mcwatt Vloženo 9. Červenec 2010 Vloženo 9. Červenec 2010 Ahoj, mám Octavii 99, motor AGU, 1.8T 20V. Mám zřejmě nějakou závadu na motoru a nevím si s tím vůbec rady. Za jízdy, spíš za studena se z ničeho nic stane, že auto začne škubat a nejede - asi začne vynechávat jeden válec. Po chvíli nebo řádném prošlápnutí plynu se vše uvede do normálu. Nejdřív jsem myslel, že je to spojka, ale ta je v pořádku. Vyměnil jsem svíčky, koupil novou cívku zapalování a prozkoušel u všech válců - pokaždé to dělalo stejně. Navíc jsem vyčistil i celou palivovou soustavu a nic. Počítač také žádnou chybu neukazuje. Prosím o pomoc, už fakt nevím co s tím. Dík Citovat
Samuelson222 Vloženo 9. Červenec 2010 Vloženo 9. Červenec 2010 palivove cerpadlo a palivovy filter si pozeral ?? Citovat
mcwatt Vloženo 10. Červenec 2010 Autor Vloženo 10. Červenec 2010 Na to jsem taky koukal. Všechno je čistý, navíc motor sem i přikostřil a nic. Citovat
Samuelson222 Vloženo 11. Červenec 2010 Vloženo 11. Červenec 2010 Na to jsem taky koukal. Všechno je čistý, navíc motor sem i přikostřil a nic. na VAG si bol ? nevypisuje zadnu chybu ? ... sviecky si pozeral ? .. ab by to bola VAHA vzduchu , svietila by kontrolka na pristrojovke Citovat
mcwatt Vloženo 12. Červenec 2010 Autor Vloženo 12. Červenec 2010 Moc se v tom nevyznám, nevím jestli to byl přesně VAG, každopádně počítač chybu neukázal a na palubovce nic není. Ta váha vzduchu mě taky napadla, ale to by měl počítač zjistit. Pokud se nezjistí žádná příčina, zkusím tu váhu vzduchu naslepo vyměnit. Nemohl by být problém s těsněním pod hlavou? Citovat
Samuelson222 Vloženo 12. Červenec 2010 Vloženo 12. Červenec 2010 neviem ti povedat ci tesnenie , ale ak ides menit vahu vzduchu . tak sa nedoplatis, kontrolkky ziadne ? , s vyfukom nemas nic ? vag co presne vypisoval ake chyby ? rozvody si menil ? Citovat
Samuelson222 Vloženo 12. Červenec 2010 Vloženo 12. Červenec 2010 neviem ti povedat ci tesnenie , ale ak ides menit vahu vzduchu . tak sa nedoplatis, kontrolkky ziadne ? , s vyfukom nemas nic ? vag co presne vypisoval ake chyby ? rozvody si menil ? sviecky skus preventivne vymenit Citovat
mcwatt Vloženo 12. Červenec 2010 Autor Vloženo 12. Červenec 2010 VAG právě nevypisoval vůbec nic, žádnou chybu. Svíčky jsem vyměnil. Rozvody jsem nedělal. Mám najeto 140t km. Zítra to ještě budu projíždět na počítači s jiným mechanikem než posledně, takže uvidim. Váha vzduchu zas není taková rána ne? Tak kolem 1500? Citovat
Albert Vloženo 12. Červenec 2010 Vloženo 12. Červenec 2010 Váhu ti kontrolka neukáže. To by musela být úplně mrtvá. Pokud z ní něco leze, tak se kontrolka většinou nerozsvítí. A ta cena... Přitlač. Když měnit, tak za originál. Já bych řekl projdi nejdřív hadice. Určitě najdeš díru. Hlavně v prostoru pod sáním a taky odvětrání motoru. Citovat
mcwatt Vloženo 12. Červenec 2010 Autor Vloženo 12. Červenec 2010 Ten motor jde na tři válce. Kdyby to byla ta váha, tak nepojede, ale půjde na všechny válce. Já už fakt nevim. Citovat
Albert Vloženo 13. Červenec 2010 Vloženo 13. Červenec 2010 A jak víš, že jede na 3 válce? Tak co třeba zapalovací modul. Citovat
dolezelk Vloženo 14. Červenec 2010 Vloženo 14. Červenec 2010 Vaha za 1500 ? To musi byt peknej cinskej smejd. Origo stoji 3500 Kc. Me to na AGU delalo neco podobnyho pred cca rokem a byla to vaha. Kolik vzduchu to ukazuje kdyz to skube ? Kdybys byl z Brna, tak ti pujcim vahu na vyzkouseni Citovat
mcwatt Vloženo 15. Červenec 2010 Autor Vloženo 15. Červenec 2010 Z Brna nejsem. Na tři válce to jede pro to, že mi to řekl ten mechanik, co to se mnou projížděl. Bohužel ten kluk co to měl projet s počítačem je teď nemocnej takže zatím nic nevím. Citovat
mcwatt Vloženo 20. Červenec 2010 Autor Vloženo 20. Červenec 2010 Hadice jsou taky v pořádku. Dneska jsem to dostal zpátky s tím, že nevědí co to je. Hned při první projížďce mi to začlo dělat znovu. Zajímavá věc je ta, že když to začne dělat a člověk dvakrát pořádně prudce přidá najednou to jde normálně a za pár km zase to samé. Citovat
mcwatt Vloženo 3. Srpen 2010 Autor Vloženo 3. Srpen 2010 Ahoj, tak po všech zkouškách se vyměnila váha vzduchu a auto najednou jede. Už jsem na tom ujel 400 km a bez problému. Díky všem za pomoc! Citovat
David Stebel Vloženo 3. Srpen 2010 Vloženo 3. Srpen 2010 (editace) Člověk by čekal že aspon v servise přijdou na to že to je vaha.Když už to je servis s patřičnym vybavenim. Editováno: 3. Srpen 2010, autor: David Stebel Citovat
Pajk85 Vloženo 29. Září 2010 Vloženo 29. Září 2010 Čaute pánové, mám problém. Auto mi jede na 3 válce (1,8T AGU). Mám nové svíčky, zkoušel jsem spřehazovat moduly, všechny jsou v pořádku. Dělá mi to čtverka válec, protože když na modulu odpojím konektor, žádná změna. První 3 válce jsou bez problémů. Zítra s tím jedu na diagnostiku, ale přesto se zeptám, zda má někdo nějakej další nápad. Díky za odpovědi! Citovat
Albert Vloženo 29. Září 2010 Vloženo 29. Září 2010 Co vstřikovací ventil? Třeba není ve válci co zapálit, nebo není čím. Citovat
Pajk85 Vloženo 29. Září 2010 Vloženo 29. Září 2010 Ty jsou nové .. ještě to může být zapalovacím modulem, co je na airboxu. Jak to mám odzkoušet? Neví někdo? Citovat
wladko1307 Vloženo 29. Září 2010 Vloženo 29. Září 2010 Ahoj, mám Octavii 99, motor AGU, 1.8T 20V. Mám zřejmě nějakou závadu na motoru a nevím si s tím vůbec rady. Za jízdy, spíš za studena se z ničeho nic stane, že auto začne škubat a nejede - asi začne vynechávat jeden válec. Po chvíli nebo řádném prošlápnutí plynu se vše uvede do normálu. Nejdřív jsem myslel, že je to spojka, ale ta je v pořádku. Vyměnil jsem svíčky, koupil novou cívku zapalování a prozkoušel u všech válců - pokaždé to dělalo stejně. Navíc jsem vyčistil i celou palivovou soustavu a nic. Počítač také žádnou chybu neukazuje. Prosím o pomoc, už fakt nevím co s tím. Dík Aký máš plyn? Je tam lanko, alebo potenciometer, ak je tam potenciometer, tak to môže byť aj tým. V málo prípadoch to stačí iba vyčistiť. Citovat
pelukaspe Vloženo 11. Říjen 2010 Vloženo 11. Říjen 2010 Čaute pánové, mám problém. Auto mi jede na 3 válce (1,8T AGU). Mám nové svíčky, zkoušel jsem spřehazovat moduly, všechny jsou v pořádku. Dělá mi to čtverka válec, protože když na modulu odpojím konektor, žádná změna. První 3 válce jsou bez problémů. Zítra s tím jedu na diagnostiku, ale přesto se zeptám, zda má někdo nějakej další nápad. Díky za odpovědi! mal som ten istý problém vymenila sa RJ zapalovania auto mi zatial ide bez problemov!!! Citovat
Pajk85 Vloženo 12. Říjen 2010 Vloženo 12. Říjen 2010 No u mě to byla špatná svíčka. A to jsem měl 2sady! Oboje na nic. Takže už jezdím na 4, ale.. Vznikl mi další problém a myslím, že tady klidně můžu pokračovat v debatě. Přestalo mi to tlačit. N75 je ok. Dnes jsem vyměnil podtlakový hadičky, snad jenom jednu ne, pač jsem se k ní nedostal, takže až to bude zdvyhlý. No má někdo nějakej slušnej nápad jak na to dál? Diagnostika nic neukazuje, tu už jsem zkoušel. A turbo KO není a BOV odfukuje velice slabě. Bude to nejspíš nějaká blbost, ale přijít na ni mi dělá problém! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.