Přejít na obsah

výroba chlazení IC


Honza zvejka

Doporučené příspěvky

mam to tam uz nejakou dobu. Akorat jednou v zime jak si mi nalepil na kolo snih, tak to 'zebrovani' trosku potrhal, ale opravit se to dalo.

ja mam 1.8T ted s nejakymi 250 koniky a 350 Nm a je to znat. kdyz tu diru zakryju, mam o cca 10C vyssi teplotu vzduchu .... (venkovni teplota cca 20C)

Chci jet na brzdu, takze udelam 2 runy, jednou se zakrytym , podruhe s odkrytym a poslu sem obrazky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobra brzda pri mereni postavi pred auto jeden nebo dva obrovsky prumyslovy vetraky, tak aby se simulovali realne podminky. Jinak by to mereni bylo totiz na nic, pri takove zatezi by jakykoliv intercooler, i kdyby byl pres cele auto, zadnou teplotu nesnizil a prilis teply vzduch znamena zacatek detonaci = snizeni predstihu, tlaku a vykonu.

Snad se tam pristi tyden dostanu a poslu graf :) sam jsem zvedav, protoze po vymene turba za K04 jsem vykon na brzde zatim nemeril, pouze jsem ho urcoval priblizne podle VAG-COMu.

jinak pocitove je rozdil mezi cipovanym autem s K03 turbem a cipovanym K04 turbem asi takovy , jako mezi fabrickymi 150koni a 200koni po cipu. Silena "prda" :)

K04 turbo = + dalsich cca 40-50 koni a tak + 100Nm kroutaku oproti cipu.

Editováno: , autor: dolezelk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty větráky asi nedokážou simulovat jízdu v maximálním výkonu na to by musel být asi tak aerodinamický tunel.Ale uvidíš sám až to změříš.Jinak tady bude potřeba častější údržba (čištění intercoleru)tím že bude kolo za děště cákat přes tu mříšku(i když má žebra šikmo) a společně se špínou z podběhu se dostane na itercoler pak prašnější cesty tomu taky moc nedodají.Dále pokud se bude někdo při zapadnutí nebo couvání na mokré louce,rozblácené cestě hrabat tak kola budou rovnou do těch mřížek házet bláto.Ne všichni jezdí po čistých komunikacích.To bude asi ta záporná strana zlepšováku.Hlídat čistit. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak ma pamat neklame tak audi to ma na vsetkych "starých" 1,8T od 150 koni vyssie. VW mam taky pocit ze tiez. Ono skoda asi "setrila". V audi a vw to funguje tak to do skodovky davat nebudeme. Tak nejak mi to pripada. Vyznam to samozrejme ma. Lepsie IC prefukuje a odovzda viacej tepla aj pri nizsej rychlosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj tak jsem v sobotu udělal mřížky do podběhu na lepší chlazení IC.Dnes jsem dával testovací jízdu,možná je to lepší ale nevím jestli to je jenom pocitem že tam ty mřížky jsou a nebo to opravdu něčemu pomuže.Pocit je ten že je to trošku živější od 2200-3000tis otáček.Uvidíme časem jak to bude sloužit. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...