Doli Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 (editace) Ahoj, tak podle Tveho popisu zavady se zrejme bude jednat o ten ventil N75. Napsal jsem spoluzakovi co mel podobny problem na OI a napsal mi tohle: jj je to ventil N75 jedná se o elektromagnetický ventil,.- Pokud dojde k překročení tlaku vzduchu ospojí turbu,. po znovu nastartování ,. se vše restartuje a funguje normálne,. ale závada se zapíše na jednotku,. tzn.že po napojení na Vag se tam objeví ,. překročena hodnota tlaku vzduchu,.Tento ventil stojí cca. 5000.- Maximalne jeste spuchrela hadicka muze to nasavat falesnej vzduch Editováno: 20. leden 2008, autor: Doli Citovat
Peťas-RS Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 Chlapi , může třeba ten vadný ventil N75 , popř. zpuchřelá (díravá) hadička způsobovat, že auto při startování víc kouří a hůř to jede, jak před tím? Navíc když to protůrnu, slyším z motorového prostoru nějaké pískání , které jsem tam před tím neslyšel (jakoby víc z pravé strany -před spolujezdcem). Dřív mi pískalo jen turbo a to docela dost, toto je něco navíc (v dobrém slova smyslu) a ještě tam slyším po tom co jsem začal používat Green -sport vzd. filtr , jak ten saje vzduch (to u toho papíráku tak slyšet neni) Citovat
Král Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 Ahoj všem, opět sem jdu otravovat se svou Octou TDi 66kW rok 97 najeto cca 250 000km, rozvody měněny před cca 35 000km, olej má 8000km najeto, prostě relativně pohodovej stav... Věc se má takto... Při klidnější jízdě je vše v pořádku, jakmile se otáčky přiblíží k hranici 3000ot/min, přestane to táhnout... prostě nejede... nejde vytočit víc jak na 2000 otáček... po zhasnutí motoru je zase vše v pořádku... Je jedno jestli jedu s motorem teplým nebo studeným, jestli najedu 2km nebo 200... prostě nesmím přesáhnout 2750ot/min, nebo přestane jet... Dal jsem tedy novou váhu origo PIERBURG jako byla i původní, protože jsem si myslel že závadou je váha vzduchu, ale dělá stále úplně to samé. Turbo si stále spokojeně hvízdá tak předpokládám že bude v pořádku. jestli to bude nějaká drahá katastrofa tak mě ted po Vánocích vodvezou jinak VAG hlásí váhu sporadicky, ale to už hlásí od léta a hlásí to i ted s novou váhou.. Měl by někdo nějaký nápad? Slyšel jsme snad něco o nějakém ventilu u Turba a pak že prý rozhozené rozvody, ale to se mi moc nezdá Jinak poprvé mi to udělalo při celkem hodně brutální jízdě z krumlova do Prahy kolem půlnoci... byl jsem jediný na dálnici tak sem Oktě dával kotel, jako že fakt hodně, otáčky byly kdesi kolem 4500ot/min a ručička tachometru taky někde daleko no a pak v jednom táhlém kopci na dálnici auto škublo, ztratilo výkon a od té doby dělá toto co jsem popsal... Docházej mi nápady a začínám být nešťastný přesně to stejné jsem měl taky akorát někdy to spadlo no nouzáku hned po nastartování a někdy až při jizdě a vyčistil jsem váhu a je to o poznání lepší Citovat
TDIfun Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 Chlapi , může třeba ten vadný ventil N75 , popř. zpuchřelá (díravá) hadička způsobovat, že auto při startování víc kouří a hůř to jede, jak před tím? Navíc když to protůrnu, slyším z motorového prostoru nějaké pískání , které jsem tam před tím neslyšel (jakoby víc z pravé strany -před spolujezdcem). Dřív mi pískalo jen turbo a to docela dost, toto je něco navíc (v dobrém slova smyslu) a ještě tam slyším po tom co jsem začal používat Green -sport vzd. filtr , jak ten saje vzduch (to u toho papíráku tak slyšet neni) Dira v hadici asi.Vic kouri spatne jede. Citovat
maros Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 Dira v hadici asi.Vic kouri spatne jede. tak tak,nebo dirka v intelkoleru. Citovat
Peťas-RS Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 Díky , jaké a kolik těch hadic , tam je ? Zvládnu to sám doma vyměnit(?), jo není někde schéma , plánek , jak to na tom turbu vypadá a co teda zkontrolovat a vyměnit ? Citovat
lisky Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 KRÁL::: Ahoj, musíš číst od začítku, psal jsem že sme dal už novou váhu a je to stejné... A tu starou jsem ještě před tím čistil taky a nic... určo je to N75 Citovat
lisky Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 Dneska jsem vytáhnul z kámošovo golfíka jeho N75 a dal ho ke mě a jela naprosto úplně krááásně takže je to 100% on, hned jak jsem tam vrátil můj starý, padla zas do nouzáku :/ hlavní je že vím čím to je, ventil už někde seženu... jinak normálně se prodává kolem 3000Kč.. Ještě ´ho zkusím rozebrat a oživit, ale určo mě výměna nemine... Jinak díx za pomoc Citovat
Doli Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 Dneska jsem vytáhnul z kámošovo golfíka jeho N75 a dal ho ke mě a jela naprosto úplně krááásně takže je to 100% on, hned jak jsem tam vrátil můj starý, padla zas do nouzáku :/ hlavní je že vím čím to je, ventil už někde seženu... jinak normálně se prodává kolem 3000Kč.. Ještě ´ho zkusím rozebrat a oživit, ale určo mě výměna nemine... Jinak díx za pomoc Tak aspon ze uz vis cim to je... Citovat
Adriano Vloženo 21. leden 2008 Vloženo 21. leden 2008 Tak aspon ze uz vis cim to je... k cenám ventilu N75. origo u Škoda stojí ventil 028 906 283 N - oválný konektor - 1 500 Kč (je to např. typ AGR...) 028 906 283 J - hranatý konektor - 1 100 Kč Lze si ho objednat také http://www.automeisner.cz (typ N - 1360 Kč) více informací o ventilu a jeho diagnostice si najdi tady http://www.crab.cz/file/hddsave.php?fid=16-1_9l_TDI_66kW.pdf Momentálně řeším podobný problém u soukromé O1. Ventil po nastartování cvaká a cvaká. Nesetkal se někdo s podobnou závadou? Š O1, typ AGR, 66 kW, 200 000 km, Citovat
vladaBrno Vloženo 21. leden 2008 Vloženo 21. leden 2008 k cenám ventilu N75. origo u Škoda stojí ventil 028 906 283 N - oválný konektor - 1 500 Kč (je to např. typ AGR...) 028 906 283 J - hranatý konektor - 1 100 Kč Lze si ho objednat také http://www.automeisner.cz (typ N - 1360 Kč) více informací o ventilu a jeho diagnostice si najdi tady http://www.crab.cz/file/hddsave.php?fid=16-1_9l_TDI_66kW.pdf Momentálně řeším podobný problém u soukromé O1. Ventil po nastartování cvaká a cvaká. Nesetkal se někdo s podobnou závadou? Š O1, typ AGR, 66 kW, 200 000 km, Tobe cvaka N75? sakra...no ja uz par tydnu posloucham taky nejake cvakani, ale rikal sem ze neco asi lehce rezonuje, nepidil sem se, hned zitra si to jdu poslechnout k ventilu...zni to jak cvakani nejakeho plisku o plast, docela lehce...zitra poslechnu...jsi mi neudelal radost cvakani asi neni dobre znameni... Citovat
TDIfun Vloženo 21. leden 2008 Vloženo 21. leden 2008 k cenám ventilu N75. origo u Škoda stojí ventil 028 906 283 N - oválný konektor - 1 500 Kč (je to např. typ AGR...) 028 906 283 J - hranatý konektor - 1 100 Kč Lze si ho objednat také http://www.automeisner.cz (typ N - 1360 Kč) více informací o ventilu a jeho diagnostice si najdi tady http://www.crab.cz/file/hddsave.php?fid=16-1_9l_TDI_66kW.pdf Momentálně řeším podobný problém u soukromé O1. Ventil po nastartování cvaká a cvaká. Nesetkal se někdo s podobnou závadou? Š O1, typ AGR, 66 kW, 200 000 km, Setkal, kazde AGR a tenhle starej ventik hranaty(kosticka) cvaka. Citovat
lisky Vloženo 22. leden 2008 Vloženo 22. leden 2008 k cenám ventilu N75. origo u Škoda stojí ventil 028 906 283 N - oválný konektor - 1 500 Kč (je to např. typ AGR...) 028 906 283 J - hranatý konektor - 1 100 Kč Lze si ho objednat také http://www.automeisner.cz (typ N - 1360 Kč) více informací o ventilu a jeho diagnostice si najdi tady http://www.crab.cz/file/hddsave.php?fid=16-1_9l_TDI_66kW.pdf Momentálně řeším podobný problém u soukromé O1. Ventil po nastartování cvaká a cvaká. Nesetkal se někdo s podobnou závadou? Š O1, typ AGR, 66 kW, 200 000 km, Jojo, mě taky cvakal... ted už ale docvakal Citovat
Doli Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 Jojo, mě taky cvakal... ted už ale docvakal A uz mas novej? Citovat
Peťas-RS Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 Nemá někdo na prodej ten podtlakový ventil N75 na motor AGR s obtokovým turbem? Jo kde se dají koupit ty hadičky co do toho jdou za dobrou cenu(?), mám tu co jde ze strany od volantu v tom ohybu zmáčklou, vadí to??? Citovat
lisky Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 Nemá někdo na prodej ten podtlakový ventil N75 na motor AGR s obtokovým turbem? Jo kde se dají koupit ty hadičky co do toho jdou za dobrou cenu(?), mám tu co jde ze strany od volantu v tom ohybu zmáčklou, vadí to??? Hadičky maj v každé mototechně cca 50kč/m.. N75 najdeš na prodej v každém servisu škoda nebo VW nebo Seat Nebo audi už to tu někdo psal, něco kolem 1200Kč Citovat
lisky Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 A uz mas novej? Vyměněný ještě nemám, ještě sháním někoho kdo by mi půjčil N75 na zkoušku... jednou jsme to zkouošel a jelo to, jenže pak jsem druhej den zkusil stejnou trasu s mojim a taky to jelo... chce to prostě táááhlej kopec, aby to potřebovalo pořádnej tah. Krom toho se mi zdá že v těch hadičkách z N75 jsou známky oleje.. Citovat
Peťas-RS Vloženo 24. leden 2008 Vloženo 24. leden 2008 Jo mají za 50 , ale to prej nejsopu oni, jsou to nějaké měké sračky, ty originální z nějaké tvrdé gumy mě řekl , že stojí 500 metr, proto jsem se na to ptal, jinak bych je už měl dávno doma, ale dát pětikilo, za metr tenké hadičky mi připadá dost. Ten N75 za 1200 je originál, nebo nějaký rákos , taivan ? Ta cena je totiž taky jiná než ta co mi řekli, v autorizovaném servisu. Citovat
Petr0309 Vloženo 24. leden 2008 Vloženo 24. leden 2008 Ahoj všichni, taky přidám pár věcí a budu škemrat o radu. před týdnem jsem měnil olej a všechny filtry. Pak sem zapomněl napojit čidlo u filtru a vyhodilo mi to hlášku -Emise . Do dílny - Po napojení to tam ještě chvíli bylo a za nějakou dobu zmizlo. Předvčírem jsem jel na Brno, na tempomat 120, vše ok. Najednou v táhlém kopci začalo auto zpomalovat a po několika kilometrech to napsalo opět Emise, do dílny. Turbo píská slabounce, auto netáhne, žere o 0,5 l míň, nekouří ani při prudkém přidání. VAG: 17965 (35-10), 16485 (35-00) - tomu celkem rozumím. Avšak: 18000 - signal cidlo nadmorske vysky/senzor plniciho tlaku nemyslny pomer 35 -00 - - to mi hlava nebere. Nejen že k tomuto ve VISu nic není, ale moje 1,9TDi 66kW/rv 2004 čidlo výšky nemá, mělo by být snad jen u PD. Po vymazání závad je okamžitě zobrazena závada 18000 a auto je stále v nouzáku. Regulace turba se na ruku hýbe. Je to pár měsíců, co se z motoru začalo ozývat neidentifikovatelné syčení. Stále nevím odkud jde. Budu vděčný za každou radu. Díky PS přidávám obrázek z VAGU, kde je neustále hodnota am. tlaku u Manifold. V následujícím bloku se v druhém okénku s tlaky hodnota nehne ani za boha. N75 měněn před 10 měsíci Citovat
ranek1 Vloženo 25. leden 2008 Vloženo 25. leden 2008 Ahoj všem, opět sem jdu otravovat se svou Octou TDi 66kW rok 97 najeto cca 250 000km, rozvody měněny před cca 35 000km, olej má 8000km najeto, prostě relativně pohodovej stav... Věc se má takto... Při klidnější jízdě je vše v pořádku, jakmile se otáčky přiblíží k hranici 3000ot/min, přestane to táhnout... prostě nejede... nejde vytočit víc jak na 2000 otáček... po zhasnutí motoru je zase vše v pořádku... Je jedno jestli jedu s motorem teplým nebo studeným, jestli najedu 2km nebo 200... prostě nesmím přesáhnout 2750ot/min, nebo přestane jet... Dal jsem tedy novou váhu origo PIERBURG jako byla i původní, protože jsem si myslel že závadou je váha vzduchu, ale dělá stále úplně to samé. Turbo si stále spokojeně hvízdá tak předpokládám že bude v pořádku. jestli to bude nějaká drahá katastrofa tak mě ted po Vánocích vodvezou jinak VAG hlásí váhu sporadicky, ale to už hlásí od léta a hlásí to i ted s novou váhou.. Měl by někdo nějaký nápad? Slyšel jsme snad něco o nějakém ventilu u Turba a pak že prý rozhozené rozvody, ale to se mi moc nezdá Jinak poprvé mi to udělalo při celkem hodně brutální jízdě z krumlova do Prahy kolem půlnoci... byl jsem jediný na dálnici tak sem Oktě dával kotel, jako že fakt hodně, otáčky byly kdesi kolem 4500ot/min a ručička tachometru taky někde daleko no a pak v jednom táhlém kopci na dálnici auto škublo, ztratilo výkon a od té doby dělá toto co jsem popsal... Docházej mi nápady a začínám být nešťastný Ahoj, nechci strašit ta samá závada ale u 81kW naj. 120tis., taky měnil dle VAG ventil ovládání turba a nakonec lehlo turbo minulé pondělí. Včera jsem přivezl ze servisu, musel jsem dát nové. Citovat
lisky Vloženo 25. leden 2008 Vloženo 25. leden 2008 Klucí když mě furt VAG ukazuje tlak v sání, šel sem po hadicích a nic jsem nenašel, ale docela by mě zajímalo, k čemu je pod AGR tato dirka? Ta by tam být neměla ne? Vždyť to je v podstatě hned mezi coolerem a sáním Citovat
Petr0309 Vloženo 25. leden 2008 Vloženo 25. leden 2008 Ahoj, dneska jsem to měl rozhozené. Tu dírku tam teda nemám... Ale bylo to pekelně zas--ný. Vyndal jsem čidlo G71+72. Ukazuje divný hodnoty. před vyndáním tlak stejný jako atmosferický a po vyndání, kontrole a vrácení ukazuje 2550, což je divný. Zítra ho jdu koupit a uvidíme... Regulace turba chodí ok, ale turbo se netočí. Nemůže bým mechanicky zaseklé? BTW neví tu někdo co znamená ta chyba č. 18000? Citovat
drapek Vloženo 26. leden 2008 Vloženo 26. leden 2008 Ahoj, dneska jsem to měl rozhozené. Tu dírku tam teda nemám... Ale bylo to pekelně zas--ný. Vyndal jsem čidlo G71+72. Ukazuje divný hodnoty. před vyndáním tlak stejný jako atmosferický a po vyndání, kontrole a vrácení ukazuje 2550, což je divný. Zítra ho jdu koupit a uvidíme... Regulace turba chodí ok, ale turbo se netočí. Nemůže bým mechanicky zaseklé?BTW neví tu někdo co znamená ta chyba č. 18000? Ten tlak 2550 je nouzová hodnota,tzn že čidlo nefunguje a to píše i ta chyba ,, signál čidla výšky/ plnícího tlaku - nevěrohodný poměr ,, Citovat
lisky Vloženo 26. leden 2008 Vloženo 26. leden 2008 Ahoj, dneska jsem to měl rozhozené. Tu dírku tam teda nemám... Ale bylo to pekelně zas--ný. Vyndal jsem čidlo G71+72. Ukazuje divný hodnoty. před vyndáním tlak stejný jako atmosferický a po vyndání, kontrole a vrácení ukazuje 2550, což je divný. Zítra ho jdu koupit a uvidíme... Regulace turba chodí ok, ale turbo se netočí. Nemůže bým mechanicky zaseklé?BTW neví tu někdo co znamená ta chyba č. 18000? No jestli se netočí, jako že ho vůbec neni slyšet, zkus ho sundat a uvidíš no, to by yaseklé být mohlo.. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.