Přejít na obsah

1,2 TSI (77kW)


Cjoctavian

Doporučené příspěvky

Závada vyřešena...autorizovany servis po hodině a půl na nic nepřišel. Už tam taky nejdu. Nakonec sem byl u známého co má diagnostiku a za deset minut zjistil že je to špatným zapojenim parkovacích senzorů. Misto na patnáctku byly zapojený na třicitku do stálého proudu. No pěknou neplechu to nadělalo. Autorizák si řekl 800 za to že nic nenašel a známej za 500 udělal diagnostiku a rovnou opravil...konečně se tedy vyspim =0)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj, prosím o zkušenost, má někdo zkušenost s nájezdem 1,2 TSI 77 kW okolo 200 000 km? Je to samozřejmě individuální podle předchozího uživatele, ale osobně mám možná předsudek, že je motor moc namáhaný a nemůže mít velkou životnost. Nepotřebuju to na další statisíce km, ale jako druhé auto do rodiny. Projevuje se nějaké opotřebení, spotřeba oleje, nebo jiné pravidelné závažné závady? Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najeto 150.000km, rok 2010, v 25.000 výměna rozvodů v záruce (ještě úzká sada), ve 130.000 preventivně výměna rozvodů na širokou sadu (včetně kola na klikovce), nikdy žádný problém (jen výměna zapal. kabelů), snad jen že je motor malinko hrubší než býval, funguje ale na100 procent. Spotřeba oleje téměř žádná, pravidelná výměna po 15.000km, převážně najeto na dálnici. Pokud seženeš motor, kde byl olej měněný pravidelně nejpozději ve 20.000km tak bych se vůbec nebál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

vybírám OIII nebo rapid TSI. Asi spíš podle peněz rapida lftbek. Našel jsem inzerát 77 kw rok 2012. Může někdo krom techniky srovnat spotřebu verzí 63,66,77 kw?

Osobně jsem jel s 66kw Nymburk -Zvěřínek- Nymburk- Kosmonosy-Nymburk, 55/105 km/h asi  a spotřebu jsem měl asi 5 l. dá se tak jezdit jen s tou 66 nebo i s ostatníma 1.2?

Mám hledat raději jiný motor, rok?

díky.

Editováno: , autor: elvis78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treba začať tým, že určíš, že o ktorý motor sa jedná. Generácia EA111, sú kódy motorov CBZA (63 kW), CBZB (77 kW) a CBZC (66 kW).
Potom tu máme novšiu generáciu motorov EA211 ktoré sa robili najprv tiež vo výkonových verziách 63 a 77 kW a boli to Euro 5 motory, neskôr 66 a 81 kW, už Euro 6 verzie a vraj existujú aj nejaké ich mutácie, počas krátkeho prechodového obdobia (tj. nižší výkon, ale už Euro 6). Tieto kódy EA211 už neviem naspamäť, ale tie si už niekde dohľadáš.

 

Platí, že motory rovnakej generácie majú +/- rovnakú spotrebu, rozdiel je hlavne v tom, že do akého auta sa montujú, resp. s akou prevodovkou sa kombinujú. Tiež platí, že motory EA111 majú spotrebu o niečo vyššiu, ako EA211 ak sa montujú do identického auta (Rapid).

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pardon,

opět jsem to tady dokopal svou nepozorností. Prosim tedy mé dotazy a skvělou odpověď kolegy e1. přesunout do příslušného odboru vč tohoto.

A rok výroby EA211 ?To bude tak 2015 ne? A já nevím, co má ta paní v autě, jen píše rok výroby 2012 a 77kw tsi...no.

díky z aodpověď

Editováno: , autor: elvis78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zhruba před měsicem jsem byl na dekarbonizaci motoru....provedeno chemií od BG.  Mohu vám to doporučit. Motor se zklidnil, ztišil a mbohem lépe reaguje na plynový pedál. Byl jsem na tom u pána za Prahou. S výměnou oleje a filtru 4 700,-.... Doba čištěni cca. 3 až 4 hodiny a mohl sem u toho být... 

Editováno: , autor: lukino200
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, lukino200 napsal:

Zhruba před měsicem jsem byl na dekarbonizaci motoru....provedeno chemií od BG.  Mohu vám to doporučit. Motor se zklidnil, ztišil a mbohem lépe reaguje na plynový pedál. Byl jsem na tom u pána za Prahou. S výměnou oleje a filtru 4 700,-.... Doba čištěni cca. 3 až 4 hodiny a mohl sem u toho být... 

Když jsi byl u toho - jak se to vlastně dělá?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svičky mám měněné v poslední servisni akci... Cca ve 105 000 km.... Jinak postup byl takovej. Nalila se chemie přimo do oleje. Pak se odpojil přivod paliva a napojil misto paliva chemii kterou motor spalovalo a jelo na ni myslim něco asi kolem půl hodiny... Udělal náhradni okruh paliva a to se vracelo zpět do nádrže. Čas čištěni je podle objemu motoru kolik si toho vezme a dle toho ubejvá chemie... Já jsem seděl v autě a držel sem otáčky nad 2000. To je prvni čast čištěni. Pak se normálně zase vše zapojilo a druhá fáze probíhala přes škrtici klapku kde dávkoval čiszico chemii. Z výfuku šlo dost bordelu a zápachu. Takže i přes to že motor neměl zase tolik najeto tak tam karbon prostě jen... Ten se tam tvoři. Pak se dalo vše zpět, vyměnil se motorovej olej a filtr. Přes diagnostiku udělal základni nastavení a bylo hotovo. Ihned po usednuti sem poznal jak jde motor o mnoho lip za plynem, ztišil se a zklidnil. Hlavně pokud motor nemá moc najeto tak se spotřebou dolů moc nepočitejte. Rozhodně sem rád že sem nedal na kritiku a jel to prostě odzkoušet.. Nelituji toho... A třeba za 40 000 km pojedu znovu.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
V 25. 4. 2018 na 0:32, jaroslavii napsal:

mohli bychom vedet, co je to za pana nebo je to reklama? Taky bych tam zajel. Uz mam skoro 200tis.km na tsi 1.2

A spokojenost stále? Na facebooku najdete pána pod jménem Autoservis Polák.... Jak TSI slouží? Žádné závady? Já mám nyní 122 000 km a řeším zda vyměnit za TDI nebo si ji nechat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

TSI má tiež priamo vstrekovanie, čo nie je lacný špás, automaty a 3-valce majú už aj dvojhmotný zotrvačník, k tomu tu mám už aj ACT, variabilné časovanie ventilov, a novšie benzínové motory tiež budú mať čoskoro aj GPF (ekvivalent DPF). Chýba už iba močovka a je to úplne to isté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mám jí od minulého víkendu, takže zatím seznamovačka. Koupena po první majitelce, celou dobu servisovaná na Jarově. Najeto 90tkm a výbava sociálka. Přesto si mě získala svojí barvou a neskutečnou zachovalostí.. to jsem ještě neviděl..
Motor je fajn, jediné závady jsou pach benzínu v motorovém prostoru, který jde do kabiny. Myslím si, že to bude ten ventil odvzdušnění víka motoru a občasné zarachocení řetězu. Zítra mám prohlídku na Jarově, chci nechat změřit řetěz a celkově vůz prohlédnout, protože mám možnost jej do 10 dnů od koupě vrátit. Zatím musím říct, že spokojenost největší..jezdíl jsem jen ve Fábiích a tohle je skutečně jiná liga :-D 

v6zKlmAwSe2xlsiPrSDBDA.jpg

eF%uOIW0Riy1olH%CHzqxQ.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jsem zatím velmi spokojen. Rozvody jsou nové v roce 2015 kdy dali zesílenej řetěz a také ten výlisek proti přeskočení. Řetěz změřili, má 71mm, limit pro výměnu je 74mm, nový má 69mm. Jen vyměnili napínák, který byl prý původní a od té doby to už nezarachotilo. Zatím jsem velmi spokojen, motor je extrémně tichý, často mám pocit, jakoby chcípl na křižovatce. Spotřeba kolem sedmičky, ale jezdím po městě a teď v zimě v závějích to beru jako normál. Jinak nemohu říct půl slova.. Pokud si člověk pohlídá ty rozvody a wastegate, je to motor bez problémů.. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...