azriel Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 Prvně to nech napichnout.pak svíce a pak teprv ty cívky.jedna stoji cca 500kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cretino Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 diagnostika ukazala tieto 2 zavady: P2096: Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean bank1 P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) ..tie mi ale ukazuje uz dlhu dobu, v podstate od kedy jazdim na plyn, takze to by som vylucil.. po tom, ako mi to zacalo robit som sviecky vymenil, dal som tam take ako je predpisane, davam vzdy Bosch FR 7 HC+ (menim ich kazdych 25 tis km kvoli plynu) a nepomohlo to.. vylucovacou metodou som sa teda dostal k cievkam, ked som bol po nejake diely tak som si preventivne uz jednu novu origo kupil - ked mi to nahodou odide na ceste aby som neostal nepojazdny.. takze vylucovacou metodou mi to vychadza na cievky - moze to byt nieco ine? asi to spravim tak, ze kupim este 2 a vymenim ich ci to pomoze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sgar1 Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 môže to byť v tích chybách ja som mal tiež problem s príliš chudobnou zmesou a bolo to prasknute potrubie pred prvou lamdou a tá natolko obohacovala zmes až odpalilo kat a teraz mám slabí účinok katalizátora. pozri si aj tu http://forum.skodahome.cz/topic/89762-diagnostika-mala-ucinnost-katalyzatoru/page__fromsearch__1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cretino Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 dakujem za tip, asi za tyzden idem menit olej a ako budem mat hore auto, tak sa pozriem aj na to vyfukove potrubie ci tam nie je niekde netesnost.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 Neviem, co ti to presne robi ale aj u mna studene starty, hlavne pri nizsich teplotach alebo mrazoch vyzeraju tak velmi nekohorentne a pomaly az divno. Holt prisudzujem to tej charakteristike troch valcov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cretino Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 je pravda, ze tri valce nie su styri, ale doteraz to nerobilo - s tymto autom sa chystam prezit uz stvrtu zimu, najazdenych skoro 200 tis km a doteraz to nerobilo.. preto by som to rad poriesil v zaciatkoch nech este nejake tie kilometre spolu odjazdime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sgar1 Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 tá moja prasklina bola hned za hlavou pred prvou lambda sondou a to je vidieť až keď dáš dole kryt katalizátora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cretino Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 Ok, pozriem sa na to.. zvlastne ale je, ze problemove studene starty su iba po noci, aj to nie po kazdej.. dnes bolo vonku vecer 12 stupnov a auto cely den stalo vonku. Nastartovalo jak nove caka ma zaujimave lustenie toho, co to moze sposobovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havraneek Vloženo 7. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2014 Dobrý den, potřebuji poradit s problémem při startech. Mám škodu fabii 1,2 HTP 47 kW r.v.2006 najeto 123 000 km. Plyn instalován při 60 000 km. Poslední dobou když startuji ráno v garáži(studený motor) motor normálně chytne, ale ihned jsou otáčky kolem 1100 ot/min. Po pár vteřinách motor začne škubat otáčky klesnou až na 500, motor se oklepe a zase vyletí otáčky na 1100 tohle udělá ještě dvakrát a pak klesnou otáčky na 900 jako při teplém motoru. Na benzín i na plyn pak není problém na volnoběh drží otáčky.Svítila mi kontrolka výfukových plynů a hlásilo to chybu bohaté smesi na prvním válci. Svíčky jsou měněné a zapalovací cívky taky, škrtící klapka vyčištěna. Nemáte někdo zkušenosti? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 8. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2014 Mohla by to delat vadna lambda sonda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havraneek Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Jak poznám, že ta lambda sonda už to má za sebou? Hodí to nějakou chybu ve VAGu? Známý mi doporučil dávát tam lepší benzín. Motor sice nemá tendenci zdechnout, ale po nastartování jsou otáčky stále na 1100 a po chvilce ten motor začne škubat, ale už neklesnou otáčky na 500, ale drží se nad 1000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojthin Vloženo 14. Červen 2016 Sdílet Vloženo 14. Červen 2016 Zdravím a prosím o radu. Prohledával jsem forum, ale na můj problém jsem nenarazil. Můj problém spočívá ve studených startech. Pokud chci auto nastartovat, tak dost protestuje, roztřepese jako drahý pes a chvilku přemýšlí, jestli se má nebo nemá rozběhnout. Vetšinou až na počtvrté teprve přijde k rozumu a naskočí. Když jej nechám pár vteřin běžet a vypnu a zkusím znovu nastartovat, tak je vše bez problému. Už byl dvakrát u doktora a na diagnostice nic nezjistili. Měnil jsem teplotní čidlo, svíčky, koukal na vstřikovací ventily, jak rozprašují - pěkně :-), čistil škrtící klapku, ale zatím nic nepomohlo! Ale jsem trochu zmaten funkčností škrtící klapky. Když motor neví, co má dělat, tak se klapka otevře naplno, pak se zase zavře a takhle blbne dokud motor nechcipne - zkusil jsem to zaznamenat na video: Ptal jsem se na to servisáka a ten mi sdělil, že ta klapka se takhle chovat má - mně se to ale nezdá. Tak jsem zkusil udělat menší test - škrtící klapku jsem zadělal plechem s vyvrtanou dírkou na přisávání vzduchu a start byl mnohem lepší - musel bych to ještě doladit a asi dírku ještě zvětšit. Máte prosím vás nějaký nápad? Předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Červen 2016 Sdílet Vloženo 21. Červen 2016 co zkusit udělat základní nastavení klapky (teda pokud neproběhlo už po jejím vyčištění)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oplocký Vloženo 22. Červen 2016 Sdílet Vloženo 22. Červen 2016 Mám ten samý problém. Ráno studený start špatný, během dne bez problémů. Ráno někdy chcípne, někdy ne. Přemýšlel jsem nad čerpadlem benzínu, nastavení škrtící klapky můžu udělat (vyčištěnou ji mám), ale nemyslím si, že toto by byl ten problém.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 22. Červen 2016 Sdílet Vloženo 22. Červen 2016 Do rana klesne aj baterka na +- 12,5V a tak rano sa musi merať tlak paliva a nie cez deň ked už je štart ok! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojthin Vloženo 23. Červen 2016 Sdílet Vloženo 23. Červen 2016 Základní nastavení klapky by mělo být udělané (aspoň v servisu to tvrdili). Ale nebyl by potom problém při každém startu, tj. i když je motor zahřátý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Červen 2016 Sdílet Vloženo 23. Červen 2016 wojthin odmeraj tlak paliva! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojthin Vloženo 29. Červen 2016 Sdílet Vloženo 29. Červen 2016 Tlak je v pořádku. Nějaký další nápad, prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Červen 2016 Sdílet Vloženo 29. Červen 2016 co vstřiky, otestovat dle DP a za studena, jestli nejsou nějaké přicpané (a teplem se to pak třeba zlepší) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojthin Vloženo 29. Červen 2016 Sdílet Vloženo 29. Červen 2016 ty jsem za studena kontroloval, přicpané nebyly - rozprašovaly pěkně. Použil jsem i čistič palivové soustavy TEC2000, ale nějakého zlepšení jsem se nedočkal :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 29. Červen 2016 Sdílet Vloženo 29. Červen 2016 Proč jsi měnil čidlo teplot vody? -zkusil bych před studeným startem VAG kontrola teplot v měřených hodnotách motor-voda a snímač teploty nasávaného vzduchu. ty hodnoty by měli být velmi podobné a odpovídat venkovní teplotě -vyčistit senzor tlaku a teploty sání vzduchu, včetně rozpojení konektoru a vystříkání nějakým elektrickým sprejem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojthin Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 Kdesi jsem vyčetl, že by to mohlo být tím čidlem teploty vody. Navíc jsem měl pocit, že v zimě jsou ty studené starty o něco lepší než teď přes léto. VAGem jsem provedl kontrolu teplot - lišily se cca o 3°C. Je možné, že odešla řj motoru? Lze za pomocí VAGu udělat nějakou její kontrolu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Turista Vloženo 29. Září 2016 Sdílet Vloženo 29. Září 2016 Mám také problém se startováním - vždy když je motor úplně studený /třeba i druhý nebo třetí den/ se motor po otočení klíčkem rozbíhá jako by zaváhal a po 2 sek. se rozběhne a jedu jako by se nic nedělo. Pokud je motor teplý /příklad: zastavím na nákup - po 2 hod./ tak pak startuje normálně v momentě otočení klíčkem. Jinak během jízdy naprosto bez problémů, volnoběh, rozjíždění - normální. Škoda Fabia Combi 1,2HTP/47kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šakalino Vloženo 30. Září 2016 Sdílet Vloženo 30. Září 2016 (editace) Ahoj kluci, mam 1,2 htp12v, 47kw, rok 2003. Po vyměně oleje najednou při prvním startu motor se chce jakoby udusit. obcas se udusi a hned chcípne. kdyz podrzim plynem aby nechcipnul po par sekundach se uklidni a pak uz bezi bez problemu klidne si seveli. vetsinou vyskoci chyba P0106 chyba tlaku vzduchu. tato divny start je stejny at je motor teply ci studeny. asi jako ze po nastartovani se rizeni motoru nauci s tou chybou zit a prizpusobi se. pro jistotu sem vylil novej olej po par km a dal znova novou napln. sundal klapku sani a vycistil. byl pod ni hroznej sajrajt. zlepsilo se to o 50% ted kdyz je teplej motor uz to nechcipne jen zakolisa a chyba VAG hlasi P0106 manifold\barometric pressure sensor naskoci az po nekolika km jizdy a nebo az s druhym startem. pak chybu smazu. civky sem vsechny promeril maji 385ohm. svicky meneny pred 10000km, vypadali slusne zadny drsny karbon. zarazi me ze po minutce motor jede pekne prijemnym zvukem. mam dojem ze motor min tahne, ale mozna se me to zda, jelikoz na to ted koukam. Jak se pozna kdyby skocil retez? to by neslo vubec ne nebo by se to skubalo ne? vicko oleje je asi ok. kdyz ho sundam trese se motor s nim jede ok. palivovy filtr sem nemenil nekolik let. Vim ze podobne veci se tu resi a ctu to samozrejme. co bych mel hledat s touto chybovou hlaskou? Kde najdu MAP senzor, asi by chtel zkusit vycistit? Editováno: 30. Září 2016, autor: šakalino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosgen Vloženo 30. Září 2016 Sdílet Vloženo 30. Září 2016 (editace) Zkus se podívat tady https://www.obd-codes.com/p0106 Editováno: 30. Září 2016, autor: Fosgen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.