danikd Vloženo 30. Září 2018 Sdílet Vloženo 30. Září 2018 Menis akorat saly a srouby na ojnicich ... nic vic ... na klice to opravdu nejde tak lehce vymenit :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 30. Září 2018 Sdílet Vloženo 30. Září 2018 (editace) Prosímte ty už jsi to dělal? Nebo máš servis? Popřípadě neznáš nějaký servis z okolí Zlína, nebo ostravy? Potřebuji to opravit aby to jezdilo bez potíží a ne rozpadl se ten motor. Počítám s tím autem i za 300 000km. 1.6 tdi se rozpadá a na 1.9 tdi jsem slyšel samou chválu od začátku jejiho vzniku. Tak bych rád aby vydržela více než 300 000km :/ bratranec má 300 a je bez potíží. A jaký olej prosímte dávat? Budu měnit co 15tis km. Normu 505.01?je bez dpf. Editováno: 30. Září 2018, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2018 Na výběr oleje je tady extra téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 28. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2018 (editace) Ahoj tak jsem nechal vyměnit ložiska ojnice a také šrouby ojniční. Vše original. Staré nevypadal nějak extra zle. Najeto měly 150 000 km. Co myslíte? Editováno: 28. Říjen 2018, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2018 Asi už ti píšu pozdě ale zlín není daleko od Brna kde dělají kluci GO i potkaných motoru (hlavně kauza s 1.8 TSI a pod) ty to budou mít hodně v ruce, těm bych se takovou práci dát nebál.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 29. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2018 Píšeš pozdě. Auto už má najeto po opravě přes 500km :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stralis Vloženo 2. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2018 V 28. 10. 2018 na 8:45, Petrkiller napsal: Ahoj tak jsem nechal vyměnit ložiska ojnice a také šrouby ojniční. Vše original. Staré nevypadal nějak extra zle. Najeto měly 150 000 km. Co myslíte? Tohle je v pohodě. Kdybys měl fotku z druhé strany, tak tam je výrobce. Tohle nebude TH. Ale aspoň máš klid. A těma origo šálama jsi udělal dobře. Origo má totiž jedny tvrdší, ty se dávají nahoru- kde působí v podstatě všechna přenášená síla a ty měkčí se dávají dolu. Je poznat podle barvy že i materiál je jiný. Třeba Kolbenschmidt to nerozlišuje, a všech 8 Ks jsou stejné a mají odstín jako ty origo měkčí. Z toho my plyne, že origo má ty víc zatížené ložiska z lepšího materiálu, než třeba ten Kolben a proto podle mě to je nejlepší volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 3. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2018 Zjistím dnes výrobce. Ještě nejsou ve šrotu. Ale autu začal blbnout vstrik. :( takže když jsem podchytil jedno, posralo se druhé. Navíc druhé auto se dnes taky posralo, jede na 2 valce. Super ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadaR08 Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Nebyl by nějaký foto návod na tom BXE na výměnu těch šálů se šroubama? Mám 2008 má najeto 184xxx km mám ji chvilku jede suprove nechci o auto přijít tímto způsobem... Byl bych moc vděčný Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubikula78 Vloženo 2. Duben 2019 Sdílet Vloženo 2. Duben 2019 Na co fotonávod? Sundej vanu, povol šrouby, vyndej ložiska, očisti, nasaď nová ložiska, zašroubuj nové šrouby, zavři vanu. Dělal jsem to teď o víkendu, foto pánví jsou v sousedním vlákně. Abys mohl na ojnici prvního válce musí dolů olejová pumpa. Odšroubuješ z ní ozubené kolo, necháš viset na řetězu, pak už visí na 2 šroubech. Ojnice jsou lámaný, takže bacha na to, abys spodní část namontoval stejně. Když jí otočíš nebude sedět. Ložiska jsem koupil Kolbenschmidt, horní mají vyraženo SPUTTER, spodní ne. Takže SPUTTER jde k nahoru k pístu, bez SPUTTER do spodní objímky. Šrouby nové! Utahovat 30nm + 90°. A bacha.....mají 12-ti hranou hlavičku, ani to nezkoušej klasickým 6-ti hraným ořechem, jinak to protočíš. Používám Honidriver od Honitonu...ty umí spolehlivě chytnout 12-ti hran. Nic na tom není, ale úplně bez zkušeností bych se do toho asi nepouštěl. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadaR08 Vloženo 2. Duben 2019 Sdílet Vloženo 2. Duben 2019 Okej asi to radši nechám někomu zkušenějšímu přeci jen motor je motor [emoji57]Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kristo82 Vloženo 11. Duben 2019 Sdílet Vloženo 11. Duben 2019 (editace) Ahoj, poradí někdo jestli mám správné náhradní díly ? Podle win pasuje: 1, Šrouby 8x : https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/045105425-sroub-ojnice-m8x1x44-skoda-15123.html 2, Sada pánví : https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/045105701cglbs4-sada-ojnicnich-panvi-kolbenschmidt-23611.html 3, A nbebo : https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038105591a007-lozisko-klikoveho-hridele-sada-kolbenschmidt-23354.html Děkuji :) Editováno: 11. Duben 2019, autor: Kristo82 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Kozenský Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Ahoj, Jsem tu úplně nový a mám Ovci II, s motorem BXE, 09/2006... Po přečtení tohoto vlákna, jsem se docela vyděsil, co tento motor dělá za neplechu... Ta moje má najeto necelých 270t km a teď mám akorát strach, aby se mi nerozletěl motor. Takže mě preventivní výměna šál a šroubů taky nemine, už jen pro ten klid... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 12. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2019 RadaR08 Foto navod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitab Vloženo 2. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2019 On 10/29/2018 at 8:31 AM, 15degren said: Asi už ti píšu pozdě ale zlín není daleko od Brna kde dělají kluci GO i potkaných motoru Jak se jmenuje ten servis z Brna? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 Tak Vám pánové ve Světě motorů č. 4/2020, v rubrice bazar, vyšla celkem komplexní analýza těch vylétlých ojnic z bloku motoru 1.9 Tdi. Jestli jsem to dobře pochopil, tak jednoznačným viníkem jsou ty ojniční šrouby, které jednak jsou prý špatně konstrukčně vyřešené a taky jejich předepsaný utahovací moment je prý velký a dochází tím k přetažení šroubu, těsně před hranicí jejich utržení ,k čemuž stejně následně dalším namáháním docházelo. Pokud např. moderátor Pawouk, má možnost sem dát sken tohoto článku, tak by jste se na to mohli zkouknout. Já sám nejsem naftovej, ale o Vašich problémech jsem již něco slyšel a tak mám aspoň jasno odkud "větr věje". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 BXE, BLS_ojnice.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 Pawouku, ty seš rychlejší, než moje myšlenky, díky za ostatní a klobouk dolů. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 Ja Vam moc nevim, nejsem na to azdny odbornik, pany chapu, ale verze je to "OK" s hornima se sedym z pulky na zlato ojetym kompozitem jsem mel take u 08/2008 a dle vsech to rozhodne bylo spatne ... tak a ted babo rad,nehlede na to ze panove prijdou s clankem jaksi po delsi dobe, kdy uz to tu na foru bereme jako vyresene ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 (editace) Já jenom jsem již někde psal a to u svých preferovaných benzíňáků, že problém může být v tom, že dnes není asi čas a ani vůle na nějaké dlouhodobé životnostní zkoušky motorů a jejich nespočetných variant a modernizací. Nedávno jsem si v knize "Škoda Favorit vyjíždí" četl o 1000-ci hodinové životnostní zkoušce motoru Škoda OHV 781.136. Ano uznávám byl to tehdy jediný motor, co Škodovka měla a nesměl zklamat, jinak by fabrika šla asi do kopru, ale upřímně pochybuji, že koncern VW AG těm novým motorům věnuje v té dnešní hektické době takovou pozornost, asi by to ani nestíhali. U VW stačí vzpomenou u benzínů na počátek éry HTP, Tsi řady 111 atd. Už jenom ta poznámka v článku o vhodnosti ojničních šroubů se závitem po celé délce šroubu, který snižuje pevnost šroubu a to nehovořím např. o závitu řezaném kontra protlačovaném a o jeho pevnosti atd., atd., Ano v rámci financování a přiměřené ziskovosti se dnes šetří na materiálech, technologii, ale zkouší to někdo dlouhodobě v praxi, před uvedením do finální výroby ? Těch triviálních chyb u dnešních tzv. moderních motorů je opravdu hodně a to napříč všemi značkami. Editováno: 22. leden 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 22. leden 2020 Sdílet Vloženo 22. leden 2020 Spíš je problém v tom, že ty motory absolvovaly jen ty životnostní zkoušky na dynamometru bez dostatečného vyzkoušení v reálném provozu. Ono na tom dynamometru ten motor běží v úplně jiných podmínkách než za běžnýho povozu. Částečného zatížení a studených startů si tam motor moc neužije. To je taky mj. důvod proč zejména první HTP a TSI nejlíp fungovaly v rukou řidičů co jim dávali za uši. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.vik Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 Pridavam se do klubu. Kdyby si nahodou nekdo myslel, ze kdyz mu to neprasklo po 300.000km tak ze se to uz nestane (jako ja) ... tak bych ho rad vyvedl z miry. BXE r.v. 2007 - 336.000km / Nidy necipovano / vymena oleje po 15tkm / puvodni turbo / dalnicni km / 3. valec ojnice venku..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 na kolko asi vyjde oprava? a ako to potom riesite? anglicky motor alebo? je este na trhu BXE, ktore nema pol miliona km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 Moje ma 220t :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 20. Únor 2020 Sdílet Vloženo 20. Únor 2020 V 18. 2. 2020 na 14:10, h.vik napsal: Pridavam se do klubu. Kdyby si nahodou nekdo myslel, ze kdyz mu to neprasklo po 300.000km tak ze se to uz nestane (jako ja) ... tak bych ho rad vyvedl z miry. BXE r.v. 2007 - 336.000km / Nidy necipovano / vymena oleje po 15tkm / puvodni turbo / dalnicni km / 3. valec ojnice venku..... Pri jakem stylu jizdy ti to ruplo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.