Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Je tu niekto, kto má na kombíku originál ťažné z výroby?

Na našej je dodatočne montované u predajcu a potreboval by som porovnať, ako je spravený úchyt...

post-37-1147731135.jpg

Vloženo

pokud to je na O II., tak já ho tam mám. Nevím ale, jak bych Ti mohl pomoct, protože to asi nevyfotím. Navíc tam mám RS nárazník, tak to může vypadat trochu jinak. V čem máš problém ? Něco Ti nesedí ?

Vloženo

Zkusím to vyfotit, ale bude to na krátké, ne na combiku, ale snad se to neliší! Jinak pokud znáš tažné na Fabce, tak uchyt je uplně stejný, rozdil je jen v tom, že na straně je vyklopná "zásuvka" na kabely, u Fabie to bylo šikmo dolu. Při pohledu zezadu to není skoro vidět, jen je trochu vykrojený nárazník oproti krytce která byla na nárazníku Fabie. :)

Vloženo

to je přesně to, co jsem měl na mysli : nedá se to vyfotit tak, aby to k něčemu posloužilo, protože to zakrejvá nárazník. Takhle je z toho vidět kulový.

Jde o to, co tam chceš porovnávat. To, že je to jiný, je z fotky evidentní, ale nemusí to přeci ničemu vadit. Jde hlavně o homologaci a aby si to nepřekáželo s nárazníkem.

Vloženo

Vďaka všetkým za help!

Chcel som porovnať, nakoľko sa to líši to naše od originál Škoda ťažného. V predajni nám totiž tvrdili, že je to origo Škoda príslušenstvo, ale z iného zdroja mám info, že je to vraj len nejaký polský shit :blink: a kvôli tomu to bolo také lacné.

Zaujímavé je info v TP - nie je tam napísaná značka ani typ, ale len nejaký dvojpísmenkový nič nehovoriaci kód. Zajtra pozriem presne a dám vedieť!

Vloženo

Já jsem tam mět tažný rovnou z výroby.. Ale pokud vím, třeba u Fabie, tak dodělávané tažné nikdy nevypadalo jako originál.. Myslím výřez v nárazníku a uchycení koule. Možná se ale pletu?! :disgust:

Vloženo

a v čem je teda pes zakopán ? Jestli to funguje, plní účel a má homologaci, tak co se teda řeší ? Mě by jedině asi vadilo, že to z pod nárazníku čumí ven jak pí.a. Kouzlo toho originálu je totiž v tom, že při sundaný kouli není vůbec nic vidět.

Ale to se nemusí moc zkoumat, to pozná i slepec po hmatu. :p

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Mate někdo zkušenost s dodělávkou tažného někde jinde jak ve škodovce a popřípadě porovnání ceny. Ve škodoovce chcou 15 táců za dodělávku

Vloženo

To naše bolo dorábané v Škoda servise, ale nie je to originál - viď foto. Jediná nevýhoda je trocha trčí naspodu. Výhoda je cena, aj s montážou komplet 9500 Sk. Vcelku rozdiel oproti zlodejským 18000 Sk pri objednávke z výroby :wacko:

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Odkedy som okúsil originál ťažné na Fabii, tak už iné nechcem. Predtým som mal Galiu na bajonet, ale skôr zhrdzavela, ak sa to nepoužívalo, už to išlo dosť ťažko, guľa nepasovala do rezervy...

Vloženo

Z vlastnej skúsenosti neodporúčam "skvelé a homologizované" ťažné od našich poľských bratov. Už som sem niekde písal presný typ, je to neuveriteľný šunt! Pri každom pripojení prívesu treba skontrolovať, či nevypadli z konektora dutinky a ak áno, dať ich na správne miesto a skúsiť zalepiť (čo samozrejme pomáha len na chvíľu). Ešte šťastie, že sme vozík použili zatial len asi 3-4x.

Ďaľšia nevýhoda týchto lacnejších ťažných je, že trčia pod nárazník. Na O2 máme paket pre zlé cesty a veru už sa mi aj napriek tomu podarilo ťažným zachytiť obrubník - auto prepruží, zavadí o chodník a je to...

Originál ťažné je síce drahšie, ale už by som sa nenechal nahovoriť na nič iné!

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Řeším prakticky tentýž problém, chci dodělat tažné na OII, jedině originální a zajímalo by mě, jak je to náročné, respektive zda-li se musí vrtat do nárazníku jako u Fábie, nebo to jde pod ním?? A dále kudy musí vést elektrika, když tam nemám žádnou přípravu z fabriky??

PS. Nechal bych to udělat v servisu kvůli nakódování, ale zajímá mě, co všechno kvůli tomu rozdělají a do čeho musí rýpat :help:

Vloženo
Odkedy som okúsil originál ťažné na Fabii, tak už iné nechcem. Predtým som mal Galiu na bajonet, ale skôr zhrdzavela, ak sa to nepoužívalo, už to išlo dosť ťažko, guľa nepasovala do rezervy...

Přesně tak, na Fabii jsem měl origo a je to úplná pohodka, jediné co jsem musel řešit byla redukce na elektriku - máme vozík se 6-kolíkovou zásuvkou ale i ta redukce se dá ve škodovce koupit, takže kdyby náhodou na OII, tak taky jedině origo!

Vloženo

teda já koupil tažný už s Octou a navíc originální, jenom vážně nechápu proč se na auto za půl až třičtvrtě míle dává šestipólová zásuvka? Spíš měli dát tu 13ti (bo kolik má) a dodávat redukci na šestikolík.. bych řekl..

Origo tažný je bezva věc, když ho nenecháte zareznout, opakovaně.. :wallbash: no ale když se člověk o to začne zajímat hlouběji, zjistí zajímavé věci..

1) třeba že ten kus plastu v boční kapse kufru není jen tak pro nic za nic ale je to redukce na tu zásuvku a ...

2) když dojede na sraz ústečáků, dozví se od chytřejších že se dá zásuvka k tažnýmu schovat a že ten další kus plastu v kufru je záslepka místo tažnýho :rolleyes:

no ale jinak toho vim o autech docela hodně :D

Vloženo
teda já koupil tažný už s Octou a navíc originální, jenom vážně nechápu proč se na auto za půl až třičtvrtě míle dává šestipólová zásuvka? Spíš měli dát tu 13ti (bo kolik má) a dodávat redukci na šestikolík.. bych řekl..

Origo tažný je bezva věc, když ho nenecháte zareznout, opakovaně.. :wallbash: no ale když se člověk o to začne zajímat hlouběji, zjistí zajímavé věci..

1) třeba že ten kus plastu v boční kapse kufru není jen tak pro nic za nic ale je to redukce na tu zásuvku a ...

2) když dojede na sraz ústečáků, dozví se od chytřejších že se dá zásuvka k tažnýmu schovat a že ten další kus plastu v kufru je záslepka místo tažnýho :rolleyes:

no ale jinak toho vim o autech docela hodně :D

Teď jsem z toho volaký zmetený, o jakých plastech do boha mluvíš? Hoď foto, já o ničem takovém v kufru nevím :feve:

Vloženo

no ale jinak toho vim o autech docela hodně :D

Teď jsem z toho volaký zmetený, o jakých plastech do boha mluvíš? Hoď foto, já o ničem takovém v kufru nevím :feve:

plast č.1 - volně pohozená redukce v odkládacích kapsách (jen u combi)

plast č.2 - rovněž volně pohozená krytka, která se vrazí do díry po tažném, když ho vyndáš a uklidíš do rezervy.. ;)

Vloženo
plast č.1 - volně pohozená redukce v odkládacích kapsách (jen u combi)

plast č.2 - rovněž volně pohozená krytka, která se vrazí do díry po tažném, když ho vyndáš a uklidíš do rezervy.. ;)

Si říkám, že se mi tam nic takového neválí - poslední kousek plastu co se tam válel už jsem identifikoval -_- taky jsem bádavý i když nejsem z Ústí :p

Vloženo
plast č.1 - volně pohozená redukce v odkládacích kapsách (jen u combi)

plast č.2 - rovněž volně pohozená krytka, která se vrazí do díry po tažném, když ho vyndáš a uklidíš do rezervy.. ;)

Si říkám, že se mi tam nic takového neválí - poslední kousek plastu co se tam válel už jsem identifikoval -_- taky jsem bádavý i když nejsem z Ústí :p

prostě kluk šikovnej :palec2:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...