kren Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 (editace) no tak já mám sice 1.4 MPi 44kW ale ty motory jsou stejné a můj dlohodobý průměr je 7,3l/100Km a myslíím si že je to normálka, hodně záleží na stylu jízdy, ale určitě byych zkontroloval kompletně výfuk, co je to za kravinu že termostat nemá na spotřebu vliv, pokud jsi měl ještě origo ty starší typi tak ty nezůstavali zavřené ale byli pořád otevřené, já měl s termostatem taky problém byl pořád otevřenej a trasa Havířov - Praha motor pořád studenej a spotřeba něco přes 8litrů. Jinak ještě co bereš za benzín, když natankuju shell V power racing tak nemusím jít tak po plynu a je to dost znát pak na spotřebě Ano to je jasné že pokud je stále otevřený tak je to problém.Ale když nefunguje termostat tak je to "viditelný problém", když je špinavý vzduchový filtr tak to člověk co sedne poprvé do auta moc nepozná. Tak jsem to myslel. Benzin tankuji na Benzině. Editováno: 7. Listopad 2010, autor: kren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekHahn Vloženo 7. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2010 Já sem to taky poslechem ani rukou nepoznal, že je ten vlnovec prdlej a pokud je tam díra tak jako u mě v místě kde se ti to projeví jen když se auto jakoby zhoupne a tím se ten vlnovec hejbe a pokud si to skoušel rukou okolo jesli ufukuje tak nejprve popros někoho kdo ti hadrem přicpe výfuk a teprve pak hledej. Já to řesíl před dvěma týdny auto si bralo průměr 7,5/100 po výměně vlnovce jsem opět na průměru 5,6/100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kren Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Hned zítra na to mrknu.Zatím díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kren Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 Tak opravdu to u vlnovce trochu utíká. Objednal jsem vlnovec s nastavením, kvůli snadnějšímu navaření. Jen prosím poraďte, zda je nutné vařit vlnovec na autě (přibodovat), nebo jestli to lze navařit mimo auta podle původního. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekHahn Vloženo 11. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 Já sem ho vaříl mimo auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 20. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2010 Já sem to taky poslechem ani rukou nepoznal, že je ten vlnovec prdlej a pokud je tam díra tak jako u mě v místě kde se ti to projeví jen když se auto jakoby zhoupne a tím se ten vlnovec hejbe a pokud si to skoušel rukou okolo jesli ufukuje tak nejprve popros někoho kdo ti hadrem přicpe výfuk a teprve pak hledej. Já to řesíl před dvěma týdny auto si bralo průměr 7,5/100 po výměně vlnovce jsem opět na průměru 5,6/100. Koľko si mal nabehané keď si menil ten vlnovec? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 1. leden 2011 Sdílet Vloženo 1. leden 2011 AHOJ... mám FABII rv. 2000. morot 1.4 MPi- nemám tam ještě počítat jež by ukazoval spotřebu a tak spotřebu měřím stylem- při rosvícení kontrolky doleji určité množství paliva a z toho pak vypočítam, kolik jsme ujel km. Tímto spusobem jsem zjistil, že mi to mimo mesto žere 7.2 litru- to je OK, ale ve mestě na pojíždeni až 16 litru na 100 km- je tohle v pohode???Mám nove vymněnený termostat-tak myslím, že ohřwev morotu je jak u nového auta. Nemohlo se stát, že by se kontrolka rozsvítila pokaždé při jiném množství zbytku paliva v násdrži???ale opakovaně mi takto ta spotřeba vyšla cca 15-16 litru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 1. leden 2011 Sdílet Vloženo 1. leden 2011 Pri kratsich jizdach po meste mi stejny motor bere i vic. V prumeru ve meste 12,5 - 15, ale to jsou jizdy 30+ min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 1. leden 2011 Sdílet Vloženo 1. leden 2011 Za studena teď v zimě mám klidně 18 L/100 km. To sou cesty cca 3-5 km. Pak to klesá. Na dlouhý trasy (cca 200 km) při ustálený rychlosti 110 km/h to bere tak 6-6.5 L/100 km. Otázka teda je kolik km po tom městě najedeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Najedu tak cca 20 km....třeba na 4 krát- tedy jeden usek 5 km- orientačně. Mezi tím třeba tak 15 minutové pauzy. Nevíter, jäká je spotřeba benzínu při violnoběhu?? já po nastartování nechávám bežet chvili. Díky tomu novemu termostatu je to brzo ohřáte-ručička je teplomeru je na polovine a stejne.nekdy vidím přímo na ukazately stvu paliva- jak tam hladina klesne. Ach jo------jdu s tím na emise- jestli neco vymyslí. Ještě dotaz- to čidlo.co je umisten´v bance s naplní pro chlazení, je čidlo "hladinové" nebo i "teplotní"? Ted mi vždy při ranním startu svítí kontrolka-pípá to-chlazení- během dne už je to OK...taktéž mi už jednu chchvíli budik teplomeru vubec nic neukazov- říkám si-možná to je zimou-kontakty atd- ale třeba jestli není vadné čidlo a to davá chybná data o tpelotě motoru do řídící jednotky-násůledně obohacení směsy atd díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Na volnoběh mi to ukazuje 0,8 l/h u zahřátýho motoru a 1,2-1,3 l/hu studenýho. 5 km je dost málo. To si klidně v tomdle počasí těch 10 l/100km v pohodě vezme. Počítej, že si dost eletriky vezme promrzlí servo, pak světla, ventilátor na plno, rádio a už to máš větší zátěž než v létě. Připočítej větší odpor když jedeš ve sněhu nebo brečce a seš na 12 l/100km jen to fikne. Pořiď si clonumasky nebo ještě zakrij chladič, ale natočit motor a čekat nemá moc cenu. Lepší je hned pomalu jet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Tady píšete klidně 10 l/100 km.. ale me to bere minimálně 15l/100 km...jak může mít vliv odběr elektriky na alternátor???Vzdyt se přeci točí stejně- at má jakiýkoliv odběr-odpor vuči motoru je vždy stejný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 no tak funkci výroby elektriky alternátorem, jsi vůbec nepochopil , jsou to jen různé formy přeměny energie a když bereš moc s alternátoru, tak tomu alternátoru taky musíš dát nějaký přívod energie a ten je z výkonu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 10 na 100 je samozrejme hodne pod realnou spotrebou. Na 5km pojizdky po meste si to vezme 15 - 20. Zvlast, jestli mas rozezranejsi emisni verzi EU4. Na volnobeh zahratyho motoru mi to bere 1.0 - 1.1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LH. Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Tady píšete klidně 10 l/100 km.. ale me to bere minimálně 15l/100 km...jak může mít vliv odběr elektriky na alternátor???Vzdyt se přeci točí stejně- at má jakiýkoliv odběr-odpor vuči motoru je vždy stejný... Čím více je alternátor zatížen, tím větší klade odpor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Ten altik nejak nechápu- ale nastuduji si to....no..pošlu to na ty emise, tim snad nic nezkazím...já totiž jezdím každy den autem- a musím ze zdr.duvodu- autem do práce..to je 1 km...odpoledne zpět + naké nutné nákupy po meste.. a ta spotřeba- jak j¨sem psal...a finanačně-to bych už mohlů jezdit taxíkem. Ještě jsme se chtěl zpetat-to čidlo v nadržce na chlazení.. je jen HLADINOVE nebo i na TEPLOTU?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 (editace) Na můžeš studovat http://www.odbornecasopisy.cz/index.php?id_document=23207 http://www.mjauto.cz/alternator_starter.htm Editováno: 2. leden 2011, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 V expanzce je jenom hladinove cidlo. Se spotrebou na tak kratky trasy po meste nic neudelas, jedine si porid jiny auto, mpi neni do mesta vhodny. Teplotni cidlo jako takovy je v krabici termostatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirec.777 Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 cidlo v nadrzke snima hladinu chladiacej kvapaliny... pri nefunkcnosti sa meni cela nadrzka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 já řeším spotřebu stylem Palubák a po ujeti cca 6km teď v ztimě ukazzuje při plně zatíženém autě 4lidi a já ukazuje skoro 9,5l/100km ale to jezdím chvíli z kopce a pak do kopce a hodně usporně. Dneska jsem ujel asi 50km 25tam 25zpět já manželka a 3leté dítě jel jsem převážně mimo město a PP ukazoval když jsem přijel 5,9l/100km ale to jsem plyn lechtal jenom lechce když tomu trochu přitnu tak ta samá trasa o těch samých osobách stejné váhy aj 7-8l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Az na to ze ty mas 44kw a tazatel urcite 50kw. 44 zere o dost min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 Tak jak to tak vypada,tak rodiču FAVORIT r.v 1991 má deleko nižší spotřebu- tak k čemu ta modernizace speje. Včera jsme s tím zrovna jezdil, už jsme mel davno motor ohřáty na provozní teplotu...asi 10 min jsme stál-pak nastartoval a z topení šel stejně studený vzduch-chvilku-to by však pak znemnalo- a asi se to tak chová stejne i u FABIE-že i když je motor ohřáty- po naké době staruje jako studený...i těch 10 min???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 tak snad vidis ukazatel teploty...po 10min opravdu nevychladne rekni mi jestli mas EU4 nebo EU2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAVEL FABIAK Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 no práve..ukazatal je "teplej"-vzduch studenej, a čidlo je pryý v termostatu. To označení motoru nevidím ve VELKEM TECHN- je to nejkde jinde?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 2. leden 2011 Sdílet Vloženo 2. leden 2011 (editace) V TP na druhe strane je polozka "Smernice EHS" a oznaceni 1999/102B nebo A (mozna i jiny), pripadne napis kod motoru. Cidlo teploty vymen, myslim, ze na cc-dily ho maji za par korun. Nicmene pokud by bylo spatny, tak se v prvni rade objevi problem s teplym startem. Editováno: 2. leden 2011, autor: headquest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.