 26. Duben 2006 Vloženo 26. Duben 2006 teda fakt by mě zajímalo jak ti ukradli airbag spolujezdce? museli ti zničit palubku, ne? pochybuju ze ji odsroubovali a sundali... jinak airbag ridice ti asi neukradli to bys 100%poznal.... Citovat
HonzaV Vloženo 26. Duben 2006 Autor Vloženo 26. Duben 2006 No mám 1.8 20V r.v. 98 a tam je na airbag jakoby kastlík, kterej jde jednoduše otevřít... Palubka není jednolitá, takže stačí jeden dloubanec šroubovákem a je to. Našel jsem tam jen dva ustřížený drátky... :-( Citovat
luke Vloženo 26. Duben 2006 Vloženo 26. Duben 2006 tak to jo, sekat ruce, nic jinyho si nezaslouzej Citovat
Remus by skoda Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 No mám 1.8 20V r.v. 98 a tam je na airbag jakoby kastlík, kterej jde jednoduše otevřít... Palubka není jednolitá, takže stačí jeden dloubanec šroubovákem a je to. Našel jsem tam jen dva ustřížený drátky... :-( Ustřižený drátky? Tak to byl nějakej sebevrah. Citovat
Vaša Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 co je na ustřihnutí dvou drátů sebevražednýho ? Citovat
HonzaV Vloženo 27. Duben 2006 Autor Vloženo 27. Duben 2006 No já jsem žádný zbytky hlavy v autě nenašel... Asi měl helmu, sr*č jeden. Taky se mi nezdá úplně nejlepší řešení střihat aktivní airbag... No asi mu to za to stálo. Doufám, že si za ty prachy, co za to na burze dostal, koupil alespoň pořádnou dávku a dal si s ní zlatou!!! Svoloč jedna feťácká!!!! Citovat
HonzaV Vloženo 27. Duben 2006 Autor Vloženo 27. Duben 2006 Teď mě tak napadá... Nevěděl by jste o tom airbagu ke spolujezdci za zajímavou cenu? Citovat
Vaša Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 i kdyby to střihnul při zaplym zapalování tak to nic neudělá, jen se rosvítí kontrolka na palubce jinak nic. jedině že by vzal kladivo a mlátil do jednotky airbagů pak možná (ale musel by mít zaplý zapalování) Citovat
HonzaV Vloženo 27. Duben 2006 Autor Vloženo 27. Duben 2006 Ok... tak jsem zase o něco chytřejší! :-) Citovat
Remus by skoda Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 i kdyby to střihnul při zaplym zapalování tak to nic neudělá, jen se rosvítí kontrolka na palubce jinak nic. jedině že by vzal kladivo a mlátil do jednotky airbagů pak možná (ale musel by mít zaplý zapalování) co elektrostatika? nic proti :-) já osobně bych to třeba nestříhal Citovat
Vaša Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 elektrostatika ??? tobě už elektrostatikou vyletěl pytel ??? (v autě) Citovat
cosby Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 Uvědom si jak eletrostatika funguje a jak funguje airbag.Nic společného.Jak poíše Vaša,ani při zaplém zapalování se nic neděje,pokud ustřihneš dráty Citovat
carlos Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 elektrostatika ???tobě už elektrostatikou vyletěl pytel ??? (v autě) Citovat
dj_diablo Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 A jak se přesně aktivuje airback? Tak to si delas kozy, ne??? : V predni casti vozidla je cidlo, ktere pri aktivaci vysle signal do ridici jednotky a ta aktivuje naloz. Expanze plynu naplni vak s airbagem... Staci? Citovat
Vaša Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 to bych to čidlo chtěl vidět snímač nárazu (přetížení) je přímo v ř.j. airbagů. externí čidla jsou jen na boční náraz a jsou pod sedadly řidiče a spolujezdce. roznětka se aktivuje napětím 12 V a větčím proudem (nevím kolik přesně). Citovat
cosby Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 to bych to čidlo chtěl vidětsnímač nárazu (přetížení) je přímo v ř.j. airbagů. externí čidla jsou jen na boční náraz a jsou pod sedadly řidiče a spolujezdce. roznětka se aktivuje napětím 12 V a větčím proudem (nevím kolik přesně). jj,je tak kulička,heč,která když narazí určitou silou na čidlo,tak pošle štrom a BUM.heč Citovat
Franta Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 Princip znám, ale nevědel jsem, jestli stačí připojit jenom 12V. Ten větší proud je spínaný přes relátko nebo výkonový tranzistor? Relátko je dost pomalý ne? Citovat
Vaša Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 jsou tam tranzistory (žlutá krytka uprostřed) na větší proud jsou tam ty kondenzátory Citovat
HonzaV Vloženo 28. Duben 2006 Autor Vloženo 28. Duben 2006 Chlapi mám otázečku... Když mi teda už chybí ten jeden airbag, bude mi fungovat ten druhej, nebo si rozlousknu šišku o volant? Citovat
Franta Vloženo 30. Duben 2006 Vloženo 30. Duben 2006 Podle mě pokud svítí kontrolka airbacku, tak je něco v paměti závad a ŘJ airbacky nevystřeluje. ALE JE TO POUZE MŮJ NÁZOR. Co nato ostatní? Citovat
Vaša Vloženo 30. Duben 2006 Vloženo 30. Duben 2006 Nevím, ale myslím si že se zapíše do paměti závad spolujezdcův pytel ale řidičův bude aktivní. (moje doměnka) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.