Přejít na obsah

prokluzuje spojka


buček

Doporučené příspěvky

ahoj všichni

na oktavce 81kw slx-tdi r.1999 mi začala prokluzovat spojka, chci se zeptat jak se to dá levně opravit, jestli to někdo neděláte nebo nemáte pořebné díly skladem (vyměním i za hulo). ocením i další věcné souvisejíci tipy a informace...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tak.. nekoumej nad tím a kup celou novou spojku.. kdyby se ti podařilo identifikovat kde je porblém - přítlačák, lamela atd.. stejně by si vyměnil jen kus a zbytek se ti může pokazit hned vzápětí.. a to je trochu škoda když už budeš mít jednou spojku rozebranou, ne? ono víc montáží není levná záležitost a když koupíš novou spojku ušetříš si tím dlší montáž a cenu dílu, kterou budeš muset stejně vzápětí koupít.

Mrkni na aukro, tam prodávají levně, prokoukni internet, určitě najdeš a pak jen někoho sehnat kdo se do toho pustí, to by neměl být porblém předpokládám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mrkni treba SEM a nebo TADY a nebo doporucim kontaktovat clena Sebo

preposilam ti konverzaci od Seba ohledne spojky

set 3 dílný - lamela, přítlačák LUK + ložisko sachs, SKF 220mm .............. 3980,- (2x 1750 + 480)

set 3 dílný - lamela, přítlačák LUK + ložisko sachs, SKF 225mm .............. 5260,- (2x 2390 + 480)

set Valeo jednohmota setrvák + lamela, přítlačák, ložisko 228mm ............ 7596,-

set Sachs dvouhmota setrvák + lamela, přítlačák, bez ložiska !! .............. 8700,- ložisko 480,-

Sety se dělají 2 typy : jednohmota a nebo dvouhmotý setrvačník - lamela a přítlačák jsou stejné.

Jednohmota, jako řešení pro vozy co mají už něco najeto - při náběhu 150tkm apod jsou vůle všude nějaké a ta dvouhmota pak už nemusí vydržet tolik jako z prvovýroby, při montáži na auto 8-10 let staré se spoustou km prostě je potřeba počítat že dvouhmota může ale nemusí vydržet tolik jako ta první spojka na autě, ale zase tam je lepší komfort - vibrace apod než u jednohmoty.

Proto výrobce Valeo udělal vlastní řešení - jednohmotý setrvák kde se problém s dřívějším opotřebením obešel, je to v podstatě na furt, ale s kapku horším komfortem, ale !!! nejde o nic hrozného, je spousta lidí co to vůbec nedokáže zaregistrovat, už proto, že jejich původní spojka (dvouhmota) nebyla ke konci provozu před výměnou žádný zázrak a ty vibrace měla taky a mnohdy větší, takže ve finále výměnou za jednohmotu člověk cítí zlepšení komfortu a přitom má setrvák na dožití auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...