Přejít na obsah

Lambda sonda


jboruta

Doporučené příspěvky

  • o 11 měsíců později...

Zdravim resim tru Lambady u Fabie 1.4 MPI 50KW jedna pred katem 6 pin,za katem 4 pin,uz asi pul roku stim jezdi manik hazi mu to chybu co se tyka lambady male potrebuju zjistit ktera znich to je nemate nebo neni tu nekde obrazky abych ji mohl zmerit odporove??? tedy na jake piny se mam chytit nejelepe obou dvou lamd  googloval jsem nic jsem nenasel v kellyne prevazne tam maji vykreslene ale ted tam nic nemaji diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj,

  asi mám v háji druhou lambdu za katalyzátorem... První lmbda je dobře přístupná od motoru, a dá se dostat poměrně dobře ke konektoru. Kde je schovaný konektor

k druhé lambdě? Nemám jak vlézt pod auto, tak doufám, že to není někde zespoda. Než budu objednávat druhou lambdu, chtěl bych proměřit kabel a i tu sondu.

 

Díky,

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak toho jsem se bal. Nemam kde se pod auto dostat. V okoli tu zadnou rampu, na kterou bych najel, neznam. Kdysi jsem o jedne vedel v Plzni, ale tam uz dlouho nejsem... Tak zas to budu muset nechat na servisu. To budou minimalne 2kKc. ;-( Ta sonda se mi podelala po tom, co mi pred mesicem vymenovali vlnovec. Rezal to flexou, a kdo vi, co se kde pohlo. Ach jo. Abych nezapomnel, diky za vase odpovedi, ikdyz nepotesily.

Editováno: , autor: dr78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vem si hever a auto staci nepatrne vyheverovat a dostanes se tam ;) ... pocitam tedy s tim ze mas seriovy podvozek (tlumice)

 

aby byla i nejaka bezpecnost prace, auto poradne zabrzdi ( kvakt a rucka ) a kdyz ho vyheverujes podloz to jeste nejakyma spalkama nebo cihlama, je jedno cim ale aby to bylo dvakrat jisteno,...

 

Ze strany spolujezdce se pod auto pak nasoukej ( tam ho i heveruj aby bylo zvedle ) na te strane spolujezdce je prave umisten konektor lambda sondy ;)

 

   Jeste je otazkou to jestli nemas nahodou kryty podvozku ;) ale uvidis ;) 

 

Koukam ze jsi z Prahy ( aspon to mas uvedeno v profilu ) takze pokud chces mohu ti lambdu klidne i vymenit a vyndat a atd ;)

Kdyz budes potrebovat klidne napis Soukromou zpravu ;)  :kol-47:  :kol-31:  :kol-27:  :kol-24:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve fabii (motor AQW) mi také svítila kontrolka emisí, diagnostika hlásila obvyklou chybu Lambda sonda, řada 1, sonda 2... Už jsem se chystal na výměnu sondy, ale vzhledem k tomu, že s autem se několik posledních let jezdí prakticky jen krátké cesty po městě a déletrvající otáčky přes 3000 motor už dloooouho neviděl, tak jako pokus před výměnou sondy bylo po zahřátí auto pořádně protáhnuto do dlouhého stoupání trvale na 5000 ot. Zabralo to, a sonda se zase tváří, že pracuje. Motor má najeto přes 210 kkm.  Není to univerzální návod, ale v tomto konkrétním případě, kdy se trvale využívá jen spodní polovina otáčkoměru to, alespoň zatím, pomohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Dobrý večer,

mám problém s motorem AQW u fabie 1.4 MPI najeto 170000km.

První problém je stále kolísání otáček motoru, který se mi zatím nepodařilo odstranit. (teplý i studený motor cca o +/- 60 ot/min)

Vyčištěná klapka, výměna svíček, zapalovacího modulu (pal filtr před 18000km).

Žádné chyby v motoru!! Končí mi technická a připojil jsem auto na VAG a dle Rediness kodu mám chybu v Lambdě. (na emisích mi u druhého auta v prosinci kontrolovali právě chyby motoru a readiness kód)

Udělal jsem tedy kontrolu první i druhé lambda sondy dle VAG (prizpusobeni 04 , 030, 034 a 043) a vše dle DP ok, dále i nastavení škrtící klapky do základní polohy a kontrolu odvzdušnění pal. nádrže.

Jsem už v koncích co by mohl být problém. Ptám se: může být vadná lambda i když dle testů je ok? (Která odchází častěji?)

 

Děkuji za jakoukoliv radu,

Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud resis kolisani otacek v takovemhle malem rozmez, ktere neni defakto ani poznat, jen n rucicce, tak to je podle me zbytecny,.. kdyby ti to kolisalo o 300-400 ot/min. tak nereknu, ale tohle je blbost,....

Dalo by se to povazovat za vlastnost motoru....

 

 pokud auto v pohode jezdi a nic nezlobi, urcite to neres.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Vcera mi dva krat spravil motor pri volnobehu na krizovatke ztoto: otacky zacali lietat od 300 po 800 v rychlich intervaloch, chyba tam bola: bohata zmes prvy valec alebo kontrola lambdy.

Tu som vybral a odpor na pin1-2 je 09.5 a napajanie na konektor dostava, este zmeriam pin1-4 ci tam je tiez tusim tych 0,5v podla DP. Ak bude lambda ok neviem na co sa zamerat no ceny lambd na aliexpresse su zaujimave.

post-91471-0-02432200-1453643112_thumb.p

Editováno: , autor: MarkusDelRey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...