ros19 Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 zítra s ním zkusím zatřepat měl bych to poznat nebo je ještě jinej příznak?? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 Mam ten isty motor a -32 to vypisuje aj mne je to normalne treba pozriet kable mozno kablovy zvazok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 13. Duben 2013 Sdílet Vloženo 13. Duben 2013 pokud mas moznost diagnostiky udelej podle VISu test KATu .... kdyz stim zatreses bez vyndani jenom jen tak na oko jak je namontovan moc nepoznas,... nebo aspon zkus rozpojit sponu a podivat se,... ale i tak si myslim ze na to moc neprijdes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bemmet Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Zdravim resim tru Lambady u Fabie 1.4 MPI 50KW jedna pred katem 6 pin,za katem 4 pin,uz asi pul roku stim jezdi manik hazi mu to chybu co se tyka lambady male potrebuju zjistit ktera znich to je nemate nebo neni tu nekde obrazky abych ji mohl zmerit odporove??? tedy na jake piny se mam chytit nejelepe obou dvou lamd googloval jsem nic jsem nenasel v kellyne prevazne tam maji vykreslene ale ted tam nic nemaji diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Dílenská příručka pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 V DP je to celý popsaný. Stačí pohledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bemmet Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 hm.,. rady k nezaplacení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 kdyz by ti to tady nekdo popisoval strucne jasne a laicky tak tady napise slohovku a jeste se v tom nevyznas,.... stahni si dilenskou prirucku ktera je vsude na netu a mas po starostech i do budoucna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 Dílenská příručka je i na tomhle fóru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bemmet Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 diky,dnes v praci jsem delal vyfuk tak jsem si ho rozpojil ze spoda, a je to 2,3 pin (od ploche strany) kde namerim 0,5ohm,pri funkcni lambade,nefunkcni neukaze nic,diky jen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 lambda se měří osciloskopem.. to co tu píšeš tak je výhřev lambdy tak maximálně ale to by ti hodilo přímo chybu výhřevu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bemmet Vloženo 26. Březen 2014 Sdílet Vloženo 26. Březen 2014 omg.......:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dr78 Vloženo 23. Září 2015 Sdílet Vloženo 23. Září 2015 Ahoj, asi mám v háji druhou lambdu za katalyzátorem... První lmbda je dobře přístupná od motoru, a dá se dostat poměrně dobře ke konektoru. Kde je schovaný konektor k druhé lambdě? Nemám jak vlézt pod auto, tak doufám, že to není někde zespoda. Než budu objednávat druhou lambdu, chtěl bych proměřit kabel a i tu sondu. Díky, Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 23. Září 2015 Sdílet Vloženo 23. Září 2015 Konektor k druhé lambdě je za katalizátorem,čily musíš pod auto,je skovaný v takové černé krabičce a ta je přišroubovaná k podlaze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 23. Září 2015 Sdílet Vloženo 23. Září 2015 Nebo jestli máš kryt podvozku tak pod ním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dr78 Vloženo 23. Září 2015 Sdílet Vloženo 23. Září 2015 (editace) Ahoj, tak toho jsem se bal. Nemam kde se pod auto dostat. V okoli tu zadnou rampu, na kterou bych najel, neznam. Kdysi jsem o jedne vedel v Plzni, ale tam uz dlouho nejsem... Tak zas to budu muset nechat na servisu. To budou minimalne 2kKc. ;-( Ta sonda se mi podelala po tom, co mi pred mesicem vymenovali vlnovec. Rezal to flexou, a kdo vi, co se kde pohlo. Ach jo. Abych nezapomnel, diky za vase odpovedi, ikdyz nepotesily. Editováno: 23. Září 2015, autor: dr78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Září 2015 Sdílet Vloženo 24. Září 2015 vem si hever a auto staci nepatrne vyheverovat a dostanes se tam ... pocitam tedy s tim ze mas seriovy podvozek (tlumice) aby byla i nejaka bezpecnost prace, auto poradne zabrzdi ( kvakt a rucka ) a kdyz ho vyheverujes podloz to jeste nejakyma spalkama nebo cihlama, je jedno cim ale aby to bylo dvakrat jisteno,... Ze strany spolujezdce se pod auto pak nasoukej ( tam ho i heveruj aby bylo zvedle ) na te strane spolujezdce je prave umisten konektor lambda sondy Jeste je otazkou to jestli nemas nahodou kryty podvozku ale uvidis Koukam ze jsi z Prahy ( aspon to mas uvedeno v profilu ) takze pokud chces mohu ti lambdu klidne i vymenit a vyndat a atd Kdyz budes potrebovat klidne napis Soukromou zpravu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Září 2015 Sdílet Vloženo 24. Září 2015 Já to řešil nájezdem na vyšší obrubník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feliz navidad Vloženo 25. Září 2015 Sdílet Vloženo 25. Září 2015 Ve fabii (motor AQW) mi také svítila kontrolka emisí, diagnostika hlásila obvyklou chybu Lambda sonda, řada 1, sonda 2... Už jsem se chystal na výměnu sondy, ale vzhledem k tomu, že s autem se několik posledních let jezdí prakticky jen krátké cesty po městě a déletrvající otáčky přes 3000 motor už dloooouho neviděl, tak jako pokus před výměnou sondy bylo po zahřátí auto pořádně protáhnuto do dlouhého stoupání trvale na 5000 ot. Zabralo to, a sonda se zase tváří, že pracuje. Motor má najeto přes 210 kkm. Není to univerzální návod, ale v tomto konkrétním případě, kdy se trvale využívá jen spodní polovina otáčkoměru to, alespoň zatím, pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 26. Září 2015 Sdílet Vloženo 26. Září 2015 potvrzuji, jednou za cas je dobre protahnout auto pri vyssich otackach a vetsim zatizeni a spalit usazeniny na lambda sondach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Chcem sa opytat je test starnutia lambda sondy pred katalizatorom nakolko mam len tu jednu platny? Neprebehne v poriadku a nasledne sa objavuje chyba 16517, je potrebne lambdu vymenit? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r.i.d.d.l.e Vloženo 2. leden 2016 Sdílet Vloženo 2. leden 2016 Dobrý večer, mám problém s motorem AQW u fabie 1.4 MPI najeto 170000km. První problém je stále kolísání otáček motoru, který se mi zatím nepodařilo odstranit. (teplý i studený motor cca o +/- 60 ot/min) Vyčištěná klapka, výměna svíček, zapalovacího modulu (pal filtr před 18000km). Žádné chyby v motoru!! Končí mi technická a připojil jsem auto na VAG a dle Rediness kodu mám chybu v Lambdě. (na emisích mi u druhého auta v prosinci kontrolovali právě chyby motoru a readiness kód) Udělal jsem tedy kontrolu první i druhé lambda sondy dle VAG (prizpusobeni 04 , 030, 034 a 043) a vše dle DP ok, dále i nastavení škrtící klapky do základní polohy a kontrolu odvzdušnění pal. nádrže. Jsem už v koncích co by mohl být problém. Ptám se: může být vadná lambda i když dle testů je ok? (Která odchází častěji?) Děkuji za jakoukoliv radu, Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 3. leden 2016 Sdílet Vloženo 3. leden 2016 Pokud resis kolisani otacek v takovemhle malem rozmez, ktere neni defakto ani poznat, jen n rucicce, tak to je podle me zbytecny,.. kdyby ti to kolisalo o 300-400 ot/min. tak nereknu, ale tohle je blbost,.... Dalo by se to povazovat za vlastnost motoru.... pokud auto v pohode jezdi a nic nezlobi, urcite to neres. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 3. leden 2016 Sdílet Vloženo 3. leden 2016 AQW mam tez a dela mi to to same. To je vlastnost motoru , dela mi to i , ze na volnobeh se motor nekdy zatrepe. Dela to uz 50tisic km tak neresim. Tyto motory to proste delaji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 (editace) Vcera mi dva krat spravil motor pri volnobehu na krizovatke ztoto: otacky zacali lietat od 300 po 800 v rychlich intervaloch, chyba tam bola: bohata zmes prvy valec alebo kontrola lambdy. Tu som vybral a odpor na pin1-2 je 09.5 a napajanie na konektor dostava, este zmeriam pin1-4 ci tam je tiez tusim tych 0,5v podla DP. Ak bude lambda ok neviem na co sa zamerat no ceny lambd na aliexpresse su zaujimave. Editováno: 24. leden 2016, autor: MarkusDelRey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.