chillike Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 no vcera po nastartovani ..otacky lietali a motor skapal...( ...druhe nastartovanie....musel som mu pridat a by neskapal...po rozbehnuti uz vsetko v pohode..hm:o( ...dnes rano po nastartovani opat slo do skapania..ale pridal som a zachranil ho....uvidim co dalej..skusim vyjazdit tuto nadrz ktr mam este plnu..hm...a ked to bude robyt aj pri dalsom tankovani tak to zacnem riesit...hoci vobec neviem preco by to malo robit..ved tankujem stale na tej istej pumpe...aj stojane ..hm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 Už ti prehrali novú verziu softveru? Tá tie kapajúce otáčky údajne rieši. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 A dnes ráno zas otacky lietali.ale doteraz cca 17000 km nelietali až teraz.no aj tak zachrapci motor po naštartovaní.ked mu pomôžem pridaním plynu,tak sa otacky za par sekúnd znormalizuju.ked nie ma tendenciu skapat.hm.softvér nemám este meneny. oto boxu k načtení editoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 Niekde sa to tu už písalo, že lietanie otačok môže byť signálom vadnej škrtiacej klapky, ked sa nemylim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 Standartní závada - vadné čidlo teploty motoru nebo vadný kontakt ve vedení a konektoru k němu, indikuje řídicí jednotce vyšší teplotu než je skutečná (čidlo je termistor, s rostoucí teplotou zvyšuje odpor = špatný kontakt způsobí v ŘJ "dojem", že motor je teplejší než ve skutečnosti je). Následně ŘJ velí vstřikovat menší množství, než je při studeném motoru potřeba pro stabilní chod = motor zdechá. Po ohřátí už malá dávka nevadí, volnoběh je stabilní, stejně tak při přidání plynu - to ŘJ začne používat jinou část dat z paměti a vstřikuje dávku podle polohy plynového pedálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 hmm.co to znamena štandardná chyba.že sa to vyskytuje často?ja teraz auto súrne potrebujem.môže sa niečo stat ked to dam do servisu neskor,Ci sa mám radšej poponahlat.keby to bolo to cidlo,tak dá sa to zistiť cez počítač Ci priamo meraním.a odchádza to cidlo tak skokovo?že všetko IDE ok a zrazu sú problémy?dik za odpoveď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 Ano, je to častá závada u hodně aut. Pokud motor udržíš v chodu přidáním plynu, bude to jen trochu žravější, při jízdě se to projeví minimálně a opravit to dáš až to jednoduše půjde. Když to není horší věc... Stará dobrá šáde, když byla seřízená aspoň trochu na ekologii nebo na spotřebu, tak studená bez plynu nebo bez trochy sytiče ani nechytla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 inac kde sa to cidlo nachádza.viem si ho aj Sam premerat?niesom technicky antitalent.len keby som došiel do servisu s tým že je to isto to cidlo,tak by tam snáď mali to auto kratsie a vedeli by že ma nemôžu namotavat na iné chyby,prípadne zdržiavať auto zbytočne dlho v servise,ked viem ze výmena trvá max 10 min.Dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 Přesnou hodnotu odporu neznám, závada může být i v konektoru nebo v přívodu (přerušený drát, zoxidované kontakty konektoru - klidně i jen vypadlý konektor). Nejběžnější umístění čidla je u termostatu, tam kde se čidlo může "koupat" ve vodě procházející motorem. Nejrychlejší kontrola je VAG, podívat se na skutečnou teplotu motoru, kterou indikuje ŘJ při vychladlém motoru a po nastartování. Údaj by měl být přiměřený okolní teplotě a po natočení plynule stoupat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 teraz som skočil ku autu.že skúsim naštartovať.auto je na slnku.po 8 hodinách od poslednej jazdy naskocilo úplne v poho.bez pokusu o zdochnutie.uvidím ráno.vsetky viditeľné konektory v motore som dotlačil.hm.nemám rád rajec starosti.nemam.wrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 (editace) včerajšie aj dnešné ranné startovanie,bez problémov.neznášam vady ktr sa neprejavujú pravidelne.Kua.žeby malo auto len niekolkodnovy výpadok .neviem co si mám o tom myslieť. Editováno: 13. Červen 2011, autor: chillike Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 no,tyzden bez problémov.vcera prsalo a dnes ráno zas ako keby sa chvíľu dusil.žeby to malo niečo spoločne s dažďom?lebo aj tie prvé problemy boli ked prsalo.nehapem co by to mohlo byť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 Skús ešte ten softvér riadenia otáčok voľnobehu, máš to v záruke nie? Mne keď prší tak pri otvorení vodičových dverí z nich zo spodu vytečie kopec vody, sakra ako sa tam tá voda dostane! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 Jj v záruke.len teraz potrebujem auto kazdy den.nemôžem Im ho tam nechať.a ked tam dojdem s problémom mam obavy ze si ho tam budú chcieť nechať.hmm.este to odsledujem a tak tam pôjdem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal_ Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 (editace) No tak u mě se to objevovalo od 14tis sporadicky, nebral sem to vazne, ale posledni 2 tydny uz to nejde prehlednout - neni to cukani, ale spis kopani :DDD. V ut jdu do servisu. Dela to jen pri zahratym motoru a oleju, od 3 nahoru a od 1500ot do 2500 - proste kdyz chcu, aby auto jelo, tak zacne cukat, kopat.... Zadna kontrolka pritom nesviti.... tak sem zvedav, co v servise najdou... A zda se mi linejsi (a nejakym zazracnym kouzlem spotreba kleskla o 0,5l na 6,1 ))) mam najeto 17tis km....) mam 1,2 TSI, 77kW, FabiaCombi Elegance Editováno: 7. Srpen 2011, autor: Michal_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 mne asi pred dvoma mesiacmi tiež cukalo.ale potom to ako keby zrazu prestalo.tak neviem.môže to byť spôsobené aj napr zlým palivom? lebo robilo mi to len pri jednej nádrži.aj to hlasne príležitostné zarapcanie sa posledných cca 3000km neobjavilo.hm.klopklopklop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal_ Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 mne asi pred dvoma mesiacmi tiež cukalo.ale potom to ako keby zrazu prestalo.tak neviem.môže to byť spôsobené aj napr zlým palivom? lebo robilo mi to len pri jednej nádrži.aj to hlasne príležitostné zarapcanie sa posledných cca 3000km neobjavilo.hm.klopklopklop no pokud myslite ten hlasity zvuk pri nastartovani, tak mi bylo receno v servisu, ze se to muze objevit, ze prej nez se nekam dostane olej.... jako nekdy je to fakt pekne hlasity... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 já spíše pozoruji pocukávání když se deceleruje a pak je potřeba jenom trošku přidat plyn ideálně třeba dojíždění na křižovatku, je to více znatelné při zátěži motoru klimatizací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anton1 Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 já spíše pozoruji pocukávání když se deceleruje a pak je potřeba jenom trošku přidat plyn ideálně třeba dojíždění na křižovatku, je to více znatelné při zátěži motoru klimatizací Toto pozorujem a ja už od prvých kilometrov (1,2 TSI 77 kW). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 no pokud myslite ten hlasity zvuk pri nastartovani, tak mi bylo receno v servisu, ze se to muze objevit, ze prej nez se nekam dostane olej.... jako nekdy je to fakt pekne hlasity... ...no myslel som aj to...uz to neurobile vyse mesiaca apol....a tak isto kolisanie otacok pri nastartovani...sa mi stalo ze az auto zdochlo....ale ako som pisal vyskytlo sa to len pri jednej nadrzi....tak mozno som chytil spodok nadrze na pumpe ked som tankoval alebo neviem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal_ Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 tak jsem dnes absolvoval navstevu v servise, prehrali FW jednotky a jim se to pri testovani jiz neprojevilo. Ovsem me jo pri ceste domu... takze 2. pokus zitra, ze prej vymeni snimac otacek.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal_ Vloženo 14. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2011 tak jsem dnes absolvoval navstevu v servise, prehrali FW jednotky a jim se to pri testovani jiz neprojevilo. Ovsem me jo pri ceste domu... takze 2. pokus zitra, ze prej vymeni snimac otacek.... tak nakonec vymena snimace otacek + vymena kabelu (po nahryzani od kun... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
escora Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 mám 1,2 TSI, 63 kw...začalo to cukaním...najskor pri vyšších rýchlostiach a po čase už od 2-ky...v servise mi povedali, že sa im vada neprejavila...ako zákon schválnosti...2 dni po servise na dialnici mi auto začalo vypisovat navštívte servis a palubovka sa mi rozsvietila oran.kontrl....takže už sa na závadu prišlo ... vstrekovanie na 3 valci...po cca 2 tis.km začalo opat jemne pocúkavať, ešte vymenili aj sviečku a kábel... od vtedy pohoda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 (editace) Včera jsem zjistil cukání motoru u 1,2 TSI 63kW 11/2010. Pokud se lehce rozjíždím a přidávám plyn, žádný problém. Pokud sešlápnu plyn rychleji, auto začne doslova přískokama skákat dopředu. Je to mimo jedničky u všech kvaltů. Prostě jedu 100 km/h, přišlápnu plyn a je to na vypadnutí protézy z pusy. Motor cuká jako blázen. Vyjel jsem bandu skoro dosucha a u Shellky natankoval novej benál, ale pořád to samý. Chybová hlášení na maxidotu žádná. Kabely zjevně nepřekousané. Na co se mám připravit v servisu?? Editováno: 13. Květen 2012, autor: majbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 no to nevim, ale každopadně to sem napiš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.