Publikováno Leden 7, 201015 r Auto je po slabém nárazu do pravého kola, potom, možná i předtím se ozývá takové slabší hučení při jízdě rovně nebo při "nasměrování vozu doleva", kdyz se zatačí doprava tak je krasne ticho. Čím to muže být? Geometrie -projevovalo by se to podle mě porad, ne jn na jednu stranu a rovně. Homokloub-je to hučení a ne praskání, nezaleží na velikosti rejdu. Možná ložisko kola? že by se pri zatáčení méně namáhalo? Je mi to záhadou no, je to zvuk jakoby kolo o něco škrtalo, ALE neškrtá ani v nejmenším Díky za reakce, zkušenosti, rady....
Leden 8, 201015 r [JJ, kyž zatočíš doleva, tak zatížíš pravé kolo a to se pokud je načaté ložisko projevuje právě hučením....takže šupky do servisu a vyměnit...
Leden 8, 201015 r Taky bych řekl ložisko, ale sekal sem se i s tím, že hučely pneumatiky ale jak!! Bál jsem se o ložiska a stačilo jen přezout. Goodyear hydragrip na originál 5ti paprskových elektronech.
Leden 8, 201015 r Autor na ty pneu jsem si taky rikal jestli něco neni spatnyho..... Ale prezul jsem na letni gumu pro zkousku a problem stale trva. Jen mne napada co když to ložisko necham byt? nemuže to odejit narazově ze by se mi zablokovalo kolo apod.??
Leden 8, 201015 r To by se stát nemělo, bude to hučet pořád víc a nakonec to stejně vyměníš. Někdo tu někde psal, že vyjíždel na dovolenou s načatým ložiskem, najel 3000km a pak teprve měnil. Poslouchat bych to ale celou dobu nechtěl
Leden 8, 201015 r Autor Jasny no, zvuk na hovno rozhodne, ale bez penez, to jinak nejde.... Jen doufam ze to bude fakt ono, protoze je mi to divny prave ze to hučí i kdyz jedu rovně. tak uvidime no. kazdopadne neco na tom bude, sedelo by to i teoreticky na ty strany /pri zataceni doleva, pravy kolo po narazu...
Leden 8, 201015 r Já to měl stejný.Nejdřív pravý a po roce levý.A vždy po zimě.Protože jak je načatý tak se tam dostane sůl a ta to dorazí.
Leden 8, 201015 r Autor no a neda se to jen máznout provizorně nastriknout olejem?? asi ne co, to je zapouzdřený
Leden 8, 201015 r Zajeď na zvedák a zvedni celý auto a až to bude zvedlý tak tam dej čtverku a pomalu přes spojku roztoč kola (samo s nastartovaným motorem) a pak poslouchej-jestli to bude hučet-tak je to sto procent ložisko a ne gumy.
Leden 8, 201015 r Autor Zvedák právě nemam možnost. ale gumy to nebudou, maximalne ta sbihavost. Jen je otazka jestli to lozisko se projeví při nezatíženým autě. no ale stejně, ta možost neni. jen co muzu zkusit tak otačet jednim kolem na heveru na neutral jen točit rukou. někdy to zkusim, jestli teda uslyšim rozdíl OK a NOK ložiska
Leden 8, 201015 r Já to mám už 5tis,hučí při zatočení do prava,rovně je klid.Je to ložisko a vždy je to opačné než hučí,takže při zatočení do prava je to levé ložisko a opačně.
Leden 9, 201015 r Vyheveruj kolo a zkus jestli nemá vůli.Když ne tak můžeš jezdit dokud ti nebude vadit hluk.Kolo se jen tak nezadře.To už by se tam muselo kvedlat.Olej tam nestříkej,ještě se ti dostane do brzd.
Leden 9, 201015 r Autor vůle tam právě není, to jsem zkousel uz driv. proto jsem to zuzil defakto jen na lozisko nebo hnutý řízení(ramena)
Leden 9, 201015 r Ramena by Ti rozhodila zbíhavost,ale hučení je ložisko a nebo sjeté brzdové destičky ty taky dokážou dělat pěknej randál.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.