S.T.A.N.I.C.E.K Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 ZDAR VŠEM Mám fábii 1,4 MPI (44kW) v základní výbavě (central , 1x airbag) a sháním centrální řídící jednotku dostal jsem několik nabídek ale problém je v tom že nesedí přesně číslo díku. Mám 5WK4 8212 A a v nabídce mám poslední písmeno B, C, nebo D je možné tyto díly zaměnit tak aby vše fungovalo jak má? pokud má někdo zkušenost porsím o radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 záleží na roku výroby.. pokud máš 99-02 tak tam je třeba přepojit cyklovač stěračů... jednotka s indexem D umí tripling, jinak asi nepřináší nic nového... pokud to máš kvůli tempomatu tak stačí i jednotka bez indexu na konci začínající na 6Q1 a tam by nebylo třeba nic přepojovat, jenom vyměnit kus za kus a překódovat... jednu kdyžtak mám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S.T.A.N.I.C.E.K Vloženo 16. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 (editace) Mám 2001 bez tempomatu, jak náročné je pčepojit cyklovač stěračů, a cokdyž to neudělám, budou fungovat? Editováno: 16. Červen 2010, autor: Standis pozor na citace příspěvků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 16. Červen 2010 Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 nie, inak by ich nebolo treba prepinovať. načo to chceš meniť? čo chceš dorobiť? šak povedz viac, nemusíme to tu z teba cucať predsa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S.T.A.N.I.C.E.K Vloženo 16. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2010 (editace) JE TAM NĚJAKEJ ZKRAT, vybíjí to akumulátor klidový proud je okolo 120mA a potřebuju to vyměnit protože když to dýl stojí cca týden tak nanestartuju, Né proto abych něco vylepšil nebo přidával výbavu. Editováno: 17. Červen 2010, autor: Standis pozor na citování příspěvků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 přepojení není těžké.. je třeba jeden káblík úplně vyhodit z BSG a potom na páčce stěračů propojit dva konektory.... je třeba sundat volant, plasty kolem volantu aby ses dostal k páčce... jseš si jistý že to způsobuje BSG ten odběr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S.T.A.N.I.C.E.K Vloženo 18. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 (editace) Jo když jsem měříl proud baterky v klidovém stavu (odpojené rádio, všechne světla vypnuta) a vytáhl jsem pojistku od jednotky porud poklesl asi o 100mA. Ale stále přemýšlím nad tím jestli to nemůže být jiný obvod který je do jednotky zapojen. Tak skusím přes víkend ještě zapátrat. Editováno: 18. Červen 2010, autor: Standis necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 19. Červen 2010 Sdílet Vloženo 19. Červen 2010 to by si mal, ono sa to už riešilo, BSG by nemala prdnúť takto že by cucala pre nič za nič máš tam viac poistiek ktoré vedú do BSG, napr svetlo vnútorné, stierače, ostrekovače... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.