matyytam Vloženo 3. Prosinec 2010 Vloženo 3. Prosinec 2010 ahojte, problém viz nadpis, mám octu v 1,8 benzín a nefouká mi klima na 1,2,3.. fouká až na 4ku a netopí, lépe řečeno podle toho jak ukazuje ručička teploměru, když jsem ve městě a motor hřeje tak, že ručička vystoupá do půlky, tak to začnne foukat teplý vzduch, ale nic slavného, při ustálené jízdě kdy mi ručička teploty klesá až na skoro na 0 to nehřeje vůbec... v servise říkali nějaký "odpor" a cena tak 4 tisíce... nejde to vyřešit nějak levněji nebo co bych měl přesně hledat a koupit? na netu odpor do klimatizace nic nenajde... předem všem díky za rady, hlavně rychle protože v autě je fakt kosa Citovat
Milhausek Vloženo 3. Prosinec 2010 Vloženo 3. Prosinec 2010 predradný odpor koupíš třeba tady.. pokud máš manuální klimu: http://www.cc-autodily.cz/odpor-topeni-predradny-1_1?keyword=124904014 Citovat
matyytam Vloženo 3. Prosinec 2010 Autor Vloženo 3. Prosinec 2010 (editace) děkuju tohle jsem opravdu přehlédl. 2 tisíce furt lepší než 4. Ještě jednou díky moc, kdyby ještě někoho něco napadlo tak pište teď konečně vím aspoň jak se to jmenuje, a co je ještě lepší, v auto kelly to maj za litr... Editováno: 3. Prosinec 2010, autor: matyytam Citovat
peter7 Vloženo 6. Prosinec 2010 Vloženo 6. Prosinec 2010 A preco ti klesá rucicka teplomeru za jazdy skoro na nulu, budes tam mat asi aj pokazený termostat(stále je otvorený). Citovat
matyytam Vloženo 6. Prosinec 2010 Autor Vloženo 6. Prosinec 2010 jo už jsem se o tom teď bavil s mechanikem co mi to bude opravovat, že topit by to mělo tak jako tak, takže to vidí na ten termostat, vida ... Citovat
matyytam Vloženo 1. leden 2011 Autor Vloženo 1. leden 2011 Jsem opět zde pro radu. Mám vyměněno ten předřadný odpor a termostat, nyní už auto fouká vzduch na všechny stupně, kontrolka teploměru se po nějakých 15 km usídlí na normálu v půlce stupnice. Do této chvíle vše ok, problém nastane, když chci aby mi foukal teplý vzduch. Absolvoval jsem 165 km v -8,5°C a teplého vyhřátí vozu jsem se nedočkal. Co tam může být za problém, že vzduch je takový vlažný? Citovat
zdesim Vloženo 7. leden 2011 Vloženo 7. leden 2011 zkontroluj pri pohledu na teleso topeni, jestli se pri pohubu kolecka na regulaci teploty hybe nejake tahlo, ktere ovlada misici klapku Citovat
matyytam Vloženo 8. leden 2011 Autor Vloženo 8. leden 2011 ahoj, ono se tam podle mě něco hýbe když to dokáže na polohu studený foukat vyloženě led a na polohu teplý to fouká takový vlažný vzduch... někdo mi radil nějaký radiátor.. nebo snad nějaké topné tělísko? ještě se zeptám kde to mám kdyžtak hledat to táhlo přesně? Citovat
zdesim Vloženo 9. leden 2011 Vloženo 9. leden 2011 je zespodu telesa topeni v prostredku auta, mohlo by tam byt videt od pedalu, po sundani deklu nad nima, nebo vyndat kaslik bovden k misici klapce ma bezovou barvu Citovat
matyytam Vloženo 31. leden 2011 Autor Vloženo 31. leden 2011 ahoj, tak opraveno, dal jsem to do normal servisu... vyměnili opět termostat a opravdu nějaký táhla v topení byly špatný, tak to rezbrali a nějak vyspravili... hlavní je, že teď v těch -10°C to topí :-) Citovat
duchy_05 Vloženo 21. Listopad 2011 Vloženo 21. Listopad 2011 Zdravim pánové mám stejný problém, jen s tim rozdílem že mi to topí, ale na 1,2,3 rychlosti to nefouká zřejmě to asi bude dělat ten předřadný odpor, ale kde ho najdu v autě? poradí někdo? Děkuji za odpověd Citovat
zdesim Vloženo 21. Listopad 2011 Vloženo 21. Listopad 2011 nekdo nasmeruje presne, ja bych ho hledal u ventilatoru topeni, za kastlikem spolujezdce Citovat
vénaPT Vloženo 29. Srpen 2012 Vloženo 29. Srpen 2012 přestal mi větrák reagovat na otočnej ovladač (1,2,3,4 - manuální klima). může to být taky tím předřadným odporem?? Citovat
zdesim Vloženo 4. Září 2012 Vloženo 4. Září 2012 pokud nefunguje ani na 4, tak to bude neco jineho (pojitka, vypinac, uhliky...) Citovat
vénaPT Vloženo 4. Září 2012 Vloženo 4. Září 2012 zdesim: dík za reakci pojistka je OK, ventilátor se po připojení na 12V točí, takže podle mě celkem na jistotu vypínač. kdyby někdo věděl o ovládání topení na oktávu 99´ s manuální klimou, měl bych zájem Citovat
zdesim Vloženo 5. Září 2012 Vloženo 5. Září 2012 at mas 100% jistotu, tak muzes zkusit kusem dratu propojovat piny na konektoru u vypinace Citovat
vénaPT Vloženo 2. Říjen 2012 Vloženo 2. Říjen 2012 zdesim: dík za schéma. závada vyřešená, byl to opravdu vypínač Citovat
Artesis Vloženo 22. Únor 2021 Vloženo 22. Únor 2021 Tak umě to byl odpor, nicméně má někdo racionální vysvětlení proč ten odpor v okruhu kam zjevně může zatéct ? Neni lepší ho vyndat nechat zapojení bokem a v původním otvoru nechat ten rozbitý ... nebo to tak topí (ten odpor, že by něco od něj mohlo chytnout, a v tom okruhu je chlazen?? No v létě asi nic moc když půlka fabii ani nemá klimu a fouká na to člověk horkej vzduch.... nevim bych to radši vyvedl mimo aby byl v "suchu" ale nevim jestli mu ten filc udělá dobře, má někdo radu? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.