Jump to content
JanBilek

Motor 1,2 TSI (63 a 77 kW)

Recommended Posts

To cvaknutí slyším taky, ale dělá mi to i na mojí Fabii I. Je to, myslím, vždy po nastartování a rozjezdu. Taky by mě zajímalo co to dělá. A má někdo povědomost o tom, k čemu je ta anténa v čelním skle, když je další na střeše?

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi druha antena k lepsemu prijmu.ktovie.inac iba jedina vec mi chyba.dazdovy senzor.a bol by som uplne spokojny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta anténa je pro swing když si ho nepřiplatíte nebude tam swing má dva tunery a proto má dvě antény. ta střešní je kvůli tomu posunuta dozatu (u roomsteru)

Edited by KoNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swing tam mám. Já tomu teda moc nerozumím, tak sorry, že se tak blbě ptám, ale k čemu to má dva tunery? -_-

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dalsi zaujimavy poznatok...ked vyhodim neutral vela krat sa dost dlho drzi spotreba okolo 2l/100...alebo 1,2 na sto ..a to ani nemam klimu zapnutu...co podla mna skresluje udaj a priemernej spotrebe..lebo po vyradeni by tam malo byt 0,7l/100 .....ako vacsinou to tak aj robi...ale vela krat je aj ta zvysena spotreba......este nikto nevie co je to to prepnutie...taky zvuk ked sa nastartuje a prejdem z 1 na 2 stupen??..ide to od poistkovej skrinky....:o))..a to otvaranie a zatvaranie okien klucikom mi je zahadou...raz to ide raz ne..hm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes najeto prvních 1000 km na Fabii 1.2 TSI 63 kW. Průměrná spotřeba 8.1 při průměrné rychlosti 31 km/h. :feve:

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tie otacky po nastartovani su normalne, robilo to aj u Pola, Golfa, aj Octavky. / na predvadzackach / mne sa ale drzali na 2500+ a navyse kolisali, ale moja Fabka 77kW je aktualne v servise. pokazila sa hned v prvy den. ale tych 1200+- je uplne v poho

Edited by Misiak

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě ty okna fungují vetšinou takto otevřu počkám 2sec. a pak znovu zmačknu a držím otvírání okna se otvírají post-23-1156182784.gif

Při zavírání poze zmačknu zavírání a držím a okna se zavírají, ikdyž párkrát se jim nechtělo až na podruhé :) ale každopádně jdu domontovat tempomat tak jim řeknu ať to prověří případně hodín nový soft. do BCM a uvidíme. Spíše mě trápí při prudké akcelarici takový nepřijemný vibrující zvuk jako by někde drnčel plech o něco 104.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha otvorit...pockat a este raz stihnut...no skusim zajtra dnes sa mi uz nechce ku autu...:o)) dik za radu .o))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim! Na jesen budem menit auto (10 rocny Citroen C5 2.0i sa uz velmi kazi) a moja volba padla na Fabiu, lebo sa mi dizajnovo a cenovo velmi paci. V podstate mam uz nastudovanu a vybratu aj vybavu, akurat sa neviem rozhodnut pre motorizaciu... 1.4 63 kW alebo 1.2 TSI 63 kW. Po tom, co som precital vela prispevkov na tomto fore sa naozaj neviem rozhodnut. Jazdim prevazne 8000 km za rok, hlavne na dialnici a v meste (60:40). Moj styl jazdenia je skor "na spotrebu" ako sportovy, ale z casu na cas tomu rad "sliapnem na krk". bol som na predvadzacej jazde aj na 1.4 a aj s 1.2 tsi a musim uznat, ze TSIcko je dost zivsie. osobne ale nie som ten, kto meni auto po 5tich rokoch a mam obavy nad spolahlivostou TSIcok. Aj ked na uz starsie 1.4 TSI, ktore sa davaju napr. do Golfov som nenasiel nejake extremne zavady. Proste-ked clovek natrafi na zly kus, ma smolu. Moze mi niekto povedat, ako sa chova TSI na dialnici (130-150 kmh)? Predajca mi vravel, ze pri danych rychlostiach je 1.4ka lepsia. Ake su celkove rozdiely v spotrebach? Bol by som velmi vdacny za objasnenie, lebo v tom mam dost chaos. V podstate sa neviem rozhodnut a moje nedovercive myslenie mi hovori, ze TSIcka este nie su dostatocne otukane. Dakujem za pripadne ohlasy

Share this post


Link to post
Share on other sites

No hlavně by ti měl ale někdo říci, že 1.4 63 kW už jako nový nekoupíš !

Share this post


Link to post
Share on other sites

No hlavně by ti měl ale někdo říci, že 1.4 63 kW už jako nový nekoupíš !

Promin, ale nerozumiem. Na slovenskej Skoda stranke je v konfiguratore je na vyber aj F2 s 1.4 16v 63kW. Chcu ho stiahnut z produkcie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to joo. Já myslel, že v CZ nekoupíš, u vás to opravdu ještě prodávají. Rozdíl mezi motory jsem ještě nezkoušel, ale pokud se rozhodneš pro 1.4 16V tak spěchej. Nevěřím, že to u vás budou prodávat i nějak dlouho po novém roce, ale to je jen doměnka :feve:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to joo. Já myslel, že v CZ nekoupíš, u vás to opravdu ještě prodávají. Rozdíl mezi motory jsem ještě nezkoušel, ale pokud se rozhodneš pro 1.4 16V tak spěchej. Nevěřím, že to u vás budou prodávat i nějak dlouho po novém roce, ale to je jen doměnka :feve:

Tak to som netusil! Diky za tip. Ja to chcem objednat koncem listopadu. tak snad to dovtedy este bude produkovane. Skoda ze TSIcka prisli na trh iba nedavno... nechcem byt testovacim kralikem ze kde sa co po*ere :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A já už myslel, že se všude prodává dle přísných emisních norem EU 5. Buď rád, že to u vás ještě mají, je to celkem žádaný motor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze podla teba taky radsej brat 1,4 ako TSI? Ja by som ju bral hned, ale este nemam doriesene parkovanie pred domom. Na ulici to nechat nemozem - chodi tu strasne moc mladych hajzlov, co radi skrabu auta klucami...

Share this post


Link to post
Share on other sites

marko neviem v ktr casti ba byvas,ale ja skoro 10rokov parkujem v ba po parkoviskach,dokonca s mimo ba znackami a nikto ziadny skrabanec s klucom.ani u mojich znamych.a k teme.ja tsi odporucam.mam 77kw a ide jak hodinky. apropo ty pri svojom najazde 8000km chces riesit spotrebu?tak si nekup auto.zaplat si mhd alebo vlak a za cenu auta plus nakladov jazdis cely zivot a nie 5-10rokov.hm.keby si najazdil 20-30k tak som ticho.ale 600km mesacne tam sa spotreba neriesi.tam sa riesi ci sa ti oplati kupit auto za 10000eur alebo nie,ked tak pozeras na kazdy liter paliva.bez urazky.

Edited by chillike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakujem Ti za tip ohladne motorizacie, chilike. A vies, co sa tyka MHD, do BA je to pravda, ale chodim aj na ine miesta, kam sa je problem dostat tam a spät do BA v ten isty den + odviezt si kvantum urody ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty chces v novom aute urodu nosit?hm.tak na to si kup staru zigulu za 300evri a nie novu fabulu za vyse 10litrov.zaujimave zmyslanie.ale oki :)nove auto na nosenie zemiakov.zaujimave :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jenom k tem informacim o spechani na 1.4/63kW - po faceliftu se vyrabi pro FII a FIIC varianta plnici EU5. U nas se (zatim?) neprodava.

Na SK je priplatek za silnejsi 1.2HTP/51kW cca 8000Kc, 1.4/63kW dalsich cca 16000Kc (celkem24000Kc), 1.2TSI/63kW dalsich 9000Kc (celkem 31 000Kc) a 1.2TSI/77kW za 12000Kc (celkem 43000Kc). Slovenskej model mne prijde rozumnejsi, protoze priplatek 15000Kc je u nas za 7kW mezi dvema HTP dost a dira mezi zakladem a TSI je 30000Kc. Takle by si katastrofisti mohli vybrat silnejsi motor bez turba a mohlo by to byt odstupnovany po 10ti tisicich (1.2/44kW, 1.2/51kW, 1.4/63kW, 1.2/63kW)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ještě připočítat pojistky a vyjde na tom lépe 1.2-to je jedno jestli HTP nebo TSI než stará,předražená 1.4 :palec2: .Radím bud HTP nebo TSI 63 :palec2:

Edited by petrumr

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě ty okna fungují vetšinou takto otevřu počkám 2sec. a pak znovu zmačknu a držím otvírání okna se otvírají post-23-1156182784.gif

Při zavírání poze zmačknu zavírání a držím a okna se zavírají, ikdyž párkrát se jim nechtělo až na podruhé :) ale každopádně jdu domontovat tempomat tak jim řeknu ať to prověří případně hodín nový soft. do BCM a uvidíme. Spíše mě trápí při prudké akcelarici takový nepřijemný vibrující zvuk jako by někde drnčel plech o něco 104.gif

Tak mě se okna otevírájí : zmačknu tlačitko otvírání a držím a do cca 2 vteřin se začne stahovat okno.Zavíráni naprosto stejně.Vzdálenost od auta bez problemu , ale nesmim zakrývat moc klíček ( asi potom ztrácí signál ).Jinak ok Zatím plnná spokojenost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim! Na jesen budem menit auto (10 rocny Citroen C5 2.0i sa uz velmi kazi) a moja volba padla na Fabiu, lebo sa mi dizajnovo a cenovo velmi paci. V podstate mam uz nastudovanu a vybratu aj vybavu, akurat sa neviem rozhodnut pre motorizaciu... 1.4 63 kW alebo 1.2 TSI 63 kW. Po tom, co som precital vela prispevkov na tomto fore sa naozaj neviem rozhodnut. Jazdim prevazne 8000 km za rok, hlavne na dialnici a v meste (60:40). Moj styl jazdenia je skor "na spotrebu" ako sportovy, ale z casu na cas tomu rad "sliapnem na krk". bol som na predvadzacej jazde aj na 1.4 a aj s 1.2 tsi a musim uznat, ze TSIcko je dost zivsie. osobne ale nie som ten, kto meni auto po 5tich rokoch a mam obavy nad spolahlivostou TSIcok. Aj ked na uz starsie 1.4 TSI, ktore sa davaju napr. do Golfov som nenasiel nejake extremne zavady. Proste-ked clovek natrafi na zly kus, ma smolu. Moze mi niekto povedat, ako sa chova TSI na dialnici (130-150 kmh)? Predajca mi vravel, ze pri danych rychlostiach je 1.4ka lepsia. Ake su celkove rozdiely v spotrebach? Bol by som velmi vdacny za objasnenie, lebo v tom mam dost chaos. V podstate sa neviem rozhodnut a moje nedovercive myslenie mi hovori, ze TSIcka este nie su dostatocne otukane. Dakujem za pripadne ohlasy

Mám čerstvě 6000 km s Roomsterem a celková 6,3 L( 60%popojíždění kolem komína do 10km,20% okresky delší trasa a zbytek dálnice). Po okreskách při trase Pv- Zlín 5,6l/100km ve třech lidech. Trasa Zl- Trenčín- Blava- Wien a zpět při dodržování limitů rychlosti 6,3 ve čtyřech dospělých a jednom dítěti. Vcelku tichý motor. Ve firmě jsme měli 1,4 63 a spotřeba v průměru nechtěla jít pod 8,5l. Jinak zatím v klidu a co se motoru týče má údajně blok z 1,4TSI a je to i podle mechaniků ze Škodovky hoooooooodně dobrý motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...