Přejít na obsah

A zase to servo


Fábiátor

Doporučené příspěvky

Takže čerpadlo je tam a stále žádný účinek posilovače. Odvzdušňoval jsem to točením volantu do krajních poloh s otevřenou nádobkou čerpadla i posléze se zavřenou, ale všiml jsem si, že olej z nádobky skoro neubyl. Diagnostika je bez chyb. Takže zítra zkusím odpojit hadice oleje přívodu a posléze odvodu  řízení, jestli nejsou ucpané. Čerpadlo se nepřiměřeně zahřívá. Jediné co už mě napadá je jen, že je ucpaná hadice, nebo řízení zkrátka nepřepouští olej. To by vysvětlovalo i fakt, proč odešlo i předchozí čerpadlo- zahřívalo se bez cirkulace oleje natolik, že se spálilo. (servis mi s tím jel po montáži na geometrii, ale samozřejmě tvrdí, že to čerpadlo bylo spálené už předtím) Pokud to bude řízením, dám vám odkaz jaké a kde jsem koupil, aby jste se mu z dálky vyhnuli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tlaková hadice do řízení je průchodná, ale vratka po odpojení u řízení jen kapala i když jsem točil volantem. Z toho usuzuji, že je chyba v přívodu řízení ( je tam ventil hned za šroubením, který se mi zdál, že nejde promáčknout), nebo v přepouštěcím ventilu, jestli tam nějaký je. Každopádně tomuto řízení se vyhněte : https://www.autokelly.cz/Product/LI-01-80-1500/11966760/39849642;39850140;7;4363;139279;34933367;34786653;32683431

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě otázka jestli by někdo nevěděl jestli by měl mít ten průchozí šroub přívodní hadice oleje ventil, když je další hned za ním v hřebenu? Teď jsem našel asi dva druhy těch šroubů jedny jsou asi s tím ventilem a druhý bez. Teď mě napadá jestli ten výrobce toho řízení nemá obrácené připojení těch hadic, přívodní hadice nahoře a vratka dole. To by vysvětlilo ten druhej ventil toho přívodu co mě nešel promáčknout bude to asi ventil vratky- tudíž obrácené otevření, ale nechápu proč by výrobce změnil zapojení těch hadic. No zejtra to zkusim přepojit a když ani to nepomůže tak pofrčí zpátky do obchodu na reklamaci.

Editováno: , autor: Honza HL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten olej z nádobky mizet nemůže.To servo tlačí buď na jednu,nebo druhou stranu pístu.Zřejmé to je z obrázku.S tím zahříváním je to asi dost subjektivní.Jinak ale čerpadlo je jištěno pojistkou,ta by se měla přepálit jako první.Zkoušel jsi po montáži a zapojení toho nového čerpadla,když to nechtělo fungovat,diagnostiku?Já mám sice servo TRW,ale také jsem v bláhovém domnění,že řízení opravím,ho vyměnil za jiné a chyba byla stále stejná.Diagnostika psala snímač polohy a skutečně to opravil až nový snímač.To umístění trubek a hadic bude jako na obrázku.Fotografie0559.thumb.jpg.a9101b2a96f93a930914e38800d567b3.jpgTeď koukám na obrázek,že asi v té knížce 5 a 6 popletli.Každopádně kde je ten zpětný ventil je zřejmé...

Editováno: , autor: DAVID7001
chyba u obrázku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano diagnostika po zapojení nového čerpadla je bez chyb. Právě jsem chtěl dnes zkusit to zapojit jak je to na tom obrázku ty hadice 5 a 6. Protože se mi zdá, že na vstupu té hadice číslo 6 je přímo v té skříni řízení je také přepouštěcí ventil, hned na konci toho vnitřního závitu hadice a nemyslím ten šroub. Jinak snímač polohy jsem tam dal nový. Ale i bez toho snímače by měl olej cirkulovat vedením si myslím, jen asi né pod stejným tlakem a to je právě ten problém, ten olej necirkuluje. Buď se zastaví ve vstupu, nebo ve skříni řízení. Takže to chci zkusit zapojit tak jak to je na obrázku s tím rozdílem že ta tlaková hadice číslo 5 má právě ten onen průtokový šroub se zpětným ventilem.

Kurňa kdyby dnes nemrzlo už sem to zkusil.

Editováno: , autor: Honza HL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ty hadice obráceně zapojit nejdou, jsou tam různě velké závity. Dnes jsem vykuchal ten ventil z toho šroubu a zapojil to bez toho ventilu, ale bez výsledku. Neví někdo jestli za napojením tlakové hadice je ve skříni řízení také ventil? Hned na konci toho vnitřního závitu? Mě se zdá že tam buď je ventil, nebo mě tam mohlo něco vlítnout. Případně jestli to je ventil, tak jestli jde třeba zatlačením malého šroubováku otevřít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodavatel je pro mě kelly a ty ví prd. Kdo to repasoval pro mě není známo. Ale nadešel pokrok vykuchal jsem ventil toho šroubu a po zapojení i snímače je znát posilující účinek, ale jen když se volantem točí pomalu. Možná byl ten ventil v tom šroubu špatný a teď ten vykuchaný nedrží tlak. Teď čekám na nový ventil a snad to už bude v pořádku. Ale co mě zaráží je, že se čerpadlo ohřívá natolik, že na něm nejde udržet ruka. Je to normální jev, nebo by mělo za chodu být studené nebo vlažné? Nikde jsem na kolik se to čerpadlo zahřívá nenašel a mám trochu strach abych ho zas nespálil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu to vymontovat jen u známého v garáži, což by nevadilo být tam auto třeba 3 dny, ale u kelly bude reklamace trvat nejméňe týden a smím štěstím i 2. Je to malá garáž jen na 1 auto tak to nechám jako poslední možnost. Navíc jsem na neschopence a ty 4 hod vycházky a mé bolavé záda také není nic moc na sundavání nápravnice v tunelu. Ale zatím to vypadá, že ten bordel dělal asi opravdu ten průtokový šroub s tím ventilem. Sice co sem ten ventil vykuchal tak se mi na palubce rozsvítila kontrolka serva, ale už jde znát nějaký posilovací účinek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Tak vše zpátky pospojováno, ale posilující účinek není skoro žádný. Diagnostika ukazuje chybu teplotní ochrany čerpadla když je zapojené delší dobu. Pořád se hřeje protože má odběr 80 A na volnoběh a o cca 500 otáček míň než by mělo mít. Tohle přesně mi dělalo i původní čerpadlo, které jsem si myslel, že je špatné. Zkrátka se přehřeje a ta tepelná pojistka ho pak vypne. Byl jsem v dalším servisu a tam mě řekli, že by mohla být chyba v kabelech, ale to si myslím, že by diagnostika ukázala. Takže zítra si jdu domluvit garáž a řízení pude na reklamaci. Podle mě je ventil v tom řízení špatně nastavený a nepřepouští tak jak by měl. ( ten průtokovej šroub, když jsem vyndal ten ventil zněj, tak tomu čerpadlu jen ulehčil cestu do hřebene, proto šlo servo líp)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...