Carlo Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 MVAVRUSA: Možná tě to překvapí, ale i kdyš nemáš klimu, máš tam řídicí jednotku. Je to ten plošňák, na kterém jsou čudlíky ovládání ventilace a tlačítko recirkulace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 Díky milanovi46, jak přesně odhadnul, našel jsem doma lahvičku Diavy - politůry na nábytok, což je vlastně jen směs jemných olejů a tím jsem potenciometr od klapky recirkulace promáznul. Jak je vidět na obrázku od Duly, potenciometr je ten modrý kruk s výsečí. Samotná dráha potenciometru je ovšem celkem subtilní a nachází se pod tou černou krytkou uprostřed té modré hrůzy. Já jsem kvůli vyčištění asi 1/4 té krytky odstranil pomocí modelářské vrtačky a jemných ostrých nůžek (ano, ty z manželčiny manikůry). Pod krytkou bylo dost bordelu, který je zřejmě příčinou potíží - byl to otěr z odporové dráhy. Takže jsem to nejprve štětečkem vyčistil, projel jsem několikrát celou dráhu kolem dokola a promáznul to diavou. Jezdec se mi zdál napružený až dost, problém byl asi v tom otěru. Klapka zatím fachčí jako nová, ta od té recirkulace je opravdu dost lehce přístupná, není opravdu nutné demontovat motor ventilátoru, jak píšou v DP, takže v případě potřeby budu opakovat. Jinak po otevření krytky serva stačí lehce vypáčit motorek a potenciometr se pak lehce vytáhne i s celým konektorem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvavrusa Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 VAG mi ale žádnou řídící jednotku klimatizace nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Hmm, tak to nevím, zkusím při nejbližší příležitosti napíchnout na diagnostiku nějakou Fabii bez klimy, myslel jsem, že je to jasné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Over Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Zdravím,tak mě taky zlobí motorek vnitřní recilkulace vzduchu, vymontoval jsem ho, oddělal deklík a vůbec mi nění jasný kde je nějaký potenciometr. Poraďte někdo jak to dál rozebrat. Já bych to rozebral to mi problém nečiní ale vetšinou mi potom činí obrovký problém to pak dát dohromady Tak jestli by někdo poradil byl bych rád ať to nedopadne jako vždy, že to budu muset koupit nový Roman Zdrawim, prosim Tě, mohl bys mi popsat, jaxi demontoval ten motorek vnitřní recilkulace vzduchu? Případně přidat nějaký fotky? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 vymontuješ schránku spolujezdce a dostaneš se k ventilátoru. Po jeho pravé straně je ten motorek. Jeho opětovná montáž je podstatně snažší, pokud máš VAG - lépe se nastavuje motorek proti ozubeným kolům. Vagem pak také jednoduše vyzkoušíš, jestli to nejde přes zuby. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatoK Vloženo 13. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2009 ahojte... mam ten isty problem... blbnu obidva motorceky a este k tomu preblikava kontrolka cirkulacie vzduchu vnutorneho okruhu... je to urcite problem s motorcekom? VAG mi napisal vadny servomotor na klapke vnutorneho okruhu + kostra, alebo nieco s kostrou... prosim niekoho o potvrdenie tohto problemu... dik... tu davam odkaz na jednu stranku, kde predavaju tieto motorceky... servomotorcek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 (editace) Tak jsem včera řešil problém se servomotorkem klim/topení , kdy mi nešlo dobře regulovat topení nebo v létě mi začlo při sepnutí klimy samo topit a pomohlo až vypnutí zapalování . Tak ten servomotorek jsem vyndal, nejhorší bylo vycvaknou servomotorek zpoza rámu palubovky, rozebral jsem ho potenciometr jsem po odchlípnutí černé krytky prostříknul injekcí s jehlou ( vek teré jsem měl zmíněnou DIAVU ) , protočil potenciometrem. Opravdu servomotorek po smontování a vrácení zpátky funguje. Je ale potřeba smazat chyby, které mí klimatizace dříve házela a pomocí vagu udělat základní nastavení. Nyní již to pracuje , doufám, že to vydrží. Vag již žádnou chybu nenašel. Je to piplačka, ale když jsem to opravil, tak to potěší. Skoda Fabia combi , 1,4, 16V, 55KW Editováno: 12. Květen 2010, autor: Casy 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 Tak jsem včera řešil problém se servomotorkem klim/topení , kdy mi nešlo dobře regulovat topení nebo v létě mi začlo při sepnutí klimy samo topit a pomohlo až vypnutí zapalování . Tak ten servomotorek jsem vyndal, nejhorší bylo vycvaknou servomotorek zpoza rámu palubovky, rozebral jsem ho potenciometr jsem po odchlípnutí černé krytky prostříknul injekcí s jehlou ( vek teré jsem měl zmíněnou DIAVU ) , protočil potenciometrem. Opravdu servomotorek po smontování a vrácení zpátky funguje. Je ale potřeba smazat chyby, které mí klimatizace dříve házela a pomocí vagu udělat základní nastavení. Nyní již to pracuje , doufám, že to vydrží. Vag již žádnou chybu nenašel. Je to piplačka, ale když jsem to opravil, tak to potěší. Skoda Fabia combi , 1,4, 16V, 55KW Dneska jsem to zase rozebral, protože mi to zase furt topilo a znovu prostříknul potenciometr,ale již contactoilem, vyzkoušel jsem to párkrát mimo uložení v palubce, zase to fachá, snad to bude už dobrý, je možný, že jsem servomotorek nenacvaknul do původního uložení tak jak měl být. ROzebral jsem palubku pod řidičem, demontoval část foukacího potrubí na nohy řidiče a se včerejší praxí byla rozborka , prostříknutí a sborka za 1,5 hodiny hotová, odmáznul jsem chyby , radši udělal zákl. nastavení a nyní se ukáže. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 Taky jsem to chtel vytahnout, ale nepodarilo se mi prave oddelat tu cast vydechu ventilace na nohy ridice. Jak je to tam pridelany? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 (editace) Taky jsem to chtel vytahnout, ale nepodarilo se mi prave oddelat tu cast vydechu ventilace na nohy ridice. Jak je to tam pridelany? Zespodu pod volantem je ten ofuk přidělaný jedním šroubem k rámu palubky, pak stačí ofukem hýbnout a on se uvolní. Pak stačí pouze namáčknout zpět a zase přišroubovat. Editováno: 14. Květen 2010, autor: Casy 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Argam Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 Ahoj Škodovkáří - vyměnil jsem motor u Fábie RS a vypustil klimu a pak ji nechal naplnit normální plničkou od ,,Delpfi,, jenže klima nechladí... Před vyndáním motoru klima fungovalo ale když jsem jel rychle... ted to nefacha za žádné rychlosti, byl jsem jakoby u machra na klima a prý, že to je kompresorem, jenže nechci kupovat kompresor jenom na zakoušku jestli se to zlepší... Nemůže to být teplotní čidlo nebo tyhle motůrky u kterých je tu cela škála debat? už jsem docela z toho auta na prášky. v autorizovaném servisu si myslím že mi nechají taky zaplatit komplet kompresor. díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guam Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 (editace) Mam motorek k topeni na prodej. Novy. Tisic vcetne posty. Kdyztak SZ. Vsechny tyhle opravy co tu zkousite sice zaberou, ale za par dnu, v lepsim pripade tydnu je to zase v haji a za tu praci pri vytahovani motorku topeni to urcite nestoji. Ten druhy motorek na vnitrni cirkulaci je dostupny dobre, s tim bych si klidne hral a strikal to kontaktolem treba kazdy tyden...pokud to teda nekoho bavi EDIT: kvuli opakovanym dotazum zduraznuju, ze se jedna o motorek V68 k topeni! Editováno: 17. Červen 2010, autor: guam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 Nezapomínejte na teplotní čidlo na výparníku.Dost často proměřuje,nebo neměří vůbec... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 Mam motorek k topeni na prodej. Novy. Tisic vcetne posty. Kdyztak SZ. Vsechny tyhle opravy co tu zkousite sice zaberou, ale za par dnu, v lepsim pripade tydnu je to zase v haji a za tu praci pri vytahovani motorku topeni to urcite nestoji. Ten druhy motorek na vnitrni cirkulaci je dostupny dobre, s tim bych si klidne hral a strikal to kontaktolem treba kazdy tyden...pokud to teda nekoho bavi EDIT: kvuli opakovanym dotazum zduraznuju, ze se jedna o motorek V68 k topeni! Po opravě mi šlape už měsíc, jestli to vydrží přes léto, tak mi to stačí, a po opakovaným vyndání sevomotorku klimy mi zabere vyndání a nandání již pouze 30min. a těší mne, že si to opravým, koupíš novej a za 2 roky ti stejně kiksne. Mám prostříknutý oba servmomotory( potenciometry), dřív blbli a nyní šlapou. Ale to je každýho věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guam Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 No uvidis, jak dlouho ti to vydrzi. Ale teda me by se s tim nechtelo rozebirat ani 1x za 3mesice. A kdyz si projdes temata tady na foru, tak takovahle oprava zabere na dny, az tydny. Novy motorek bude slapat takovych 5let minimalne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 (editace) zdravím,není tady někdo z Bruntálska(třeba až po Olomouc) ,kdo by mi pomohl vyměnit motorek topení viz .odkaz http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/univerzalni-dily-skoda/9968-motorek-do-topeni.html zatím jsem sám měnil jen čidlo výparníku.Předem díky Editováno: 20. Srpen 2013, autor: rokane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmazalek Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 (editace) Prosímvás, motorek co je na fotech na str.1 je na jakou fábii? Je to na předface nebo jakou? Odešel mi právě tento servomotorek, na netu jsou pouze tyhle,co máš na foto, který mají mezi zuby "velký zub" ale já tam mám tři zuby z poloviny zalité. bude mi ten nový pasovat? Eventuelně, dá se pouze prohodit potenciometr ? Mám škodu Fabii Combi R.V.02 Díky za odpovědi, sem to hledal ale nenašel. Editováno: 28. Září 2013, autor: mmazalek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 9. Únor 2015 Sdílet Vloženo 9. Únor 2015 Pánové můžete mi prosím vysvětlit,jak jste po demontáži motorku recilkulace vzduchu jej ustavovaly na zuby horní a dolní klapky? Zdá se mi to nemožné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 9. Únor 2015 Sdílet Vloženo 9. Únor 2015 Nikdo neporadí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Únor 2015 Sdílet Vloženo 9. Únor 2015 máš staženou DP? Tam to bude popsané Vím, že mě tenkrát překvapilo, že to není úplně jednoduché, ale nějak jsem to celkem bez problémů dal - jiný zážitek z toho už nemám, přeci jen už je to pár let... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 9. Únor 2015 Sdílet Vloženo 9. Únor 2015 Mám staženou DP tam je to blbě popsané. To servo nasadím na značku horní klapky a tu dolní klapku na značku nenasadím protože tam není šance vidět. A když to projedu Vagem tak napíše chybná adaptace. Jinak servomotorek když nemám nasazený,tak v pohodě základní nastavení udělám. Jestly budu muset demontit topení,tak mě trefí šlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 Už je namontován a vše OK. Práce na minutu. Chce se to jen podívat na správný obrázek v DP. Já měl stažený jen nějaký výcucDP-klima a topení a tam je popsána jen levá strana. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 a je po záhadě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
devolution35 Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 nazdar pani pred 14 dnami mi mechanik vymenil motorceky a vsetko ok teplota sa miesa ako ma aj cirkulacia ide ale vyskitol sa problem s klimou vobec nechladi zaniesol som mu auto borec odcerpal plyn je ho tam 570g co je ok ale vraj nejde kopresor ze nema tlak ci co vraj treba menit kompresor ale som sa pital ineho mechanika a ten mi povedal zas nieco ine vraj to treba dat na vag a nastavit to tak ja uz neviem komu comu verit viete mi prosim pomoct pri rieseni problemu lebo za kompresor ak ho neni treba naozaj menit sa mi grcat 250€ nechce. ps.pred vymenou servo motorcekou klima chladila bez problemou a zrazu nejde dakujem za vase nazori a rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.