sparc Vloženo 13. Červen 2010 Sdílet Vloženo 13. Červen 2010 Ahoj muže te mi napsat co vše víte o palivové čerpadlo princip toho kdy má tlačit kde se to hlídá , a tak ,, nemužu nastartovat prostě dává málo , sem po výměně palivového filtru a profouknutí obou hadic , od motoru po nádrž , poslední co zbývá je čerpadlo kde ma jiný zvuk a bježí po zapnutí klíčku déle ?? nevím proč ,, a podivný ventil který nevim k čemu je před vstupem do motoru ,, jedná se o motor 1.6 75 KW moc děkuju za každou radu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 13. Červen 2010 Sdílet Vloženo 13. Červen 2010 Už jsem se setkal s úplně ucpaným síkem na čerpadle v nádrži.Mrkni na něj.Popřípadě zkus jiný čerpadlo už může bejt na odchodu do věčných lovišť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 pokud by to nebylo cerpadlem, tak me jeste napada regulator na vstrikovaci konzoli, treba nemuze cerpadlo natlakovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparc Vloženo 14. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 skutečně to bylo čerpadlem , odešlo do vječných lovišť , chvíly mě pak trápil plavák kdyby to někdo měnil prjeďte ramenem párkrát drážku ohmmetru , pak to pude hned líp .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.