e1. Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 Beriem späť, a ospravedlňujem sa, pozerám že už to naozaj ide. V minulosti sa dal súbor iba stiahnuť a bola to otrava, tak ja už nejaký čas na takéto a podobné odkazy zo zásady neklikám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 Závada vyřešena...autorizovany servis po hodině a půl na nic nepřišel. Už tam taky nejdu. Nakonec sem byl u známého co má diagnostiku a za deset minut zjistil že je to špatným zapojenim parkovacích senzorů. Misto na patnáctku byly zapojený na třicitku do stálého proudu. No pěknou neplechu to nadělalo. Autorizák si řekl 800 za to že nic nenašel a známej za 500 udělal diagnostiku a rovnou opravil...konečně se tedy vyspim =0) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freek Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 Ahoj, prosím o zkušenost, má někdo zkušenost s nájezdem 1,2 TSI 77 kW okolo 200 000 km? Je to samozřejmě individuální podle předchozího uživatele, ale osobně mám možná předsudek, že je motor moc namáhaný a nemůže mít velkou životnost. Nepotřebuju to na další statisíce km, ale jako druhé auto do rodiny. Projevuje se nějaké opotřebení, spotřeba oleje, nebo jiné pravidelné závažné závady? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dare Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 Najeto 150.000km, rok 2010, v 25.000 výměna rozvodů v záruce (ještě úzká sada), ve 130.000 preventivně výměna rozvodů na širokou sadu (včetně kola na klikovce), nikdy žádný problém (jen výměna zapal. kabelů), snad jen že je motor malinko hrubší než býval, funguje ale na100 procent. Spotřeba oleje téměř žádná, pravidelná výměna po 15.000km, převážně najeto na dálnici. Pokud seženeš motor, kde byl olej měněný pravidelně nejpozději ve 20.000km tak bych se vůbec nebál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 (editace) Ahoj, vybírám OIII nebo rapid TSI. Asi spíš podle peněz rapida lftbek. Našel jsem inzerát 77 kw rok 2012. Může někdo krom techniky srovnat spotřebu verzí 63,66,77 kw? Osobně jsem jel s 66kw Nymburk -Zvěřínek- Nymburk- Kosmonosy-Nymburk, 55/105 km/h asi a spotřebu jsem měl asi 5 l. dá se tak jezdit jen s tou 66 nebo i s ostatníma 1.2? Mám hledat raději jiný motor, rok? díky. Editováno: 17. Duben 2017, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 OIII? Tady jsi mimo. V každé obecné části motorových sekcích je téma o výběru motorů - nikam jinam podobné dotazy nepatří! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 Treba začať tým, že určíš, že o ktorý motor sa jedná. Generácia EA111, sú kódy motorov CBZA (63 kW), CBZB (77 kW) a CBZC (66 kW). Potom tu máme novšiu generáciu motorov EA211 ktoré sa robili najprv tiež vo výkonových verziách 63 a 77 kW a boli to Euro 5 motory, neskôr 66 a 81 kW, už Euro 6 verzie a vraj existujú aj nejaké ich mutácie, počas krátkeho prechodového obdobia (tj. nižší výkon, ale už Euro 6). Tieto kódy EA211 už neviem naspamäť, ale tie si už niekde dohľadáš. Platí, že motory rovnakej generácie majú +/- rovnakú spotrebu, rozdiel je hlavne v tom, že do akého auta sa montujú, resp. s akou prevodovkou sa kombinujú. Tiež platí, že motory EA111 majú spotrebu o niečo vyššiu, ako EA211 ak sa montujú do identického auta (Rapid). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 18. Duben 2017 Sdílet Vloženo 18. Duben 2017 (editace) pardon, opět jsem to tady dokopal svou nepozorností. Prosim tedy mé dotazy a skvělou odpověď kolegy e1. přesunout do příslušného odboru vč tohoto. A rok výroby EA211 ?To bude tak 2015 ne? A já nevím, co má ta paní v autě, jen píše rok výroby 2012 a 77kw tsi...no. díky z aodpověď Editováno: 18. Duben 2017, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 18. Duben 2017 Sdílet Vloženo 18. Duben 2017 (editace) 2012 je prvý rok výroby Rapida, takže to určite bude ešte CBZB (EA111). Editováno: 18. Duben 2017, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 1. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2017 (editace) Zhruba před měsicem jsem byl na dekarbonizaci motoru....provedeno chemií od BG. Mohu vám to doporučit. Motor se zklidnil, ztišil a mbohem lépe reaguje na plynový pedál. Byl jsem na tom u pána za Prahou. S výměnou oleje a filtru 4 700,-.... Doba čištěni cca. 3 až 4 hodiny a mohl sem u toho být... Editováno: 1. Prosinec 2017, autor: lukino200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 1. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2017 Po koľkých km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 1. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2017 Při cca. 110 000km ☺️ opravdu spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 1. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2017 Sviečky tam máš ako dlho? Alebo si ich menil tiež? Ja mám najazdených cca.126500, a tiež zvažujem túto možnosť, ale doteraz som nemal žiadne relevantné referencie, aj preto ma to zaujíma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2017 před 15 hodinami, lukino200 napsal: Zhruba před měsicem jsem byl na dekarbonizaci motoru....provedeno chemií od BG. Mohu vám to doporučit. Motor se zklidnil, ztišil a mbohem lépe reaguje na plynový pedál. Byl jsem na tom u pána za Prahou. S výměnou oleje a filtru 4 700,-.... Doba čištěni cca. 3 až 4 hodiny a mohl sem u toho být... Když jsi byl u toho - jak se to vlastně dělá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 2. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2017 Svičky mám měněné v poslední servisni akci... Cca ve 105 000 km.... Jinak postup byl takovej. Nalila se chemie přimo do oleje. Pak se odpojil přivod paliva a napojil misto paliva chemii kterou motor spalovalo a jelo na ni myslim něco asi kolem půl hodiny... Udělal náhradni okruh paliva a to se vracelo zpět do nádrže. Čas čištěni je podle objemu motoru kolik si toho vezme a dle toho ubejvá chemie... Já jsem seděl v autě a držel sem otáčky nad 2000. To je prvni čast čištěni. Pak se normálně zase vše zapojilo a druhá fáze probíhala přes škrtici klapku kde dávkoval čiszico chemii. Z výfuku šlo dost bordelu a zápachu. Takže i přes to že motor neměl zase tolik najeto tak tam karbon prostě jen... Ten se tam tvoři. Pak se dalo vše zpět, vyměnil se motorovej olej a filtr. Přes diagnostiku udělal základni nastavení a bylo hotovo. Ihned po usednuti sem poznal jak jde motor o mnoho lip za plynem, ztišil se a zklidnil. Hlavně pokud motor nemá moc najeto tak se spotřebou dolů moc nepočitejte. Rozhodně sem rád že sem nedal na kritiku a jel to prostě odzkoušet.. Nelituji toho... A třeba za 40 000 km pojedu znovu.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroslavii Vloženo 24. Duben 2018 Sdílet Vloženo 24. Duben 2018 mohli bychom vedet, co je to za pana nebo je to reklama? Taky bych tam zajel. Uz mam skoro 200tis.km na tsi 1.2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 3. Květen 2018 Sdílet Vloženo 3. Květen 2018 V 25. 4. 2018 na 0:32, jaroslavii napsal: mohli bychom vedet, co je to za pana nebo je to reklama? Taky bych tam zajel. Uz mam skoro 200tis.km na tsi 1.2 A spokojenost stále? Na facebooku najdete pána pod jménem Autoservis Polák.... Jak TSI slouží? Žádné závady? Já mám nyní 122 000 km a řeším zda vyměnit za TDI nebo si ji nechat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroslavii Vloženo 23. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2018 (editace) Ja bych diesel nechtel ani nahodou. Spousty drahych veci zbytecne navic, treba filtr pevnych castic nebo drahy spojkovy setrvacnik. Zlatej motor tsi. Zavady-zapal.kabely+modul, druha lambda sonda, jinak ok. Editováno: 23. Červenec 2018, autor: jaroslavii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 23. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2018 TSI má tiež priamo vstrekovanie, čo nie je lacný špás, automaty a 3-valce majú už aj dvojhmotný zotrvačník, k tomu tu mám už aj ACT, variabilné časovanie ventilov, a novšie benzínové motory tiež budú mať čoskoro aj GPF (ekvivalent DPF). Chýba už iba močovka a je to úplne to isté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2018 Ovšem toto není téma o dieselech ani o moderních zážehových motorech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 6. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2018 Mám jí od minulého víkendu, takže zatím seznamovačka. Koupena po první majitelce, celou dobu servisovaná na Jarově. Najeto 90tkm a výbava sociálka. Přesto si mě získala svojí barvou a neskutečnou zachovalostí.. to jsem ještě neviděl.. Motor je fajn, jediné závady jsou pach benzínu v motorovém prostoru, který jde do kabiny. Myslím si, že to bude ten ventil odvzdušnění víka motoru a občasné zarachocení řetězu. Zítra mám prohlídku na Jarově, chci nechat změřit řetěz a celkově vůz prohlédnout, protože mám možnost jej do 10 dnů od koupě vrátit. Zatím musím říct, že spokojenost největší..jezdíl jsem jen ve Fábiích a tohle je skutečně jiná liga :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 3. leden 2019 Sdílet Vloženo 3. leden 2019 Ten motor je super až na řetěz , měnil jsem ho třikrat . Naposled ve 125 000km za zesilenej i s kolama tak už snad vydrží . ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 3. leden 2019 Sdílet Vloženo 3. leden 2019 Jsem zatím velmi spokojen. Rozvody jsou nové v roce 2015 kdy dali zesílenej řetěz a také ten výlisek proti přeskočení. Řetěz změřili, má 71mm, limit pro výměnu je 74mm, nový má 69mm. Jen vyměnili napínák, který byl prý původní a od té doby to už nezarachotilo. Zatím jsem velmi spokojen, motor je extrémně tichý, často mám pocit, jakoby chcípl na křižovatce. Spotřeba kolem sedmičky, ale jezdím po městě a teď v zimě v závějích to beru jako normál. Jinak nemohu říct půl slova.. Pokud si člověk pohlídá ty rozvody a wastegate, je to motor bez problémů.. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 10. Březen 2019 Sdílet Vloženo 10. Březen 2019 V servisce sou dvě akce.. Jedna je podložka a ta druhá? Ví někdo? Moc diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 10. Březen 2019 Sdílet Vloženo 10. Březen 2019 (editace) V 3. 1. 2019 na 23:02, Tomina87 napsal: Co je to wastegate? Už to vidím.. Regulace turba.. A jak nejlíp poznat že odchází? Nemění se i s turbem? Editováno: 10. Březen 2019, autor: lukino200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.