Přejít na obsah

Studený start - problém


Vinnic

Doporučené příspěvky

diagnostika ukazala tieto 2 zavady:

P2096: Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean bank1

P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)

..tie mi ale ukazuje uz dlhu dobu, v podstate od kedy jazdim na plyn, takze to by som vylucil..

po tom, ako mi to zacalo robit som sviecky vymenil, dal som tam take ako je predpisane, davam vzdy Bosch FR 7 HC+ (menim ich kazdych 25 tis km kvoli plynu) a nepomohlo to.. vylucovacou metodou som sa teda dostal k cievkam, ked som bol po nejake diely tak som si preventivne uz jednu novu origo kupil - ked mi to nahodou odide na ceste aby som neostal nepojazdny..

takze vylucovacou metodou mi to vychadza na cievky - moze to byt nieco ine? asi to spravim tak, ze kupim este 2 a vymenim ich ci to pomoze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

môže to byť v tích chybách ja som mal tiež problem s príliš chudobnou zmesou a bolo to prasknute potrubie pred prvou lamdou a tá natolko obohacovala zmes až odpalilo kat a teraz mám slabí účinok katalizátora.

pozri si aj tu

http://forum.skodahome.cz/topic/89762-diagnostika-mala-ucinnost-katalyzatoru/page__fromsearch__1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý den,

 

potřebuji poradit s problémem při startech. Mám škodu fabii 1,2 HTP 47 kW r.v.2006 najeto 123 000 km. Plyn instalován při 60 000 km.

Poslední dobou když startuji ráno v garáži(studený motor)  motor normálně chytne, ale ihned jsou otáčky kolem 1100 ot/min. Po pár vteřinách motor začne škubat otáčky klesnou až na 500, motor se oklepe a zase vyletí otáčky na 1100 tohle udělá ještě dvakrát a pak klesnou otáčky na 900 jako při teplém motoru. Na benzín i na plyn pak není problém na volnoběh drží otáčky.Svítila mi kontrolka výfukových plynů a hlásilo to chybu bohaté smesi na prvním válci. Svíčky jsou měněné a zapalovací cívky taky, škrtící klapka vyčištěna.

Nemáte někdo zkušenosti?

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak poznám, že ta lambda sonda už to má za sebou? Hodí to nějakou chybu ve VAGu? Známý mi doporučil dávát tam lepší benzín. Motor sice nemá tendenci zdechnout, ale po nastartování jsou otáčky stále na 1100 a po chvilce ten motor začne škubat, ale už neklesnou otáčky na 500, ale drží se nad 1000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím a prosím o radu. Prohledával jsem forum, ale na můj problém jsem nenarazil.

 

Můj problém spočívá ve studených startech. Pokud chci auto nastartovat, tak dost protestuje, roztřepese jako drahý pes a chvilku přemýšlí, jestli se má nebo nemá rozběhnout. Vetšinou až na počtvrté teprve přijde k rozumu a naskočí. Když jej nechám pár vteřin běžet a vypnu a zkusím znovu nastartovat, tak je vše bez problému. Už byl dvakrát u doktora a na diagnostice nic nezjistili.

Měnil jsem teplotní čidlo, svíčky, koukal na vstřikovací ventily, jak rozprašují - pěkně :-), čistil škrtící klapku, ale zatím nic nepomohlo!

Ale jsem trochu zmaten funkčností škrtící klapky. Když motor neví, co má dělat, tak se klapka otevře naplno, pak se zase zavře a takhle blbne dokud motor nechcipne - zkusil jsem to zaznamenat na video:

 

Ptal jsem se na to servisáka a ten mi sdělil, že ta klapka se takhle chovat má - mně se to ale nezdá. Tak jsem zkusil udělat menší test - škrtící klapku jsem zadělal plechem s vyvrtanou dírkou na přisávání vzduchu a start byl mnohem lepší - musel bych to ještě doladit a asi dírku ještě zvětšit.

 

Máte prosím vás nějaký nápad?

 

Předem díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč jsi měnil čidlo teplot vody?

-zkusil bych před studeným startem VAG kontrola teplot v měřených hodnotách motor-voda a snímač teploty nasávaného vzduchu. ty hodnoty by měli být velmi podobné a odpovídat venkovní teplotě

-vyčistit senzor tlaku a teploty sání vzduchu, včetně rozpojení konektoru a vystříkání nějakým elektrickým sprejem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdesi jsem vyčetl, že by to mohlo být tím čidlem teploty vody. Navíc jsem měl pocit, že v zimě jsou ty studené starty o něco lepší než teď přes léto.

VAGem jsem provedl kontrolu teplot - lišily se cca o 3°C.

Je možné, že odešla řj motoru? Lze za pomocí VAGu udělat nějakou její kontrolu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mám také problém se startováním - vždy když je motor úplně studený /třeba i druhý nebo třetí den/

se motor po otočení klíčkem rozbíhá jako by zaváhal a po 2 sek. se rozběhne a jedu jako by se nic nedělo.

Pokud je motor teplý /příklad: zastavím na nákup - po 2 hod./ tak pak startuje normálně v momentě otočení klíčkem.

Jinak během jízdy naprosto bez problémů, volnoběh, rozjíždění - normální.

Škoda Fabia Combi 1,2HTP/47kW

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, mam 1,2 htp12v, 47kw, rok 2003.

Po vyměně oleje najednou při prvním startu motor se chce jakoby udusit. obcas se udusi a hned chcípne. kdyz podrzim plynem aby nechcipnul po par sekundach se uklidni a pak uz bezi bez problemu klidne si seveli. vetsinou vyskoci chyba P0106 chyba tlaku vzduchu. tato divny start je stejny at je motor teply ci studeny. asi jako ze po nastartovani se rizeni motoru nauci s tou chybou zit a prizpusobi se.

pro jistotu sem vylil novej olej po par km a dal znova novou napln. sundal klapku sani a vycistil. byl pod ni hroznej sajrajt. zlepsilo se to o 50% ted kdyz je teplej motor uz to nechcipne jen zakolisa a chyba VAG hlasi  P0106

manifold\barometric pressure sensor

  naskoci az po nekolika km jizdy a nebo az s druhym startem. pak chybu smazu.

civky sem vsechny promeril maji 385ohm. svicky  meneny pred 10000km, vypadali slusne zadny drsny karbon.

zarazi me ze po minutce motor jede pekne prijemnym zvukem. mam dojem ze motor min tahne, ale mozna se me to zda, jelikoz na to ted koukam.

Jak se pozna kdyby skocil retez? to by neslo vubec ne nebo by se to skubalo ne?

vicko oleje je asi ok. kdyz ho sundam trese se motor s nim jede ok.

palivovy filtr sem nemenil nekolik let.

Vim ze podobne veci se tu resi a ctu to samozrejme. co bych mel hledat s touto chybovou hlaskou?

Kde najdu MAP senzor, asi by chtel zkusit vycistit?

Editováno: , autor: šakalino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...