JohnyBA Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 Ja by som asi urcite volil opravu. Repasovana prevodovka nebude lacna a stale nevies co zazila a ako moc dobre je zrepasovana. Pan Sixta by mal byt odbornik a ak ti tvoja funguje dobre, tak ti ju vlastne zrepasuje a budes vediet co tam mas. Vybratie prevodovky a znova namontovanie zoberie tak 4-6 hodin. Zalezi na okolnostiach. Ja som za tuto pracu zaplatil znamemu mechanikovi 100euro, ale cena vzdy zalezi kde a kto ti to robi ;-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyBA Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 johny a kolik te stalo to vypodlozkovani???a kde ti to delali?? Ja som to riesil troska zlozito. Zijem v Prahe, znameho mechanika mam v Lipt. Mikulasi. Pisal som panovi Sixtovi, on povedal ze sa podla popisu jedna o tuto zavadu. Blbe na tom celom je to ze on ti prevodovku nevymontuje. No a ja by som to mohol riesit akurat tak, ze najdem nejakeho servisaka v Prahe, ktory mi to vymontuje, ja si niekde poziciam druhe auto a odveziem prevodovku panovi Sixtovi. Ten moj mechanik mal tiez cloveka na prevodovky, kontaktoval ho a ze za nejaku sumu mi preda druhu, ojazdenu. Praca na vymenu prevodoviek ma vysla na 100e, ale pritom som uz rovno vymenil aj spojku. Lenze ta druha prevodovka hukala rovnako ako moja. Tak sme volali tomu chlapikovi a on o tom probleme vedel a vedel ho tiez opravit. Tu jeho prevodovku mi zatial pozical, v mojej vymenil lozisko a dal tam nejaku podlozku no a potom som si spravil dalsi vylet do Tatralandie a za 100e mi prevodovky znova vymenili. Za opravu prevodovky a lozisko som platil dalsich 100euro. Prevodovka jazdi teraz dobre, na aute uz mam 285 tisic. Ak by som v tedy poznal v Prahe dobreho mechanika ktory mi to za rozumnu cenu vymontuje a potom znova namontuje, tak by som to riesil asi cez pana Sixtu. Bolo by to asi drahsie ale zas by som menej cestoval a bolo by to rychlejsie... Johny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 Já ji dělal včera,odvezl p.Sixtovi a za 3 hod byla opravena.Určitě se nedoporučuje podkládat,tím se to vyřeší na chvíli a oto je to potom horší.Vyndat a nandat trvalo celkem 6,5 hod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyBA Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 Moj problem bol v tom, ze hriadel na ktorej je nastrcena spojka mala vuli a ked sme s nou pohli tak sa hybala dopredu a dozadu. Zevraj to bol znamy problem mojej prevodovkovej skryni, bolo tam uz vybehane lozisko a tusim ze ta hriadel tlacila na druhom konci prevodovky do jej obalu. Pan Sixta tam popisuje viac problemov ktore to mozu sposobovat. U mna nebolo podlozene ziadne gulickove lozisko z venku, neviem kde presne sa ta podlozka dala, ale nejaka podlozka niekam sa tam asi musi dat. Prezradil ti pan Sixta co ti v tej prevodovke vsetko spravil a v com presne bol problem? http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-mechanickych-prevodovek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 Převodovku rozebere odveze na CNC a udělá vložku s osazením.Pak se hřídel nikam nepohne.Já měl i vyžraný obal kolem ložiska a mělo vůli v obalu.To je nejlepší řešení.(Sixta.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe85 Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 a ta cena u toho p.sixty 8500, stále plati??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyBA Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 Co to je CNC? Ja si tiez myslim ze pan Sixta je najlepsia volba. Ja som bohuzial nemal take moznosti a ked som to zacal riesit mojim sposobom tak som to uz nemohol zmenit... Ale uz mam na nej 30tisic km a bez problemov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 CNC je obráběcí stroj.Cena 8500 je bez daně,ale udělá to bez dokladu za 8500.Ale stačí když vydloubneš to víčko na převodovce a tam zjistíš zda má vůli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe85 Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 Mám taky OII 2.0 TDI 103 kw najeto 98 000 km r.v 2006 a ted v zimě než se ohřeje tak mi jde huře řadit 2 stupen jakoby řadička narazila a potom tam rychlost zapadla-takové brnknuti do ruky.Jinak vše ostatni řadi normálně.Když se motor ohřeje tak 2-ka jde bez problemu.V letě s tim nebyl problem uz jsi to vyresil?? me to ted zacalo delat po oprave převodovky...dela mi to jen prvních asi 10 zarazeni(pote to jde cely den jak po masle) a jen z 1 na 2jku..z neutralu na 2 v pohode a z 3 taky..taky jako kdyby mi to brnklo do ruky a pak zapadne..nemate nahodou někdo ten samy problém?nejlepe vyreseny? je zajimave ze to dela jen par zarazeni a pak to jde uplne bez problemu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 (editace) Dobrý de.Při výměně mot.oleje jsem zjistil,že mě teče (ne moc) olej z převodonky a to asi v těchto místech.Co mě čeká za opravu.Děkuji. Editováno: 26. Říjen 2015, autor: Pavel S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Ze silenbloku asi olej nepoteče.Pokud je tam olej tak to pořádně překontroluj . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Jenže v těchto místech je to nejvíce zas.od oleje.A nemůže to tect někde tam,jak jsou tý horní šipky?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Je to určitě převodový olej,pokud máš auto v garáži, tak by si ho musel cítit,motorový tak nesmrdí jako převodový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Určitě převod. olej,je mastný a čistý.Co by tam jiného mohlo téct.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Tak vyšroubuj ty dva šrouby a odehni ten držák se silembokem,snad tam nebude prasklina! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 (editace) OK.mrknu na to. A k čemu tam je ten držák stím silenblokem a ta černá ocelová věc s těmě dvoma šroubama. Editováno: 3. Listopad 2013, autor: Pavel S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Agregát je zavěšen na třech bodech,motor,převodovka a tenhle ji drží v ose,pokud to budeš povolovat tak si to přizvedni heverem aby se ti agregát nepohnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 No snad tam nebude prasklina. Moc děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Junti Vloženo 28. Březen 2014 Sdílet Vloženo 28. Březen 2014 Dobry den pani, vedel by mi niekto poradit, mam Ocataviu II FL 1,6TDI r.v.2011, pri 4. a 5. prevodovom stupni mi rovnomernej jazde je pocut hluk ako keby od prevodovky. Pocas zrychlovania ked je motor pod zatazou to nerobi iba pri udrziavani rychlosti. Ked vymacknem spojku alebo nedrzim plyn hluk stichne. Ma niekto skusenosti ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Jaký šestihran se používá na vypouštěcí a napouštěcí šroub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parana Vloženo 1. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2017 V 28. 3. 2014 na 16:18, Junti napsal: Dobry den pani, vedel by mi niekto poradit, mam Ocataviu II FL 1,6TDI r.v.2011, pri 4. a 5. prevodovom stupni mi rovnomernej jazde je pocut hluk ako keby od prevodovky. Pocas zrychlovania ked je motor pod zatazou to nerobi iba pri udrziavani rychlosti. Ked vymacknem spojku alebo nedrzim plyn hluk stichne. Ma niekto skusenosti ? Zdravím. Je to už dlouho co jste psal tento příspěvek, ale zkusím se zeptat :). Mám podobný problém na 2.0 TDI CR. Vyřešil jste tento problém a čím to bylo a hlavně za kolik. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 10. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2017 Ahoj, poradi nekdo? mam Octavii 2 combi, 1.9TDi, motor BKC, r.v. 2/2005, zadni parkovacky - original. Prevodovka funguje dobre, ale jen jedna vec me sere!! Nechal jsem v AS Skoda udelat spojku, kdy vyndali prevodovku, kdy byl nasledne vnitrek oplachnut. Spojka je ok, ale pote se zjistilo, ze do cidla zpatecky (po zarazeni R se nekdy rozsvitily parkovacky a nekdy i zajizdy vpred) se dostala voda, tak se servis k tomu postavil a vymenil cidlo za nove. Pak jsem zjistil, ze po zarazeni R se couvacky rozsviti jeste pred danim R do konce drahy. Nechal jsem to teda seridit, jak to ma byt z vyroby. Nastal vsak po cca 0,5 roce novy problem, ktery potrebuji vyresit. A to, ze zaradim zpatecku, staci mit pri couvani na radici pace ruku nebo abych se ji dotknul z boku , tak cidlo vypadne, nasledne se zase zapne, kdyz tam nenecham ruku!! Drive to delalo i samo pri couvani, ze signal vypadnul. Kde je problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.