Duben 10, 201015 r TO NECHAPU CO ZNAMENA "První svíčka je v oleji"JESTLI JE SVICKA OD OLEJE TAK JE PROBLEM NEKDE UNIK OLEJE PRES PIST NEBO PRES VENTILY.TO JE TO NEJHORSI CO TE MOHLO PODKAT.
Duben 10, 201015 r Janino, jaký byl tedy důvod? Ona ze začátku bliká /tuším, že tím blikáním signalizuje zvýšené emise, nerozdíl od "neblikacího" upozornění/, po čase přestane. Pak to odpojí vstřik a buzení zapalování, když to zjistí vadnou zapal. cívku. Zkusil bych prohodit cívky/svíčky pokud jste to nezkoušeli, jestli to nepálilo delší dobu nějaký olej na ní může být - pokud ti to třeba trochu žere olej. Pokud by to pálilo /svíčka a cívka OK / asi by tam ten olej tolik nebyl, a možná by to spíš psalo i chudou/bohatou směs. Pak bych to tipoval na ventily. Upraveno Duben 10, 201015 r od NNNTomas
Duben 11, 201015 r zapalovací kabel u prvního válce je od oleje - dost. byli sme v servise a řekli nám, že to je těsnění víka ventilů. chyby nám to psalo zpětný vedení výfukových plynů a právě, že vynechává první válec. auto dost cuká. Olej žere tak nějak pořád stejně.
Duben 11, 201015 r Tipoval bych to na vadnou zapalovací cívku, aspoň u mě tomu tak bylo. Zkus cívky prohodit, jestli to bude psát vynechávání jiného válce. Nebo jestli svíčka v tom oleji úplně "plave" tak to třeba ani vadnou cívkou nebude. Upraveno Duben 11, 201015 r od NNNTomas
Duben 16, 201015 r tak auto z části opraveno, fotky jsem už nestihla:( Přetěsnili víko ventilů a zase jedeme na 4 válce, svíčka od oleje už není, bohužel cukání a kontrolka má jinou příčinu:( to budeme muset ještě dořešit...
Duben 19, 201015 r vyřešeno další Auto už necuká, vyčištěná škrtící klapka a nové svíčky. Teď ještě tu kontrolku, zkusím se tu poptat na foru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.