DAVID7001 Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 Jestli ta diagnostika píše snímač servořízení.Okamžik,kdy má to čerpadlo tlačit a kdy ne,určuje právě on.Pokud by v něm byl nějaký zkrat,tak by to servo mohlo běžet stále.Můžeš ještě zkusit ten snímač odpojit na tom servu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 ale servo běží stále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 No právě.Signál k tomu,aby stále běželo,mu může dávat ten snímač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 Tak objednaný repas čerpadlo. Jestli to nebude tím a bude závada vtom novym řízení, tak už se asi po... Aby toho nebylo málo tak mi dodělává i převodovka. Njn není nad auto z aaa. Pravidelně měsíc co měsíc něco odejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 15. Březen 2018 Sdílet Vloženo 15. Březen 2018 Takže čerpadlo je tam a stále žádný účinek posilovače. Odvzdušňoval jsem to točením volantu do krajních poloh s otevřenou nádobkou čerpadla i posléze se zavřenou, ale všiml jsem si, že olej z nádobky skoro neubyl. Diagnostika je bez chyb. Takže zítra zkusím odpojit hadice oleje přívodu a posléze odvodu řízení, jestli nejsou ucpané. Čerpadlo se nepřiměřeně zahřívá. Jediné co už mě napadá je jen, že je ucpaná hadice, nebo řízení zkrátka nepřepouští olej. To by vysvětlovalo i fakt, proč odešlo i předchozí čerpadlo- zahřívalo se bez cirkulace oleje natolik, že se spálilo. (servis mi s tím jel po montáži na geometrii, ale samozřejmě tvrdí, že to čerpadlo bylo spálené už předtím) Pokud to bude řízením, dám vám odkaz jaké a kde jsem koupil, aby jste se mu z dálky vyhnuli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 Tak tlaková hadice do řízení je průchodná, ale vratka po odpojení u řízení jen kapala i když jsem točil volantem. Z toho usuzuji, že je chyba v přívodu řízení ( je tam ventil hned za šroubením, který se mi zdál, že nejde promáčknout), nebo v přepouštěcím ventilu, jestli tam nějaký je. Každopádně tomuto řízení se vyhněte : https://www.autokelly.cz/Product/LI-01-80-1500/11966760/39849642;39850140;7;4363;139279;34933367;34786653;32683431 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 (editace) Ještě otázka jestli by někdo nevěděl jestli by měl mít ten průchozí šroub přívodní hadice oleje ventil, když je další hned za ním v hřebenu? Teď jsem našel asi dva druhy těch šroubů jedny jsou asi s tím ventilem a druhý bez. Teď mě napadá jestli ten výrobce toho řízení nemá obrácené připojení těch hadic, přívodní hadice nahoře a vratka dole. To by vysvětlilo ten druhej ventil toho přívodu co mě nešel promáčknout bude to asi ventil vratky- tudíž obrácené otevření, ale nechápu proč by výrobce změnil zapojení těch hadic. No zejtra to zkusim přepojit a když ani to nepomůže tak pofrčí zpátky do obchodu na reklamaci. Editováno: 16. Březen 2018, autor: Honza HL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 17. Březen 2018 Sdílet Vloženo 17. Březen 2018 (editace) Ten olej z nádobky mizet nemůže.To servo tlačí buď na jednu,nebo druhou stranu pístu.Zřejmé to je z obrázku.S tím zahříváním je to asi dost subjektivní.Jinak ale čerpadlo je jištěno pojistkou,ta by se měla přepálit jako první.Zkoušel jsi po montáži a zapojení toho nového čerpadla,když to nechtělo fungovat,diagnostiku?Já mám sice servo TRW,ale také jsem v bláhovém domnění,že řízení opravím,ho vyměnil za jiné a chyba byla stále stejná.Diagnostika psala snímač polohy a skutečně to opravil až nový snímač.To umístění trubek a hadic bude jako na obrázku.Teď koukám na obrázek,že asi v té knížce 5 a 6 popletli.Každopádně kde je ten zpětný ventil je zřejmé... Editováno: 17. Březen 2018, autor: DAVID7001 chyba u obrázku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 17. Březen 2018 Sdílet Vloženo 17. Březen 2018 (editace) Ano diagnostika po zapojení nového čerpadla je bez chyb. Právě jsem chtěl dnes zkusit to zapojit jak je to na tom obrázku ty hadice 5 a 6. Protože se mi zdá, že na vstupu té hadice číslo 6 je přímo v té skříni řízení je také přepouštěcí ventil, hned na konci toho vnitřního závitu hadice a nemyslím ten šroub. Jinak snímač polohy jsem tam dal nový. Ale i bez toho snímače by měl olej cirkulovat vedením si myslím, jen asi né pod stejným tlakem a to je právě ten problém, ten olej necirkuluje. Buď se zastaví ve vstupu, nebo ve skříni řízení. Takže to chci zkusit zapojit tak jak to je na obrázku s tím rozdílem že ta tlaková hadice číslo 5 má právě ten onen průtokový šroub se zpětným ventilem. Kurňa kdyby dnes nemrzlo už sem to zkusil. Editováno: 17. Březen 2018, autor: Honza HL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 17. Březen 2018 Sdílet Vloženo 17. Březen 2018 Jinak dík moc pěknej obrázek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 17. Březen 2018 Sdílet Vloženo 17. Březen 2018 Je ale zvláštní, že diagnostika nic nepíše a při tom to řízení nefunguje. A že by ty hadice byly obráceně zapojené,to by měla diagnostika poznat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 18. Březen 2018 Sdílet Vloženo 18. Březen 2018 Tak ty hadice obráceně zapojit nejdou, jsou tam různě velké závity. Dnes jsem vykuchal ten ventil z toho šroubu a zapojil to bez toho ventilu, ale bez výsledku. Neví někdo jestli za napojením tlakové hadice je ve skříni řízení také ventil? Hned na konci toho vnitřního závitu? Mě se zdá že tam buď je ventil, nebo mě tam mohlo něco vlítnout. Případně jestli to je ventil, tak jestli jde třeba zatlačením malého šroubováku otevřít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 18. Březen 2018 Sdílet Vloženo 18. Březen 2018 Není tu někdo z okolí Karlových Varů, kdo by měl třeba i nefunkční řízení koyo. Chci se jen podívat na ten ventil jestli tam je a jestli jde otevřít. Bohužel mé staré jsem poslal na zálohu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Březen 2018 Sdílet Vloženo 19. Březen 2018 Podle mě je načase kontaktovat dodavatele toho repasu - možná bude vědět hned oč se jedná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 19. Březen 2018 Sdílet Vloženo 19. Březen 2018 Dodavatel je pro mě kelly a ty ví prd. Kdo to repasoval pro mě není známo. Ale nadešel pokrok vykuchal jsem ventil toho šroubu a po zapojení i snímače je znát posilující účinek, ale jen když se volantem točí pomalu. Možná byl ten ventil v tom šroubu špatný a teď ten vykuchaný nedrží tlak. Teď čekám na nový ventil a snad to už bude v pořádku. Ale co mě zaráží je, že se čerpadlo ohřívá natolik, že na něm nejde udržet ruka. Je to normální jev, nebo by mělo za chodu být studené nebo vlažné? Nikde jsem na kolik se to čerpadlo zahřívá nenašel a mám trochu strach abych ho zas nespálil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 19. Březen 2018 Sdílet Vloženo 19. Březen 2018 Tak prý max teplota čerpadla při zatížení je 60°. A odběr na volnoběh bez zatížení by mělo mít 3-4 A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Březen 2018 Sdílet Vloženo 19. Březen 2018 A proč to u Kelly nereklamuješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 19. Březen 2018 Sdílet Vloženo 19. Březen 2018 Můžu to vymontovat jen u známého v garáži, což by nevadilo být tam auto třeba 3 dny, ale u kelly bude reklamace trvat nejméňe týden a smím štěstím i 2. Je to malá garáž jen na 1 auto tak to nechám jako poslední možnost. Navíc jsem na neschopence a ty 4 hod vycházky a mé bolavé záda také není nic moc na sundavání nápravnice v tunelu. Ale zatím to vypadá, že ten bordel dělal asi opravdu ten průtokový šroub s tím ventilem. Sice co sem ten ventil vykuchal tak se mi na palubce rozsvítila kontrolka serva, ale už jde znát nějaký posilovací účinek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 19. Březen 2018 Sdílet Vloženo 19. Březen 2018 Tak teď by ti měla diagnostika něco ukázat, když svítí kontrolka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 20. Březen 2018 Sdílet Vloženo 20. Březen 2018 Až mi příde nový ventil a dám vše dohromady, hned na diagnostiku zajedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 Tak konečně jsem sehnal ten ventil, bohužel na vrakovišti. Na řízení Koyo se nedá sehnat nový, jen jako komplet s hadicí cca za 3500. Všechny ty průtokové šrouby s ventilem co se prodávaj, jsou jen na TRW. Zítra to odzkouším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 Tak hlavně aby ti to fungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 23. Březen 2018 Sdílet Vloženo 23. Březen 2018 Tak vše zpátky pospojováno, ale posilující účinek není skoro žádný. Diagnostika ukazuje chybu teplotní ochrany čerpadla když je zapojené delší dobu. Pořád se hřeje protože má odběr 80 A na volnoběh a o cca 500 otáček míň než by mělo mít. Tohle přesně mi dělalo i původní čerpadlo, které jsem si myslel, že je špatné. Zkrátka se přehřeje a ta tepelná pojistka ho pak vypne. Byl jsem v dalším servisu a tam mě řekli, že by mohla být chyba v kabelech, ale to si myslím, že by diagnostika ukázala. Takže zítra si jdu domluvit garáž a řízení pude na reklamaci. Podle mě je ventil v tom řízení špatně nastavený a nepřepouští tak jak by měl. ( ten průtokovej šroub, když jsem vyndal ten ventil zněj, tak tomu čerpadlu jen ulehčil cestu do hřebene, proto šlo servo líp) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 23. Březen 2018 Sdílet Vloženo 23. Březen 2018 No kabely...Znáš problém s kabelovým svazkem na levém nosníku?Máš ho vyvěšený?Jinak je asi fakt,že když dělají rekonstrukci řízení,tak jen přetěsní ten hřeben a víc nekontrolují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 23. Březen 2018 Sdílet Vloženo 23. Březen 2018 Být to kabel tak by diagnostika měla ukázat zkrat nebo tak něco si myslím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.