Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ahoj, tak podle Tveho popisu zavady se zrejme bude jednat o ten ventil N75.

Napsal jsem spoluzakovi co mel podobny problem na OI a napsal mi tohle:

jj je to ventil N75 jedná se o elektromagnetický ventil,.- Pokud dojde k překročení tlaku vzduchu ospojí turbu,. po znovu nastartování ,. se vše restartuje a funguje normálne,. ale závada se zapíše na jednotku,. tzn.že po napojení na Vag se tam objeví ,. překročena hodnota tlaku vzduchu,.Tento ventil stojí cca. 5000.-

Maximalne jeste spuchrela hadicka

muze to nasavat falesnej vzduch

Upraveno od Doli

Chlapi , může třeba ten vadný ventil N75 , popř. zpuchřelá (díravá) hadička způsobovat, že auto při startování víc kouří a hůř to jede, jak před tím? Navíc když to protůrnu, slyším z motorového prostoru nějaké pískání , které jsem tam před tím neslyšel (jakoby víc z pravé strany -před spolujezdcem). Dřív mi pískalo jen turbo a to docela dost, toto je něco navíc (v dobrém slova smyslu) a ještě tam slyším po tom co jsem začal používat Green -sport vzd. filtr , jak ten saje vzduch (to u toho papíráku tak slyšet neni)

Ahoj všem, opět sem jdu otravovat se svou Octou TDi 66kW rok 97 najeto cca 250 000km, rozvody měněny před cca 35 000km, olej má 8000km najeto, prostě relativně pohodovej stav... Věc se má takto... Při klidnější jízdě je vše v pořádku, jakmile se otáčky přiblíží k hranici 3000ot/min, přestane to táhnout... prostě nejede... nejde vytočit víc jak na 2000 otáček... po zhasnutí motoru je zase vše v pořádku... Je jedno jestli jedu s motorem teplým nebo studeným, jestli najedu 2km nebo 200... prostě nesmím přesáhnout 2750ot/min, nebo přestane jet... Dal jsem tedy novou váhu origo PIERBURG jako byla i původní, protože jsem si myslel že závadou je váha vzduchu, ale dělá stále úplně to samé. Turbo si stále spokojeně hvízdá tak předpokládám že bude v pořádku.

:feve: jestli to bude nějaká drahá katastrofa tak mě ted po Vánocích vodvezou :kuk: jinak VAG hlásí váhu sporadicky, ale to už hlásí od léta a hlásí to i ted s novou váhou.. Měl by někdo nějaký nápad? Slyšel jsme snad něco o nějakém ventilu u Turba a pak že prý rozhozené rozvody, ale to se mi moc nezdá :help:

Jinak poprvé mi to udělalo při celkem hodně brutální jízdě z krumlova do Prahy kolem půlnoci... byl jsem jediný na dálnici tak sem Oktě dával kotel, jako že fakt hodně, otáčky byly kdesi kolem 4500ot/min a ručička tachometru taky někde daleko no a pak v jednom táhlém kopci na dálnici auto škublo, ztratilo výkon a od té doby dělá toto co jsem popsal... Docházej mi nápady a začínám být nešťastný :(

přesně to stejné jsem měl taky akorát někdy to spadlo no nouzáku hned po nastartování a někdy až při jizdě a vyčistil jsem váhu a je to o poznání lepší

Chlapi , může třeba ten vadný ventil N75 , popř. zpuchřelá (díravá) hadička způsobovat, že auto při startování víc kouří a hůř to jede, jak před tím? Navíc když to protůrnu, slyším z motorového prostoru nějaké pískání , které jsem tam před tím neslyšel (jakoby víc z pravé strany -před spolujezdcem). Dřív mi pískalo jen turbo a to docela dost, toto je něco navíc (v dobrém slova smyslu) a ještě tam slyším po tom co jsem začal používat Green -sport vzd. filtr , jak ten saje vzduch (to u toho papíráku tak slyšet neni)

Dira v hadici asi.Vic kouri spatne jede.

Dira v hadici asi.Vic kouri spatne jede.

tak tak,nebo dirka v intelkoleru.

Díky , jaké a kolik těch hadic , tam je ? Zvládnu to sám doma vyměnit(?), jo není někde schéma , plánek , jak to na tom turbu vypadá a co teda zkontrolovat a vyměnit ?

KRÁL::: Ahoj, musíš číst od začítku, psal jsem že sme dal už novou váhu a je to stejné... A tu starou jsem ještě před tím čistil taky a nic... určo je to N75

Dneska jsem vytáhnul z kámošovo golfíka jeho N75 a dal ho ke mě a jela naprosto úplně krááásně :) takže je to 100% on, hned jak jsem tam vrátil můj starý, padla zas do nouzáku :/ hlavní je že vím čím to je, ventil už někde seženu... jinak normálně se prodává kolem 3000Kč.. Ještě ´ho zkusím rozebrat a oživit, ale určo mě výměna nemine... Jinak díx za pomoc :)

Dneska jsem vytáhnul z kámošovo golfíka jeho N75 a dal ho ke mě a jela naprosto úplně krááásně :) takže je to 100% on, hned jak jsem tam vrátil můj starý, padla zas do nouzáku :/ hlavní je že vím čím to je, ventil už někde seženu... jinak normálně se prodává kolem 3000Kč.. Ještě ´ho zkusím rozebrat a oživit, ale určo mě výměna nemine... Jinak díx za pomoc :)

Tak aspon ze uz vis cim to je... :)

Tak aspon ze uz vis cim to je... :)

k cenám ventilu N75. origo u Škoda stojí ventil

  • 028 906 283 N - oválný konektor - 1 500 Kč (je to např. typ AGR...)
  • 028 906 283 J - hranatý konektor - 1 100 Kč

Lze si ho objednat také http://www.automeisner.cz (typ N - 1360 Kč)

více informací o ventilu a jeho diagnostice si najdi tady http://www.crab.cz/file/hddsave.php?fid=16-1_9l_TDI_66kW.pdf

Momentálně řeším podobný problém u soukromé O1. Ventil po nastartování cvaká a cvaká.

Nesetkal se někdo s podobnou závadou?

Š O1, typ AGR, 66 kW, 200 000 km,

k cenám ventilu N75. origo u Škoda stojí ventil

  • 028 906 283 N - oválný konektor - 1 500 Kč (je to např. typ AGR...)
  • 028 906 283 J - hranatý konektor - 1 100 Kč

Lze si ho objednat také http://www.automeisner.cz (typ N - 1360 Kč)

více informací o ventilu a jeho diagnostice si najdi tady http://www.crab.cz/file/hddsave.php?fid=16-1_9l_TDI_66kW.pdf

Momentálně řeším podobný problém u soukromé O1. Ventil po nastartování cvaká a cvaká.

Nesetkal se někdo s podobnou závadou?

Š O1, typ AGR, 66 kW, 200 000 km,

Tobe cvaka N75? sakra...no ja uz par tydnu posloucham taky nejake cvakani, ale rikal sem ze neco asi lehce rezonuje, nepidil sem se, hned zitra si to jdu poslechnout k ventilu...zni to jak cvakani nejakeho plisku o plast, docela lehce...zitra poslechnu...jsi mi neudelal radost :( cvakani asi neni dobre znameni...

k cenám ventilu N75. origo u Škoda stojí ventil

  • 028 906 283 N - oválný konektor - 1 500 Kč (je to např. typ AGR...)
  • 028 906 283 J - hranatý konektor - 1 100 Kč

Lze si ho objednat také http://www.automeisner.cz (typ N - 1360 Kč)

více informací o ventilu a jeho diagnostice si najdi tady http://www.crab.cz/file/hddsave.php?fid=16-1_9l_TDI_66kW.pdf

Momentálně řeším podobný problém u soukromé O1. Ventil po nastartování cvaká a cvaká.

Nesetkal se někdo s podobnou závadou?

Š O1, typ AGR, 66 kW, 200 000 km,

Setkal, kazde AGR a tenhle starej ventik hranaty(kosticka) cvaka.

k cenám ventilu N75. origo u Škoda stojí ventil

  • 028 906 283 N - oválný konektor - 1 500 Kč (je to např. typ AGR...)
  • 028 906 283 J - hranatý konektor - 1 100 Kč

Lze si ho objednat také http://www.automeisner.cz (typ N - 1360 Kč)

více informací o ventilu a jeho diagnostice si najdi tady http://www.crab.cz/file/hddsave.php?fid=16-1_9l_TDI_66kW.pdf

Momentálně řeším podobný problém u soukromé O1. Ventil po nastartování cvaká a cvaká.

Nesetkal se někdo s podobnou závadou?

Š O1, typ AGR, 66 kW, 200 000 km,

Jojo, mě taky cvakal... ted už ale docvakal :kuk:

Jojo, mě taky cvakal... ted už ale docvakal :kuk:

A uz mas novej?

Nemá někdo na prodej ten podtlakový ventil N75 na motor AGR s obtokovým turbem? Jo kde se dají koupit ty hadičky co do toho jdou za dobrou cenu(?), mám tu co jde ze strany od volantu v tom ohybu zmáčklou, vadí to???

Nemá někdo na prodej ten podtlakový ventil N75 na motor AGR s obtokovým turbem? Jo kde se dají koupit ty hadičky co do toho jdou za dobrou cenu(?), mám tu co jde ze strany od volantu v tom ohybu zmáčklou, vadí to???

Hadičky maj v každé mototechně cca 50kč/m.. N75 najdeš na prodej v každém servisu škoda :) nebo VW :) nebo Seat :) Nebo audi :) už to tu někdo psal, něco kolem 1200Kč

A uz mas novej?

Vyměněný ještě nemám, ještě sháním někoho kdo by mi půjčil N75 na zkoušku... jednou jsme to zkouošel a jelo to, jenže pak jsem druhej den zkusil stejnou trasu s mojim a taky to jelo... chce to prostě táááhlej kopec, aby to potřebovalo pořádnej tah.

Krom toho se mi zdá že v těch hadičkách z N75 jsou známky oleje..

Jo mají za 50 , ale to prej nejsopu oni, jsou to nějaké měké sračky, ty originální z nějaké tvrdé gumy mě řekl , že stojí 500 metr, proto jsem se na to ptal, jinak bych je už měl dávno doma, ale dát pětikilo, za metr tenké hadičky mi připadá dost. Ten N75 za 1200 je originál, nebo nějaký rákos , taivan ? Ta cena je totiž taky jiná než ta co mi řekli, v autorizovaném servisu.

Originál musí být značky Pierburg.

Ahoj všichni, taky přidám pár věcí a budu škemrat o radu.

před týdnem jsem měnil olej a všechny filtry. Pak sem zapomněl napojit čidlo u filtru a vyhodilo mi to hlášku -Emise . Do dílny - Po napojení to tam ještě chvíli bylo a za nějakou dobu zmizlo. Předvčírem jsem jel na Brno, na tempomat 120, vše ok. Najednou v táhlém kopci začalo auto zpomalovat a po několika kilometrech to napsalo opět Emise, do dílny. Turbo píská slabounce, auto netáhne, žere o 0,5 l míň, nekouří ani při prudkém přidání.

VAG: 17965 (35-10), 16485 (35-00) - tomu celkem rozumím.

Avšak:

18000 - signal cidlo nadmorske vysky/senzor plniciho tlaku nemyslny pomer

35 -00 - -

to mi hlava nebere. Nejen že k tomuto ve VISu nic není, ale moje 1,9TDi 66kW/rv 2004 čidlo výšky nemá, mělo by být snad jen u PD.

Po vymazání závad je okamžitě zobrazena závada 18000 a auto je stále v nouzáku.

Regulace turba se na ruku hýbe.

Je to pár měsíců, co se z motoru začalo ozývat neidentifikovatelné syčení. Stále nevím odkud jde.

Budu vděčný za každou radu. Díky

PS přidávám obrázek z VAGU, kde je neustále hodnota am. tlaku u Manifold. V následujícím bloku se v druhém okénku s tlaky hodnota nehne ani za boha. N75 měněn před 10 měsíci

post-912-1201201657_thumb.jpg

Ahoj všem, opět sem jdu otravovat se svou Octou TDi 66kW rok 97 najeto cca 250 000km, rozvody měněny před cca 35 000km, olej má 8000km najeto, prostě relativně pohodovej stav... Věc se má takto... Při klidnější jízdě je vše v pořádku, jakmile se otáčky přiblíží k hranici 3000ot/min, přestane to táhnout... prostě nejede... nejde vytočit víc jak na 2000 otáček... po zhasnutí motoru je zase vše v pořádku... Je jedno jestli jedu s motorem teplým nebo studeným, jestli najedu 2km nebo 200... prostě nesmím přesáhnout 2750ot/min, nebo přestane jet... Dal jsem tedy novou váhu origo PIERBURG jako byla i původní, protože jsem si myslel že závadou je váha vzduchu, ale dělá stále úplně to samé. Turbo si stále spokojeně hvízdá tak předpokládám že bude v pořádku.

:feve: jestli to bude nějaká drahá katastrofa tak mě ted po Vánocích vodvezou :kuk: jinak VAG hlásí váhu sporadicky, ale to už hlásí od léta a hlásí to i ted s novou váhou.. Měl by někdo nějaký nápad? Slyšel jsme snad něco o nějakém ventilu u Turba a pak že prý rozhozené rozvody, ale to se mi moc nezdá :help:

Jinak poprvé mi to udělalo při celkem hodně brutální jízdě z krumlova do Prahy kolem půlnoci... byl jsem jediný na dálnici tak sem Oktě dával kotel, jako že fakt hodně, otáčky byly kdesi kolem 4500ot/min a ručička tachometru taky někde daleko no a pak v jednom táhlém kopci na dálnici auto škublo, ztratilo výkon a od té doby dělá toto co jsem popsal... Docházej mi nápady a začínám být nešťastný :(

Ahoj, nechci strašit ta samá závada ale u 81kW naj. 120tis., taky měnil dle VAG ventil ovládání turba a nakonec lehlo turbo minulé pondělí. Včera jsem přivezl ze servisu, musel jsem dát nové.

Klucí když mě furt VAG ukazuje tlak v sání, šel sem po hadicích a nic jsem nenašel, ale docela by mě zajímalo, k čemu je pod AGR tato dirka? Ta by tam být neměla ne? Vždyť to je v podstatě hned mezi coolerem a sáním :unsure:

agr.jpg

Ahoj, dneska jsem to měl rozhozené. Tu dírku tam teda nemám... Ale bylo to pekelně zas--ný. Vyndal jsem čidlo G71+72. Ukazuje divný hodnoty. před vyndáním tlak stejný jako atmosferický a po vyndání, kontrole a vrácení ukazuje 2550, což je divný. Zítra ho jdu koupit a uvidíme... Regulace turba chodí ok, ale turbo se netočí. Nemůže bým mechanicky zaseklé?

BTW neví tu někdo co znamená ta chyba č. 18000?

Ahoj, dneska jsem to měl rozhozené. Tu dírku tam teda nemám... Ale bylo to pekelně zas--ný. Vyndal jsem čidlo G71+72. Ukazuje divný hodnoty. před vyndáním tlak stejný jako atmosferický a po vyndání, kontrole a vrácení ukazuje 2550, což je divný. Zítra ho jdu koupit a uvidíme... Regulace turba chodí ok, ale turbo se netočí. Nemůže bým mechanicky zaseklé?

BTW neví tu někdo co znamená ta chyba č. 18000?

Ten tlak 2550 je nouzová hodnota,tzn že čidlo nefunguje a to píše i ta chyba ,, signál čidla výšky/ plnícího tlaku - nevěrohodný poměr ,,

Ahoj, dneska jsem to měl rozhozené. Tu dírku tam teda nemám... Ale bylo to pekelně zas--ný. Vyndal jsem čidlo G71+72. Ukazuje divný hodnoty. před vyndáním tlak stejný jako atmosferický a po vyndání, kontrole a vrácení ukazuje 2550, což je divný. Zítra ho jdu koupit a uvidíme... Regulace turba chodí ok, ale turbo se netočí. Nemůže bým mechanicky zaseklé?

BTW neví tu někdo co znamená ta chyba č. 18000?

No jestli se netočí, jako že ho vůbec neni slyšet, zkus ho sundat a uvidíš no, to by yaseklé být mohlo..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.