Publikováno Listopad 16, 201014 r Zdravím, zajímalo by mě jestli jsou takový lidi co si radši připlatí o pár tisíc víc za pěknou octávku. Když mrknu na net tak třeba TDI rok 2002 to sou ceny od 110000 Kč do 150000 Kč. Jestli je možný chtít cca 140000 Kč za octávku 2002 TDI 81 kw kombi po prvním majiteli, garážovanou, nepoškrábanou, s pěkným interiérem (fakt super stav) najeto něco okolo 200000 km. Výbava elegence, origo alu kola. Fakt pěkná. Díky za názory.
Listopad 17, 201014 r samozřejmě, že se takoví najdou, ale musíš to dát do inzerátu a vyzkoušet.. Píšeš tady krásně o všech vlastnostech tvojí ocťule ale bez foto, je to celkem bezpředmětný. Dej inzerát a uvidíš, co víc ti poradit, do hlav zájemců nevidíme
Listopad 17, 201014 r a jó, za ni bych těch 140 dal, možná bych se snažil zklepnout prodejce na 130...
Listopad 17, 201014 r Autor Jako já osobně bych z česka auto nekoupil, tohle je dotažený z Německa a super stav... ale nevím jak se na to lidi dívají jestli si připlatí na lepší, nebo se nechaj ukecat v aaa a podobnejch bazarech... 120000 za mrchu... no zkusím inzerát a uvidím, jestli se mi vyplatí prodej, každopádně si ji klidně nechám, fakt pěknej kousek
Listopad 17, 201014 r a jó, za ni bych těch 140 dal, možná bych se snažil zklepnout prodejce na 130... AUTO pre Teba. LINK: http://autamost.eu/skoda-octavia-kombi-1-9-tdi-/363/i/
Listopad 18, 201014 r jo tak ta na linku je ještě pěknější ... aspoň dle mého názoru, méně KM (snad) a 66 kW, takže odpadá problém s turbem
Listopad 18, 201014 r odpadá problém s turbem dobra legrace :smich: jakej ze problem s turbem odpada? Diesel: ja mam auto puvodem z CR a je v lepsi kondici, nez pulka aut z Nemecka zase bych to takhle extremne neprehanel, je to kus od kusu, ale souhlasim, ze u auta z CR je pravdepodobnost nejakych problemu vyssi Posli mi na sebe nejaky kontakt, kamarad ted po nejaky Octe kouka, tak uvidim... mel nejaky vysoky pozadavky na vybavu ale za zeptani nic nedame Upraveno Listopad 18, 201014 r od houmik
Listopad 18, 201014 r no pokud to tak čtu a vidím, tak u 81 kW Oct. odchází turbo docela často, kdežto u 66 kW (jelikož nemá natáčecí lopatky) má výdrž vyšší... nebo se pletu ? P.S.: Známá si teď koupila Fabii 2002 1,4 16V dovezenou z Deutschlandu, 120 tisíc najeto, serviska, pěkná - cena 107 tisíc Kč.... bohužel má špatný snímač natáčení volantu (či tak nějak) takže ji blbne servo... ale jinak je fakt pěkná Upraveno Listopad 18, 201014 r od HanyZ
Listopad 18, 201014 r Je to obecne rozsireny dojem, ale je chybny vzniklo to tak, protoze 66 kW verze se delaly dve, ty prvni 66 mely jeste stare turbo (obtokove), ktere nemelo naklapeci lopatky, proto tam nedochazelo k temto problemum, jako jsou zaneseny lopatky. Presne nevim zlom, ale 66 kW verze po faceliftu uz maji normalni turba. Turbo v 66 kW a 81 kW je stejny, jen teda ASV maji 11 lopatek, jinak ty turba mely 9 lopatek. Ale napsat, ze 66 kW verze je min poruchova nez 81 kW, je blbost protoze ty motory jsou stejny, jsou jen jiny trysky a jinak nastavena RJ. Jiny byly akorat stary 66 kW. Jen ti napisu, ze ja mam najeto 327000 km, ted jsem mel turbo na kontrole venku, nema zadny vule, spinavy bylo minimalne a mam 81 kW original... tak kde jsou ty problemy? Upraveno Listopad 18, 201014 r od houmik
Listopad 18, 201014 r Autor Je to obecne rozsireny dojem, ale je chybny vzniklo to tak, protoze 66 kW verze se delaly dve, ty prvni 66 mely jeste stare turbo (obtokove), ktere nemelo naklapeci lopatky, proto tam nedochazelo k temto problemum, jako jsou zaneseny lopatky. Presne nevim zlom, ale 66 kW verze po faceliftu uz maji normalni turba. Turbo v 66 kW a 81 kW je stejny, jen teda ASV maji 11 lopatek, jinak ty turba mely 9 lopatek. Ale napsat, ze 66 kW verze je min poruchova nez 81 kW, je blbost protoze ty motory jsou stejny, jsou jen jiny trysky a jinak nastavena RJ. Jiny byly akorat stary 66 kW. Jen ti napisu, ze ja mam najeto 327000 km, ted jsem mel turbo na kontrole venku, nema zadny vule, spinavy bylo minimalne a mam 81 kW original... tak kde jsou ty problemy? Tak to tvou octavii obdivuju tolik km a v poho já si myslím že dnes není problém ani z německa dovést octavii z 250000 km a více, tam sou přece jen ty auta ježděný dálnici a kvalitní... ale sem tam narazím na lidi co mi volaj na auto .. na diesela.. a ptají se kolik má najeto říkám 220000 a to je moc.. všicni ruce pryč... no tak co no:) Jinak co se týče té octávky, známý se na to byl dívat a docela se mu líbí, tak to vypadá že kupec je.
Listopad 18, 201014 r Diesel: kdyz ji stocim na pulku, nikdo by nic nepoznal, opravdu... lidi jsou jak sileni radsi koupi vylitanej vrak, ale budou spokojeni, protoze na tachometru bude 147.000 km kamarad se byl prave ted nekde divat a rikal, ze VSECHNY Octavky maji na tachometru +/- kolem 150.000 km a ze si ti prodejci snad myslim, ze jsou kupujici uplni blbci kolikrat ja mam treba do 250.000 km servisni knizku a opravdu za nic se v tehle kilometrech nestydim Ja bych si za svoji ted taky rekl 135.000 Kc, ale tam je to trochu jiny nez u tvoji. Myslim, ze ta tvoje je za 130-140.000 Kc prodejna uplne s klidnou hlavou Upraveno Listopad 18, 201014 r od houmik
Listopad 18, 201014 r Autor Já si myslím a tak to dělaj ti šmelaří u náš... někdo se snaží být poctivej, doveze auto z 250000 km a prodává ho tak i u náš.. a někdo koupí auto z 350000 km - stáhne o 200000 km a lidi potom dou a auto má zas vyšší cenu a je prodejnější :-D. JInak moc pěkná octávka a nějakej větší servis byl už s tolikma km?
Listopad 18, 201014 r TDI motor v pohode zvladne minimalne 500 000km bez vaznych poruch. Ludia na SK+CZ si stale myslia ze motor ktorí ma najazdene 300 000km uz viac km nezvladne a treba uz SPRAVIT G.O. motora. Preto tie dovozy zo zapadu stacaju na poctivych 150 000km. Dole davam link KOLKO kilometrov maju auta najazdene v Nemecku. LINK:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/changeSortOptions.html?sortPath=specifics.mileage&defaultOrder=ASCENDING&__lp=914&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=25200&makeModelVariant2.modelId=14%2C55&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=66&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=86&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=1997-01-01&transmission=MANUAL_GEAR&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=de Upraveno Listopad 18, 201014 r od PROCHY603
Listopad 18, 201014 r OCTAVIA ktora najazdila 637 000km a DOVOD PRECO SKONCILA . LINK: http://www.auto.cz/skoda-rekordmanka-11396
Listopad 19, 201014 r houmik - já se nehádám , určitě máš pravdu, v dieselech se tak nevyznám. Jen píšu, co jsem slyšel a četl. Zase jsem o něco chytřejší, díky za info a upřesnění Prochy - jen trošku odbočím - známá má Octavii 55 kW (jako já) a má najeto 430 tisíc km a až na to, že olej chčije všude po motoru, šlape jako hodinky. Stačilo by si s tím pohrát a přetěsnit a motor nesmrtelný To prostě obdivuju
Listopad 20, 201014 r HanyZ: ja to nemyslel jako hadani jestli to tak vyznelo, tak se omlouvam. Jen je to prave vec, ktera se mylne siri... Diesel: zadny vetsi potrebny servis nebyl, ja vsechno opravuju tak postupne jak me napadne pred letem se delala predni naprava treba, ted me cekaji rozvody, tak s nimi udelam hydrostely, silentbloky motoru a takovy kraviny. Ale ze by si o to auto rikalo, to ne, zadny problemy nejsou. Auto jezdi celou dobu jen delsi trasy, je to na nem hodne znat, ze se nehuntuje po meste. Mam i spojku original Upraveno Listopad 20, 201014 r od houmik
Listopad 20, 201014 r houmik - vše ok ale 97-98 předface 1.9TDi 66 kW má turbo bez naklápěcích lopatek, což je největší problém turba 81 kW a 66 kW faceliftu , říkám to správně ?
Listopad 20, 201014 r presne tak jen jak rikam, nevim presne ten zlom, kdy se zacalo davat do 66 turbo s naklapecima lopatkama, nejlepsi je si ohlidat kod motoru a je jasno jen v rychlosti jsem nasel tohle, pokud se nepletu (kdyztak at nekdo opravi), tak ty AGR byly prave s obtokem, ALH (66), AHF a ASV (oba 81) uz maji naklapeci lopatky http://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Octavia#Octavia_Mk1_.281996-2010.29 Upraveno Listopad 20, 201014 r od houmik
Listopad 21, 201014 r chtel bych taky neco k tem cenam o1. Je to mesic co jsem prodal o1 03 66kw 200 000km za 150 000. dal jsem inzerat a za dva dny byla pryc. Byla mesic po vymene rozvodu,naplni atd.
Listopad 22, 201014 r houmik - :palec2: italik - tak to jsi prodal hodně dobře mě osobně by se líbila někdy v budoucnu Octa 1,9TDi, klidně facelift nebo předface - nahodil bych na ni díly ze své octy a tu ještě prodal
Listopad 22, 201014 r Autor chtel bych taky neco k tem cenam o1. Je to mesic co jsem prodal o1 03 66kw 200 000km za 150 000. dal jsem inzerat a za dva dny byla pryc. Byla mesic po vymene rozvodu,naplni atd. Tak to je supr, je to třeba hodně promyslet při koupi.. lepší si připlatit za supr stav než koupit něco zanedbanýho a levnějšího a v závěru to vyjde stejně dráž...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.