Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, mám nezávislé topení a po roce a třičtvrtě začalo zlobit - nejde zapnout dálkovým ovládáním, ale pouze tlačítkem v autě. Kontrolka bliká rychle zeleně, což znamená málo nafty nebo chybu v topení. Setkal se s tím někdo?

Bylo to v servisu 3x a nedokázali to odstranit - argumenty typu kupte si nový ovladač raději nezmiňuji, když je auto v záruce.

Mám pocit, že to může souviset s tím, že při stání s vypnutým motorem a běžícím rádiem se rádio třeba po 10 minutách vypne s tím, že je slabá autobaterie a přestanou svítit i všechna světla v interieru - je to nějaký úsporný režim, který nedovolí zapnout nedůležité spotřebiče. Auto ale jezdí dálky, PRaha a Budějky, není tedy možné, že by se baterie nestíhala dobít. Dle vyjádření servisu je to v pořádku. Někdo podobný problém?

Vyměnil si baterku v dálkáči?

Navíc ten úspornej režim, jak píšeš je ochrana při poklesu napětí, abys ještě nastartoval. Otázka je jestli jezdíš do Škoda servisu, kde to umí jen namontovat nebo do značkovýho (Webasto Ebersprecher) Byl si na roční prohlídce a čistili ti palivovej filtr topení? pokud ti ho tam namontovali? u naftovejch se docela zasíraj. i trisky. Ty sou hodně citlivý na naftu. Nám něco podobnýho ďálo benzinový na benzin od Shell Jihlava. Začal se brát kvalitní benzín a OKá.

  • Autor

Baterkou dálkáče to nebude - jednak jsem ji vyměnil, ale taky jí měřili a má 2,9 V a taky nesvítí oranžově kontrolka, což by indikovalo slabou baterku... :-)

Nastartovat nastartuju vždycky v pohodě a údajně měřili i kapacitu baterky v autě a nabíjení a to je v pořádku...

Jezdím do Škoda servisu, protože je to origo topení namontované z výroby, i když je to Webasto. Na roční prohlídce jsem nebyl - je to součástí servisní prohlídky v rámci záruky? Beru taky Shell naftu...

Mi máme dodělávaný. Taky se uvažovalo o Webastu, ale nakonec v servisu co montuje obě značky do OII doporučili Ebersprecher. První máme domontovaný ve Škoda Auto servisu, ale tam nic neumí. Jen namontovat koupenou sadu.

Nevím, jestli to je součást prohlídky v rámci záruky, ale mělo by, bo na něj máž taky 2 roky záruku. Mi měli prohlídky po dobu záruky povinně a pak je to na tobě.

  • 3 týdny později...

To ze ti webasto jde zapnout tlacitkem na panelu a dalkou ne, nebude podle me chyba webasta ale dalky a nebo jednotky dalky...

A mas to vubec OK sparovane?

  • Autor

No, nakonec to po asi 4té návštěvě vyřešili výměnou nějakého kabelu k alternátoru. Prý se špatně dobíjela baterka a díky podpětí v síti to topení nešlo zapnout... Což sice nevysvětluje, proč to nešlo dálkou a v autě tlačítkem ano, ale každopádně to od té doby opravdu chodí...

  • 9 měsíců později...

Já se chtěl zeptat na jinou věc ohledně nez. topení. Je to možná hloupá otázka, ale nemám s nez.topením předchozí zkušenost. Mám SII s příplatkovým nez. topením z výroby. Auto jsem kupoval v červnu, takže nez. topení jsem poprvé zkoušel dneska. Bylo krásně a rychle vytopené, ale vevnitř nepříjemně smrděla spálená nafta. Je to běžný? Kam jdou vlastně spaliny z nez. topení? Díky moc za odpovědi.

Pokud topení dlouho nepoužíváš, tak se to stát může.

Nevím jak to je u SII, ale já u Fabie mám vejfuk topení dolů pod motor.

Hodně záleží na tom, kde si parkoval. Jestli si nestál čumákem na vobrubníku a pod.

  • Autor

Výfuk je vidět u PP kola ve výřezu spodního krytu motoru.

Jinak mě to při prvním použití pekelně kouřilo a smrdělo, až bylo auto celé v oblaku dýmu.

Jinak mě to při prvním použití pekelně kouřilo a smrdělo, až bylo auto celé v oblaku dýmu.

Je%d do servisu,na záruku vyměnit.Mně se to stalo na jaře.Vyměnili celé topení- PaS

  • 2 týdny později...
  • Autor

Bohužel už je po záruce, ale stalo se to jenom poprvé a od té doby nikdy a to už ho mám 2,5 roku.

Řeším teď jiný problém, o víkendu jsem nechával dělat reklamní polepy a pánovi se povedlo vybít baterku tak, že to ani nenaskočilo. Nechápu jak, když mě to už po 20 minutách vypne rádio s hláškou, že je autobaterie slabá a už nejde zapnout a nesvítí třeba ani světýlka v interieru (viz. výše stejný problém vloni). Zřejmě to málo dobíjí, netuší někdo, co s tím? Pořád se to točí kolem jednoho problému :(

Upraveno od Plzeňáček

  • 1 měsíc později...

Ještě na jednu věc jsem se chtěl zeptat. Mám pocit, že když auto delší dobu stojí (až do úplného vychladnutí motoru) a pak někam jedu a venku je zima (cca do 5°C), tak že i přes to, že nezávislé topení nezapnu, tak se samo zapne. Jedu třeba jen 10 minut a jak zastavím, tak slyším potiché hučení pod kapotou a cítím takový ten smrad z nafty, který cítím vždy, když zapnu bufika. Otevřel jsem kapotu a poslouchal odkud hučení jde a šlo z míst pravého podběhu (tam je podle mě nez. topení umístěné). Je to v pořádku? Je to nějak softwarově nastavené, že se nezávislé topení automaticky zapíná při nízkých teplotách, aby se rychleji zahřál motor??? Eventuelně dá se to nějak vypnout?

Je to normální, dělá mi to taky...

  • Autor

Zapíná se vždycky, když je méně než 5°C a vypíná se po dosažení pracovní teploty motoru. O vypnutí téhle funkce nevím, proč bys to dělal? Rychleji to topí a míň se ničí studený motor.

  • 2 měsíce později...

Když to takhle píšeš, tak je to logický, akorát teda když jedu jen krátkou trasu a pak píchnu auto do garáže, tak to nezávislý topení ještě chvilku běží a zakouří mě garáž, ale už jsem si zvykl. Teď mám jinou věc, co jsem se chtěl zeptat. Když zapnu dálkovým ovládáním nez. topení, tak na panelu climatronicu nejdřív svítí kontrolka v tlačítku nezávislého topení a jakmile se natopí voda na 50stupňů, tak se rozsvítí automatický režim větrání, nastaví se teplota 22stupňů a větrák na trojku, někdy na čtyřku. A teď už poněkolikáté se mě stalo, že jsem zapnul na dálku topení, dojdu do auta, třeba po půl hodině, na climatronicu svítil automatický režim, teplota 22, ale větrák na nule, vůbec do auta nešel teplý vzduch a v autě zima. Jakmile jsem nastartoval, tak teplota vody byla 80stupňů. Nevíte někdo, proč nefoukal větrák, když voda byla už natopená? Přikládám fotku.

post-4340-0-06911800-1327853091_thumb.jp

post-4340-0-06911800-1327853091_thumb.jp

Mě tohle dělá, když je slabá baterka. Odstaví to spotřebiče, kvůli poslednímu nastartování...

tiež som za slabú baterku , možno by sa to dalo simulovať niekedy a sledovať či maxidot niečo nenapíše typu "koli setreniu energie budu spotrebice vypnuty "

byl jsem s tím v servise, baterku proměřili, udělali testy, říkali, že je v pořádku a že prý když je slabá baterka, tak to vůbec ani nezapne přídavný topení (mě to přídavný topení zapnulo, ale nefoukalo mě to dovnitř teplý vzduch). Mám to zpátky ze servisu, v noci má být -15, tak uvidíme co ráno. Každopádně baterka by měla být teď dobitá. ještě jsem se chtěl zeptat na vaše zkušenosti. Když jsou takovýhle mrazy, tak kolik minut před jízdou si zapínáte přídavný topení, aby při příchodu k autu bylo čelní sklo bez omrzlin a v autě alespoň trošku zatopeno? Já to mám nastavené na 7:10 zapnutí a odjíždím tak v 7:45 tak nevím, jestli těch 35 minut není na baterku moc, třeba kvůli tomu to přestalo foukat??

tak to se mi stalo teď 2x za sebou - průser, že ventilátor nešel ani po nastartování- výpis závad- větrák čerstvého vzduchu vpředu mechanická závada pasivní/sporadický - odeslán dotaz do škodovky- tak jsem zvědav co nám odpoví

alo mě to dovnitř teplý vzduch). ... ještě jsem se chtěl zeptat na vaše zkušenosti. Když jsou takovýhle mrazy, tak kolik minut před jízdou si zapínáte přídavný topení, aby při příchodu k autu bylo čelní sklo bez omrzlin a v autě alespoň trošku zatopeno? .....jestli těch 35 minut není na baterku moc, třeba kvůli tomu to přestalo foukat??

Nemám SII ani origo zástavbu, ale nezávislí topení sem teď zapínal na 55 minut, ať se mi auto po tejdením stání venku pořádně prohřeje-na tričko. Mám 64Ah. Ikdyž sem měl 40Ah (8 let starou) tak bežně v pohodě 45 minut. Jedinej problém byl, když se tři dny jezdili krátký trasy do 6 km. To už se pak vypínalo.

  • Autor

Když to takhle píšeš, tak je to logický, akorát teda když jedu jen krátkou trasu a pak píchnu auto do garáže, tak to nezávislý topení ještě chvilku běží a zakouří mě garáž, ale už jsem si zvykl. Teď mám jinou věc, co jsem se chtěl zeptat. Když zapnu dálkovým ovládáním nez. topení, tak na panelu climatronicu nejdřív svítí kontrolka v tlačítku nezávislého topení a jakmile se natopí voda na 50stupňů, tak se rozsvítí automatický režim větrání, nastaví se teplota 22stupňů a větrák na trojku, někdy na čtyřku. A teď už poněkolikáté se mě stalo, že jsem zapnul na dálku topení, dojdu do auta, třeba po půl hodině, na climatronicu svítil automatický režim, teplota 22, ale větrák na nule, vůbec do auta nešel teplý vzduch a v autě zima. Jakmile jsem nastartoval, tak teplota vody byla 80stupňů. Nevíte někdo, proč nefoukal větrák, když voda byla už natopená? Přikládám fotku.

Tak to se mi stávalo taky, výše jsem psal, že bylo plno reklamací, někdy se to nezaplo vůbec, ale někdy přesně jak píšeš - bufík běžel a vodu předehřál, ale ventilátor už ne, taky bych se přikláněl k baterce. Po třech letech jsem koupil novou a zatím to běhá, začínám si myslet, že jsem měl už z výroby špatnou. A na autorizák vůbec nespoléhej, vystřídal jsem jich několik a narazil jsem na neuvěřitelný paka a vždycky tvrdili, že je všechno cajk.

Vyměnili mě na záruku baterku, tak uvidím...

Mám dotaz ohledně vypínání nezávislého topení,

stává se mi nyní téměř pravidelně, že v těchto mrazech zapnu nezávislé topení, běží cca 1-2 minuty a pak samo vypne, Zapnout už nejde. Je lhostejné, jestli je baterie nabitá nebo vybitá, dělá mi to i při běhu motoru, rád bych ho totiž pomocí nezávislého topení v těhle mrazech přihříval. nevím čím to může být... Když ho opětovně zapnu, během 5s se vypne...

Napadlo mě, jestli není nějaký problém se spalováním nafty, jestli tam ta nafta dobře teče... ale motor jede normálně, navíc tankuji Vervu, takže by s filtrovatelností problém být neměl....

Nevíte někdo čím by to mohlo být...

Auto je v záruce, tak nevím jestli to řešit přes servis, protože je chyba v tom topení, nebo je chyba v přítoku nafty...

Dosud to topilo jak mělo, ale tenhle týden jsou s tím pernamentně problémy...

Máte někdo zkušenost?

Děkuji

Tak mi to včera začalo psát, systémavá chyba přídavného topení. Tak mě asi návštěva servisu nemine... :kol-32:. Zkusím ještě počkat až přejdou ty mrazy a jestli se to po odpojení baterky (vymazání paměti - možná) neuvede do chodu... Nesetkali jste se s tím z vlastní zkušenosti....? Trochu se obávám, aby v tom v servisu zbytečně nerozebírali půl motorového prostoru.

Tak kdybyste měli radu, čím to může být...., případně řešení, budu rád.

Děkuji

Upraveno od Almazek

Musíš načíst chyby topení. Topení ti prostě nezapálí a tak se vypne. Nebo může bejt zaneřáděnej hořák, čidlo plamene...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.