Leden 10, 201015 r Podle mně to zdražovat nebudou, možná se změní rozdíl mezi 1.2 a 1.4 třeba trvale na 20-25k a 1.2TSI pak bude za 30-35, ale dyť je to vcelku jedno.
Leden 10, 201015 r Předpokládám, že na motory TSI bude delší čekací doba, když se budou dávat do více modelů a reklama se jim celkem taky dělá. Naopak budou podle mě cenově zvýhodnit motor 1,4 16V o kterém se bude vědět, že bude taky nahrazen, akorát později.
Leden 12, 201015 r Tak co se týká TSI do FII mám od prodejce tuto zprávu: Po 12. týdnu přijdou na řadu faceliftované verze. Ceny vozů po této úpravě bohužel ještě nejsou stanoveny, ale mohu potvrdit konec výroby motorů 1.4 16V 63kW a 1.6 16V 77kW. Prozatím tyto motory budou nahrazeny přeplňovanou verzí 1.2TSI 77kW.
Leden 12, 201015 r JJ takovou informaci sem dostal od prodejce taky. Bojler ji zpochybnuje, tak uvidime az to prijde.
Leden 12, 201015 r Můžu se zeptat Blacky co zpochybňuju? Jinak kdyby neco, seznam motoru je tady na te strance jasne uveden.. Upraveno Leden 12, 201015 r od bojler
Leden 12, 201015 r nechci do toho mluvit,ale zdá se podle akcí na 1,4,že už pokračovat nebude.Vždyt 1,6 je moderní motor s časováním a nevidím důvod proč by měla končit.Jsem zvědav jestli TSI bude ve F/R s DSG,když yeti jí má a kdyby skončila 1,6,co by se stalo s japonským automatem
Leden 12, 201015 r Dle nabídky prodejce je ted rozdíl mezi 51 kW a 63 kW 22 000,- A to ještě bych měl odečíst 4 000,- za Cimbu, takže 18 000,-
Leden 12, 201015 r Když vypadne 1.4 a 1.6 a budou nahrazeny 1.2 TSI 77kw tak zustane v nabídce jen 1.2 HTP a nová 1.2 TSI hmmm dva benzíny ???
Leden 12, 201015 r nechci do toho mluvit,ale zdá se podle akcí na 1,4 "podle akcí na 1.4" - těma akcema myslíš o horentních 5k vyšší slevy na 1.4 a 1.6 oproti HTP?
Leden 12, 201015 r Když vypadne 1.4 a 1.6 a budou nahrazeny 1.2 TSI 77kw tak zustane v nabídce jen 1.2 HTP a nová 1.2 TSI hmmm dva benzíny ??? A co takle 1.2TSI/63kW?
Leden 12, 201015 r to máme taky HTP a HTP a pro někoho tych 5k je horentních,když si spočítáš pojištění atd.....
Leden 12, 201015 r Dle nabídky prodejce je ted rozdíl mezi 51 kW a 63 kW 22 000,- A to ještě bych měl odečíst 4 000,- za Cimbu, takže 18 000,- 30000kč je rozdíl mezi HTP a 1,4 u roomstra Upraveno Leden 12, 201015 r od petrumr
Leden 12, 201015 r Podle ty 1.2 TSI jsou velmi povedené motory. Možna bych tam dal asi i 1.4 TSI 90kw. Ten bych si asi koupil já :-) Když např Peugeot 207SW se děla i 1.6 THP a nebo RC 130kw v kombíku. Tak 90kw do Fabky kombi by jsi asi zákazníky našlo. Hlavně v DE :-)
Leden 12, 201015 r 30000kč je rozdíl mezi HTP a 1,4 u roomstra Já vidím třeba u výbav Roomster a Style rozdíl 20000Kč, navíc ještě včetně balíčku Plus. Kdo nechce sportovní sedačky, tak stejně bere Duo (což sou vyjma skladových aut všichni) a tam je rozdíl stejně jako u FII 25 000Kč.
Leden 12, 201015 r No neboj, já vim co píšu. Je to přesně tak jako v mojem minulým příspěvku. Jediná výbava s tebou udávaným rozdílem je užitkovej Praktik. No a pak mrtvoly Sport a Comfort, který ovšem nekupuje. Kdybys to nechápal, zkus si například k Duu dopočítat všechno z verze Comfort. Ani nebudeš muset uvažovat metalízu, záruku a nosič v základu Dua a pořád bude o víc jak 20 tis. levnější. A pokud budeš chtít zase rozvíjet svoje teorie, prosím přes SZ, tohle je přecejenom téma o motoru a ne o ceníku. Upraveno Leden 12, 201015 r od bojler
Leden 28, 201015 r Dobrý den, i já rád bych se připojil se svou troškou do mlýna. Mám FI 1,2 HTP 47 kW + Cimbu a R 1,4 63kW. Ze začátku jsem si říkal, že je to stejně jedno. Jenže. R se nějak rozeběhal a jede jak divej, i po tom, co mi v záruce byl vyměněý soft v řídící jednostce). Od té doby když jezdím po Praze s Fabkou, remcám na ten motor jak mohu. Za dva roky mi končí na Fabku lízačka. Těším se, zda do Fabek či Romíků budou dávat 1,2 TSI 77 kW, ještě lepší 1,4 TSI 90kW. Naftové tříválce, to raději nebudu komentovat. Doufejme, že mě neroznesete na kopytech.
Leden 30, 201015 r Mám nově FII 1,4 benzín. Původně jsem chtěl počkat na 1,2 TSI, ale auto jsem už nutně potřeboval, tak jsem koupil todle. Mám zatím málo najetých km cca 2000, ale i tak jsem s tím zatím spokojenej a když tady čtu, že moturek se ještě rozběhne tak to bude paráda. Nedávno jsem četl k motoru 1,2 TSI diskuzi a tam se chlapi hádali, jestli je tento malej turbomotor vůbec dobrá volba. Zejména mnohokrát citované nevýhody, které samozřejmě druhou stranou byly ihned dementovány byly tyto: - údajně udávané vykonové parametry motor splňuje poze při tankováni N98, - životnost motoru, - spotřeba extrémně závislá na jizdním sytlu, podmínkách a hmotnosti vozu, - obava o turbodmýchadlo, které zejména při krátkých městských popojížďkách bude znatelně namáháno a tím se bude zkracovat jeho životnost. Tak nevím. Bod 2-3 se sá ovlivnit přístupem řidiče k autu, ale nejvíce mě spíše zarazilo to, tankování N98??? Co vy na to, znáte nějaké podrobnosti k tomu?
Leden 30, 201015 r Tak k tomu turbu. Taxikáři, drtivá většina má turbo diesel. Takže toho bych se nebál. Benál 98, nikde v parametrech jsem nenašel, že je to na N98, ale na N95. Kdyby to tak bylo, jako třeba u nejvýkonější Fabie I, tak by to tam bylo uvedeno, tam se taky uvádělo N98. Každý motor je ovlivněn stylem řidiče.
Leden 30, 201015 r Měl jsem dotaz ohledně jednoho motoru TCE z Clia III na Mr. Cimbu a na adresu 1,2 TSI mně mj. napsal: čistě z popisu vypadá motor z Clia pěkně, otázka je, jek na tak malém turbu funguje regulace. Pokud totiž vím, tak Škodům, i když motor 1,2 l 77 kW TSI pustili v Yetim do série, to nefunguje ! Vzhledem k tomu, že se od 13 KT začínají vyrábět faceliftované FII, tak ani nevím, jak dloiho ještě půjde 1,4 16V objednávat.
Březen 28, 201015 r Ahojte Má už někdo zkušenosti ? Uvažuji o výměně svého rumika za právě 1,2 TSI 63kW ale nerad bych šlápnul vedle hlavně co se týče spotřeby, ikdyž ta je přímo vázaná na jízdě řidiče Udajně problémy z praskáním hlav už se vyřešil tak doufám, že když vezmu tuhle motorizaci která je v začátku tak nebudu stát pořád v servisu ))) Upraveno Březen 28, 201015 r od KoNG
Březen 29, 201015 r Začne se vyrábět tuším 16KT, tak si pak běž do salonu a vyzkoušej ho. Do cca 3000ot. by to mělo být podobný jako 77kW, ale pak chcípne. To je ale teorie, jak to bude ve skutečnosti je otázka. Já su nejvíc zvědavej na spotřebu a její kolísání podle zatížení a stylu jízdy.
Březen 29, 201015 r Myslim, ze spotreba nebude o moc horsia ako HTP, ktore je povestne svojou rozozranostou pri dynamickejsej jazde.
Březen 29, 201015 r Problém je v tom, že srovnávat se bude zejména s různými deriváty 1.4, ať už v provedení 55, 59 nebo 63kW.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.