robca Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 čau, chci se zeptat, při výměně oleje tam vracíte původní vypouštěcí šroub nebo se mění za nový? Je tam nějaký těsnění? Na rendlovi jsem měl měděný těsnění a to se dávalo vždy nový? poraďte prosím.Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alco Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 Zdravim, mam OII 2.0TDi, 103kw, DSG prevodovku. Auto som kupil ked malo 182.000km, teraz mam za pol roka jazdenia 195.000km. Ked som kupil auto vraj tam bolo vsetko vymenene vratane oleja v prevodovke filtre, okrem rozvodov. Rozvody by sa mali menit podla servisneho intervalu pri cca 240tisic km, cize kazdych 120tisic km. teraz otazka: je uz asi cas na vymenu oleja kedze sa uz k 15.000 od vymeny blizim ale neviem aky olej je vhodny. Mozem tam dat Castrol 50501, 5W40? alebo odporucate pre tento typ motora nejaky iny olej? odporucate vymenit okrem olejoveho, vzduchoveho, peloveho filtra este aj nieco ine? a co rozvody? cakat do 240tisic ci preventivne vymenit dopredu? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Simona Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 Nechala som mamicke auticko,s tym aby mi ho vzala do servisu na vymenu oleja. Ked som prisla domov pozeram na fakturu,to ze to bolo predrazene budis,ale naliali mi tam Castrol 5W-40 C3 s tym, ze do mojho auta tento ide. Doteraz som davala SLX 5W-30 a novy EDGE 5W-30. A servisman este tam napisal ze dalsia vymena po 30.000km. Teraz som pozerala ten olej neni ani Longlife.Co teraz?Vydrzi mi to aspon 15.000km?alebo ho mam ist vymenit za Longlife?A Magnatec neni ani VW 507 00 ....stane sa mi nieco s autom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajpservice Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 Tento olej by do PD motoru přijít neměl, a tuplem ne na longlife interval.. Ale toto bych řešil jednoduše, zajel bych do servisu a toto bych vyreklamoval a nechal si to zdarma vyměnit na SLX LL III 5W-30 který tam má přijít. Nebo připadně EDGE, ale v servisu budou mít jistě SLX. Myslím že s tím by neměl být problém. To musí uznat a vyměnit´za to co tam má být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Simona Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 Tento olej by do PD motoru přijít neměl, a tuplem ne na longlife interval.. Ale toto bych řešil jednoduše, zajel bych do servisu a toto bych vyreklamoval a nechal si to zdarma vyměnit na SLX LL III 5W-30 který tam má přijít. Nebo připadně EDGE, ale v servisu budou mít jistě SLX. Myslím že s tím by neměl být problém. To musí uznat a vyměnit´za to co tam má být. Castrol Magnatec 5W-40 C3,Tento syntetický motorový olej je vhodný pro použití v common rail vznětových motorů včetně filtru pevných částic. Díky "inteligentním" molekulám poskytuje více ochrany v době kritické fáze startu a rozjezdu a zajišťuje vynikající výkon za extrémních podmínek studených startů. Sice nemam CR ale nejaku skodu mi to urobit nemoze ze?Jasneze dam vymenit,ale uz ma to unavuje,neviem najst normalny servis.vsetko si musim sama nakupit a dat im to ako debilom aby ma neosklbali a nedali tam nieco co tam nepatri.to uz je vrchol.asi olej si budem menit sama odteraz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 Důležité je že je pro DPF a to že není Long Life bych byl jen rád.Každý uvědomělý to řekne a´t se na LL okamžitě vysereš-zvláš´t u 2,0 TDi a leješ olej co splňuje DPF a interval 15000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Simona Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 Důležité je že je pro DPF a to že není Long Life bych byl jen rád.Každý uvědomělý to řekne a´t se na LL okamžitě vysereš-zvláš´t u 2,0 TDi a leješ olej co splňuje DPF a interval 15000km takže to tam môžem nechať a vymeniť po 15000?Ja inak menim po 20.000-25.000,olej mi vôbec nežere,ale tiež nenechám 30.000.Inak ten Magnatec sa mi pozdáva na zimu na tie studené štarty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 9. leden 2011 Sdílet Vloženo 9. leden 2011 Taky doporučuji pevný interval po 15000km ale do toho servisu bych zajel. Buď mají dát předepsanou specifikaci nebo nic, aspoň já na tom trvám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quebeck 20TDi Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 Zdravím. Koupil jsem auto kam se dával olej 5W 40, teď se rozsvítila kontrolka. Muzu dolit 5W30? A kolik dolít?? díky doplním ještě 103KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2011 kontrolka aká??....červená,oranžová??...koľko ti to ukazuje na mierke oleja?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quebeck 20TDi Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 podtržená olejnička, sviti zlute. Merka ukazuje presne na minimum.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 (editace) Může být 5W30 i 5W40 pokud máš krátký (15tis) servisní interval. Pro dlouhý (30tis) je 5W30 long life. Důležitá je norma 505.01, kterou ten olej musí mít. Já kupuju olej tady a tento: http://www.harkgroup...ce=detail&id=46 Dolij celou litrovou flašku. Editováno: 10. Prosinec 2011, autor: RichardD 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 Celej litr bych nelil, mě když se rozsvítí kontrolka, tak dolívám max 0,5l, spíš méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 A to ti vystačí až do dalšího servisního intervalu? Záleží jak auto vytěžuješ (aspoň u mě). Každopádně při ceně 180kč/l to není takový problém ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 10. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2011 Dolévám jednou za 15000km to co jsem psal, ale o to vůbec nejde. Jde o to, že když se ti rozsvítí kontrolka hladiny oleje a ty tam napereš litr oleje, tak motor přeliješ a to je mnohem horší než spodní ryska a i méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 13. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2011 Když mi nahlásí palubák dolití oleje, tak proto, že je na minimu. Když pak doliju litr a zkontroluju hladinu měrkou tak jsem na horní rysce, rozhodně si nemyslím že něco přeliju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.vik Vloženo 15. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2011 (editace) No já nevím, ale příjde mi rozumné co říká Stanson. Mám 5W-30 a také vždy po těch 15.000km doleju přibližně 0,5l, vždy tak abych byl asi milimetr nad stredem. Nalévat to úplně nadoraz bych se asi bál teda. Editováno: 15. Prosinec 2011, autor: h.vik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georg Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 Zdravím,jaký máte názor na motorový olej cinol 5W-40 PD...?? Výrobce uvádí toto: Motorový olej CINOL 5W-40 PD Benzin/Diesel je plně syntetický, vysoce výkonný olej kompatibilní s katalyzátorem pro systémy DPF (Diesel Particulate Filter-filtr pevných částic) a TWC (Three Way Catalytic Concerter-třícestný katalyzátor). Tato nová generace motorových olejů Low Saps zajišťuje vyšší účinnost a prodlužuje životnost těchto zařízení. Speciální uplatnění nachází u vozidel koncernu VW (VW, AUDI, SEAT, Škoda) s dieselovými motory se systémem „čerpadlo-tryska“ (Pumpe-Düse PD), s intervalem výměny 15000 km a pro provoz v moderních benzínových i naftových motorech. CINOL 5W-40 PD zajišťuje dokonalé mazání motoru i při velmi nízkých teplotách a za studeného startu. Díky nízkému tření CINOL 5W-40 PD významně optimalizuje výkon motoru a snižuje spotřebu pohonných hmot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 Hlavní je norma u tebe 504.00-507.00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georg Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 Neměla by ta norma být 505.01 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 Ve 2.0 TDi PD je při intervalu 15 000 km olej normy 505.01, ale 507.00 ho myslím může nahradit, alespoň myslím, že jsem to někde četl. Norma je hlavní, pak tam dej olej dle preferencí a referencí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 507.00 ho muze nahradit, ale neni v nicem vyhodnejsi. Prave naopak. Ja bych dal rozhodne 505.01. No a dale jak pise samurai, podle preferenci a referenci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georg Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 Díky za odpovědi..našel jsem recenze na olej Q8 FORMULA EXCEL SAE 5W40 tak snad bude dobrý.. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 504.00 - 507.00 výměna 30 000 km, 505.01 výměna 15 000 km. Takže si nemyslím že není v ničem výhodný, ale je to věc názoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 Na Q8 jsem slyšel zatím jen samou chválu, poměr ceny a kvality u něj vypadá výborně. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.