Přejít na obsah

Chip motoru 1.9TDI 66kW


(cz)tomves

Doporučené příspěvky

Ahoj vsem, mam octu 1.9 TDi, 66 kW, r.v. 2002, najeto 60 tis. Je po cipu na 83 kW, vse funguje bez problemu. Jen takova malickost, zhorsilo se startovani, kdyz je motor studenej, jde celkem dobre, ale kdyz je zahratej, je slyset, jak starter chvilku toci, rozhodne to neni jako pred cipem. Mate nekdo podobnou zkusenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně,chipem to nebude.Kolega zřejmě myslí zvednutí start.dávky,ale to tak z 90% nepomůže.Pokud ti to špatně startuje za tepla,je to,jak už se to Xkrát probíralo startérem-hlavně to zase neřešte-ten startér.Osobně jsem jich cca 20 vyměnil kvůli špatným teplým startům a vždy to bylo ono.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně,chipem to nebude.Kolega zřejmě myslí zvednutí start.dávky,ale to tak z 90% nepomůže.Pokud ti to špatně startuje za tepla,je to,jak už se to Xkrát probíralo startérem-hlavně to zase neřešte-ten startér.Osobně jsem jich cca 20 vyměnil kvůli špatným teplým startům a vždy to bylo ono.

JJ nejschudnejsi cesta je testnout vagem tu davku.Pak starter a baterka.Nakonec cerpadlo :feve: ale to doufam ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možností je celkem dost, hodně na tom záleží kolik máš najeto, v jakém stavu je spojka a jestli vše funguje jak má.

Pokud je vše ok není problém to udělat třeba vše najednou. Bylo by dobré si předem rozmyslet jaký chip chceš, lehký, dálnice nebo brutál(je potřeba vyřešit jako první spojku).Na netu je toho hodně, takže hledej, nebo se ozvi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... :palec2:

Na 66tku urcite trysky, samotnej chip by tomu spis uskodil pokud ma vic nalitany, dal bych S764 a chip od DieselPower- http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=32805 , nebo chipforum a budes na cas spokojeny a cca145PS tam bude...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 66tku urcite trysky, samotnej chip by tomu spis uskodil pokud ma vic nalitany, dal bych S764 a chip od DieselPower- http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=32805 , nebo chipforum a budes na cas spokojeny a cca145PS tam bude...

Souhlasím s JasteR , prvně trysky a pak chip. Pokud dáš prvně chip a pak teprv trysky tak budeš mít chip nanic a akorád odrováš motor.Já osobně dal S764 a zatím spokojenost, až se vyjezdím a nebude mně to stačit přidám i chip.Zatím OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... :palec2:

Tady mas nejake postrehy lidi atd.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36962

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady mas nejake postrehy lidi atd.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36962

Všem moc dík za příspěvky.... ale pořád mam pocit že mi trysky budou stačit a chip ten motor akorát zbytečně zatěžuje.

Může mi tu někdo říct kolik trysky přidají cca kW a kolik cca chip? U trysek vůbec nevím a myslím že u čipu to je (když to beru s rozumem) nějakých 10-15 kW???? Nepotřebuju letadlo na kolech, ale svezení s 81kw bylo oproti mé 66kw uplně o něčem jinym. A ještě poslední otázka - dá se jenom s tryskama dosáhnout výkonu cca 81kW????

předem díky

:feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám taky ALH a min týde jsem dával trysky 502 od dieselpoweru a je to jiný auto, montil mi to Andre u Jablonce n /N

max spokojenost a cena řekl bych velmi příznivá

je to jiný auto, myslím, že tý 81 se to určo vyrovná pokud rovnou nepřekoná :) ale nejezdil jsem s ní, tak nemohu porovnat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všem moc dík za příspěvky.... ale pořád mam pocit že mi trysky budou stačit a chip ten motor akorát zbytečně zatěžuje.

Může mi tu někdo říct kolik trysky přidají cca kW a kolik cca chip? U trysek vůbec nevím a myslím že u čipu to je (když to beru s rozumem) nějakých 10-15 kW???? Nepotřebuju letadlo na kolech, ale svezení s 81kw bylo oproti mé 66kw uplně o něčem jinym. A ještě poslední otázka - dá se jenom s tryskama dosáhnout výkonu cca 81kW????

předem díky

:feve:

Pokud mas ALH dal bych Sprinty764 cena cca5500,- +montaz (jsou to z 2,5tdi) a 120koniku tam bude vlastni zkusenost, chip muzes dat vzdy a u tebe by se vyplatil kdyz uz mas VNT shodne turbo jako maji 81cky.. S764 jsou vykonejsi jak 520 nebo 502 a cenovy rozdil je zanedbatelny a na STK projdes v pohode..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud mas ALH dal bych Sprinty764 cena cca5500,- +montaz (jsou to z 2,5tdi) a 120koniku tam bude vlastni zkusenost, chip muzes dat vzdy a u tebe by se vyplatil kdyz uz mas VNT shodne turbo jako maji 81cky.. S764 jsou vykonejsi jak 520 nebo 502 a cenovy rozdil je zanedbatelny a na STK projdes v pohode..

takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... :kuk:

btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch

80kW + - tak bych byl spokojenej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... :kuk:

btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch

80kW + - tak bych byl spokojenej

66TDi u Octavie od MR02 ma VNT turbo shodne s 81ckou staci hledat....dej tam S764 a budes spokojenej...

http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... :kuk:

btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch

80kW + - tak bych byl spokojenej

ja mam ALH ale rok vyroby 11/2000 a tam vraj este VNTecka niesu.aspon podla toho co som sa docital tu na fore. aj v tomto pripade je najlepsie riesenie S764? alebo mi to bude dymit?

Editováno: , autor: martino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam ALH ale rok vyroby 11/2000 a tam vraj este VNTecka niesu.aspon podla toho co som sa docital tu na fore. aj v tomto pripade je najlepsie riesenie S764? alebo mi to bude dymit?

Je to trosku vic ale zanedbatelne, zadek spinavej mit nebudes...

Ted nevim 100% jestli ALH je VNT ,ale melo by byt ,mam MR01 jednu z prvnich facelift Oct 66TDi a AGR a to je jeste s obtokem, co vim na 100% tak od MR02 ma i 66TDi VNT turbo shodne s 81ckou....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...