Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, měl jsem problem ze po 4 mesicich od montaze mi obcas a nepravidelně auto LPG vynechalo a zkocilo do chyby pro nizky tlak. Po zkonstatovani ze je chyba obcas v reduktoru se měni reduktor a nestačili se divit-vysypali z místa pro kapalny filtr tolik bordelu (černé saze, jakoby prach) asi jako po vykouření jedné cigarety. Rekli že to není normální po ani ne pul roku provozu a že to mohlo byt tim....vše se vyměnilo.

Ted k otázce, jak často se zasere filtr LPGG? pomuže když ho cca za dva měsíce rozeberu a profouknu vzduchem prostor filtru? nemůže se stát že fouknutím do bordelu ten bordel ještě dostanu do reduktoru? (nevim jestli je ten ventil před a nebo za filtrem).... Tankoval jsem do ted na SHELL, ale kdyz jsem videl tu kupu bordelu tak začínám pochybovat že je kvalitní

Ty jo celkem mazec aby jse to tak rychle zasralo no a s tou shellkou jsi mne moc nepotěšil,taky tam bravam,celkem by mne zajimalo jestli je to problem konkretni čerpačky nebo ta shell celkově za moc nestoji.Kdo ma nějake zkušenosti ze shellkou s Lpg tak jse když tak ozvěte ;)

Filtr tekuté fáze:

4válce - 1x za 50tiskm

6+8válce - 1x za 30tiskm

Takové mám já "intervaly pro výměny filtrů" a řekl bych, že jsou jemně předimenzované.

My máme ve firmě Flagu, takže beru Flagu a až si někdy budu stěžovat na plyn, tak si budu stěžovat na Flagu!

Upraveno od PauLofWoCC

  • Autor

Já na to měl pravě nacestovany jen 5tkm prave! proto tak koukali a ja taky. Jinak co maj u shellky tak nevim no. ?a, za to že VitoGaz. aspon tam maj nalepku malou na vydejnim stojanu. ale co tam je je otazkou. kazdopadne asi budu zvazovat tankovat jinde, protoze jsem bral jen tam a vysledek jak jsem psal. neni mozny ze by to bylo něco z nadrže třeba? ze by ta nadrz nejak rezavela nebo neco než se to zajede ten system? to je asi blbost ale.

Upraveno od Vladimír Kalandra

Nemení sa filter po 15.000 km resp. jednom roku?

Lpg je uhlovodíkyvý plyn, takže se v plynu objevuje právě ten uhlík, je to prach, jakoby grafit, proto je filtr v kapakné fázi a nově v systémech vstřikování plynu i v plynné fázi, záleží hodně i na tom, jak často se čistí a mění fitry na stáčecích čerpadlech na cisternách, výdejních stojanech, spíš stojanech, pak se to dostává i do systému v autě...

Nemení sa filter po 15.000 km resp. jednom roku?

My se tady bavili o filtru "kapalné" fáze. Ty máš namysli filtr plynné fáze.

Já taky mluvil o filtru kapalné fáze, právě ten se zasere jako první, pak dochází k poklesu tlaku, v plynné fázi se tam tolok bince nedostane, toto bylo krásně vidět na reruktorech ocd BRC, napojil se tlakoměr na reduktor, měl tak 0.6-0.8, když jsi pak přidal plyn, tak to paslo třeba až na 0.2, pak bylo jasné, že je fitr ucpaný, někdy tak, že ten filtr nešel vůbec ven.

Karle prosím tě, jaký ty doporučuješ interval výměny filtru plynné a kapalné fáze u omegasu?

Filtry děláme cca 50 tisíc kapalná, 30 tisíc plynná, ale.... když namontuju vozidlo, dostane záksazník servisní knížku, kde se zapisují všechny závady zjištěné zákazníkem....po montáži po ujetí cca 1500- 2000 km se zařázení doladí a já si zapíšu ůdaje o tlaku a další posrobnosti, pak když jezdí na pravidelné kontroly po těch 10 tisících km jen sleduji, zda se hodnoty nemění, pokud ano, kouknem na filtry a hned to vidíme...je to individualní, někdy taky vydrží 80, někdy 20, kdo servisuje auto pravidelně, nemá problém....

Dík za info. Při montáži jsme se bavili pouze o filtru plynné fáze a tam mě bylo

řečeno (p. Přech) orientačně 25 kkm, na filtr kapalné fáze jsem se zapoměl zeptat,

takže ještě jednou dík.

Upraveno od Sudetak

asi bych se s tím neměl chlubit, ale já měnil filtr kapalné fáze až po 170t km :feve: a to jen proto, že jsem ho v Bulharsku přicpal bordelem tak, že už to na plyn nejelo

To se nemáš čím chlubit, víš jak to pak končí? Měl jsem tu taky pána, co mu auto přestalo jet, samozřejmě stejně "bezúdržbové", skončil na podpálených ventilech-ztráta tlaku, řval tu na mě,dokonce si dovedl právníka, až když jsem já vytáhl svou databázi jeho revizí a oprav co si vedu a jeho prázdnou servisku, tak ho právník uklidnil a došlo mu, že něco podělal on...

pravidelným servisem se docílí toho, že při zacpávání filtrů se hned zjistí, že auto nejezdí na chudou směs a nezačne podpalovat právě ty ventily,počkejte až bude prodávat škodovka octy s LPG, nikdo si nedovolí nedojet na servis, ale co to bude stát, nechají si to pěkně zaplatit a nikdo nebude protestovat, že je to k ničemu a že nebude vyhazovat peníze za revize atd....

no já se taky divil po návratu z BG, když jsem se ptal servisáka, že jsem si nevšiml, že by kdy filtr kapalné fáze, když jsem tam byl vždy při garančce po 25t km měnil. Vždy jen filtr plynné fáze, popř. gumičky na vstřikovačích a toť vše. Na to mi odpověděl, že ten se prý nemění. No já co by laik ho nemůžu přesvědčovat že tam něco patří nebo nepatří. Nicméně filtr mi prodal a já ho pak po pár vyjetých nádržích vyměnil.

Jinak tvůj přístup Karle se mi líbí (myslím s tou servisní knížkou) holt jsi asi ze staré školy a poctivec. Bydlet blíž, tak další přestavba, pokud by nějaká připadla v úvahu, byla by u tebe :palec2: .

No je pravda že se stane že servisak nevi ani co tam ma vyměnit a při jakem kilometrovem pruběhu a to same plati i o seřizeni plynu,malo kdo to umi bohužel.. :feve:

tak aspoň že to umí naladit, páč naladěnou mapu má určo dobře, protože necuká, check se nerozsvěcuje, takže no problem. A to že mě zaskočil na dovči ten filtr ... tak díky bohu, že jsem měl s sebou vercajk, telefon na servisáka a že mám kutilského ducha ;) , že jsem si dokázal pomoci sám.

  • 1 rok později...

Lze podle filtr plynné fáze zjistit jaký plyn člověk tankuje? Takhle vypadá ten můj po 24 tisících km.

post-5941-0-02004900-1309163610_thumb.jp post-5941-0-43996700-1309163629_thumb.jp post-5941-0-51104400-1309163645_thumb.jp

A jak je to s tím filtrem kapalné fáze. Kdy se má čistit a kde vůbec je?

A ještě Vám napíši jednu čerstvou story o výměně filtru plynné fáze ve Strakonicích. Byl jsem na roční revizi a zároveň mi měnili filtr. Starý filtr mi dali do pytlíku a do kapsy na dveřích spolujezdce. Tak jsem ho cestou ze servisu zkouknul, čuchnul k sáčku, no klasický smrad plynu. Pytík dal zase do dveří, že ho vyhodím doma. Jak to tak bývá, nějak jsem se k tomu vyhození nedostal a já pořád cítil v autě ten smrad plynu, hlavně když jsem zastavil třeba na křižovatce, tak mě to bouchlo do nosu, ale nějak jsem tomu nepřikládal pozornost. Pak jsem asi po 5 dnech ten filtr vyndal z auta, ale zápach pokračoval dál, takže jsem začal mít trochu strach, tak jsem otevřel kapotu a bylo hned jasno. Vyvalil se na mě smrad plynu a k tomu ještě zvuk, jako když je píchlé kolo, prostě to ucházelo kolem filtr. Takže jsem hned druhý den volal do Strakonic, abych výměnu filtr reklamoval a teď se držte, reakce na to byla, abych jezdil na benzín a že toho mají nyní moc. S tímto řešením jsem se ale nespokojil a doslova jsem pánovi oznámil, že zítra hned ráno přijedu. Tak jsem tam dojel, jeden chlapíl vzal čuchačku, řekl mi, že je toho plnej motorovej prostor, že je do o hubu a tak mi to dal do kupy. Takže já jezdil 5 dní s plným plynem po kapotou. lol

Môj po 32 000km takto.

post-43820-0-06713800-1309348979_thumb.j

docela husty s tema Strakonicema! pises ze jsi byl na revizi a oni Ti tam nechaj takovou netesnost.... OSTUDA

to Kimmi: ten filtr je neskutecne zasranej kde tankujes... muj byl po tehle km jak novej!

a můj po 170t km před dvěma lety v BG už asi znáte že :plol

post-3505-0-39512800-1309356778_thumb.jp

  • Autor

joo, taky pěknej humus :-)

Ja ted premyslim že si necham oktavku zase přestavit na LPG. Asi u stejne firmy, jde o stejnej motor tak zkušenosti už maji :-D

A nebo je někdo v okoli Teplic, co by mi to udělal za hubičku? vše legal samozřejmě. 1,8T 147kW vykon.

  • 1 rok později...

Drobet to tady opráším a přikládám fotky filtru kapalné fáze po 75 tisících km. Trochu rozmázlé, ale pro ukázku snad stačí. Ten bordel na tom hadru se z toho fitru sám vyklepal, spíše vysypal. Myslím že měl své dávno za sebou a to mi ve Strakonicích tvrdili, že do 90 tisíc km se o něj nemám vůbec zajímat.

post-5941-0-61018200-1368045221_thumb.jppost-5941-0-53618600-1368045242_thumb.jppost-5941-0-72859200-1368045259_thumb.jppost-5941-0-25192300-1368045272_thumb.jppost-5941-0-95673200-1368045284_thumb.jp

No pěkně zasviněne,90 tis je už na něj opravdu moc při naši "čistotě" plynu.Ideal je asi fakt okolo těch 60 tis.

Silný kakao...

asi bych mel taky kouknout na filtr kapalne faze.... ani radsi nebudu psat jak ho dlouho v aute vozim :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.