Publikováno Červenec 24, 201015 r Ahoj, sem z toho tak trochu jelen. Dcera se rozhodla koupit Fabii, vzhledem k jejím finančním možnostem ojetou 1.2. Tak sme objeli pár bazarů a zkoukli pár aut. Nebudu tady hodnotit bazary i když je to zajímavé téma :-), ale jednu faktickou věc. Když jsme v bazaru nastartovali motor, otevřel jsem víčko na víku hlavy, teda tam kde se nalévá do motoru olej. Co se nestalo, ozvalo se celkem hlasitý zasyčení a motor výrazně snížil otáčky, to samé se opakovalo když jsem víčko vrátil na místo. Zkusili sme takto tři motory a dělal to každý s různou intenzitou, jeden prakticky zhasnul pokud jsem to víčko otevřel / zavřel rychle. Co to sakra je??? To přece nemůže být normální že si motor přisává víkem až skoro zhasne. Řeknete mi k tomu někdo něco? Díky moc.
Červenec 24, 201015 r nevím nic podrobnějšího, ale dělá, to, co jsme měli auta na dílně, když se sundalo víčko, některý i chcípl.
Červenec 25, 201015 r mne to robí na 47kw tiež.... a podľa mňa...načo to vlastne je dobré otvárať to viečko počas naštartovaneho motora ???
Červenec 26, 201015 r To jsem pozoroval u svého auta také. Když je špatné víčko, čili netěsní, tak parádně houpe volnoběh, je to normální jev u HTP. Kolísal mi trochu volnoběh i po vyčištění klapky a tak jsem dal nové těsnění pod víčko a je klid. Upraveno Červenec 26, 201015 r od milanbicak
Červenec 26, 201015 r Kdo by chtěl zkusit měnit víčko za nové, tak originál v salonu stojí cca 300, ale dá se objednat jenom těsnění asi za 90, takže pokud někomu houpe volnoběh, tak proč to nezkusit, problém ještě bývá v prodřené hadici podtlaku, ta je při pohledu na motor po levé straně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.