lukas513 Vloženo 2. Prosinec 2010 Vloženo 2. Prosinec 2010 Ahoj Jakou dám nejvečí baterii do FI 1,9tdi krom 74Ah dám tam 77Ah chci tuhle Varta Silver dynamic 12V 74Ah 750A .................co vy nato. Citovat
Pitris.K Vloženo 2. Prosinec 2010 Vloženo 2. Prosinec 2010 V AutoKelly je tato: 77Ah P, s.p. 780A ,Varta SILVER dynamic ,12V taky by nemusela být špatná rozměrově tam pásne Citovat
PROCHY603 Vloženo 2. Prosinec 2010 Vloženo 2. Prosinec 2010 Baterky vhodne pre tvoju fabiu+motor. link: http://www.battery.cz/battery-from-selector-1650-2795-2816 Citovat
lukas513 Vloženo 3. Prosinec 2010 Autor Vloženo 3. Prosinec 2010 Takže dnes pořešeno Koupil jsem Vartu Silver dynamic 12V 77Ah 780A Citovat
kibi Vloženo 4. Prosinec 2010 Vloženo 4. Prosinec 2010 u fabky TDi kapcita +- 70-77Ah dle výbavy, startovací proud čim více tim lépě..optimum 640A a více...780A je vellmi dobrá hodnota, to bude chytat na drnc Citovat
lukas513 Vloženo 4. Prosinec 2010 Autor Vloženo 4. Prosinec 2010 Dnes sem jel ráno do práce unáš -19,5 C a auto chytlo hned takže spokojenost zatím uvidím co vydrží........ myslím životnost Citovat
PROCHY603 Vloženo 4. Prosinec 2010 Vloženo 4. Prosinec 2010 (editace) LUKAS513:O baterku sa treba aj starat a vydrzi. Baterku treba aj dobit na nabijacke+doliat destilovanu vodu. Hlavne pred prichodom zimy LINK: http://www.battery.cz/baterie-info#pece-o-udrzbovy-akumulator Editováno: 4. Prosinec 2010, autor: PROCHY603 Citovat
kibi Vloženo 4. Prosinec 2010 Vloženo 4. Prosinec 2010 Prochy: u Lukase513 maximálně před zimou dobít, jinak je ta Varta bezúdržbová...dneska už je většina baterii bezúdržbovek, já mám už přes 5let ve Fábce údržbovou baterku Perion - před každou zimou pro jistotu dobiju, destilky ještě nebylo třeba dolívat a zatím drží a jak padne jdu do Varty, nebo Exide Citovat
ADLERos Vloženo 5. Prosinec 2010 Vloženo 5. Prosinec 2010 Taky mám vartu,a max. spokojenost loni u nás bylo -26 stupňů a motor chytal ve vteřině .Na vartu nedám dopustit To je ona http://www.battery.cz/autobaterie-varta-varta-blue-dynamic-74ah-680a-12v-e11-574-012-068-313-v2816 Citovat
lukas513 Vloženo 7. Prosinec 2010 Autor Vloženo 7. Prosinec 2010 Jo souhlas ............. baterka je super jen jsem zvědav kolik roků vydrží :palec2: Citovat
Prema1 Vloženo 9. Prosinec 2010 Vloženo 9. Prosinec 2010 Já jsem koupil Fabku 1,9TDi lini v listopadu z bazaru. Řekli že tam je nová baterka, řekl jsem si paráda. Doma jsem zjistil že to je 45 AmH :-) Ale stále na ní jezdím jako drak :-) Jen teď v -18 už to bylo horší. Je možný že mi problikávají světla, i osvětlení palubky a občas mi vypne servo kvůli té malé kapacitě?Rozsvítí se mi volant a konec, ale osvětlení vozu přestane problikávat a svítí normálně. Na diagnostice to ukázalo snímač polohy volantu, ale věřte tomu.. Citovat
NNNTomas Vloženo 9. Prosinec 2010 Vloženo 9. Prosinec 2010 Ano, věř tomu, bude to ten snímač. Na kapacitě baterky, pokud s ní dokážeš nastartovat, už pak tak "nezáleží" (pokud je v pořádku). Citovat
lukas513 Vloženo 10. Prosinec 2010 Autor Vloženo 10. Prosinec 2010 Pro - Prema1 je to baterkou to samé to dělalo loni dělalo mě jak bylo pod -15C tak mě to házelo chyby servo se odpojovalo blikala palubka prostě na prd........ řešení ........ nová baterie Varta SILVER dynamic 12V 77Ah a po starostech bylo -20C a jde to cític i sedačky se rychleji hřejou... Citovat
lukas513 Vloženo 10. Prosinec 2010 Autor Vloženo 10. Prosinec 2010 Pro - Prema1 je to baterkou to samé to dělalo loni dělalo mě jak bylo pod -15C tak mě to házelo chyby servo se odpojovalo blikala palubka prostě na prd........ řešení ........ nová baterie Varta SILVER dynamic 12V 77Ah a po starostech bylo -20C a jde to cític i sedačky se rychleji hřejou... Citovat
semi Vloženo 16. Únor 2011 Vloženo 16. Únor 2011 Já mám na FRS baterku 62Ah 560 A, větší mi tam nejde, mám velikost truhlíku 24 x 17 cm. V pohodě tam stačí. Citovat
kibi Vloženo 16. Únor 2011 Vloženo 16. Únor 2011 semi: ty tam nemáš origo dekl na autobaterie?? 24 x 17 cm není origo rozměr baterie...ten je 278x175x190mm a velikost tu kluci řeší kapacitou a startovací proudem těch 62Ah 560A není zrovna moc...a pokud máš alespoň nějakou výbavu, tak bych určitě uvažoval o baterii s větší kapacitou,potažmo startovacím proudem (u něj všeobecně čím více tím lépe) Citovat
Soused67 Vloženo 17. leden 2012 Vloženo 17. leden 2012 Ahoj Jakou dám nejvečí baterii do FI 1,9tdi krom 74Ah dám tam 77Ah chci tuhle Varta Silver dynamic 12V 74Ah 750A .................co vy nato. určitě dobrý výběr, ale známý mi nyní VARTU vymluvil, přešel jsem na EXIDE premium 77Ah....startuje super, do budoucna uvidíme... http://www.topbattery.cz/autobaterie-osobni-vozy/exide-autobaterie/premium/?pageindex=2 Citovat
SpeederBB Vloženo 20. Březen 2015 Vloženo 20. Březen 2015 Tak s Vartama jsem právě skončil. Cena je vyšší, ale životnost nižší. Měl jsem tam Vartu Black dynamic 70Ah, 640A přesně 3 roky a 3 měsíce a je po ní. V životě jsem takhle brzo aku měnit nemusel. Půjdu asi do toho Perionu a klidně údržbovej. Citovat
Bobis-PD Vloženo 22. Březen 2015 Vloženo 22. Březen 2015 tak black je nižšia rada, silver stojí len o 10eur viac no aj tak by mala vydržať minimálne 5 rokov. Dobíja ti dobre alternátor? alebo nevybíja ti ju niečo ? (rádio..) Aku tiež veľmi poškodzuje keď je cez zimu nabitá len z časti, keď sa autom nejazdí je dobré ju dobíjať, v opačnom prípade sa začnú rozkladať olovené dosky. Citovat
one-z Vloženo 25. Březen 2015 Vloženo 25. Březen 2015 Tuhle mám já http://www.cekl-eshop.cz/euro-power/autobaterie--euro-power-74ah teď má za sebou 3. zimu, nikdy jsem jí nedobíjel, ani když mi klekl altík a jel jsem 50 km se světly jen na baterku, při práci na autě pouštím rádio několik hodin, vlastně po každém startu to tahá jen baterka, dokud nevytočím motor nad 1800 ot aby se nabudil altík, můj názor je, že u baterií to je o náhodě, 2 roky vydrží asi každá a pak je to jen bonus, co vydrží navíc, za značku bych nepřiplácel. Citovat
Bobis-PD Vloženo 25. Březen 2015 Vloženo 25. Březen 2015 one-z ty máš poškodený alternátor keď sa ti nabudí až pri 1800ot. ? Citovat
one-z Vloženo 25. Březen 2015 Vloženo 25. Březen 2015 Alternátor samotný nejspíš ne, ale kablík, který přivádí budící napětí je někde od těch vibrací uklepaný, prý často pod baterií. Jak se chytí, tak pak dobíjí až do dalšího chcípnutí a reguluje taky dobře, takže jsem ještě nenašel chuť a čas pátrat, už to trvá asi 50 nebo 60 tkm Citovat
Bobis-PD Vloženo 25. Březen 2015 Vloženo 25. Březen 2015 Aha tak, je to zvláštne ale skôr by som to typol na regulátor, mne to príde, že buď tam je kontakt alebo nie je... Inak ja sa hlbšie zaujímam o elektro a len pre zaujímavosť som pred pár dňami meral môj altík 120A a zistil som, že po 15tich rokoch je v top kondícií. Pri voľnobehu bez problémov natlačil 60A a ureguloval si pekných 14,35V a pri zruba 2000ot už dával plných 120A s napätím 14,2V. Tento úbytok 0,2V od štandartnej hodnoty 14,4V je spôsobený odporom káblov a očiek. Zvlnenie bolo do 150mV Preto mi bolo divné že tvoj sa nabudí až pri 1800ot. Radšej si to daj do poriadku nech ťa to niekde nenechá Citovat
one-z Vloženo 26. Březen 2015 Vloženo 26. Březen 2015 Tohle by mě nikde nechat nemělo, známý má na 1,9 to samé taky už roky Jinak když jsem zapnul všechno co v autě je, tak byl taky tuším na 14,2V. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.