Tomassssss Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Prosím o radu co s tím?Otáčkoměr nefunguje.Jen když vytočím do otáček při přidání plynu.Zařadím na vyšší rychlostní stupen a zase spadne.Co s tím?Snímč otáček jsem vymontoval u setrvačníku očistil a nic.Prostě nefunguje jak má Prosím o radu dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Vyber budiky a očisti tam kontakty na otačkomerr a dobre dotihni tie male matičky. Ak to nepomože tak vymena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 kdyby byl KO snimač na převodovce, tak ti to nepůjde ani nastartovat. Jinak napíchnout na vag, podivat se jak ukazuje a vytáhnout budiky, proletovat a zjistit co s nima je. radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maaara Vloženo 23. Duben 2010 Sdílet Vloženo 23. Duben 2010 Já jsem si koupil pres net komplet budíky s otackomerem abych si ji vymenil za ty blby analogovy hodiny.Vsechno mi jde az na ten otackomer mám podobnou zavadu.Kdyz motor nastartuju tak nic neukazuje a kdyz motor vytocim tak raficka vylitne na 4tisice a jeste kdyz vic pridam plynu tak vys uz raficka nejde.A navic se mi zda ze kdyz raficka stoupne na 4tisice tak mám na motoru ve skutecnosti 2-3tisice takze to ukazuje navic blbe.Snimacem to asi nebude bez toho bych teda nenastartoval.Kdyby to byla nejaka soucastka na desce plosnejch spoju tak ji klidne odpajim a pripajim novou jenze nevim kterou???a pak je posledni moznost ze samotnej otackomer je vadnej.CHlapi nevedeli byste teda ktera soucastka na ty desce se muze znicit???diky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arasch Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 mam uplně stejnej problem a nevím co s tím, mam nastartovane, a otačkomer nic, šlapnu na plyn, tak to vyletí na cca 4000otaček. víc ne ,pustim plyn tak to spadne na nulu, ale když jedu treba uz 5 min, kapku bouchnu do budíkú, tak to chvili kolísá a pak to ukazuje normalne, no a jeste jeden problem, když nastartuju, neukazuje stav(pořád na nule) benzínu a ja nwm proč, asi po 10 min jízdy to ukazovat začne. Nemůže to být mrazem, venku je cca -18 ???? prosim o pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 21. Únor 2012 Sdílet Vloženo 21. Únor 2012 mam uplně stejnej problem a nevím co s tím, mam nastartovane, a otačkomer nic, šlapnu na plyn, tak to vyletí na cca 4000otaček. víc ne ,pustim plyn tak to spadne na nulu, ale když jedu treba uz 5 min, kapku bouchnu do budíkú, tak to chvili kolísá a pak to ukazuje normalne, no a jeste jeden problem, když nastartuju, neukazuje stav(pořád na nule) benzínu a ja nwm proč, asi po 10 min jízdy to ukazovat začne. Nemůže to být mrazem, venku je cca -18 ???? prosim o pomoc Čau Tak pouze u toho benzínu to je podle mě tím mrazem, já sem měl to samé u nás okolo -20° mrazu, také mi to neukazovalo rafla na ,,nula" benzín tam byl. Teď je vše o.k. jak se oteplilo ukazuje normálně, možná už to tu někdo psal.. Měj se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pissi Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 Můžu vyměnit v přístrojovce analogy za otáčkoměr bez dalších úprav,tak aby tachometr zůstal puvodní?? Bude to fungovat,nevíte někdo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Musíš k točkoměru přivést kromě napájení i signál o otáčkách od motoru nebo ŘJ. Hodiny mají trvalé napájení od baterie, točkoměr se napájí přes spínačku (až po zapnutí zapalování). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pissi Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 U filcky v palubovce s hodinama teda není příprava na otáčkoměr?? Jestli to dobře chápu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Duben 2012 Sdílet Vloženo 16. Duben 2012 Nevím jak u fildy, u karbcového fáčka s hodinama příprava na točkoměr nebyla, musel se natáhnout drát od indukčky (fáčka vstřikáče s ŘJ už měly všecky otáčkoměr na palubce a hodiny nahoře na "podhledu" u vnitřního zrcátka) jako vedení signálu plus napojit napájení "na klíček". Já palubku pro fildu s analogovýma hodinama bez točkoměru vlastně v životě neviděl - to musí být nějaká extrasocka edišn, aby neměla točkoměr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pissi Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Dík za vysvětlení.. Je to pick-up.Ty měly všechny analogové hodiny.. Vypada to hustě proto jsem si sehnal přístrojovku s otáčkoměrem. Jen je tam na tachošku 543tis. to se mi nelíbí .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mokros Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Taky jsem si koupil budíky s dig. hodinama a vada je úplně jednoduchá pokud máš 1.3BMM tak tam musíš vrazit budíky taky z 1.3BMM jinak bys musel natáhnout kabel si signálem koupil jsi pravděpodobně budíky z Mpi též to trvalo než jsem na to přišel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pissi Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Já mam toho pickupa 1,3Mpi 50kw.. Jenže netuším z čeho jsou ty budíky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pissi Vloženo 25. Červen 2012 Sdílet Vloženo 25. Červen 2012 Dneska jsem namontoval budíky s otáčkoměrem do pickupa kde jsou od výroby montovány analogové hodiny. Všechno funguje jak má,bez jakýchkoli úprav.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 26. Červen 2012 Sdílet Vloženo 26. Červen 2012 To me zajma to jako ze vezmu budiky s otackomerem a jen vymenim ? to vis , zaba ma taky hodiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pissi Vloženo 26. Červen 2012 Sdílet Vloženo 26. Červen 2012 U mě to tak fungovalo. Vzal jsem si z vrakáče budíky s otáčkoměrem a jen sem přehodil tachomet,abych měl svoje najeté kilometry. Namontoval jsem je zpátky a všechno funguje jak má ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 26. Červen 2012 Sdílet Vloženo 26. Červen 2012 Jedu na vrakac , za skousku to stoji kdyztak na montaz se stavim k Tobe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pissi Vloženo 26. Červen 2012 Sdílet Vloženo 26. Červen 2012 Ok.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ypsilonx Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Prosím Vás vraťte se k původnímu problému že otáčkoměr neměří otáčky jak má!!! řekněme že po čase se mi to taky stalo s těmi otáčkami, ale co se týče teploty tak v pohodě normální středoevropské klima nebydlíme na sibiři, dále co se týče kabeláže tak příprava tam byla poněvadž několik měsíců otáčkoměr jel v pohodě, dále pak ještě s tím čidlem to bylo vyměnněno. Co teď chytré hlavy??? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicius Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Zdarec, nejsem sice chytrá hlava, ale snad přidám trošku do mlýna. Zkus vymontovat palubku a podívej se na patice konektorů, zda-li tam nejsou nějaké studené spoje, případně dotáhni matky, které drží otáčkoměr. Čus-bus, Felicius! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojt Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 No take jsem řešil tento problém měl jsem tu samou zavadu a take vím co jsem udělal že to přestalo fungovat. Odpověď je uplně prostá. Když se podívaš ze strany součástek na desku tak kousek od žluteho konektoru je integrovaný obvod (je myšlen ten uplně horní) tak ten el do přemíkového nebe. Tento obvod je velice nachylný zkoušel jsem vyměnit ale nepovedlose. jedina možnost je buď vyměnit to kus za kus a předělat tu základní desku nebo zkusit odtáhnout podivat se jestli jsou kontakty v pořádku postříkat je nějakým kontakoilem a prohlednout si samotný otáčkoměr .Jsou na něm dva nýtky ktere se rády urvou ty jsou duleži te aby držely kryt pokud jsou nějake vadne připájet. a pokod ani to nepomuže je na čase to vyměnit jina rada na to asi neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HeFab Vloženo 17. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2015 (editace) Zdravím páni. Včera sme odstránili typickú závadu na felícii 1.3 (781.136) r.v.1996 - jednobodové vstrekovanie Bosch Monomotronic. Nefungoval otáčkomer. Len pri vyšších otáčkach motora ručička skočila na nejakých 4 tisíc. Je to konštrukčná vada plošného spoja: cestička plošného spoja od integrovaného obvodu k otáčkomeru je veľmi tenká a pri ploške, kde je matičkou prichytený otáčkomer, tá cestička praskne. Cestičku sme nahradili tenkým drátikom priletovaným priamo na vývod integrovaného obvodu a plošku na prichytenie otáčkomera. Takže odobrať celú prístrojovku z auta, to obnáša odpojiť náhon rýchlomeru, odpojiť všetky konektory. Odobrať dosku plošného spoja: odskrutkovať skrutky, ktoré držia dosku a opatrne vytiahnúť z konektorov jednotlivé prístroje: teplomer, palivomer, otáčkomer. Aby ste sa dostali k tým jednotlivým prístrojom, je samozrejme nutné odobrať z prístrojovej dosky aj predný prehľadný štít. Každý prístroj je k doske plošných spojov prichytený medenou matičkou, túto musíme samozrejme predtým uvoľniť. Palivomer a teplomer majú okrem tej matičky ďalšie dva kolíčkové piny - konektory, opatrne vytiahnúť. Otáčkomer má okrem tej matičky ďalšie tri kolíčkové piny. Editováno: 17. Srpen 2015, autor: HeFab 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.