Publikováno Květen 11, 200619 r Zdarec chlapi, potřebuji poradit. Na fabii r.v. 10/2003 mám problém s manuální klimou. Zůstává hřát i při změně na studený vzduch, sma spouští apod. Diagnostika hlásí chybu motoru klapky cirkulace vzduchu i klapky teploty.Jeden motorek prý stojí cca 3700,- Kč. Orig. označení motorků je 6Q1 819 453A a 6Q1 819 453B. Nemůžete někdo poradit, jestli jdou sehnat levněji, nebo opravit, nebo v čem by mohl být problém?? Díky Ruďas
Květen 11, 200619 r Měl jsem stejný problém. Místo výměny v servisu, kde mám relativně dobré vztahy, zkusili základní nastavení s tím, že výměnu provedou pokuk to nepomůže. Zatím to funguje, uvidím jak dlouho.
Květen 11, 200619 r co znamena zakladni nastaveni? mne to udelal za 1,5 roku 3x a vzdy pomohlo vypnout zapnout klimu apod.
Květen 11, 200619 r Měl jsem problém s oběma servy. Příčinou poruchy je vadný (ten modrý na obrázku) potenciometr, jehož běžec občas ztratí kontakt s odporovou dráhou. Servo klapky vnitřního/vnějšího vzduchu (na obr.) se mi podařilo opravit prostříkáním potenciometru kontaktolem. To je ale snadno přístupné po odstranění schránky u spolujezdce. Servo klapky topení je přístupné o něco hůře, tak jsem dva roky trpěl náhlé záchvěvy prudkého topení a nechal jsem ho u skoro čtyři roky starého auta nakonec vyměnit v servisu s dotazem na možnost kulance. Servis po konzultaci se Škodovkou dal na materiál 2/3 slevu. Myslím, že u auta 10/2003 je taky velká naděje na uplatnění kulanční slevy.
Květen 11, 200619 r co znamena zakladni nastaveni? mne to udelal za 1,5 roku 3x a vzdy pomohlo vypnout zapnout klimu apod. Ano, tak to začíná. Kromě vypnutí a zapnutí bývá účinné taky dát na nějaký čas teplotu na min., ale taky často pomohlo pouze přidat na rychlosti ventilátoru. Časem se to však začne horšit až do stavu, kdy nepomůže téměř nic. Uvedení do základního nastavení dělají servisy Wagem, a to i u jiných ŘJ ne jen u klimatizace. Co to přesně znamená by asi lépe vysvětlili povolanější, já v tom vidím přenastavení nějakých "rozhozených" veličin do základních (výchozích) hodnot.
Květen 11, 200619 r Základní nastavení je základní nastavení.je to přímo ve Vagu.při základním nastavení si klima"ošahá min a max.polohu motorků" a´t ví co a jak-zjednodušeně řečeno. Pokud je to klasická po´ták s odpor.dráhy,možná by stačilo je vyčistit,ale né kontoxem.jednou jsem měkl Toledo a blbla škrticí klapka.Rozebral jsem ji a ty odporové dráhy gumou vygumoval a lihem očistil a auto jezdí dál a to je asi dva roky co jsem to dělal
Květen 11, 200619 r Základní nastavení spočívá v tom, že řídící jednotka si zaznamená do paměti napětí z potenciometrů v krajních polohách klapek. Pokud se objeví v provozu na potenciometru napětí, které je mimo tento rozsah, vyhodnotí to jako chybu (zkrat na plus, zkrat na kostru).
Květen 12, 200619 r Nie, ja som buhužiaľ ten motorček nerozoberal, lebo mi ho menili na kulanciu. Ale kamarát s tým má skúsenosti a oprava mu dlho nevydržala.
Květen 12, 200619 r Autor Díky za rady, pokusím se to uhrát na reklamaci, nebo sehnat z bouraček funkční motorky.Hezký víkend
Květen 18, 200619 r Len nevieš, v akom stave bude ten použitý motorček a či práca nevýde nazmar, keď to budeš po pol roku meniť zase.
Květen 19, 200619 r Jediné dobré řešení je výměny servomotorků,ty starší mají výrobní vadu,většinou ¨se mění oba dva,jak recirkulace ,tak mísící....
Květen 20, 200619 r Zdarec chlapi,potřebuji poradit. Na fabii r.v. 10/2003 mám problém s manuální klimou. Zůstává hřát i při změně na studený vzduch, sma spouští apod. Diagnostika hlásí chybu motoru klapky cirkulace vzduchu i klapky teploty.Jeden motorek prý stojí cca 3700,- Kč. Orig. označení motorků je 6Q1 819 453A a 6Q1 819 453B. Nemůžete někdo poradit, jestli jdou sehnat levněji, nebo opravit, nebo v čem by mohl být problém?? Díky Ruďas nazdarek, mam nejake motorky na f na manual klimu i na climatron, ale netusim ktery je ktery musel by jsi napsat primo cislo z toho motorku.
Červen 12, 200619 r Díky za rady, pokusím se to uhrát na reklamaci, nebo sehnat z bouraček funkční motorky.Hezký víkend Mysli na to, ze jakmile sahnes na klapky/motorky tak musis provest to zakladni nastaveni pres VAG - neni to tezke, ale bez toho ti to nebude fungovat vubec
Červen 28, 200619 r Zdravím, tak mě taky zlobí motorek vnitřní recilkulace vzduchu, vymontoval jsem ho, oddělal deklík a vůbec mi nění jasný kde je nějaký potenciometr. Poraďte někdo jak to dál rozebrat. Já bych to rozebral to mi problém nečiní ale vetšinou mi potom činí obrovký problém to pak dát dohromady Tak jestli by někdo poradil byl bych rád ať to nedopadne jako vždy, že to budu muset koupit nový Roman
Červen 28, 200619 r někde tady byla fotka (Cosby?) - myslím že z motorku kouká takovej jezdec co jezdi po takovem uhlíkovém nesmyslu (klasický reostat) - tam to zlobí...
Červen 29, 200619 r tak u fabky ma ted mati po mne to ted asi zdechlo uplne a pri zaply klime a nastaveni na min fouka furt teplej takze vazne musim sehnat ten motorek nebo to jde na chvili vyndat a vycistit?
Červenec 12, 200619 r Určite sú tu ľudia, čo to čistili a striekali kontaktným sprejom. Myslím, že mi dajú za pravdu, že tá robota s vyberaním a vkladaním serva za ten krátky čas, čo to bude fungovať, určite nestojí. Ja by som dal rovno nové servo, lebo trebárs behané z vrakoviska sa môže čoskoro pokaziť úplne rovnako.
Červenec 13, 200619 r je rozdíl u klapky cersvého vzduchu a mísící klapky - ta první je dobře dostupná. S tou druhou je to pakárna...
Listopad 8, 200618 r Dneska jsem byl v servisu kvůli airbagu, tak jsem se taky jsem se ptal na výměnu servopohonu mísicí klapky a docela mě překvapil. Říkal, že momentálně NEJSOU VŮBEC k sehnání. Škodovka prý shání nějakého nového dodavatele, který by konečně byl schopný dodat serva, které se nebudou srát. Zatím se jim prý vrací lidi, kterým serva vyměnili s opakovanou poruchou, nebo úplně nová auta se stejnou poruchou, takže jak se zdá, tak žádné nové bezvadné serva neexistují, je to prostě kus od kusu. Říkal, ať se zeptám po novém roce, že budou snad vědět víc.
Listopad 13, 200618 r nazdarek, mam nejake motorky na f na manual klimu i na climatron, ale netusim ktery je ktery musel by jsi napsat primo cislo z toho motorku. Fábie má jen jeden druh klimy z výroby a to je poloautomatická, jmenuje se climatic...
Prosinec 28, 200618 r Potenciometre (akékoľvek) sa zanášajú preto, že majú od výroby namastenú dráhu (ak je vôbec namastená) nevhodným mastivom. Preto sa uhlík (zberač) derie a zanáša dráhu, čo môže viesť až k predratiu dráhy a tým úplnej strate kontaktu. Ak je problém len v zanášaní dráhy v potenciometroch, na čistenie nepoužívajte žiadne sprejové prostriedky, sú viac-menej agresívne!!! Osvedčila sa mi obyčajná DIAVA (červená) na čistenie nábytku. Určite ju máte v chalupe. Stačí kvapka a to rozpustí usadeniny, je dobre vodivá a hlavne dlhodobo dobre maže. A nie je agresívna.
Červenec 15, 200817 r Základní nastavení je základní nastavení.je to přímo ve Vagu.při základním nastavení si klima"ošahá min a max.polohu motorků" a´t ví co a jak-zjednodušeně řečeno. Pokud je to klasická po´ták s odpor.dráhy,možná by stačilo je vyčistit,ale né kontoxem.jednou jsem měkl Toledo a blbla škrticí klapka.Rozebral jsem ji a ty odporové dráhy gumou vygumoval a lihem očistil a auto jezdí dál a to je asi dva roky co jsem to dělal [/quot Jak mám udělat základní nastavení motorku cirkulace VAGem, když v autě asi nemám ŘJ klimatizace ? Mám auto bez klimatizace.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.