Konny Vloženo 26. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2010 vikino1: u tebe to bude asi špatná váha vzduchu, ta když je špatná, tak způsobuje velký nárust spotřeby paliva. Než nastartuješ, tak odpoj konektor z váhy a pokud se chod motoru zlepší, tak je špatná váha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DOMINIK 23 Vloženo 27. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2010 (editace) vikino1: u tebe to bude asi špatná váha vzduchu, ta když je špatná, tak způsobuje velký nárust spotřeby paliva. Než nastartuješ, tak odpoj konektor z váhy a pokud se chod motoru zlepší, tak je špatná váha Taky by to mohla být špatná lamda sonda...u minulého auta co jsem měl tento rapidní nárůst paliva způsobila lamda,navíc byl cítit benzín z výfuku. Editováno: 27. Prosinec 2010, autor: DOMINIK 23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 27. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2010 Samozřejmě máš pravdu, i lambda sonda může být špatná, nejdřív bude lepší, když zajede na diagnostiku a pak se může pokračovat v určování závady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 27. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2010 (editace) Váhu som odpojil a nedalo sa s tým poriadne jazdiť.Takže váha by mala byť OK. Pozeral som potom pameť závad a konečne sa tam niečo našlo. Dve chyby na tu váhu a teplotu nasávaného vzduchu ale tie tam boli určite kvôli tomu odpojeniu konektora.z váhy. Je tam aj teplota. Ale tretia 00537 vadná lambda sonda! Tak konečne viem kade sa uberať. Chyby som vymazal a uvidím či sa to potvrdí. Dominik 23 tiež ti to pri pridávani plynu triaslo a žiadny výkon? Benzín tiež občas cítiť. Editováno: 27. Prosinec 2010, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 27. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2010 Při odpojení váhy se načte do paměti chyba (to bude ta co jsi tam měl) a lambdu ještě můžeš nechat ověřit, když si zajedeš na emise a řekneš jim, že potřebuješ zjistit jestli ti správně pracuje lambda. Dál ti můžu doporučit, pokud jezdíš hodně po městě nebo v nízkých otáčkách (do cca 3000ot.), tak po zahřátí motor podržet pod krkem, třeba na dálnici nebo na okresce na 3. nebo 4. stupeň 1-2 minuty točit kolem 6000 - 6500ot. aby se ta lambda opálila, třeba to pomůže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 27. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2010 To s prehrabnutím roštu som už skúšal dal som jej dobrý záhul nepomohlo.Najhoršie že auto nemám k dispozícii je synove a ten chodí do práce. Teraz mi volal,že už na päťke nejde vôbec. Ja by som mu dal moje ale mne zas odišlo predné ložisku a už sa na tom nedá vôbec jazdiť. Len sa mi v tej zime nechce válať pod autom. No nejako to poriešim .Díky za typy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Tak když nepomohlo ani protáhnutí, tak už zbývá jen ji vyměnit. Jinak na VAGu nesmí jít napětí do lambdy přes 1 volt, pokud jde přes, tak je špatná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 Dnes to dal syn nejakému mechanikovy lebo sa stým už nedalo jazdiť a ten povedal ,že sú skočené rozvody.Je to vôbec možné aby preskočil remeň a nestretlo sa to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Tak dobrá správa žiadny snímač ani lambda a ani skočený remeň,ale trápná, pod tlakom nepaliaca sviečka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 zítra pokud se podaří chtěl bych měnit na své motorizaci snímač otáček na klikové hřídely.Ale mám obavy nepoteče olej ven z motoru,když vytočím šroub a vyndám snímač?snímač je docela nízko na čele motoru. !!!!!!!!!Hepl spěchá!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DOMINIK 23 Vloženo 25. Únor 2011 Sdílet Vloženo 25. Únor 2011 (editace) Nemělo by nic téct,tedy u mé oct.nic neteklo...mám 1.6.74kw,měl by snímat zuby setrvačníku ju Editováno: 2. Březen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citronicek Vloženo 26. Únor 2011 Sdílet Vloženo 26. Únor 2011 Jak je to s motorem AKL, O1, rv.2000, 1.6 74 kW. Existuje sance ze bych si ty snimace otacek vymenil sam, nebo bych to mel plesknout mechanikovi aby shodil rozvody, jak jsem se tu vyse docetl. Jinak ten stejny problem jako vetsina tady, houpajici se otacky..... vymeneny svicky, po vymene vahy vzduchu se otacky vic drzi, ale i tak to neni tak jak by to melo byt, klapka vycistena a nastavena, palivovy filtr vymeneny, tak snad uz to konecne vyresim tou vymenou snimacu... Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 (editace) DOMINIK 23 - děkuju za radu ,opravdu z toho neteče olej,ale problém s houpáním otáček to nevyřešilo.Ach jo Editováno: 28. Únor 2011, autor: herrkomisar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Alimov Vloženo 2. Březen 2011 Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 Vyzerá to že mám podobný problém....len sa chcem spýtať či sa Vám to prejavovalo zvýšenou spotrebou...mne ako začalo cukať sa spotreba zvýšila z 6,5l priem. na 11l čo je dosť veľký skok. Či mám hladať problém inde? Mám motor AKL. Diky nejsem si uplne jisty ale pokud to cuka a je vetsi spotreba tak bych sazel na lambda sondu? co si myslite? lambda sonda ridi spalovani coz by vysvetlovalo vetsi spotrebu i cukani , lanbda vraci spatne hodnoty >> RJ spatne vyhodnoti >> auto cuka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jose123 Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 tak od včerejška mi začala octa akl cukat taky - ale jenom asi 1. minutu po startu, poté už NE. Díval jsme se do papírů a svíčky byly měněny před 38000km, z toho je asi 14000km ujetých na LPG. Celkově najeto cca 212800km. A dělá to jak na benzin, tak lpg - mohu posoudit, protože se při včerejších 30st. přepne hned po vyjetí ze zahrady. Tu 1. minutu to má problém nejen v tahu, ale už i při lehkém zvýšení otáček. Volnoběh ale naprosto pravidelný, žádné lítání otáček. Co navrhujete za řešení ? Já bych začal těma svíčkama, snad to bude jenom tím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullterier Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 (editace) Ahoj. Tak už prohledávám opakovaně několikáté téma tady na fóru - podle názvu - ale nakonec je to debata o něčem jiném . Mám Octavii 1,6 SR - kód motoru AKL a koupil jsem jí od člověka který nechtěl řešit opravu . Teď jí řeším já a nějak nemohu přijít na to kde je problém. Motor jde nastartovat / i za studena / bez problémů na první otočení . Na volnoběh běží bez problému ale asi tak po cca 3-5 minutách začne poškubávat - až nakonec chcípne úplně . Opět ho nastartuji a běží zase + / - stejnou dobu. Horší je to s reakcí na plyn. pedál - ta je nulová a nebo ještě lépe řečeno se auto začne dusit - nedá se ani rozjet . Teď postup : Napíchnuto na Vag - 0 závad , následně nové svíčky , kabely , nová vzduchová hadice od filtrboxu ke klapce , klapka vyčištěna , filtr paliva , vzduchu a oleje + olej . V nádrži podle Vagu cca 8 litrů benzínu - čerpadlo je slyšet , dotlačuje. A teď dotaz : Od čeho dalšího se mám odpíchnout a začít hledat ???? Klapka - špatná funkce , váha vzduchu , snímač na klice - vačce - hallův snímač , Vážné netuším kde začít a hlavně jak do toho nenacpat hromadu peněz zbytečně . Děkuju moc za každou dobrou radu - mimo rady " prodej to dál " EDIT: tak od včerejška mi začala octa akl cukat taky - ale jenom asi 1. minutu po startu, poté už NE. Díval jsme se do papírů a svíčky byly měněny před 38000km, z toho je asi 14000km ujetých na LPG. Celkově najeto cca 212800km. A dělá to jak na benzin, tak lpg - mohu posoudit, protože se při včerejších 30st. přepne hned po vyjetí ze zahrady. Tu 1. minutu to má problém nejen v tahu, ale už i při lehkém zvýšení otáček. Volnoběh ale naprosto pravidelný, žádné lítání otáček. Co navrhujete za řešení ? Já bych začal těma svíčkama, snad to bude jenom tím... Ahoj. Podle mne jdi po svíčkách , 38 000 je docela dost - samozřejmě podle značky a druhu svíček . U některých je doporučen interval pro výměnu 25 000 a u jiných 60 000 . Rozhodně to není taková cenová darda za nové . Editováno: 1. Říjen 2013, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 Tezko ti hned poradim kde najdes chybu, ale postupnou kontrolou jednotlivych soucasti se treba nakonec zavady doberes... zacal bych kontrolou tlaku paliva v liste, jestli je tlak na volnobeh 0,25MPa jak ma byt a jak se meni kdyz se motor zacina dusit (tlakem overis regulator tlaku paliva, vstrikovace, cerpadlo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 11. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2013 Zkus odpojit váhu vzduchu a zjistit jestli se tento problem bude projevovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullterier Vloženo 12. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2013 To už jsem prubnul a nic zajímavého se nedělo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 14. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2013 Co palivový filtr a tlak v palivovém systému jak psal chase? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Snímač kliky se mi projevoval tak, ze za studena bez problému a jak se snímač zahrál auto sem tam cukalo a občas netáhlo.sem tam hlavně na kolejích mi to občas chcíplo. Nezkoušejte snímač odpojit a startovat bez něho, střílí to pak do sání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frdlatgx Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 záleží co máš za motor, jakou verzi 75kW - pokud AVU tak to jde blbě protože se musí sundat rozvody, je pod vačkovým kolem (pos. 11) - pokud BFQ tak tam je pod škrtící klapkou, musíš ji vyndat a pak se k němu dostaneš (pos. 16) poloha viz obrázeksnimac vacky.JPG zdárek chlapi jak vypadá ten připravek na přidržení vačky nemužu to povolit.výměna čidla vačky pod rozvodovým kolem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr311 Vloženo 18. Únor 2020 Sdílet Vloženo 18. Únor 2020 (editace) Zdravim, taky mam nějaký takový problém, mam tez oct 1 1.6 74kw benzin+lpg. Obcas cuka i na lpg, do kopcu vubec netahne. Zere to jak k...a :( Tak za rychlost 1, 2 max 3, zalezi jaky je kopec a jak jsem rozjety. ;) z kopce 120km ale uz jsem musel brzdit. vymena svicek-stejny. No hodili jsme to ze strejdou na diagnostiku, a prave ukazalo halluv snimac. Driv me v servisu rekli ze vaha vzduchu a dalsi veci...tak cekame az prijde snimac a uvidime. Ale ten pristup strašný... jeste jsme zkouseli komprese ty jsou ok, jestli treba neni podpaleny ventil. Komprese proste v pořádku. Nemyslime si ze vaha vzduchu je k.o. ale ten snimac. Ono to i odpovídá dle diskuse ;) tak jsem zvedav az vymenime halluv snimac. Jak to pojede. Dam vědět zatim kluci Editováno: 18. Únor 2020, autor: Petr311 Preklep slova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
František Boris Vloženo 23. Červen 2020 Sdílet Vloženo 23. Červen 2020 V 18. 2. 2020 na 20:06, Petr311 napsal: Zdravim, taky mam nějaký takový problém, mam tez oct 1 1.6 74kw benzin+lpg. Obcas cuka i na lpg, do kopcu vubec netahne. Zere to jak k...a :( Tak za rychlost 1, 2 max 3, zalezi jaky je kopec a jak jsem rozjety. ;) z kopce 120km ale uz jsem musel brzdit. vymena svicek-stejny. No hodili jsme to ze strejdou na diagnostiku, a prave ukazalo halluv snimac. Driv me v servisu rekli ze vaha vzduchu a dalsi veci...tak cekame az prijde snimac a uvidime. Ale ten pristup strašný... jeste jsme zkouseli komprese ty jsou ok, jestli treba neni podpaleny ventil. Komprese proste v pořádku. Nemyslime si ze vaha vzduchu je k.o. ale ten snimac. Ono to i odpovídá dle diskuse ;) tak jsem zvedav az vymenime halluv snimac. Jak to pojede. Dam vědět zatim kluci Tak jak to dopadlo, mám podobné problémy. Auto startuje studené i teplé. Studené jede normálně ale když už je ohřáté tak jako bych krotil býka přískokama z každého přidání plynu. V servisu mi řekli že to hlásí poruchu od Hallova snímače a že to musí na zvedák. Bojím se že to ale nepomůže a budou to jen peníze z kapsy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 23. Červen 2020 Sdílet Vloženo 23. Červen 2020 Penize z kapsy urcite ale u teba dvojnasobne.Snimac na kluke je totalny zaklad kedze meria uhlove zrychlenie.Na spotrebe ho za par km prejazdis.ja im davam zivotnost 120 tkm a menim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.