seip Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 Neb ostačí povolit víčko na expanzce a zašroubovat a ani neztratíš moc kapaliny Děkuji za typ. U mě výměna čidla teploty také zabrala. Jen jsem při práci na motoru odpojil baterii. Teď mám velkou spotřebu. Z původních 6,5 l/100km na 9,0 l/km. Klesne to samo na původní spotřebu, nebo to budu muset nechat nějak upravit přes VAG? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
evo8 Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 Pri normalnej jazde mi klesa teplota vody na 70 stupnov. Musim ju tocit aby mi teplota vystupala na 90 stupnov. Pri predchadzajucej octavii som ten problem nemal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 - s největší pravděpodobností termostat, dost častá věc - v zimě se to dá dobře odpozotrovat že najednou přestane topit. Pokud topí furt stejně a jen klesá teplota je asi v hájí čidlo teploty - výměna termostatu je korunová záležitost s prací na pár desítek minut. Doporučuji ale koupit origo termostat. Auto Kelly a pod čínské nepodařky vydží max měsíc a pak odejdou a propouští Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mylen Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 AHOJ mam taky problem, ze ma zlosti rucicka teploty chladiacej kvapaliny... vacsinou funguje normalne, ale obcas spravi to, ze aj ked je motor zohriaty na 80-90°C tak rucicka si pomalinky chodi hore dole v rozpati (odhadom) od 20-70°C robilo to aj v lete na origo cidle, ktore tam bolo, tak sa tam dalo nove, ale asi bez znackove.. a zacalo to robit opat, proste rucicka pomalinky chodi hore dole, ale nikdy nespadne az na nulu.. ked zastavim, vypnem motor.. znova zapnem klucik tak OLALA rucicka uz vybehne pekne na 90°C.. cim to je? cidlom ?? termostat je novy v lete meneny a cidlo pred zimou.. termostat je origo, ale cidlo nie tak neviem, ale je tiez modre ako to co tam bolo.. len uz na nom niesu znacky (VW, audi...) ja myslim ,ze je to cidlom, ale tak neviem lebo to robilo aj na starom cidle a termostate a este otazka cidlo tam ide toto http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/059919501-cidlo-teploty-chladici-kapaliny-octavia.html alebo toto http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/357919369e-cidlo-teploty-4-pol-octavia.html ? Dakujem za odpovede !!! Inak motor je to 1.9TDI 81kW AHF 12/98 (model 99) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mylen Vloženo 23. Březen 2010 Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 (editace) tak najnovsie mi to zacalo robit aj toto neni to moc vidiet, ale vidno ako rucicka padne a nabehne.. zacalo to robit ked som siel dolu kopcom so zaradenom rychlsotou, potom uz normalne ukazovala Editováno: 23. Duben 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky. A už vůbec ne takový slohy dlouhý!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pospa3 Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 Mě to dělá to že je na 90 a zničeho nic spadne na 0 a pak zase vyskočí.Jednou sem tam zašmrdlal s dráty u čidla a asi týden nic.Dělá to nepravidelně.Nevim jestli má cenu tedy vyměnit čidlo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Conroe Vloženo 28. Březen 2010 Sdílet Vloženo 28. Březen 2010 (editace) Mě to dělalo taky, sice na 1.6 75kW. Vyčistil jsem konektor na zelenem cidle a ukazovalo to v pohodě.Byl tam natečený olej. Za půl roku mi to začalo znova blbnout, tak jsem to čidlo vyměnil a od té doby to šlape. Editováno: 23. Duben 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mylen Vloženo 28. Září 2010 Sdílet Vloženo 28. Září 2010 problem stale pretrvava... pristrojovka je OK, cidlo je OK, termostat je OK, na citacke to pise dobru teplotu len budik ukazuje ako sa mu chce.... test akcnych clenov prebehne bez problemov, tpelota motora na citacke (PC) ukazuje spravne, tak ja uz neviem v com moze byt problem!!! cidlo nove to site robi, termostat to iste nemal niekto taky problem, ze to nezmizlo ani po vymene cidla a termostatu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jovanini Vloženo 2. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2010 Zdravím,prosím poradte niekto.Včera asi tak po 5 minutach jazdy mi kontrolka chladiacej kvapaliny stupla asi tak na 40°C,po minute uz to bolo na 90°C a pocas jazdy to skakalo hore-dole.Poradte co to je,ci je to cidlo.Mam octaviu 1 66kw,r,v.2002.Chladiacek kvapaliny mam presne medzi min-max.Dík za odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 Mohlo by to být čidlo, ale podíval bych se být tebou na diagnostiku, ta ti to řekne jasně v bloku naměřených hodnot:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 (editace) Tipoval bych to na termostat. V horším případě těsnění pod hlavou. Editováno: 10. Listopad 2010, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mylen Vloženo 23. Duben 2011 Sdílet Vloženo 23. Duben 2011 problem bol v prerusenom kabliku v motorovom priestore, konkretne pod baterkou.... prerusena kostra ci co, preto ta teplota tak stavkovala..... takze konecne vidim teplotu motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackdot Vloženo 16. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2013 Muzete me nekdo prosim poradit, kde najdu cidlo teploty chladici kapaliny? Je umistene na expanzi nadobe? Pozoruji stejny problem, kdy raficka ukazatele teploty pred casem kolisala, kdy chvili ukazovala 90st (predpokladam spravnou teplotu) a pak padla na 0.Chvili se zvedala na skutecnou hodnotu aby po dalsi chvili zase padla na 0. Ted uz se ani nezvedne a stale lezi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2013 nie je na nádobke..je na motore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyjar Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 Zdravím,nejlepší bude když si něco o svém autě přečteš v knihách.V každé knize je vše popsané.Čidlo chladící kapaliny je z boku na bloku motoru,malí přístup.Dávej si pozor at neztratíš plastovou sponku k čidlu a at ji tam vrátíš správně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
udo Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 (editace) Mam take nejaky problem s termostatem.Octavia 1.9TDI .Zacala mi padat teplota vylezla na 90 a kdyz jedu z kopce tak zacne padat tak o dilek i vice.Nechal jsem si vymenit termostat i cidlo teploty a ted se mi to ohriva hure a stejne to pada.Nevi nekdo cim by to mohlo byt. Editováno: 4. leden 2015, autor: udo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JOKINEN Vloženo 14. Září 2015 Sdílet Vloženo 14. Září 2015 (editace) ja mel taky problemy s teplotou vymenil jsem termostat a dobry.. Po zhruba roce mi zacala kolisat teplota. Uz jsem mel nakroceno pro novy termostat, ale absolvoval jsem delsí trasu cca 80-90 km a termostat se, da se rict, uklidnil. Nekdo tady psal, to muze byt zavzdusnene ze delsi projeti by mohlo pomoct... Ale osobne si myslim ze to drive ci pozdeji bude chtit bud novy termostat nebo cidlo.... Editováno: 14. Září 2015, autor: JOKINEN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodarik Vloženo 24. Září 2015 Sdílet Vloženo 24. Září 2015 ja mel taky problemy s teplotou vymenil jsem termostat a dobry.. Po zhruba roce mi zacala kolisat teplota. Uz jsem mel nakroceno pro novy termostat, ale absolvoval jsem delsí trasu cca 80-90 km a termostat se, da se rict, uklidnil. Nekdo tady psal, to muze byt zavzdusnene ze delsi projeti by mohlo pomoct... Ale osobne si myslim ze to drive ci pozdeji bude chtit bud novy termostat nebo cidlo.... Ahoj, tak jsem to měl totožně jako ty, ten samý problém, delší trasa (300 km) tomu pomohla. Taky teď čekám, kdy se to projeví znova. Každopádně termostat naštěstí není drahá položka, uff :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tanas Vloženo 5. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2019 Ahoj, nedavno mi zacalo delat to, ze mi jde docela tezko zahrat motor na 90 kdyz pak jedu lehce na plynu nebo nedejboze jedu z kopce a mam zaraseno a nemackam na plyn tak teplota na budikach pada docela rychle dolu. Termostat jsem vymenil za origo a je tam i nova chladici kapalina. Ctu tady ze by to mohlo delat cidlo teploty, ale koukal jsem na pamet zavad a nic tam nebylo a navic mi to nepada uplne na nulu tak nevim jestli fakt zkusit i to cidlo teploty chladici kapaliny, napada Vas jeste neco? Jeste se nedavno menil EGR ventil, nemuze to byt s tim spojene? Diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinJameson Vloženo 17. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2019 Dobrý den, chci se zeptat teplota kapaliny mi na budíku u auta zahřátého jízdou po dálnici ukazuje stále kolem 60-70 stupňů, k 90 se ani nepřiblíží. Bude závada spíš na termostatu nebo na čidle teploty. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 16. Září 2022 Sdílet Vloženo 16. Září 2022 (editace) Ahoj, lámu si hlavu s jednou věcí - 1.9 TDi ALH 66 kW se nechtěl zahřát na budíkových 90°C, vždy skončil o políčko vlevo (tj. asi 80°C). Diagnostika v sekci "Přístrojová deska" hlásila toto: 01039 - cidlo ukazatele teploty chladiciho prostredku (G2) 30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická Podle rad jsem koukal, že by mělo být vadné čidlo chladící kapaliny. Takže jsem koupil aktuální zelené provedení (Škoda originál, 059 919 501 A) čidlo vyměnil a auto poprvé projel - cca 30 km po okreskách mezi vesnicemi. Výsledek - rafička zůstala ještě víc vlevo, než předtím (o jedno políčko, takže asi 70°C), pouze při cestě do dlouhého táhlého kopce se to trochu překmitlo přes čárku, ale vzápětí se zase vrátila zpět. Diagnostika tentokrát nehlásí nic, bez závad. Když jsem po zastavení koukal na měřené hodnoty (10-15 minut po), tak teplota okolo 60°C, tj. asi to, co na budíku, když jsem to dnes ráno proměřoval, než partnerka s autem odjela, tak dignostika ukazovala 9°C (stejně jako venkovní teplota). Původně jsem si myslel, že to je vliv nepřitomnosti krytů motoru při teplotě vzduchu okolo 15°C - horní i spodní (horní jsem nedával, pokud bych do toho měl zase vlézt, spodní téměř upadl), ale teď jsem dostal info, že je chladivo opět na 70°C (už s horním krytem). Mohl by mít spodní kryt takový vliv? Přijde mi to jako nesmysl. Výpis chyb už jinak nehlásí nic, nebo alespoň nic spojeného s teplotou chladiva. Kde dál hledat problém - zkoušet termostat? Dá o sobě vědět nějakým způsobem, že už umřel? Nebo mám zkusit na "zahřátem" motoru ošahat chladič apod., jestli je něco více, či méně zahřáté? P.S.: Ještě jedna věc - auto jsem měl ráno chvíli se zapnutým zapalováním, cca 15 minut a na přístrojovce se objevila červená kontrolka teploty motoru. Nicméně motor v tu chvíli byl vypnutý (už celou noc). Projel jsem ještě auto přes diag, ale opět bez chyb.. Mám čekat nějakou vadu v kabeláži? EDIT: Tak ještě byl vadný temostat, tzn. motor se blbě ohříval a do toho snímač ukazoval nesmysly. Po výměně už ručička drží na 90°C. Editováno: 23. Září 2022, autor: Tomas F Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.