Publikováno Květen 15, 200619 r Je tu niekto, kto má na kombíku originál ťažné z výroby? Na našej je dodatočne montované u predajcu a potreboval by som porovnať, ako je spravený úchyt...
Květen 16, 200619 r pokud to je na O II., tak já ho tam mám. Nevím ale, jak bych Ti mohl pomoct, protože to asi nevyfotím. Navíc tam mám RS nárazník, tak to může vypadat trochu jinak. V čem máš problém ? Něco Ti nesedí ?
Květen 16, 200619 r Zkusím to vyfotit, ale bude to na krátké, ne na combiku, ale snad se to neliší! Jinak pokud znáš tažné na Fabce, tak uchyt je uplně stejný, rozdil je jen v tom, že na straně je vyklopná "zásuvka" na kabely, u Fabie to bylo šikmo dolu. Při pohledu zezadu to není skoro vidět, jen je trochu vykrojený nárazník oproti krytce která byla na nárazníku Fabie.
Květen 16, 200619 r to je přesně to, co jsem měl na mysli : nedá se to vyfotit tak, aby to k něčemu posloužilo, protože to zakrejvá nárazník. Takhle je z toho vidět kulový. Jde o to, co tam chceš porovnávat. To, že je to jiný, je z fotky evidentní, ale nemusí to přeci ničemu vadit. Jde hlavně o homologaci a aby si to nepřekáželo s nárazníkem.
Květen 16, 200619 r Autor Vďaka všetkým za help! Chcel som porovnať, nakoľko sa to líši to naše od originál Škoda ťažného. V predajni nám totiž tvrdili, že je to origo Škoda príslušenstvo, ale z iného zdroja mám info, že je to vraj len nejaký polský shit a kvôli tomu to bolo také lacné. Zaujímavé je info v TP - nie je tam napísaná značka ani typ, ale len nejaký dvojpísmenkový nič nehovoriaci kód. Zajtra pozriem presne a dám vedieť!
Květen 16, 200619 r Já jsem tam mět tažný rovnou z výroby.. Ale pokud vím, třeba u Fabie, tak dodělávané tažné nikdy nevypadalo jako originál.. Myslím výřez v nárazníku a uchycení koule. Možná se ale pletu?!
Květen 17, 200619 r Autor Igor, hovoril som ti, že to nie je origos ťažné! A možno je Dnes som nemal čas sa tomu venovať, hádam zajtra to vypátram.
Květen 18, 200619 r a v čem je teda pes zakopán ? Jestli to funguje, plní účel a má homologaci, tak co se teda řeší ? Mě by jedině asi vadilo, že to z pod nárazníku čumí ven jak pí.a. Kouzlo toho originálu je totiž v tom, že při sundaný kouli není vůbec nic vidět. Ale to se nemusí moc zkoumat, to pozná i slepec po hmatu.
Červen 8, 200619 r Mate někdo zkušenost s dodělávkou tažného někde jinde jak ve škodovce a popřípadě porovnání ceny. Ve škodoovce chcou 15 táců za dodělávku
Červen 10, 200619 r Autor To naše bolo dorábané v Škoda servise, ale nie je to originál - viď foto. Jediná nevýhoda je trocha trčí naspodu. Výhoda je cena, aj s montážou komplet 9500 Sk. Vcelku rozdiel oproti zlodejským 18000 Sk pri objednávke z výroby
Září 29, 200618 r Uvazuji o nakupu tazneho zarizeni na Octavii 2 lift. Co doporucujete? Existuje i neco jineho jak original Skoda?
Září 29, 200618 r Uvazuji o nakupu tazneho zarizeni na Octavii 2 lift. Co doporucujete? Existuje i neco jineho jak original Skoda? zkus se optat tady
Září 29, 200618 r SVC nachod jedno z nejlevnejsich taznych na trhu nam 1rok na aute a max spokojenost.
Říjen 2, 200618 r Odkedy som okúsil originál ťažné na Fabii, tak už iné nechcem. Predtým som mal Galiu na bajonet, ale skôr zhrdzavela, ak sa to nepoužívalo, už to išlo dosť ťažko, guľa nepasovala do rezervy...
Říjen 2, 200618 r Autor Z vlastnej skúsenosti neodporúčam "skvelé a homologizované" ťažné od našich poľských bratov. Už som sem niekde písal presný typ, je to neuveriteľný šunt! Pri každom pripojení prívesu treba skontrolovať, či nevypadli z konektora dutinky a ak áno, dať ich na správne miesto a skúsiť zalepiť (čo samozrejme pomáha len na chvíľu). Ešte šťastie, že sme vozík použili zatial len asi 3-4x. Ďaľšia nevýhoda týchto lacnejších ťažných je, že trčia pod nárazník. Na O2 máme paket pre zlé cesty a veru už sa mi aj napriek tomu podarilo ťažným zachytiť obrubník - auto prepruží, zavadí o chodník a je to... Originál ťažné je síce drahšie, ale už by som sa nenechal nahovoriť na nič iné!
Srpen 18, 200718 r Řeším prakticky tentýž problém, chci dodělat tažné na OII, jedině originální a zajímalo by mě, jak je to náročné, respektive zda-li se musí vrtat do nárazníku jako u Fábie, nebo to jde pod ním?? A dále kudy musí vést elektrika, když tam nemám žádnou přípravu z fabriky?? PS. Nechal bych to udělat v servisu kvůli nakódování, ale zajímá mě, co všechno kvůli tomu rozdělají a do čeho musí rýpat
Srpen 19, 200718 r Odkedy som okúsil originál ťažné na Fabii, tak už iné nechcem. Predtým som mal Galiu na bajonet, ale skôr zhrdzavela, ak sa to nepoužívalo, už to išlo dosť ťažko, guľa nepasovala do rezervy... Přesně tak, na Fabii jsem měl origo a je to úplná pohodka, jediné co jsem musel řešit byla redukce na elektriku - máme vozík se 6-kolíkovou zásuvkou ale i ta redukce se dá ve škodovce koupit, takže kdyby náhodou na OII, tak taky jedině origo!
Srpen 20, 200718 r teda já koupil tažný už s Octou a navíc originální, jenom vážně nechápu proč se na auto za půl až třičtvrtě míle dává šestipólová zásuvka? Spíš měli dát tu 13ti (bo kolik má) a dodávat redukci na šestikolík.. bych řekl.. Origo tažný je bezva věc, když ho nenecháte zareznout, opakovaně.. no ale když se člověk o to začne zajímat hlouběji, zjistí zajímavé věci.. 1) třeba že ten kus plastu v boční kapse kufru není jen tak pro nic za nic ale je to redukce na tu zásuvku a ... 2) když dojede na sraz ústečáků, dozví se od chytřejších že se dá zásuvka k tažnýmu schovat a že ten další kus plastu v kufru je záslepka místo tažnýho no ale jinak toho vim o autech docela hodně
Srpen 20, 200718 r teda já koupil tažný už s Octou a navíc originální, jenom vážně nechápu proč se na auto za půl až třičtvrtě míle dává šestipólová zásuvka? Spíš měli dát tu 13ti (bo kolik má) a dodávat redukci na šestikolík.. bych řekl..Origo tažný je bezva věc, když ho nenecháte zareznout, opakovaně.. no ale když se člověk o to začne zajímat hlouběji, zjistí zajímavé věci.. 1) třeba že ten kus plastu v boční kapse kufru není jen tak pro nic za nic ale je to redukce na tu zásuvku a ... 2) když dojede na sraz ústečáků, dozví se od chytřejších že se dá zásuvka k tažnýmu schovat a že ten další kus plastu v kufru je záslepka místo tažnýho no ale jinak toho vim o autech docela hodně Teď jsem z toho volaký zmetený, o jakých plastech do boha mluvíš? Hoď foto, já o ničem takovém v kufru nevím
Srpen 20, 200718 r no ale jinak toho vim o autech docela hodně Teď jsem z toho volaký zmetený, o jakých plastech do boha mluvíš? Hoď foto, já o ničem takovém v kufru nevím plast č.1 - volně pohozená redukce v odkládacích kapsách (jen u combi) plast č.2 - rovněž volně pohozená krytka, která se vrazí do díry po tažném, když ho vyndáš a uklidíš do rezervy..
Srpen 21, 200718 r plast č.1 - volně pohozená redukce v odkládacích kapsách (jen u combi)plast č.2 - rovněž volně pohozená krytka, která se vrazí do díry po tažném, když ho vyndáš a uklidíš do rezervy.. Si říkám, že se mi tam nic takového neválí - poslední kousek plastu co se tam válel už jsem identifikoval taky jsem bádavý i když nejsem z Ústí
Srpen 21, 200718 r plast č.1 - volně pohozená redukce v odkládacích kapsách (jen u combi)plast č.2 - rovněž volně pohozená krytka, která se vrazí do díry po tažném, když ho vyndáš a uklidíš do rezervy.. Si říkám, že se mi tam nic takového neválí - poslední kousek plastu co se tam válel už jsem identifikoval taky jsem bádavý i když nejsem z Ústí prostě kluk šikovnej
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.