bojler Vloženo 10. leden 2010 Sdílet Vloženo 10. leden 2010 Podle mně to zdražovat nebudou, možná se změní rozdíl mezi 1.2 a 1.4 třeba trvale na 20-25k a 1.2TSI pak bude za 30-35, ale dyť je to vcelku jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 10. leden 2010 Sdílet Vloženo 10. leden 2010 Předpokládám, že na motory TSI bude delší čekací doba, když se budou dávat do více modelů a reklama se jim celkem taky dělá. Naopak budou podle mě cenově zvýhodnit motor 1,4 16V o kterém se bude vědět, že bude taky nahrazen, akorát později. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Tak co se týká TSI do FII mám od prodejce tuto zprávu: Po 12. týdnu přijdou na řadu faceliftované verze. Ceny vozů po této úpravě bohužel ještě nejsou stanoveny, ale mohu potvrdit konec výroby motorů 1.4 16V 63kW a 1.6 16V 77kW. Prozatím tyto motory budou nahrazeny přeplňovanou verzí 1.2TSI 77kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 JJ takovou informaci sem dostal od prodejce taky. Bojler ji zpochybnuje, tak uvidime az to prijde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 (editace) Můžu se zeptat Blacky co zpochybňuju? Jinak kdyby neco, seznam motoru je tady na te strance jasne uveden.. Editováno: 12. leden 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 nechci do toho mluvit,ale zdá se podle akcí na 1,4,že už pokračovat nebude.Vždyt 1,6 je moderní motor s časováním a nevidím důvod proč by měla končit.Jsem zvědav jestli TSI bude ve F/R s DSG,když yeti jí má a kdyby skončila 1,6,co by se stalo s japonským automatem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Dle nabídky prodejce je ted rozdíl mezi 51 kW a 63 kW 22 000,- A to ještě bych měl odečíst 4 000,- za Cimbu, takže 18 000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 musíme my a oni by taky měli zohlednit,že TSI je český výrobek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Když vypadne 1.4 a 1.6 a budou nahrazeny 1.2 TSI 77kw tak zustane v nabídce jen 1.2 HTP a nová 1.2 TSI hmmm dva benzíny ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 nechci do toho mluvit,ale zdá se podle akcí na 1,4 "podle akcí na 1.4" - těma akcema myslíš o horentních 5k vyšší slevy na 1.4 a 1.6 oproti HTP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Když vypadne 1.4 a 1.6 a budou nahrazeny 1.2 TSI 77kw tak zustane v nabídce jen 1.2 HTP a nová 1.2 TSI hmmm dva benzíny ??? A co takle 1.2TSI/63kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 to máme taky HTP a HTP a pro někoho tych 5k je horentních,když si spočítáš pojištění atd..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 (editace) Dle nabídky prodejce je ted rozdíl mezi 51 kW a 63 kW 22 000,- A to ještě bych měl odečíst 4 000,- za Cimbu, takže 18 000,- 30000kč je rozdíl mezi HTP a 1,4 u roomstra Editováno: 12. leden 2010, autor: petrumr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Podle ty 1.2 TSI jsou velmi povedené motory. Možna bych tam dal asi i 1.4 TSI 90kw. Ten bych si asi koupil já :-) Když např Peugeot 207SW se děla i 1.6 THP a nebo RC 130kw v kombíku. Tak 90kw do Fabky kombi by jsi asi zákazníky našlo. Hlavně v DE :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 30000kč je rozdíl mezi HTP a 1,4 u roomstra Já vidím třeba u výbav Roomster a Style rozdíl 20000Kč, navíc ještě včetně balíčku Plus. Kdo nechce sportovní sedačky, tak stejně bere Duo (což sou vyjma skladových aut všichni) a tam je rozdíl stejně jako u FII 25 000Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 tady si to přečti Bojlere nech ty krtky v kleci nebo je hned zab. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 (editace) No neboj, já vim co píšu. Je to přesně tak jako v mojem minulým příspěvku. Jediná výbava s tebou udávaným rozdílem je užitkovej Praktik. No a pak mrtvoly Sport a Comfort, který ovšem nekupuje. Kdybys to nechápal, zkus si například k Duu dopočítat všechno z verze Comfort. Ani nebudeš muset uvažovat metalízu, záruku a nosič v základu Dua a pořád bude o víc jak 20 tis. levnější. A pokud budeš chtít zase rozvíjet svoje teorie, prosím přes SZ, tohle je přecejenom téma o motoru a ne o ceníku. Editováno: 12. leden 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Dobrý den, i já rád bych se připojil se svou troškou do mlýna. Mám FI 1,2 HTP 47 kW + Cimbu a R 1,4 63kW. Ze začátku jsem si říkal, že je to stejně jedno. Jenže. R se nějak rozeběhal a jede jak divej, i po tom, co mi v záruce byl vyměněý soft v řídící jednostce). Od té doby když jezdím po Praze s Fabkou, remcám na ten motor jak mohu. Za dva roky mi končí na Fabku lízačka. Těším se, zda do Fabek či Romíků budou dávat 1,2 TSI 77 kW, ještě lepší 1,4 TSI 90kW. Naftové tříválce, to raději nebudu komentovat. Doufejme, že mě neroznesete na kopytech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 Mám nově FII 1,4 benzín. Původně jsem chtěl počkat na 1,2 TSI, ale auto jsem už nutně potřeboval, tak jsem koupil todle. Mám zatím málo najetých km cca 2000, ale i tak jsem s tím zatím spokojenej a když tady čtu, že moturek se ještě rozběhne tak to bude paráda. Nedávno jsem četl k motoru 1,2 TSI diskuzi a tam se chlapi hádali, jestli je tento malej turbomotor vůbec dobrá volba. Zejména mnohokrát citované nevýhody, které samozřejmě druhou stranou byly ihned dementovány byly tyto: - údajně udávané vykonové parametry motor splňuje poze při tankováni N98, - životnost motoru, - spotřeba extrémně závislá na jizdním sytlu, podmínkách a hmotnosti vozu, - obava o turbodmýchadlo, které zejména při krátkých městských popojížďkách bude znatelně namáháno a tím se bude zkracovat jeho životnost. Tak nevím. Bod 2-3 se sá ovlivnit přístupem řidiče k autu, ale nejvíce mě spíše zarazilo to, tankování N98??? Co vy na to, znáte nějaké podrobnosti k tomu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 Tak k tomu turbu. Taxikáři, drtivá většina má turbo diesel. Takže toho bych se nebál. Benál 98, nikde v parametrech jsem nenašel, že je to na N98, ale na N95. Kdyby to tak bylo, jako třeba u nejvýkonější Fabie I, tak by to tam bylo uvedeno, tam se taky uvádělo N98. Každý motor je ovlivněn stylem řidiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 Měl jsem dotaz ohledně jednoho motoru TCE z Clia III na Mr. Cimbu a na adresu 1,2 TSI mně mj. napsal: čistě z popisu vypadá motor z Clia pěkně, otázka je, jek na tak malém turbu funguje regulace. Pokud totiž vím, tak Škodům, i když motor 1,2 l 77 kW TSI pustili v Yetim do série, to nefunguje ! Vzhledem k tomu, že se od 13 KT začínají vyrábět faceliftované FII, tak ani nevím, jak dloiho ještě půjde 1,4 16V objednávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 (editace) Ahojte Má už někdo zkušenosti ? Uvažuji o výměně svého rumika za právě 1,2 TSI 63kW ale nerad bych šlápnul vedle hlavně co se týče spotřeby, ikdyž ta je přímo vázaná na jízdě řidiče Udajně problémy z praskáním hlav už se vyřešil tak doufám, že když vezmu tuhle motorizaci která je v začátku tak nebudu stát pořád v servisu ))) Editováno: 28. Březen 2010, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Začne se vyrábět tuším 16KT, tak si pak běž do salonu a vyzkoušej ho. Do cca 3000ot. by to mělo být podobný jako 77kW, ale pak chcípne. To je ale teorie, jak to bude ve skutečnosti je otázka. Já su nejvíc zvědavej na spotřebu a její kolísání podle zatížení a stylu jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Myslim, ze spotreba nebude o moc horsia ako HTP, ktore je povestne svojou rozozranostou pri dynamickejsej jazde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Březen 2010 Sdílet Vloženo 29. Březen 2010 Problém je v tom, že srovnávat se bude zejména s různými deriváty 1.4, ať už v provedení 55, 59 nebo 63kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.