Přejít na obsah

Rozvody 1.4 TDI PD


Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Ahojte,chtěl bych znát Váš názor na servisní prohlídky v autorizovaných autoservisech.Koupil jsem Škoda Fabii 1.4TDi z autobazaru a v servisní knížce je napsáno,že v 97000km byly měněny rozvody auto má najeto 110000km a dokonce je v servisce potvrzena záruka na mobilitu auta.Myslíte,že se tomu dá věřit anebo mám vyměnit rozvody???Díky za Vaše odpovědi.Budikman

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne ako moj pripad ... v servisnej knizke je vsetko o vymene poznacene okolo 94 tis. km ... kupil som ju v 104 tis. km a teraz mam 112 tis. km ... ak serviska suhlasi s realnym stavom, musi byt lakho zistitelna podla VIN cisla v ktoromkolvek autorizovanom servise historia servisnych prehliadok ... ja som to preveril a vsetko sedi do posledneho km ... nemam dovod neverit, ze vymena ozaj bola ... dalsia ma caka v 120 tis. km, ked sa nemylim ...

... zisti v autorizovanom servise v systeme ci zaznamy zo servisky suhlasia s historiou a neni co riesit ... a keby si vymenil rozvody aj teraz, nic sa nestane, na skodu to nebude ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na druhou stranu bych radši do toho investoval. kolega jezdil s passatem od nova celou dobu do vw servisu a jednou na dálnici to cuklo, v motoru hrklo a stál. přetržený rozvoďák, který měli vyměnit před cca. 20tkm a nevyměnili, udělal s motorem své. navíc sada včetně pumpy stojí do 4t.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,díky za odpovědi.V autobazaru mě ubezpečovali at udelam servisní prohlídku přesně podle serv.knížky to jest asi ve 120000km.Na auto a motor mám záruku jeden rok od koupi auta,tak nějakou dobu budu ještě jezdit a pak si to nechám vše udělat.Rozvody komplet stojí cca 8000kč jak jsem se informoval.Ahojte

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mi to přijde podezřelé. Mám 1.4 59 kW a v servisce je povinná výměna rozvodů po 120 tis. Ty budu mít letos. Proč by je někdo dělal už v 90 tis těsně před prodejem? Spíše to vidím na provedenou výměnu ve 120 na stočené kilometry a oblikátní těsně pod 100 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já mám 1.4TDi r.v.2004, první rozvody byly dělané v 90000km, ale ty další už se mají dělat až po 120000km, protože při výměně už byl dodán novější typ rozvodové sady, který vydrží déle. A ty rozvody klidně někdo mohl dělat před prodejem, proč ne, auto se serviskou a s udělanýma rozvodama má vyšší cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě záleží jak se k výměně rozvodů postaví servis a nakonec i majitel vozidla.Ve starší DP ,kterou mám doma

je výměna rozvodů na PD psaná v 90000km,ale v servisní knížce od auta (r.v 2004 model 05) mám uvedeno,že výměna má být ve 120000km.

Skutečná výměna byla provedena v 90000km.Auto jsem kupoval z leasingu a údaje z servisní knížky si ověřil v aut. servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

Zdravím,

mám Fabii 1.4TDI 59kW 10/2006. Byl jsem v servise na výměně oleje a při tom řekli mi, že bych měl vyměnit rozvody, které se mají měnit po 120t.km nebo 5 letech. Najeto mám ale jenom 50t.km. Myslíte, že je to nutné? Nerad bych zničil motor, ale zase tahle výměna není levná záležitost. Byla mi řečena cena za výměnu do 10 000Kč, je to běžná cena za tuhle práci? Předem díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec všem.

určitě udělat komplet. Taky sem dělat ted v 75tisicich na 1,4 tdi 59kw. Mel bych ale dotaz - pri rozvodech se hejbe s vačkovým kolem? Chtěl bych nechat přeměřit nastavení na PC, nedělá to tady někdo? Mám dojem lehce zvýšené spotřeby.

Viz printscreen - není můj, ale jedná se o poslední sloupec, kanálu 4 - nastavení úhlu. Má to být striktně na 0.

post-45623-0-90627000-1329737097_thumb.p

Dělá se tohle i u 1,4 TDI PD 59kw?

Nenapíchl by mi to někdo prosím? - Praha:)

post-45623-0-90627000-1329737097_thumb.p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem Ti to psal do zprávy když jsi se mě ptal před týdnem, s kolem vačky se hýbe a když se to udělá jak má podle přípravků a a tím myslím i následná kontrola, tak to vždycky sedí. Tady píšeš že chtěli za rozvody do 10 tis Kč, v tom byli i new šrouby na držáku motoru a new chaldící kapalina a o originálních dílech nemluvě? Přijde mě to dost peněz.......když já to dělám někde o 4 tis míň a pak nikdo nemusí řešit po fórech jestli je to dobře nebo ne B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Já určitě nepsal o ceně 10 tisíc - to byl na začátku tohoto vlákna jiný kolega.

Jinak píšu sem z toho důvodu, že už jsem dostal dvě protichůdné info - od tebe, že se s tím hýbe a pak od autorizáče, že se s tím nehýbe:) Takže se pro jistotu ptám jaká je opravdu praxe:)

Závěr je takovej, že to asi každej dělá jinak, z toho mi plyne, že to nechám ještě asi zkontrolovat.

Editováno: , autor: žralok
Citace předchozího příspěvku !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ak by sa tým nehýbalo,tak neviem ako by sa docielilo to zosúladenie vačky s kľukou..po výmene rozvodov vždy pretočím motorom o 2 otáčky (samozrejme nie štartovaním),vložím prípravky a ak to sedí,tak nechám zohriať motor na prevádzkovú teplotu a následuje kontrola cez VAG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...