Přejít na obsah

Svítící kontrolka elektroniky motoru - systém kontroly výfukových plynů


zdeny

Doporučené příspěvky

Včera sa rozsvietila znovu a svieti stále. Neviem čo s tým. Po poslednom vynulovaní som nabehal asi 700 km a nesvietila. Kašlem na kontrolku (je to blbý pocit jazdiť s rozsvietenou kontrolkou :feve: ).

Zvykneš si. :D Mě někdy nesvítí 300, někdy 400 ale i 700 km a taky se mi párkrát stalo, že i sama zhasla. Já mám spíš divnej pocit z toho, když nesvítí. :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netankoval jsi někde jinde než běžně? Mně se to vyskytlo asi 2x a s největší pravděpodobností to byl benzín.

Tak znovu ověřeno. Natankována plná nádrž a svítí EPC. JE TO BENZÍNEM.

Další případ říjen 2009: nesvítí - natankováno - svítí - chce to ostřeji zatočit na kruháči a kontrolka zhasíná

Editováno: , autor: semenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute všetci, po poslednom rozsvietení kontrolky elektroniky motora mi to nedalo a zašiel som za borcom čo pracuje v śkoda servise. Borec si sadol do auta, priniesol si notebook a diagnostikoval (chyba príliš chudá zmes na 1.rade valcov, alebo tak nejako). Naštartoval to a nejako sa mu nepozdával beh motora na voľnobeh a tak začal šahať kdesi vzadu na motor, po chvíli tam niečo zatlačil a motor sa skľudnil na voľnobehu, predtým tam poskakoval na silenblokoch ako kača (podľa jeho slov nezatlačená nejaká hadička). Zatiaľ motor ide jedna báseň, kontrolka nesvieti, nervy v pohode. Dúfam že to bolo len tým a nie nejakou lambda sondou, alebo niečím na palivovej sústave za šialené prachy. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute všetci, po poslednom rozsvietení kontrolky elektroniky motora mi to nedalo a zašiel som za borcom čo pracuje v śkoda servise. Borec si sadol do auta, priniesol si notebook a diagnostikoval (chyba príliš chudá zmes na 1.rade valcov, alebo tak nejako). Naštartoval to a nejako sa mu nepozdával beh motora na voľnobeh a tak začal šahať kdesi vzadu na motor, po chvíli tam niečo zatlačil a motor sa skľudnil na voľnobehu, predtým tam poskakoval na silenblokoch ako kača (podľa jeho slov nezatlačená nejaká hadička). Zatiaľ motor ide jedna báseň, kontrolka nesvieti, nervy v pohode. Dúfam že to bolo len tým a nie nejakou lambda sondou, alebo niečím na palivovej sústave za šialené prachy. :)

tak to jsi stastny clovek, me to sviti porad :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Kdy se vám ta kontrolka rozsvítí? Myslím tím, jestli při jízdě po dálnici, nebo po městě atd. Mě totiž přijde, že se mi vždy rozsvítí, když se třeba rozjíždím, nebo dám neutrál atd., nikdy se mi myslím nerozsvítila za jízdy, kdy jsem měl motor v otáčkách. Kolega má teď Citroena C5 a chybu mu to píše hned na displeji a když se tuhle špatně rozjel, že mu trochu poklesli otáčky, tak se mu objevila naprosto stejná hláška - příliš bohatá směs. Jak jste na tom vy? :)

Jinak po zhasnutí vagem už 450 km nesvítí. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to píše:

-Obtokovy ventil turbodmychadla (přitom je nový)

-Rada valcu 1 - jakysi zblebty!!!

-Katalyzator - nizka ucinnost - emise byly vynikajici!!! Vyrazne pod limit

Auto jede jako zpraku, spotreba realna 8,5 l/100km! Jen kdyz je pod nulou tak studeny motor skyta a dusi se!!!

Zhasnu ji a rozsvecuje se po 500-1000 km - chybu vag ale hlasi mnohem drive, staci na chvili drzet otacky nad 4000!!!

Nikdo si s tim nevi rady!!!

Motor 1,8T ARX - chipnuty - ale delalo to uz predtim!!!

Kdyby nekoho neco napadlo, dekuji predem:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar kuci,

no jak tak koukam, nejsem sam, kdo ma ten problem. Me se stridaji kontrolky ASR a motoru. Nekdy sviti obe, nekdy jen jedna, nekdy zadna. Vetsinou se roznou hned po nastartovani motoru (kdyz je studenej). Pokud treba ujedu par km a zastavim treba na benzince, natankuju a pak znovu nastartuju, tak nekdy obe, nekdy jedna z nich ozhasne. Motor se jinak chova naprosto v pohode, spotreba je OK, proste to jede uplne normalne. Nekde jsem cetl, ze to muze způsobovat prej i prepinac svetel, ze je to prez nej nejak propojeny a on to proste nejak nezvladne a zacnou svitit ruzny kontrolky. Kdyz jsem byl na VAGu, tak jsem mel samy sporadicky zavady: snimac otacek klikovky a nesmyslny signal z altiku. Po vymazu zavad kontrolky vetsinou zhasnou, ale po par km opet vesele sviti. Taky uz nevim co s tim, zacal jsem to uz pomalu ignorovat, ale kazdopadne me to sere.

Dan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se mi zase rozsvítil CHECK. A závada jako vždy, 16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty - sporadicky. Nikdy jsem to moc neřešil, ale měl jsem dnes čas a náladu, tak jsem se podíval na motor. Jak radí VIS a DP - kontrola tlaku paliva, regulátoru tlaku paliva atd. Tak jsem hledal a našel jsem spuchřelou, prasklou a špatně nasazenou hadičku, která vede ze sání do regulátoru tlaku paliva. Takže jsem jí vyměnil, práce na 5 minut, smáznul kontrolku a teď uvidím. Byl bych fakt rád, kdyby to bylo tím a měl bych teď zase klid. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar kuci,

no jak tak koukam, nejsem sam, kdo ma ten problem. Me se stridaji kontrolky ASR a motoru. Nekdy sviti obe, nekdy jen jedna, nekdy zadna. Vetsinou se roznou hned po nastartovani motoru (kdyz je studenej). Pokud treba ujedu par km a zastavim treba na benzince, natankuju a pak znovu nastartuju, tak nekdy obe, nekdy jedna z nich ozhasne. Motor se jinak chova naprosto v pohode, spotreba je OK, proste to jede uplne normalne. Nekde jsem cetl, ze to muze způsobovat prej i prepinac svetel, ze je to prez nej nejak propojeny a on to proste nejak nezvladne a zacnou svitit ruzny kontrolky. Kdyz jsem byl na VAGu, tak jsem mel samy sporadicky zavady: snimac otacek klikovky a nesmyslny signal z altiku. Po vymazu zavad kontrolky vetsinou zhasnou, ale po par km opet vesele sviti. Taky uz nevim co s tim, zacal jsem to uz pomalu ignorovat, ale kazdopadne me to sere.

Dan

Mno tyhle story nebudete verit, ale je to tak. Stejny kraviny delala moje sluzebni 1.6 75kW. Stridaly se kontrolky ASR a motoru, nekdy svitily obe, nekdy nejaka zhasla sama, nekdy to bylo ok. Zavady v RJ stejnykraviny o bohatosti, chudosti smesi, hallove snimaci, vaze vzduchu. Zajimavy bylo ze v jednotce ABS byla vzdycky porucha nazvana "zkontrolujte chyby v RJ motoru". Ja nasratej, servis zoufalej, jednou mi dokonce vymenili i tlacitko ASR, ze se jim jako nezdalo.

Jezdil jsem s tim asi pul roku a uz neresil, jednoho dne se ale k tomu vsemu rozsvitila kontrolka sjetych brzd. desticek. Vymenil jsem je tenkrat sam a od te doby, ackoli se na aute nic jineho nedelalo se nikdy nic nerozsvitilo. Nerozumim tomu. vy jo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se mi zase rozsvítil CHECK. A závada jako vždy, 16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty - sporadicky. Nikdy jsem to moc neřešil, ale měl jsem dnes čas a náladu, tak jsem se podíval na motor. Jak radí VIS a DP - kontrola tlaku paliva, regulátoru tlaku paliva atd. Tak jsem hledal a našel jsem spuchřelou, prasklou a špatně nasazenou hadičku, která vede ze sání do regulátoru tlaku paliva. Takže jsem jí vyměnil, práce na 5 minut, smáznul kontrolku a teď uvidím. Byl bych fakt rád, kdyby to bylo tím a měl bych teď zase klid. :)

Zatím ujeto jen 450 km a kontrolka nesvítí, začínám mít z toho dobrej pocit! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to píše:

-Obtokovy ventil turbodmychadla (přitom je nový)

-Rada valcu 1 - jakysi zblebty!!!

-Katalyzator - nizka ucinnost - emise byly vynikajici!!! Vyrazne pod limit

Auto jede jako zpraku, spotreba realna 8,5 l/100km! Jen kdyz je pod nulou tak studeny motor skyta a dusi se!!!

Zhasnu ji a rozsvecuje se po 500-1000 km - chybu vag ale hlasi mnohem drive, staci na chvili drzet otacky nad 4000!!!

Nikdo si s tim nevi rady!!!

Motor 1,8T ARX - chipnuty - ale delalo to uz predtim!!!

Kdyby nekoho neco napadlo, dekuji predem:-)

mno tak něco podobnýho mi to taky dělalo kontrolka se rosvicela tak po ujetí 200 km ale ne pravidelně někdy dřív někdy pozdějš ten obtokovej ventil (myslim že N249 nebo tak nějak) sem taky měnil a nic rozsvicela se vesele dal potom jsem vyměnil decelerační ventil ( 06A 145 710 N ventil vypínací DECELERČNÍ ) stojí bo stal asi 900 a od te doby klid nerozsvicíse a vše je ok mam 1.8 t AUM ale to bude asi stejný a koukni se na tu malou hadičku od podtlaku která to ovladá jestli je ok a těsní a to s tou řadou valců mi taky začalo psat a pak mi odešla zapalovací cívka na 3 válci ale nevim jestli to stim mam něco společnýho ale od tý doby co jsem ji vyměnil to už nepíše ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak odkedy mi kamos postriekal klapku a a cele to vnutro za nou tak mam svaty pokoj. Nabehal som odvtedy uz cca 500km a vcera ze len tak skusim a napichol som ho. Moment napatia a.... pamat zavad prazdna ;) Aj ked sa mi kontrolka pred tym rozsvietila po 300-700 km v pamati zavad boli chyby uz po cca 10km. Pisalo bohatu zmes a tlakovy spad od turba ku klapke. Tak ma to potesilo ze som si nastavil aj tie okna aby sa dali otvarat a zatvarat nadialku a ten soft (motordiag) funguje v pohode - vrelo odporucam :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno tyhle story nebudete verit, ale je to tak. Stejny kraviny delala moje sluzebni 1.6 75kW. Stridaly se kontrolky ASR a motoru, nekdy svitily obe, nekdy nejaka zhasla sama, nekdy to bylo ok. Zavady v RJ stejnykraviny o bohatosti, chudosti smesi, hallove snimaci, vaze vzduchu. Zajimavy bylo ze v jednotce ABS byla vzdycky porucha nazvana "zkontrolujte chyby v RJ motoru". Ja nasratej, servis zoufalej, jednou mi dokonce vymenili i tlacitko ASR, ze se jim jako nezdalo.

Jezdil jsem s tim asi pul roku a uz neresil, jednoho dne se ale k tomu vsemu rozsvitila kontrolka sjetych brzd. desticek. Vymenil jsem je tenkrat sam a od te doby, ackoli se na aute nic jineho nedelalo se nikdy nic nerozsvitilo. Nerozumim tomu. vy jo?

No je to fakt zajimavy. Ted jak se oteplilo a je hezky, tak uz mi pro zmenu asi tyden nesviti ani jedna kontrolka. Kdyz byla zima a vlhko, tak to svitilo vetsinou porad, ted kdyz je teplo, tak nic. :) Tezko rict, cim to je. Asi si necham projet celou elektriku.

Dan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to fakt zajimavy. Ted jak se oteplilo a je hezky, tak uz mi pro zmenu asi tyden nesviti ani jedna kontrolka. Kdyz byla zima a vlhko, tak to svitilo vetsinou porad, ted kdyz je teplo, tak nic. :) Tezko rict, cim to je. Asi si necham projet celou elektriku.

Dan

Jo presne takhle se mi to chovalo. Rano vlhko, zima,vzdycky problem, po ujeti par km, parkrat zabrzdeni, jakoby se snad neco okolo brzd ohralo, zhaslo. Pak odpoledne treba celej den klid. Tato situace se zhorsovala, ke konci to uz nezhasinalo, jen po vymazu chyb, auto jelo jak Š120. Kdyz jsem jel nekam dal, mel jsem sebou notebook a resetoval za jizdy :-). Zajimavy je, ze ty desticky se nikdy nerozsvitily, jenom motor a asr. Kdyz se jednoho dne konecne rozvitily sjete desticky, po vymene bylo po problemu. Je to uz asi dva roky a od te doby je klid.

Editováno: , autor: Galaxy64
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se také hlásím do klubu, moje Octa 2.0 se take rohodla zlobit.Z počátku pouze svítíla závada v řízení motoru a v pátek když jsem stál na křižovatce tak spotřeba letěla prudce nahoru.Už jsem to nevydržel a mojí šmudlu-mám k ní citový vztah:), jsem odvezl do servisu, dnes mi mají volat co a jak,do toho mají jarní servnisní akci tak jsem si musel půjčit náhradní auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...