Listopad 10, 201410 r Ahoj, vyřešil jsem to. Byl to nedostatek media v okruhu. Jelikož to bylo ani ne 4 měsíce po naplnění, šel sem po chladiči. Trocha jarové vody na bílou zátku a bylo jasno. Nakonec jsem měnil celý chladič. Doplnil klimu od té doby je klid.
Listopad 10, 201410 r No to mam radost. Mam pred FL, takze asi jedine cely chladic. Zkusim taky jarovou vodu a uvidim. Diky za info.
Listopad 10, 201410 r Ty bublinky na ty zatce po nastartovani motoru nemely chybu Me to vyslo s chladicem (Valeo), mrizkou na chladic (orig. skoda), naplenim klimatizace a praci asi na 4500,-.
Listopad 10, 201410 r A to uz mas ten novy typ chladice, nebo jsi tam dal zase stary typ, na kterem nejde vysousec samostatne vymenit?
Listopad 10, 201410 r No tak "super", dela to fakt ta bila zatka. Zkusim ji povolit, ale moc sanci tomu nedavam.
Listopad 25, 201410 r S bilou zatkou jsem ani nehnul, spis bych urval cely chladic. Takze jsem na cc-autodily.cz objednal vsechny dily (chladic HELLA, 2x tesneni, origo ochrannou mrizku a 10x prichytku mrizky) celkem za 3210 Kc a pustil se do vymeny. Krome naplneni jsem si vsechno udelal sam, prikladam par fotek pro inspiraci. (Jen z mobilu, ale pro predstavu staci. Stav bez chladice klimy jsem vyfotit zapomnel.) Naplneni (prace + chladivo) me vyslo na 610 Kc, celkem tedy "peknych" 3820 Kc.
Listopad 29, 201410 r Ahoj, delal si to slozite. Nekde na netu je navod, jak to udelat bez sundavani predku. Btw. jak si to vypustil? Nebo ti to vsechno uteklo? Nebo si to nechal jen tak utect? Ale jinak klobouk dolu, zes to delal sam. Ale v garazi je to asi pohodka :-) Upraveno Listopad 29, 201410 r od LiveBomb
Listopad 30, 201410 r LiveBomb>> A jak je to jednodušší? Dělal sem to stejně jako LucasCZE, byl k tomu dobrej přístup, nemusel sem vypouštět chladící kapalinu a vyměnil sem dole starý šrouby sežraný od soli. LucasCZE>> Proč jsi sundaval komplet světla i s tím štelovacím uložením? Upraveno Listopad 30, 201410 r od šulda
Listopad 30, 201410 r Nejak se povolovala cela ta chladicova stena, posouvala se o par cm smerem k motoru....
Listopad 30, 201410 r LiveBomb: Ze to jde delat i jinak vim, ale myslim, ze by se to neobeslo bez vypusteni chladici kapaliny a tomu jsem se chtel vyhnout. V garazi to vyslo asi nastejno jako u baraku. (Mozna jeste hur - v garazi nemam zadne naradi, vsechno musim dovezt a na nic nezapomenout.) Chladivo jsem chtel nechat odsat, ale v servise mi rekli, ze za to normalne zaplatim praci (platil bych ji tedy 2x). Takze bohuzel, pustil jsem to do atmosfery. Moc tam toho ale uz nemohlo byt, kdyz uz mi klimatizace divne chrcela. šulda: U praveho svetla jsem mel to ulozeni praskle, takze jsem ho rovnou menil (za 180 Kc mi to stalo). U leveho jsem to delal zbytecne, ale stejne jsem to svetlo chtel trochu presadit, takze to bylo jedno.
Listopad 30, 201410 r Tak me odsavali cca. 250g - platil sem jen jednou, po odsati jsem si vzal listecek s tim, kolik toho odsali, odjel k mechanikovi vymenit a pak zase doplnit. Ty jsi menil drzak svetla? Je to slozite? Taky bych to mel udelat. Upraveno Listopad 30, 201410 r od LiveBomb
Listopad 30, 201410 r Jasne, kdybych mel to odsati zdarma, tak to takto taky udelam. Ale platit za to je nesmysl. Drzak svetla jsem menil, je to hracka. Staci vyndat svetlo (rukou povolit jednu plastovou matku, potahnout za tahlo a odpojit konektor) a potom povolit 2 sroubky, ktere drzi samotny drzak (myslim, ze Torx 30), prehodit to kovove tahlo na novy drzak a uz to skladas zpatky. Potom je potreba si vyhrat s usazenim svetla (je to jednoduche, princip pochopis hned, staci to videt) a nakonec samozrejme seridit svetlo. Na 15 metrech mi svitilo asi o 40 cm vys nez by melo... Ted drzak jsem koupit tady... Upraveno Listopad 30, 201410 r od LucasCZE
Květen 5, 201510 r Ahojte, prestala mi fungovat manualna klimatizacia v automobile Skoda Octavia 2, 1,6FSI, 2007, 1Z3. Zasiel som do servisu a zistili, ze nie je chladivo. Pri naplnani sme si vsimli, ze to unika cez snimac tlaku klimatizacie a ten sme vymenili, nasledne naplnili, preslo skuskou tesnosti a tlaku a klima nezapla. Auto som napojil na diagnostiku bosch a hodilo mi to dve chyby. Prva bola nizky tlak v klima systeme, to sme vymazali, kedze bola naplnena a druha chyba bola kod 0333 Vyskokotlaky spinac, preruseni/zkrat-kostra, tato chyba uz nesla vymazat. Vedel by mi niekto povedat, co tento chybovy kod znamena, co moze byt chybne? Dakujem.
Červen 8, 201510 r Zdravím, z ničeho ni (to tak bývá) mi přestala na 2,0 FSI jít klima, přestala chladit. Náplň měněna před rokem a půl. Pročtena diskuze na fóru. Dnes udělán test : 1. Auto projeto na vzdálenost cca 20 km se zapnutou klimou. 2. Teplota venku 23°C, uvnitř auta nastaveno pro test 17°C. 3. Po jízdě i před jízdou zkontrolovány ventilátory na chladiči a ani velký, ani malý, se netočí. Jak před tak po jízdě. 4. Je slyšet z šustěníz větracích mřížek nebo toho prostoru, které po vypnutí klimatizace přestane. Máte nějaký tip co lze ještě udělat svépomocí? Má smysl dělat diagnostiku nebo lze celkem přesně určit v čem je chyba i bez diagnostiky. Upraveno Červen 10, 201510 r od agent007
Červen 10, 201510 r Prosí o radu. Chci předejít investicím v servisech pokud by to nebylo nutné. Kolikrát se stačí jen zeptat.
Červen 16, 201510 r Ale pokud je málo chladiva, doplnění to nevyřeší..někde budeš mít díru. Já měl stejný problém..v servise přišli na díru v chladiči (pravděpodobně od kamínku při zimním provozu) a rok na to odešlo to čidlo na kopresoru...jinak teď chladím tak jak mám (ťuk ťuk) i když z výdechů trochu slyším nějaký šelest (už cca rok, ne moc a ne vždy) klima je plná. Někde jsem se dočetl, že to může být končící kompresor, tak uvidíme.
Červenec 1, 201510 r Takže jsem nechal klimu naplnit. Chybělo 350g. Po naplnění jede, takže klimakompresor je OK. Pokud by došlo pět k úniku tak bude v pr..li nejspíš chladič. Takže bych to musel vyměnit a pak znova naplnit.
Červenec 1, 201510 r Otázka, kdy byla naposledy doplňovaná, vždycky to trochu utíká. Když tlak na čidle klesne pod prahovou mez, tak už to nepustí.
Červenec 7, 201510 r Ahojte, prestala mi fungovat manualna klimatizacia v automobile Skoda Octavia 2, 1,6FSI, 2007, 1Z3. Zasiel som do servisu a zistili, ze nie je chladivo. Pri naplnani sme si vsimli, ze to unika cez snimac tlaku klimatizacie a ten sme vymenili, nasledne naplnili, preslo skuskou tesnosti a tlaku a klima nezapla. Auto som napojil na diagnostiku bosch a hodilo mi to dve chyby. Prva bola nizky tlak v klima systeme, to sme vymazali, kedze bola naplnena a druha chyba bola kod 0333 Vyskokotlaky spinac, preruseni/zkrat-kostra, tato chyba uz nesla vymazat. Vedel by mi niekto povedat, co tento chybovy kod znamena, co moze byt chybne? Dakujem.
Září 5, 201510 r - klimu mám naplněnou, vag mě nehází žádnou chybu, klima neuniká dotaz: 1. musí se při stisku a/c tlačítka rozběhnout ventilátor při vypnutém motoru ? mě se nerozběhne 2. při chodu motoru ventilátor klimy běží, nicméně když se plnila klima tak mě chlapi říkali že se sice ventilátor točí, ale málo, koukal jsem na něj a opravdu se točil málo. Nemůže to dělat např. relé ? ventilátor mám jeden společný Odsáli mě 395g R134 a 8ml oleje
Září 5, 201510 r Pri vypnutem motoru klima nebezi, takze se ani ventilator netoci. Ten ventilator, pokud vim, ma v sobe RJ, ktera nastavuje rychlost ventilatoru. Takze pokud se toci, melo by to byt v poradku. Kdyz bude potreba, roztoci se rychleji...
Září 5, 201510 r ahá tak to jsem nevěděl, při tom vypnutém motoru jsem to nenapsal, ale myslel jsem s otočeným klíčkem, když svítí kontrolky. Tak jestli to je vpořádku tak to budu rád ... Dík
Září 5, 201510 r Taky jsem to tak myslel. Dokud motor nebezi, tak se netoci kompresor klimy, takze klima nefunguje. No a pokud klima nefunguje, tak se ventilator netoci.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.