KRYSIMLADE Vloženo 29. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 Ahoj potrebuji poradit. Nevi nekdo v jakem kanale na VAGu nactu hodnoty obou lambda sond. To co mi to ukazuje je podivne. Jedna lambda zda se leta od 0.0 do 3.6 procent ale druha ukazuje stale 2.3 procent. Proc se ptam auto mene tahne vice zere a na neutral se obcas lehce zachveje tedy nepravidelny beh otacek mezi 630-670 Svicky jsou nove BOSH novy palivovy filtr a VAG neukazuje zadnou zavadu v RJ motoru. Takova ta mala hadicka od sani vzduchu je sice omotana paskou pac nedrzi na tom stekru u filtru ale to bylo davno a auto makalo. Diky a budu rad za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fonci Vloženo 30. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2010 mám také 1.6 a co se týče vagu tak otom nic nevím, ale otáčky mám ve stejné škále jako ty, a občas ten motor škubne, někde jsem četl že to dělá více lidem. Ale jezdí mi pěkně a i táhne:/ tak nevím:)) zdar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 (editace) Nepravidelný běh by mohla dělat i špinavá škrtící klapka... volnoběh mi přes VAG líta 640-605 vyjímešně výš. Nevím o které hadičce přesně mluvís, ale jedna je možná trochu důležitá a to pod hadicí (odvětrání kliky) viz obrázek je propojovací hadička (asi 1cm velká, možna 10cm dlouhá) propojuje vzduch do saní před a za škrtící klapku. Sondou 2 za kat. bych se moc nezabýval, je to jen kontrolní sonda, která vyhodnocuje funkčnost sondy 1 a většinou při své poruše svítí kontrolka motor, ten ale musí šlapat bez chyby. Motor 80°C, běží na volnoběh: Jinak bych zkontroloval přes VAG měřené hodnoty motoru na skupine 001 v poli 3 (zleva). To je hodnota Lambda regulace sondy 1. Při zahřátém motoru 80°C by měla v praxi myslím makat od 0 do 5%. Tabulky ukazují max -10 až +10% přičemž mínusová hodnota je směs příliš bohatá a lambda se jí snaží ochudit a plusová hodnota naopak směs příliš chudá, lambda směs obohacuje. Podrobněji se připravenost regulace sleduje na skupině 030 ve 2 (za katalyzatorem) a 3 (před katalyzátorem) poli (zleva), kde hodnoty by měli být 110 a 111. Skupina 033 pole 3 ukazuje volty na lambde 1, u OII mám +- 2V. Skupina 036 pole 1 ukazuje volty na lambdě 2, pohybuje se od 0-1V. trvalá hodnota 0V nebo 1,1V ukazuje zkrat na + nebo - a 0,4-0,5V přerušené vedení. Pokud más auto vyrobené do 10/2005, pak máš EGR ventil a ten bych také jak si nevynechal bez kontroly. Editováno: 1. Listopad 2010, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 8. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Ahoj, Tak mozna jsem tomu prisel na kloub. Proste jsem patral a patral a patral az jsem si rekl, ze zacnu od nuly. A doslova od nuly znamena ze jsem odpojil na dve hodinky baterku. Jeste jsem nekde cetl ze se ma usty profouknout hadice sekundarniho vzduchu ze se obcas zasekava membrana ve ventilu coz jsem ucinil. Po dvou hodkach jsem baterii pripojil zpet auto bylo docista docista zresetovany. Bohuzel VAGina byla vybita takze jsem nepromazal pameti zavad (nevim jestli se vymazou sami kdyz nemaji stavu) no a po pripojeni ocekaval klasicky pak nastavit snimac volantu jizdou a dorazy okenek. Pak jsem to nakopl a otacky byly 1100 bez klimy cca po dvou minutach klesly na 900 bez klimy. Tak jsem ho vzal a dal mu 30 sekund 4.000 otacek otacky sup klesly na 700. Pak jsem vyjel a auto se rozjel jako snek nejelo skoro vubec rikam si uaaaaaa do <|> tak je to jeste horsi. No nepanikaril jsem a pekne stridal pomalou rychlou jizdu resp. jsem slapal ruzne na plyn atd... Stejny usek co jezdim za 7.5 jsem ujel za 11.5. Potom jsem ho vzal na dalnici a pekne pozvolna ho dostal na 120 pak zpet na 80 a pak na 120 140 chvili drzel 140 a pak plyn na podlahu a pojd kam muzes pri 180 jsem to pustil a pak mu dal znova plnej a na 190 pustil. Nechal klesnout na 120 a udrzoval. V tu chvili sem citil ze reakce na plyn je mnohem pruznejsi. Ujel jsem celkem 100km a vysledek je 7.2 spotreba coz odpovida spotrebe kterou jsem mel drive a ktera je plus minus normalni. Dulezite je ze v kolonach v Praze se spotreba jen pomalu zvedala o desetinku za delsi dobu. Coz je super to bylo i drive. Neutral pri stani se zmenil na 0.6l/hodinu coz bylo i drive. Uff to je moj pribeh ... ;-) Ted mam strach to napichnout a odpoledne nastartovat ;-))) Jestli to nebylo instantni... Kazdopadne jsem nemohl ani udelat reset klapky pac VAGina nemela stavu a spoleham ze se sama nastavila po pripojeni baterie a otoceni klicku. Pokud je toto vyreseno, tak vsem co ladi a trapi se a prodavaji auta pac je to stres ze to nejede doporucuji. ZACNETE OD NULY. ODPOJTE MINUS NA BATERII A DEJTE TOMU DVE HODKY. (mozna staci mene, ale nemam overeno kolik je treba na totalni vymaz adaptaci atd.) a PAK ZKUSTE VSE ZNOVU. Verim, ze toto nekomu pomuze pokud to bylo timto, protoze jsem resetoval a mazal pomoci VAGiny a nic a je videt, ze zrejme to neni dokonale a docista docista. Dam vedet jestli je to ok po delsi dobe a diky za pomoc. Pokud ne uz fakt netusim a nevim ;-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 11. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 (editace) Takze posledni pohodova jizda skoro po rovine bez semaforu atd... 25 km spotreba 5.0 - Hmmm myslim ze mam BINGO ! Takze moje metoda se zda jako ze zafungovala. Rad poskytnu rady dalsim co resi obdobny problem. Jeste dodam ze jsem nastavil vsech 8 polozek readinnes code nebo jak se to pise pomoci VAGU a doporuceneho postupu na PASSED. Takze mam ted 0000 0000 readinnes. Editováno: 11. Listopad 2010, autor: KRYSIMLADE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 25. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2010 Ahoj, Pribeh pokracuje dale a zatim s dobrym koncem. Momentalne prumerna spotreba je 6.8l Vcera jsem jel cca 200km z toho 100km dalnice 50km okruhy kolem Prahy a zbytek Praha a spotreba 6.1l Auto je momentalne velmi zive a je mozne ze zivejsi nez pred zavadou. Timto povazuji zahadu za opravenou. A nechci domyslet kolik ,,zoufalcu,, jezdi po ,,odbornem,, servisu a jsou v situaci jako ja na zacatku pribehu. Mimochodem jsem nedavno kamaradovi ,,prekalibroval,, DSG u 2.0Tdi Okiny, ktere mu ,,kopalo,, a radilo proste jinak a ten to resil po servisech cca 2 roky a pak to vzdal. Po uvedeni do zakladniho nastaveni a kalibraci jizdou nyni nekope a chod je naprosto cisty nahoru i dolu vcetne R-ka. Miluji svuj VAG ;-) Mejte pekny den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Gratuluji k vyřešení problému. Zajímavě si to pořešil, této metodě říkám "vyfoukat pavouky" :-). Pravděpodobně bylo někde něco ucpaného a vysokými točkami to povolilo. Spíš je mrzuté. že se nezjistilo, co to bylo....nu ale hlavně, že to maká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.