Přejít na obsah

Výkon 1.2 jede lip jak moje 1.4 16v 74kw


lada

Doporučené příspěvky

JaKr: myslis ze to ide do kopca 130km/h v pohode ? no ja neviem ale ked si vezmem ze ide rodinka na vylet a v aute sedia 4 ludia a nieco v kufry tak 40kW sa mi nezda, no dajme tomu ta 47kW by mohla pri troche stastia ze ju nic nezbrzdi.

a ty seš ňákej chytrej, kolik máš s HTP najeto(bavíme se o 47kw) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JaKr: myslis ze to ide do kopca 130km/h v pohode ? no ja neviem ale ked si vezmem ze ide rodinka na vylet a v aute sedia 4 ludia a nieco v kufry tak 40kW sa mi nezda, no dajme tomu ta 47kW by mohla pri troche stastia ze ju nic nezbrzdi.

Je pod mojí úroveň se s tebou přít o HTP, to už tady bylo několikrát, nevíš co píšeš a z toho vyplývá, že nemáš s tímto HTP zkušenosti. Někde si ho vyzkoušej, třeba sem dá někdo jiný příspěvek o cestách na dovču s HTP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JaKr: myslis ze to ide do kopca 130km/h v pohode ? no ja neviem ale ked si vezmem ze ide rodinka na vylet a v aute sedia 4 ludia a nieco v kufry tak 40kW sa mi nezda, no dajme tomu ta 47kW by mohla pri troche stastia ze ju nic nezbrzdi.

Je pod mojí úroveň se s tebou přít o HTP, to už tady bylo několikrát, nevíš co píšeš a z toho vyplývá, že nemáš s tímto HTP zkušenosti. Někde si ho vyzkoušej, třeba sem dá někdo jiný příspěvek o cestách na dovču s HTP.

Je to prostě daný už tím,že to má tři válce není to až tak standartní a o tom to je...i když třeba Corsa s třema hrnkama už jezdí dlouho..... "...tři válce v kombíku to když se naloží tak to ty TŘI VÁLCE nemají šanci utáhnout.. " a bla bla bla....

Nedávno jsem jel v krátké fábce 40kw. Tři lidi. Já jsem řídil spolujezdec 90kg vzadu tak 60kg a plnej kufr. Navíc je velice dobře vybavená. Tak jsem si pustil klimatizaci a jeli jsme...uplně na pohodu :) Jen prostě když člověk chce přidat musí to víc podržet pod krkem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nicméně pánové, téma znělo proč jede 1.2 líp než 1.4 a co se s tím dá dělat!

Mám pocit, že asi nic a stálý převod (rozuměj ozubená kola) v převodovce stejně nepředěláš. I s chipem to v otáčkách do 4000 žádná výhra není.

Mé zkušenosti s 1.2 47kW jsou naprosto stejné a to takové, že do 3500 ot. je ten motor mnohem živější než moje 1.4 a toto zjištění i mě docela naštvalo!

Na běžné ježdění po okreskách a ve městě je podle mě 1.2 ideál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JaKr: prepac ze som sa ta dotkol s mojou poznamkou o HTP. jasne do mesta a mimo mesto je to v pohode. len jednu vec nechci ma presvedcit ze to nalozene ma silu a tah zrychlovat lebo potom neviem naco sa robi fabia 2,0 a ine auta. tat vse a nerozoberat, nechcem sa tu hadat o HTP. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JaKr: prepac ze som sa ta dotkol s mojou poznamkou o HTP. jasne do mesta a mimo mesto je to v pohode. len jednu vec nechci ma presvedcit ze to nalozene ma silu a tah zrychlovat lebo potom neviem naco sa robi fabia 2,0 a ine auta. tat vse a nerozoberat, nechcem sa tu hadat o HTP. -_-

Hele asi tak, mě si se nedotkl zmínkou o HTP, nedělám z něho něco co není a vůbec nepatřím k těm urážlivým lidem, kteří nedají na HTP dopustit za každou cenu.

Několikrát jsem na tomto fóru tvrdil, že HTP je základ a nemusí se za to stydět, ale víc nenabídne.

Smyslem mých příspěvků bylo zamezit zbytečnému hanění HTP ve smyslu degradace tohoto motoru někam mezi Š 150-120, prostě bych byl rád, aby tu nezaznívaly soudy, které nejsou ověřené a férové. Po přečtení tvého příspěvku si člověk, který se rozhoduje pro HTP, koupí kolo a to není smyslem této diskuze.

Solidní je půjčit si ji, vyzkoušet a pak psát, což v tvém příspěvku postrádám.

A tvá poznámka, proč se tedy vyrábí fabia 2,0, co na to říct, snad jen proč se vyrábí fabia, když je octávka, vždy je něco silnějšího a lepšího, otázkou zůstává kolik lidí si může dovolit kupovat zrovna fabii 2,0.

Mimochodem, taky mám silnější auto na poježdění 128kW 400 Nm, asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci tady rozpoutavat nejaky flame, ale vzdy je to o tom se v tom svest a pak mluvit. Taky jsem si rikal ze je to ryksa a ne auto, ale kdyz jedu s trivalcem 160 po dalnici a jede v pohode, ze mame prumernou spotrebu mesto a mimo do 6 litru, tak jsem zmenil nazor.

Jediny co mi stale vadi je ten zvuk chybejiciho valce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JaKr: jasne suhlasim, kazdy ma to naco ma. ja HTP nezatracujem. v diskusii favorit vs. HTP som sa zastaval HTP-cka nakolko motor aj cele auto je niekolko generacii napred. a ja budem len rad ked HTP vystrieda vsetky tie stare skodovky a ine auta. ak je niekto pokojny vodic a potrebuje auto na premiestnenie z bodu A do bodu B tak mu bude stacit. nemysli si ze ja mam mienku ze moja 1,4 je nieco super a HTP je nanic. aj ta 1,4 nie je nic vynimocne, je to auto na kludnu jazdu dostacujuce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JaKr: jasne suhlasim, kazdy ma to naco ma. ja HTP nezatracujem. v diskusii favorit vs. HTP som sa zastaval HTP-cka nakolko motor aj cele auto je niekolko generacii napred. a ja budem len rad ked HTP vystrieda vsetky tie stare skodovky a ine auta. ak je niekto pokojny vodic a potrebuje auto na premiestnenie z bodu A do bodu B tak mu bude stacit. nemysli si ze ja mam mienku ze moja 1,4 je nieco super a HTP je nanic. aj ta 1,4 nie je nic vynimocne, je to auto na kludnu jazdu dostacujuce.

-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som kupoval auto na jeseň a tiež som chcel pôvodne 1.4 16V 55kw. Ten motor ma však veľmi nepresvedčil a subjektívne sa mi HTP zdalo lepšie. Dokonca som aj mal požičané HTP asi 3 dni a pojazdil som svoje obvyklé trasy po meste a v okolí a ten motor ma prekvapil natoľko, že sa z neho stal kandidát č.1!

A keď som dostal ponuku na skladový voz, ktorá sa neodmieta, nebolo čo riešiť -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Igor: jasne ze subjektivne je HTP 47kW oproti 55Kw 1,4 lepsie. je to tym ze HTP ma kratsie prevody a 55kW ma dlhsie prevody. a preto sa stava ze na semaforoch HTP ujde 55kW verzii ono sa to nezda ale to HTP vdaka prevodom dokaze na semaforoch obehnut aj silnejsie auta. jeden co ma octaviu 1,8T skonstatoval ze bol prekvapeny ako sa to HTP drzalo za nim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_iks

Ja osobne som za HTP! Mal som aj 1.4 50kw, aj 1.2 47kw (obe v kombiku) a Htpcko je super. pokial nechcete zavodit s kazdym tupcom, co si mysli, ze je sef, ak pecie v kopcoch tak, ze ho vynasa do protismeru, je htp podla mna dobra volba.

Ale pls, navrhnite, co poradit znamemu, kt. presedlal z 1800kg tazkeho 30 rocneho Ziguli, spotreba cca 20l/100km, a stazuje sa, ze mu to htpcko vo fabii kombi netaha...........radil som mu, nech skusi viac tlacit plyn na zem, ze ten motorcek je zivy tak okolo 3000 ot., no neda si povedat <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Neviem ale Lada ma celkovu hmotnost okolo 1450kg ...20l no da sa aj za 11l a auto jazdi mimo mesta tych 100-120.

A ten motor sa neda porovnat zo skodou 1.2 16v-predpokladam.

To su dva rozne motory. Lada ma max krutak pri 3800 :D

Inak nejako ma neohurila motorizacia 1,4 55kw ide to horsie ako ruskych 55kw. Hold pokrok nezastavis ..tak si zvykam na novych 55kw a hlavne prevody :D Priznam sa ze sa mi 3valce vobec nepacia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...