JendaR Vloženo 28. Duben 2006 Vloženo 28. Duben 2006 Včera vyšel oficiálnní ceník nových Roomsterů a v něm i zmínka o motoru 1.4 (16V) 63kW. Zajímalo by mě, jestli nědo nevíte, v čem je tento motor jiný než klasická verze s 55kW. Je to jen v sání, nebo je toho víc?. Vím, že tu před časem běželo podobné téma, ale v něm s emluvilo jen o 59kW a nikdo se nikam nedopátral. Nyní jde mortor na trh, tak by snad mohlo být víc informací... Citovat
snike Vloženo 28. Duben 2006 Vloženo 28. Duben 2006 Ze by to byl 1.4 FSI? Co jsem o tomhle motoru četl, tak je to FSI neni. Krouťák zůstává stejný jen výkon je o 8 kW vyšší. A v čem je rozdíl proti 55 kW se dozvíme časem. Citovat
Pako Vloženo 28. Duben 2006 Vloženo 28. Duben 2006 Výkon 63 kW mě u motoru 1.4 16V něco říká. Že by se škodovka snížila k chipu? Citovat
JendaR Vloženo 28. Duben 2006 Autor Vloženo 28. Duben 2006 Jen chip to určitě není. Slyšel jsem něco o nově dimenzované chaldící soustavě a již citované sání. Ten motor musí mít po upravách víc už v základu a ne jen nadupaným čipem který dál nejde. Už jen kvůli výrobním tolerancím). Každopádně jsem zvědav. Pár kW by nebylo k zahození. A pokud by šel obohatit o pár nových komponent i náš motor, přijal bych to s povděkem Citovat
honzik Vloženo 28. Duben 2006 Vloženo 28. Duben 2006 kdyz existuje motor 1.4 74kW tak proc vas udivuje 63kW ?? Citovat
vevodap Vloženo 28. Duben 2006 Vloženo 28. Duben 2006 no co se uprav toho motoru nevim, ale pokud vim tak jiz 1. 4 55 kW nema jenom 55 kW ale neco navic. Kdesi jsem cetl, ze skodovka podhodnocuje vykon motoru, udava 55 a je tam neco navic (pry je to ciste marketing - postavis vedle sebe skodovku 55 kW a neco jinyho 55 kW a skodovka na tom bude lip protoze uz tam ma vic) samozrejme ze to nebude jenom timto (priblizeni realu k udavanemu), ale je mozne ze to k tomu vysledku 63 kW castecne napomaha + precipovani ridici jednotky... vic ale ukaze az cas ohledne pravdy ci nepravdy toho ze skodovka udava mensi nez skutecny vykon ------- kdo z vas si delal cip a nebo aspon zajel na motorovou brzdu vyzkouset co tam vlastne ma, dejte vedet Citovat
laky Vloženo 28. Duben 2006 Vloženo 28. Duben 2006 Tak s 1.4 16V 59kW bych mel v brzke dobe mit takovou delsi pruberfahre, takze pak muzi poreferovat jak natom je a okolik je lepsi nez moje 1.4 16V 55kW se kterou ted pujdu na chipesek a hodnoty me mile prekvapili. Pruzny zrychleni na ctyrku z 80-120 o sekundu lepsi. Kroutici moment z 126 ve 3800ot. pude na 132 v 3500otackach a vykon 55kW pri 5000ot. bude 63kW pri 5500ot. Samozrejme decentne posunutej omezovac. Prikladam i graf na brzde. Citovat
pava Vloženo 28. Duben 2006 Vloženo 28. Duben 2006 Tak s 1.4 16V 59kW bych mel v brzke dobe mit takovou delsi pruberfahre, takze pak muzi poreferovat jak natom je a okolik je lepsi nez moje 1.4 16V 55kW se kterou ted pujdu na chipesek a hodnoty me mile prekvapili. Pruzny zrychleni na ctyrku z 80-120 o sekundu lepsi. Kroutici moment z 126 ve 3800ot. pude na 132 v 3500otackach a vykon 55kW pri 5000ot. bude 63kW pri 5500ot. Samozrejme decentne posunutej omezovac. Prikladam i graf na brzde. Tak pak dej vědět, kdyby ten graf odpovídal skutečnosti, mělo by to cenu. Kolik to má celé stát? Citovat
Martinoslav Vloženo 29. Duben 2006 Vloženo 29. Duben 2006 Tak pak dej vědět, kdyby ten graf odpovídal skutečnosti, mělo by to cenu. Kolik to má celé stát? I ty brute?? Takovy odpurce zvysovani vykonu?? Citovat
pava Vloženo 29. Duben 2006 Vloženo 29. Duben 2006 Tak pak dej vědět, kdyby ten graf odpovídal skutečnosti, mělo by to cenu. Kolik to má celé stát? I ty brute?? Takovy odpurce zvysovani vykonu?? A to jsi vyčetl kde, že jsem odpůrce zvyšování výkonu? Citovat
laky Vloženo 29. Duben 2006 Vloženo 29. Duben 2006 pava: dymovksy nedava grafy na web pokud to nema odbrzdeny. Citovat
Martinoslav Vloženo 29. Duben 2006 Vloženo 29. Duben 2006 No snad ze vsech tvych prispevku, kde tvrdis jak je to nemozne, ze tohle nejde, tamto nejde a najednou chces chip??? Citovat
pava Vloženo 29. Duben 2006 Vloženo 29. Duben 2006 pava: dymovksy nedava grafy na web pokud to nema odbrzdeny. Tomu rozumím, ale přesto ideální je porovnání před a po úpravě na konkrétním autě, nebo přímo fyzicky vidět graf opět u konkrétního auta před a po úpravě. Možná jsem trošku nevěřící, ale to jen proto, že s chipováním nemám ty nejlepší zkušenosti. Měl jsem před lety chip u Felicie 1.3MPi od Cimbu, který měl zvýšit výkon z 50 kW na 63kW. Ve skutečnosti jsem změnu až na pár detailů (zvýšení volnoběhu, posunutí omezovače a možná trošku lepší pružnost motoru) nepoznal. Citovat
vevodap Vloženo 29. Duben 2006 Vloženo 29. Duben 2006 no tak se me neco malo povedlo najit, nejedna se sice o Fabii, ale aspon nejaka informace - test http://www.auto.cz/testy/nova-skoda-octavi...mbu-114-kw.html snad to tady nikoho nepohorsi Citovat
laky Vloženo 1. Květen 2006 Vloženo 1. Květen 2006 pava: pokud si naletel tak potom to chapu, nicmene kamarad mel od Cimbu feldu a jela super mel tam patnacky a ani ja se trinackama a seriovkou sem ho nestihal a mel jen chip, sani a vybrakovanej fejfuk od svodu jen trubku. Mel to tez od Cimbu, ja sem od cimbu zazil akorat 1.8T nejelo to spatne ale bylo to takovy nepravedylne najednou vykon hrc a pak spadl sportmotor dela tu krivku vic plochou a rozlozenou do celeho spektra otacek ne ze jedes jen v rozmezi 1500ot. Citovat
JendaR Vloženo 2. Květen 2006 Autor Vloženo 2. Květen 2006 Teď před nedávnem jsem narazil na zajímavé stránky. Pokud s tím máte někdo zkušenost, podělte se pls. Zde slibují zvýšení ještě vyšší, ale bez uvedení grafů průběku výkonu a kroutícího momentu. Nu přikládám odkaz. http://www.abctuning.cz/menu4.php?id=1 Zde už mám ale obavu, že takto upravený motor bude žrát víc a i když to slibují, tak neude tak úplně splńovat ekologické normy EURO... Citovat
Jar_da Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 Nevím jestli se tady nepletu, ale na ABC tu snad byly negativní infa. Citovat
JendaR Vloženo 4. Květen 2006 Autor Vloženo 4. Květen 2006 To jsem nevěděl. pokud to může někdo potvrdit budu rád. Aspoń vím kam ne Citovat
Jar_da Vloženo 4. Květen 2006 Vloženo 4. Květen 2006 u kolegů vedle (Octavia) ABC docela haní, tak bacha! Citovat
Tesna Vloženo 4. Květen 2006 Vloženo 4. Květen 2006 Nechci chválit ani hanět, protože neznám. Ale mi by k případnému rozhodování stačilo se podívat právě na nabízené parametra motorů po úpravě, obzvláště parametry atmosférických motorů jsou totálně srandoidní. Zvýšit chipem výkon o 30% a krouťák o 40%, jak nabízí u 1.9SDi, to umí obravdu jen skutečný machr (nebo spíš kouzelník?) Citovat
JendaR Vloženo 5. Květen 2006 Autor Vloženo 5. Květen 2006 OK . Pak už zbývá je Sportmotor nebo Cimbu. Na ty jsem zatím žádnou podastatnou kritiku neslyšel. Jinak zpět k úvodu. Nikdo jiný o novém motoru 1,4 63kW do Roomstru (potažmo Fábie II) informace nemáte? Citovat
Pako Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 Fabia 1,4 16V MR 2007 má mít 59 kW a kroutící moment 132Nm, či-li další varianta. V čem se ty motory navzájem liší? Furt žádné informace? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.