Jump to content
Smoker87

Hřeben řízení Octavia 2001 1,9 tdi 66kw

Recommended Posts

Zdravim dneska se mi stal takovej problem. Odjíždím od firmy a kdyz tocím volantem auto začlo vydávat zvlaštní zvuky.zastavím koukli jsme na kapalinu servořízeni byla pod minimem. Tak jsme dojel k opravnne a to uz jsme měl zastříklej motor žlutou kapalinou. Kamarád auto zvedl a říká že to chcije přes manžetu na hřebenu řízení. Mohl by mi někdo říct jestli se dá koupit nová manžeta, nebo musím celý hřeben řízení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam kde je šipka mi vystřikuje kapalina az na kapotu. Stačí jen vyměnit manžeta? nebo muže být pod tím ještě něco v háji...

post-19730-1275671426,2466_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manžetu vyměnit je sranda ale to ti nepomůže bude tam nějaký gufero nebo O-kroužek a ten netěsní a olej natéká do manžety a odtamtud ven.Nikdo se ti do řízení hrabat nebude a ani servis ti ho neopraví.Doporučuji koupit buď starší funkční nebo nový.Nedávno jsem scháněl skorošvagroví gufero do řízení na renaulta 19 (Ten samej problém s únikem do manžety) a ani v servisu ho nemaj jako náhradní díl ikdyž se dá poměrně jednoduše vyndat.Tak jsem navštívil specializovanou prodejnu Hostr a tam po měrění a rozhovoru s prodavačem mi nabídly spešl těsnící kroužek do pístnice na hydrauliku a se slovy že to už ani nekápne že v řízení není takovej tlak a že to to auto přežije.Tak se i stalo. namontoval jsem to a opravdu funguje a neteče.Jsem sice dobrodruh ale pokud nejsi zručnej tak dej raděj celí jiný.Všechno jde jenom malý děti ne.A to tvoje by šlo určitě taky opravit. :smich:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj Kamarád žíkal něco o Guferu. čekáme co nam řekne v ponděli jeden znamej ze ŠKODA Štádler... Prej zjisti jestli se to dá sehnat..

Jestě jedna otázka liší se ty hřebeny řízení motorově? nebo jsou všechny stejný?

Edited by Smoker87

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se musí někdo mrknout do etky,já s OI nemám zkušenost,tak nevím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je u Octy jak se říká hotovo. Hřeben řízení musí na 100% těsnit a být bez jakékoliv mouchy. Když se repasuje řízení, tak se celý hřeben leští, aby těsnil. Takže teče-li ti to kolem hřebenu tak musí ven a všechno oleštit a zkontrolovat ohyb. Já doporučuju tyhle: http://servisdecin.cz/skladem-repasovane-rizeni-vw-golf-4-new-beetle-a-bora-skoda-octavia-1-seat-leon-a-toledo-audi-a3/ . Už dělám druhý řízení. První na G4 - mizel olej a řízení pískalo. Teďka na Superbu 1 - chlap mě tam akorát překvapil nutností geometrie. Minule jsem nedělal normálně to tam hodil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...