Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdravím,

 

zjistil jsem, že při zahřátém motoru 90. Mi tak trochu 2-3x škubne okolo 1500-2500 když jooo na to šlápnu. A dělá to jen na dvojce :D u jedničky ani u trojky to neudělá... Nevíte náhodou co by to mohlo být? EGR ventil jsem celej zdemontoval i s tou klapkou a vyčistil... Asi to nikdy nikdo nedělal. Hnus...

  • 2 týdny později...

ahoj Fanda89 - už si zistil príčinu toho šklbania?

Ahoj bohužel nezjistil. Zatím to neřeším není čas. Spíš jsem čekal, že mi tu někdo poradí.

skús starú známu prvotnú vec - diagnostiku :-)

  • 1 rok později...

Ahoj mám problém s O2 TDI PD 77KW vždycky když je teplo teda okolo 24 stupňů venku začne mi pocukávat při akceleraci kolem 2000 ot.

na PC nic neukazuje motorový kabel nový v zimě se to neprojevuje vůbec šlape jak hodinky prosil bych o radu Děkuji :))

Upraveno od Bazsai

  • 6 měsíců později...

Čaute ,

 

Mal som ten istý problém na O2 1.9 TDI PD 77KW BJB Auto pri akcelerácii triaslo a dymilo (Čierny dym) spotreba išla hore o 1-1,5 l/100km...

Všetko bolo OK aj diag.bez chyby okrem Vačky ktorá bola KO :(

Zodratá na prvom valci výfukový ventil + diera vo zdviháku :sleep: = zlé spaľovanie...Po výmene vačky,zdvihátok,klzných ložísk,oleja + rozvody všetko OK netrasie a nedymí...

Zas vydratá vačka na sacom ventile to robí iné veci (rachot jak hovädo ) :D Doporučujem vizuálnu kontrolu vačky...;)

 

  • 3 roky později...

Já jsem tento jev zaznamenal hlavne při akceleraci v kopci. Jako kdyby prokluz a pak vibrace, na rovině v klidu. Ke spojce se přikládám i z toho důvodu, že někdy při vyslapnuti je slyšet dunivy zvuk. Ne trvalý jen při tom vyslapnuti. Vyresil toto někdo spojkou/setrvačníkem? 

::::

Vymenen EGR, zhavice, spojkova sada, 

Brzdy kousnuty nejsou

-stále vibruje

 

Má někdo další tip? 

Upraveno od Sit Spider

  • 3 měsíce později...

Vyřešeno přehráním firmware. 

  • 3 měsíce později...

Ahoj, mám podobný problém se škubáním při akceleraci v 1800-2500 otáčkách jak už zde bylo zmíněno. Motor 1.9 TDI PD BXE. Nechal jsem si udělat chip, hlavně kvůli spotřebě, denně najedu minimálně 100 km z toho je 50% dálnice. 14 dní po chipu se objevilo škubání a zvedla se spotřeba cca o 2l/100, firma co chip dělala tvrdí že to tím být nemůže a že je vše v pořádku. Když mi auto předávali, bylo mi zděleno, že auto má málo nafty a proto nemá ani deklarovaný výkon, že prý vačka a problém s podtlakem.

Na autě byla tedy vyměněna vačka,magnetický ventil co řídí podtlaky, podtlak byl změřen a vše v pořádku, udělal jsem i kabelové svazky ke vstřikům, vstřiky byly otestovány a jsou v pořádku. Na zkoušku jsem si zapůjčil i tandemové čerpadlo a žadný rozdíl. Turbo je repasované před 30 000 km. Auto má najeto 370 000 km. 

Už mi došly nápady a proto se obracím na vás, přeci jen potřebuji širší nadhled. Jinak auto na diagnostice nemá žádnou závadu, startuje na brnk i v mrazech.

Přikládám log udělaný včera na 3 rychlostní stupeň 1500-4000 otáček do kopce na plný plyn. Poprosím jestli by se mi na log mohl někdo podívat, bohužel mu nerozumím, ale dle mého lajckého nazoru to vypadá, že špatně reguluje turbo. Popřípadě mohu zaslat i csv soubor. Děkuji

log.jpg

  • 1 měsíc později...

Zdravim,tak som par mesiacov majitelom oktavie 2 4x4 1,9tdi 77kw,BLS motor,cize z oblubenym DPF....zacnem tym ze po asi tyzdni,dvoch mi zasvietlo zhavenie,motor do dilny atd....auto ma takmer 300tis km,cize som pocital z vycistenim DPFka,ktore aj vycistili v servise na tom urcenom.Popri tom zistili ze je zle turbo,vymenili aj to,zohnal som repasovane...vymenil som aj olej,vsetky filtre....ale auto hlavne studene zacalo pri rozbiehani sklbat,niekedy az vydavat zvlastny rapotavy zvuk...a akoby nemalo dobry tah,po preradeni na 3-4-5-6 ku sa auto sprava normalne....v domneni ze je na chybe spojka co po tych km je normalne vymenili aj tu,komplet aj zortvacnik....ale auto sklbe dalej,niekedy viac niekedy menej...skusil som aj lepsiu naftu,aj aditiva do nafty...niekedy sa uz zdalo ze je problem vyrieseny,ale problem sa vratil...na diagnostike zistili ze turbo ma vysoky tlak,vysoky je aj diferencny tlak,vraj je zapchaty DPF....zas....za mesiac sa zapchal po 1500km?  Regenaracia podla VAG bola pred 340km,cize prebehla aj predtym....no dalsi pokus je buduci tyzden,ze skusia pozret vstreky....hm....mohlo sa aj turbo poskodit,aj ten dpf zapchat za tak kratky cas? Skuste niekto na to povedat svoj nazor....

  • 1 měsíc později...

Zdravim, mám už dva měsíce problém s mojí Octavii 2 FL 4x4 cukaním auta při rozjezdu. Dvouhmota byla měněna filtry měněny i vyměněný komplet Haldex. EGR byl také měněn před 30tis km. Diagnostika nic neukazuje. Už opravdu nevím budu rád za každou radu. Na Válcové zkušebně mi řekli že by vstřiky měli být zatím v normě. Diagnostika nic neukazuje.

Upraveno od Replikator22

ahoj...slabe cukanie pri rozjazdu je normlane..tiez ma to stve ...bolo mi vysvetlene ze ten haldex proste je taky ze pri rozjazdoch cukne..robi to i u kamarada na superbu 2 a tiez podobny problem..vymenil oleje v halkdexu vpredu vzadu, filter v haldexu a skontrolovat tie gumy na kardanu ci su ok...

  • 1 měsíc později...

Zdravím pánové,mám 1.9 TDI/BXE 77KW a začal problém.Namotáno 295 000km a únik paliva do motoru (oleje) kolem vstřikovačů.Namontovaná nová hlava bez kontroly vstřikovačů.Samozrejmne nastal problém.Bílý kouř při nastartování.Pocukavaní při jízdě při otáčkách 1800-2000.Takže vstřiky ven a na stanici.Dva vyšly v normě a dva K.O.

Dva sem nechal zrepasnout a šup zase zpět.Starty jsou výborný (bez kouře),ale to pocukávání zůstalo.Když tomu šlapnu,tak to jede jako zběsilý.Máte někdo podobnout zkušenost nebo můžete poradit,co by to mohlo dělat.?Co vyměnit,aby byl klid? Může to být kabelový svazek ke vstřikovačům nebo ty dva vstřikovače? Děkuji za odpověď.

 

 

 

 

V 9. 6. 2022 na 2:08, Komy napsal:

Zdravím pánové,mám 1.9 TDI/BXE 77KW a začal problém.Namotáno 295 000km a únik paliva do motoru (oleje) kolem vstřikovačů.Namontovaná nová hlava bez kontroly vstřikovačů.Samozrejmne nastal problém.Bílý kouř při nastartování.Pocukavaní při jízdě při otáčkách 1800-2000.Takže vstřiky ven a na stanici.Dva vyšly v normě a dva K.O.

Dva sem nechal zrepasnout a šup zase zpět.Starty jsou výborný (bez kouře),ale to pocukávání zůstalo.Když tomu šlapnu,tak to jede jako zběsilý.Máte někdo podobnout zkušenost nebo můžete poradit,co by to mohlo dělat.?Co vyměnit,aby byl klid? Může to být kabelový svazek ke vstřikovačům nebo ty dva vstřikovače? Děkuji za odpověď.

 

 

 

 

A už to začlo i při nastartování kouřit. 🤦

  • 5 měsíců později...

Ahoj, mám stejný problém na 1.9tdi 77kw BXE. Chyba P0301 vstriky viz. příloha z diagnostiky. Máte zkušenosti s touto chybou? Jde to za vstřikama nebo to může být i např. kabelem v motorovém prostoru? Díky za tipy.

20221206_223248.jpg

  • 8 měsíců později...

Ahoj, mám Octavii II 1.9 tdi 77kw BJB. Auto po zahřátí na 90 stupňů začne cukat v otáčkách cca 1800-2700 na každý převodový stupeň. Měnil jsem váhu vzduchu, vyčistil i odpojoval EGR ventil, vyměnil MAP sensor, vyměnil čidlo teploty chladící kapaliny i kabelový svazek ke vstřikům. Všechny filtry také vyměněny. Bohužel i přes to všechno auto stále cuká. Nemá někdo nápad, čím by to mohlo být? Vstřiky?

  • 1 rok později...

Ahoj
Jdu si pro radu
Mam 1.9 TDI BXE 2009 a auto mi pocukává při akceleraci
Převážně to děla mezi 1700 až 2200 ot a pak znovu přij 2800 až 3200 ot 
Odpojoval jsem váhu vzduchu a bez změn 
Blbne to převážně ale né pravidelně 
Diagnostika bez závad, korekce v normě, vstřiky nevynechávají 
Auto je v rodině od novoty a má najeto 180 tisíc km 
Mam podezření na regulaci turba 
Nějaké rady ? 

  • 1 měsíc později...

Dělají to vstřiky, musel  bys je nechat repasovat cena asi 22 tis

Toto je blbost,…udělal jsem repas vstriku, nove jehly, hydrostely, kabeláž ke vstrikům a dělá to stále,…výměna držáku motoru a převodoky,… stále dělá, nový tandem nic,…

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.