Září 21, 201014 r TAkze tempomat jsem podlouhém přemlouvání zapojil. Nejhorší byl samozřejme bíly drát. Každopadně od kdy funguje tempomat a jak ho zaktivovvat. Ve VAGu po npsani kodu 11463 to zatuhne (notas) a hotovo. JAk to tedy udělat??? P.S. 3valcovy vysavač z roku 06 Upraveno Září 21, 201014 r od vevca
Říjen 5, 201014 r Dobry den vsem. Vcera jsem si montoval tempomat + jsem mel demontovane budiky kvuli chrom rameckum. No a problem mam ten, ze ted mi po zapnuti zapalovani sviti kontrolka teplota/hladina chladici kapaliny. Presneji, zapnu zapalovani, kontrolky postupne poshasinaji nacez po chvilce se kontrolka chl. kapaliny opet rozsviti (+parkrat zazni pipak) Co jsem koukal do schemat, tak teplota chl. kapaliny jde do budiku pres CAN BUS, takze jsem hledal smerem k cidlu hladiny. Pokud jsem nasel spravne, tak z budiku (T32a16) jde prave pres T11b pin 11 drat k cidlu hladiny. Bohuzel si nejsem vedom, ze bych ten dratek nejak poskodil. Koukam ted na foto, co jsem si poridil po instalaci a dratek je na svym miste, svorkovnice taky zacvaknuta a zajistena (teda aspon doufam ). Dneska nebo zitra vecer to chci jeste rozdelat a zkusit vsechno znovu zkontrolavat, tak se chci jen zeptat, jestli by nekdo nemel nejaky dalsi napad, na co juknout. Dik Jeste pridam ten obrazek: img Fabka je facelift, MR2005 Upraveno Říjen 5, 201014 r od marpa1
Říjen 22, 201014 r Zdravím pánové, pročítal jsem se fórem a stejně si nevím rady co mám dělat s tempomatem u Fabie r.v. 4/2004 1,2 HTP 6V 40kW jednotka komfortu 6Q0 ... zapojil jsem dle schema prilozeneho tedy bily kablik do bile svorkovnice T11a a vse ostatni taky dle schema a pri aktivaci tempomatu pri nastartovanem motoru mi program vag-com napsal chybu viz foto pri aktivaci jen se zapnutym klickem probehlo v pohode, dle diagnostiky je brzdovy i spojkovy spinac v poradku i packa tempomatu zobrazuje na kanale 066 hodnoty jak ma ale nedrzi rychlost a pri behu na volnobeh se pri zapnuti tempomatu do polohy ON zvysi volnobezne otacky a pri vypnutem tempomatu jdou menit volnobezne otacky kolibkou na pacce v rozmezi 250 ot./min cili od cca 750 do 1000 pri zahratem motoru. Poradte v cem muze byt problem prosim dekuju
Říjen 22, 201014 r a kterou myslíš prosím? ŘJ motoru co je pod kapotou nebo tu centralní do které se zasunoval konektor od tempomatu? a má to řešení nebo u tohoto motoru je to neřešitelné?
Říjen 22, 201014 r Myslel RJ motoru BSG 6Q0 a 6Q1 tempomat vedia, 6Q2 to nevie. Táto motorizacia sa tu riešila pozri na prvej stránke tohoto tematu sú odkazy od Martinoslava tak si ich pozri.Ale vela tém sa už stratilo čo je škoda
Říjen 26, 201014 r ja by som tiez potreboval nejaku dobru radu.. mam zapojeny a funkcny tempomat vo svojej fabii (1,2 htp) a pri jazde konstantnou rychlostou so zapnutym tempomatom po pridani tlacitkom + motor zrychluje maximalnou moznou intenzitou (prida maximalny plyn).. ked som siel napriklad s firemnou oktavkou (1,9 TDI) a pridal na tempomate, zrychlovalo to postupnym pridavanim.. moj predpoklad je taky, ze mi po pridani tlacitkom + zvysi aktualnu nastavenu rychlost o 3 km/h, kym na oktavke zrychlovalo po 1km/h - to moze sposobit velky rozdiel medzi aktualnou rychlostou a nastavenou hodnotou tempomatom.. teraz ta otazka : da sa nejako na mojej fabii nastavit zjemnenie kroku pridavania tempomatom? (napriklad o 1km/h) aby to po pridani packou zrychlovalo plynulejsie a menej agresivne? moc dakujem za odpovede..
Říjen 27, 201014 r také přemýšlím o dodatečné montáži tempomatu,protože nejsem schopen si to namontovat sám,zeptal jsem se v aut.servisu ABO Praha.Cena dílu 4 300,práce 2 000 kč .Pálka co?To jen pro informaci,jak jsou některé servisy předražené.
Říjen 28, 201014 r cretino u mna je to iste: na fabke +3kmh, na octe II +1kmh, ale nejak extra to neriesim, packou pridam len sem tam. skor je haluz, ked dam restore zapamatanej rychlosti, tiez mi prida ako splaseny kon a dokonca prekroci nastavenu rychlost a az potom sa uvedomi a ubere
Říjen 28, 201014 r potom to asi nemusim riesit ked to mas aj ty tak.. vsimol som si ale aj jednu inu vec, ked mam zapnuty tempomat a pridam pedalom, niekedy to ma take priostrene reakcie a na minimalne stlacenie plynu to zacne velmi slusne akcelerovat.. kazdopadne to bola ale velmi dobra investicia, aj s BSG a novymi dielmi som to mal za 100€ - no nekup to
Prosinec 10, 201014 r Takze denska konecne ve skodovce zapojen tempomat ale nefunguje nevim cim to je ale proste to nevali. NEvim jestli zto nejak dlouho drzim bo co ja vim kazdopadne na octe II to jen se zmackne a jede ale na fabce to nevali a nevim proc. Softwerove je to aktivovane a a zapojit to snad by melo byt taky OK co s tim?? da se to nejak prekontrrolovat nebo chyba nekde?? NEbo ja uz nevim uz to resim 2 mesice a zacina me to srat
Prosinec 10, 201014 r auto budu za chvili prodavat takze jeste musim vyresit jeste par vecicek takze, bych byl moc rad kdyb jste mi to priblizili. děkuji
Prosinec 14, 201014 r Pomuze nekdo s tim tempomatem z Brna zjistit jaky to ma davat hodnoty a jestli dava atd. jsem docela z toho nastvanej. Ve skodovce akorat si hrajou na chytraky aloe nebyt toho tabu co tam maji tak vi uplny prd. Diky moc
Prosinec 14, 201014 r Vybodni sa na škodovku a napíš na dieselpower forum. Tam sa nájde určite niekto z Brna čo ti to premeria VAGom a pozrie či to dobre zapojili.Možno ti to nepodporuje BSG musí byť 6Q0... alebo 6Q1 . 6Q2 tempomat nepodporuje Upraveno Prosinec 14, 201014 r od vikino1
Prosinec 15, 201014 r moje RJ to urcite podporuje je to tusim 6q1 mam 06rok htp 47kw uz kdyz jsem se dival pres ten vag tak to byla ta kztera to podporuje nevim jestli bude chyba v tom bilim dratu nebo neco. BYl to hroznej boj to zapojit tak jestli je to zapojeny jak ma byt ale podle vseho ano je to na 3ti pozici zleva na cervenym konektoru. uz jsem z toho
Leden 7, 201114 r Pekne me to teda stve. 1100- packa 200,- aktivace 4 hodiny pace a vsledek jen nova packa s prepibacim cudlíkem. Bááájo.
Březen 2, 201114 r CZ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Už jsem nainstalovat tempomat v mém autě Škoda Fabia Mk.1. Tempomat normální práci, ale když džbánek tempomat je práce nemám žádné informace o mé jídlo palubě. Otázka: Jak aktivovat indikátor na jídlo palubě?? Vůz Škoda Fabia Mk.1 motoru AZE 44kW, a má palubní počítač. Omlouvám se za můj jazyk, z angličtiny do svého jazyka pomocí Google Translate. Nápověda místo! ENG---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- I have already install cruise control in my car Skoda Fabia Mk.1. Cruise control are work normal but when cruise control is work i don't have any indication on my dish board. Question: how activate indicator on dish board??? Car Skoda Fabia Mk.1 engine AZE 44Kw, and a have a board computer. Sorry about my language, from English to your language using Google translate. Help place!! RUS---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Я установил круиз контроль на свой автомобиль. Круиз контроль работает, но когда работает круиз контроль индикатор о том что включён круиз контроль не отображается на приборной панели. Вопрос: Как активировать индикатор на приборной панели??? Автомобиль Skoda Fabia Mk.1 двигатель AZE 44Kw, бортовой компьютер присутствует. Извините за мой язык, пользовался переводчиком Google с английского на русский язык. Помогите пожалуйста!! Upraveno Březen 2, 201114 r od CJ_UA
Březen 10, 201114 r ahojte, vie mi niekto poradiť aký je rozdiel medzi páčkami 3U0953513D a 3U0953513E ??? Pýtam sa preto, že tu na fóre píšete, že páčka zo superbu s kolískou má číslo 3U0953513D, avšak takéto číslo neviem na e-shope nájsť (autokelly, elite.sk). Na Elite je len páčka 8L0 953 513 J (o ktorej som čítal že je zameniteľná s 3U0953513D) ale číslo 3U0953513D tam vôbec nie je. Na autokelly je taktiež 8L0 953 513 J, a 3U0953513E - túto píše že je do superbu. Už som z toho jeleň Mimochodom som volal ak do škoda service a tam mi povedali, že páčka s číslom 3U0953513D je bez ovládanie tempomatu sú tieto tri páčky zameniteľné, alebo je v nich nejaký rozdiel??? Ďakujem za odpoveď
Březen 11, 201114 r tak tento Prosím mám tempomat od f.hamar a tam je bílí vodič pro připojení na svorkovnici T11 na pozici PIN6 nebo PIN10 podle čeho mám zvolit správný PIN Dále červený pro připojení pojistkového bloku na +15V ale není tady žádný vodič pro připojení na brzdový spínač je možné že místo signálu o brždění z brzdového spínače to jde z řídicí jednotky? Mám Fabku 12/12V 47kw r.v.2006
Březen 11, 201114 r to 'CJ_UA' Skoda Fabia MK1 although have cruise control on dashboard, is only a symbol on plastics plate. LED is missing, so is not possible to activate it. Position of control is on top between temperature and fuel indicator (see image) but in newest model (facelift) also symbol is missing, instead of that is used folded seat indicator
Březen 31, 201114 r zdravim maniaci, zohnal som kabelaz k tempomatu (chcem to na Fabcu 2002, 1,4 MPi 50kW) obavam sa vsak ze je to kabelaz pre Octu?! treba k nej este nieco dokupovat - svorkovnice, piny atd alebo je mi nanic lebo na Fabiu pasovat nebude? svorkovnica do tempomatu ma oznacenie 8E0 971 980, je tam 6 kablikov - opinovany biely, modry, zltocerveny, zlty+zlty a bez pinu ciernomodry... som z toho blb lebo vsade sa pise o kablovacke na Fabcu ktora ma 3 konektory PS. aky je rozdiel medzi "A" a "B" tempomatom ktory je komfortnejsi, spolahlivejsi? diki
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.