peterka Vloženo 25. Únor 2009 Sdílet Vloženo 25. Únor 2009 V historii jsem se nedočetl jak je to s rozvody u 1,4 TDi 55 kw roku v. 2005. Už mám najeto cca 85000 a nerad bych aby to kleklo !! Nevíte někdo ? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 zkus se mrknout do servisní knížky, nebo zavolat do Škoda-servisu. Říci ti tuhle informaci by mohli zvládnout ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
štěpán 4x4 Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 moje baba ma fabku se stejným motorem a servise jí to měnily ve 110000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 110 tkm je takové hezké kulaté číslo. ... vzhledem k tomu, že 11 je prvočíslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterka Vloženo 2. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 No můj známý servisní technik ve Škodovce říkal že buď v 90 nebo 120 000 km. Tak to bude asi těch 120 000 km. Tak to je dobrý , nemusím zatím spěchat. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budikman Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Ahojte,chtěl bych znát Váš názor na servisní prohlídky v autorizovaných autoservisech.Koupil jsem Škoda Fabii 1.4TDi z autobazaru a v servisní knížce je napsáno,že v 97000km byly měněny rozvody auto má najeto 110000km a dokonce je v servisce potvrzena záruka na mobilitu auta.Myslíte,že se tomu dá věřit anebo mám vyměnit rozvody???Díky za Vaše odpovědi.Budikman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kantorek Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 presne ako moj pripad ... v servisnej knizke je vsetko o vymene poznacene okolo 94 tis. km ... kupil som ju v 104 tis. km a teraz mam 112 tis. km ... ak serviska suhlasi s realnym stavom, musi byt lakho zistitelna podla VIN cisla v ktoromkolvek autorizovanom servise historia servisnych prehliadok ... ja som to preveril a vsetko sedi do posledneho km ... nemam dovod neverit, ze vymena ozaj bola ... dalsia ma caka v 120 tis. km, ked sa nemylim ... ... zisti v autorizovanom servise v systeme ci zaznamy zo servisky suhlasia s historiou a neni co riesit ... a keby si vymenil rozvody aj teraz, nic sa nestane, na skodu to nebude ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 na druhou stranu bych radši do toho investoval. kolega jezdil s passatem od nova celou dobu do vw servisu a jednou na dálnici to cuklo, v motoru hrklo a stál. přetržený rozvoďák, který měli vyměnit před cca. 20tkm a nevyměnili, udělal s motorem své. navíc sada včetně pumpy stojí do 4t. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budikman Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 Ahoj,díky za odpovědi.V autobazaru mě ubezpečovali at udelam servisní prohlídku přesně podle serv.knížky to jest asi ve 120000km.Na auto a motor mám záruku jeden rok od koupi auta,tak nějakou dobu budu ještě jezdit a pak si to nechám vše udělat.Rozvody komplet stojí cca 8000kč jak jsem se informoval.Ahojte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konik Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 Mi to přijde podezřelé. Mám 1.4 59 kW a v servisce je povinná výměna rozvodů po 120 tis. Ty budu mít letos. Proč by je někdo dělal už v 90 tis těsně před prodejem? Spíše to vidím na provedenou výměnu ve 120 na stočené kilometry a oblikátní těsně pod 100 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heyjoe Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Já mám 1.4TDi r.v.2004, první rozvody byly dělané v 90000km, ale ty další už se mají dělat až po 120000km, protože při výměně už byl dodán novější typ rozvodové sady, který vydrží déle. A ty rozvody klidně někdo mohl dělat před prodejem, proč ne, auto se serviskou a s udělanýma rozvodama má vyšší cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Podle mě záleží jak se k výměně rozvodů postaví servis a nakonec i majitel vozidla.Ve starší DP ,kterou mám doma je výměna rozvodů na PD psaná v 90000km,ale v servisní knížce od auta (r.v 2004 model 05) mám uvedeno,že výměna má být ve 120000km. Skutečná výměna byla provedena v 90000km.Auto jsem kupoval z leasingu a údaje z servisní knížky si ověřil v aut. servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef 2 Vloženo 3. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2010 Ja som sa bol pytat v autorizovanom servise a mi povedali ze mam menit na 150 tis. Ze od 05.2006 tam konstrukteri nieco vylepsili tak to staci vymenit na 150 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 12. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2010 To je možné, ale ne s čínskou rozvodovou sadou!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IVan-XTR Vloženo 18. Únor 2012 Sdílet Vloženo 18. Únor 2012 Zdravím, mám Fabii 1.4TDI 59kW 10/2006. Byl jsem v servise na výměně oleje a při tom řekli mi, že bych měl vyměnit rozvody, které se mají měnit po 120t.km nebo 5 letech. Najeto mám ale jenom 50t.km. Myslíte, že je to nutné? Nerad bych zničil motor, ale zase tahle výměna není levná záležitost. Byla mi řečena cena za výměnu do 10 000Kč, je to běžná cena za tuhle práci? Předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 18. Únor 2012 Sdílet Vloženo 18. Únor 2012 komplet rozvody - materiál 3100,-....práce 1.500,-.....jinak minimálně řemen bych vyměnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 18. Únor 2012 Sdílet Vloženo 18. Únor 2012 Tento motor kod BNV r.v. 2006 má poředepsaný interval pro výměnu rozvodů 120 000 km Opravdu by asi stačilo vyměnit jen řemen. Ale já kdybych to dělal na svém vlastním, tak vyměním komplet Máš před sebou dalších 6 let nebo 120000 levně koupíš třeba tady www.hanza-autodily.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Únor 2012 Sdílet Vloženo 19. Únor 2012 pridávam sa k tomu čo napísal Pepa007...pri jednom rozoberaní by som to urobil všetko naraz..veď tie celé sety rozvodov zasa nestoja majland výmenný interval rozvodov po 150t km majú vozidlá až od MR 07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 20. Únor 2012 Sdílet Vloženo 20. Únor 2012 Zdarec všem. určitě udělat komplet. Taky sem dělat ted v 75tisicich na 1,4 tdi 59kw. Mel bych ale dotaz - pri rozvodech se hejbe s vačkovým kolem? Chtěl bych nechat přeměřit nastavení na PC, nedělá to tady někdo? Mám dojem lehce zvýšené spotřeby. Viz printscreen - není můj, ale jedná se o poslední sloupec, kanálu 4 - nastavení úhlu. Má to být striktně na 0. Dělá se tohle i u 1,4 TDI PD 59kw? Nenapíchl by mi to někdo prosím? - Praha:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 20. Únor 2012 Sdílet Vloženo 20. Únor 2012 Už jsem Ti to psal do zprávy když jsi se mě ptal před týdnem, s kolem vačky se hýbe a když se to udělá jak má podle přípravků a a tím myslím i následná kontrola, tak to vždycky sedí. Tady píšeš že chtěli za rozvody do 10 tis Kč, v tom byli i new šrouby na držáku motoru a new chaldící kapalina a o originálních dílech nemluvě? Přijde mě to dost peněz.......když já to dělám někde o 4 tis míň a pak nikdo nemusí řešit po fórech jestli je to dobře nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 20. Únor 2012 Sdílet Vloženo 20. Únor 2012 (editace) Ahoj. Já určitě nepsal o ceně 10 tisíc - to byl na začátku tohoto vlákna jiný kolega. Jinak píšu sem z toho důvodu, že už jsem dostal dvě protichůdné info - od tebe, že se s tím hýbe a pak od autorizáče, že se s tím nehýbe:) Takže se pro jistotu ptám jaká je opravdu praxe:) Závěr je takovej, že to asi každej dělá jinak, z toho mi plyne, že to nechám ještě asi zkontrolovat. Editováno: 15. Říjen 2012, autor: žralok Citace předchozího příspěvku ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Únor 2012 Sdílet Vloženo 20. Únor 2012 no ak by sa tým nehýbalo,tak neviem ako by sa docielilo to zosúladenie vačky s kľukou..po výmene rozvodov vždy pretočím motorom o 2 otáčky (samozrejme nie štartovaním),vložím prípravky a ak to sedí,tak nechám zohriať motor na prevádzkovú teplotu a následuje kontrola cez VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shadow2410 Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 no já třeba v servisce mám že ve 120 000km je výměna ozubeného řemene a potom až 240 000km výměna napínací kladky takže se u mě tzv. rozvody dělají až v těch 240 a ve 120 je řemen ozubený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 No to bych neriskoval Komplet rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 tak tak...komplet sada+vodná pumpa a máš pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.