marfan Vloženo 15. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2014 dnes Kolín-Tachov-Kolín s vlekem pruměr 95km/hod za 7,5 l TO je spotreba na LPG ?? Ak ano tak to máš parádu vzhladom aj na vysoký rýchlostný priemer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 na LPG 8,7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 (editace) Tak hlásím průměrnou spotřebu 6,65l, po návratu z Jadranu ujetá vzdálenost 1910 Km, natankováno 127.05l, zapnutá klima cca 4/5 cesty. Dva dospělí a dvě děti. Dálnice Rakousko, Chorvatsko (tachometrová rychlost do 145 Km/h), okrsky ČR, Slovinsko. Průměrná rychlost 88km/h. Takže za mě spotřeba na dlouhých tratích super. Nejlíp se motoru daří okolo tachometrových 140 Km/h, okolo 120 km/h jakoby neměl motor výkon. Za14 dní tam taky jedu Roomíkem 1,4 16V, počítám, že letos ujedu minimálně 2500km, tak jsem moc zvědavý za kolik to dá. Roomík tam ještě nebyl, jen O1 TDI a to je sakra rozdíl:-) Pojedu to cca. jako ty - 3 lidi, plnej kufr, tempomatových 140km/h. až 1/2 cesty klima. Ale počítám, že by to mohlo být okolo 7,2 l. že bych to dal pod 7,0 si nefandím, a jednou za rok je to celkem i jedno. Spíše mě zajímá porovnání skutečnost vesus PC. Jsem zvědavý, pak podám referát. Editováno: 17. Srpen 2014, autor: dick 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 Jezdím na LPG každý den do práce 35km tam a 35km zpět. Na PP mi ukazuje dlouhodobá spotřeba přesně 6,0l/100km. Tak nevím no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 18. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2014 Asi by bolo lepšie keby si svoje tankovanie LPG aj benzínu zapisoval, a podľa toho by si vypočítal reálnu spotrebu. Neviem či spotreby.cz podporujú dva rôzne druhy palív, ale na spritmonitore.de je možnosť zapisovať oboje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 18. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2014 Jezdím na LPG každý den do práce 35km tam a 35km zpět. Na PP mi ukazuje dlouhodobá spotřeba přesně 6,0l/100km. Tak nevím no... Ak ideš mimo obce/mesta tak to je celkom reálne, pretože keď chodím podľa predpisov tak vždy mám priemer do 5,5l a to mi podľa skúsenosti PP klame max o 0,1l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 18. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2014 No když jsem ještě spotřebu zadával na spotřeby.cz tak jsem měl minimální rozdíly vůči PP. Teď už jsem to tam nezapsal hodně dlouho, jelikož jezím na LPG a to tam asi ani nejde dát dokupy... Teď se už řídím jen podle PP. Záleží, jak moc to ale skresluje s tím LPGčkem. Jestli se tomu dá věřit... Benzín to ukazovalo téměř totožně s tím, co jsem si zapisoval.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 18. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2014 PP spotrebu pri jazde na LPG určite skresľuje a väčšinou o dosť.P.s.: Pozeral som sa teraz na spotreby.cz, a doporučujem ti migráciu na spritmonitor.de. Priamo podporujú aj súbežné zadávanie tankovaní benzín+LPG, ba dokonca je možné zaznamenať aj nabíjanie batérii pri hybridoch a elektromobiloch. Jediná vec čo mi chýba, je možnosť zadať pomer jázd na diaľnici/v meste/po okreskách. To by sa niekedy hodilo pre upresnenie pri spätnej kontrole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 19. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2014 (editace) mě palubák zkresluje vuči LPG o 2litry +-.....mám pruměr za 5000km dle pp 6.7 .. dle počítání dlouhodobého to vychází na 8.7 lpg skoro na chlup....a myslím že rychlostní pruměr tam je 67km/h.....nejvíc ujeto na nádrž 45litru 600km to tuším že bylo nějak 7.7 na sto...a nejmíň při jízdě po chorvatské dálnici 430km...takže nějakých 10 na sto...3 lidi v autě a pořád 140+a klima většinu trasy...jinak dojíždím kolem 530-550km na nádrž....jezdím okrsky do 120 a dálnice 140-150....chtěl bych zkusit kolik najedu dle dodržování 90-130km/h ale vždy někam pospíchám...věřím že bych pak jel za nějakých 6,5LPG na sto... Editováno: 19. Srpen 2014, autor: mira Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 19. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2014 (editace) co se tyka LPG, mam najeto 55t km na LPG s timto motorem, dlouhodoba prumerna spotreba cca 7.5-8l LPG, na 40l v nadrzi jsem nejvic najel 520km, vcera jsem bral 27.6 lpg a najeto jsem mel 380km, coz je kolem 7,5l lpg na sto, 2dospeli v aute a trasa vedla vsetin-vizovice-luhacovice-Breclav-brno-pohorelice-brno a jel jsem skutecne rychle a dalnice breclav -brno jsem to hnal 170km/h pac sem se vracel pozde v noci a uz sem se videl v betli... najeto mam 77tkm celkem.. palubni PC promeruje dle me tak o 2 litry.. Editováno: 19. Srpen 2014, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 19. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2014 Tak to najedeme v průměru všichni to samé. Mě se daří na pravidelné dlouhé tratě trochu víc. Tak tankuju kolem 40-42l a nejvíce jsem najel kolem 600km. Teď se to ustálilo na nějákých +-550km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xrobik Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 Ahoj, nenašel jsem tady odpověď, jak se liší 1.4 16V 13KW v Roomsteru euro IV a Euro V. Jestli má jiné převody a liší se ve spotřebě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 Převody má stejné (při 130 km/h cca 3850 ot/min), spotřebu bude mít nižší (soudím podle mé nízké spotřeby oproti starším roomsterům, které mají dle spritmonitoru spotřebu vyšší o min. půl litru). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xrobik Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Díky Froggy :-) Já mám právě 1.4 ve výrobě, bude za měsíc, tak se tak furt děsím, jestli jsem vybral dobře. Tenhle pocit má asi každej... Tak jeden článek zní, že 1.4 je žravá, hlučná, netáhne... Jinde ji zase chválí, asi to už přestanu číst :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Tak vybral jsi jediný použitelný motor, který se teď do Roomstera dává... Za to tě chválím Pokud bys vzal TSi, tak si časem budeš rvát vlasy, jakou jsi udělal chybu.. Ta chvíle příjde hned po uplynutí záruky :-D A pokud budeš chtít auto časem prodat, s 1.4 budeš mít větší šanci na lepší peníz. No a provozní náklady jsou taky rozporuplné.. za 1) mám stejnou spotřebu jako jsem měl s TSi 2) pokud chceš, aby ti TSi sloužilo spolehlivě delší dobu (v rámci možností tohoto paskvilu), měl bys tankovat nejlépe 100-oktanový benzín, který ti nebude zanášet motor s přímým vstřikem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 (editace) ano, nikdy si nekupuju moderní benzínový motor, všem se zanáší střiky pokud do toho neleješ Vervu... Editováno: 26. Srpen 2014, autor: Rypicong 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 (editace) A hádej, kdo právě toto doporučení vyslovil??? A nejde jen o vstřikovače... jde také o ventily. Proč myslíš, že tyto motory padají do nouzáku?? Je to právě zakarbonováním spalovací komory. Proto pan šéfkonstruktér Hrdlička doporučuje pravidelně tankovat stooktanová paliva bez biosložek. Editováno: 26. Srpen 2014, autor: froggy 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 já v návodu nic takového nemám... Proč to nedoporučují i ostatní autmobilky ? proč u nich ten problém není ? nebo je ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Je to problém přímovstřikových motorů. Ale TSi jsou na to nejspíš náchylnější. Nicméně taková je skutečnost a pokud chceš zachovat funkčnost motoru, musíš se tohoto pravidla držet. A opakuji, řekl to Hrdlička, není to můj výmysl. Já jen konstatuji, že to má nemalý vliv na náklady provozu, protože litr Vervy je cca o 3 Kč dražší jak obyč natural od Tesca. Na který můj motor bude dlouhé roky jezdit bez problému. A já preferuju především spolehlivost a nízké provozní náklady, proto jsem si podruhé TSi nekoupil, ale šel jsem do 1.4 16V. Navíc s možností přestavby na LPG - do budoucna... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Nejhorší pro obdobně uvažující řidiče je ovšem ten fakt, že tenhle dneska nejspolehlivější a zároveň nejvýkonnější dostupnej atmosférickej čtyřválec 1,4 od koncernu skončí definitivně napřesrok s ukončením výroby první generace roomstera v Kvasinách - a dál už nic podobnýho nebude. Atmosky s nepřímým vstřikem se budou dělat už jen trojhrnky - litrovky (Citigo) a 1,2HTP přejmenovaný na 1,2MPI - všecko s větším objemem už budou jen a výhradně přímovstřikový turba - se vším co k nim "patří" neboli i se zanášením karbonem, kterýmu se bude dát předejít jedině provozem na cenově málo výhodný vysokooktanový paliva bez biosraček... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Robíte z komára somára. U TSI a iných motoroch s priamym vstrekom stačí trochu skrátiť interval výmeny oleja, a hlavne pravidelne meniť, prípadne z času na čas nabrať lepší benzín alebo naliať aditiva. Nič, čo by sa nemalo preventívne robiť aj u motora bez priameho vstrekovania. Ak niekto jazdí ekonomicky, tak tie náklady sa na nižšej spotrebe (ak nebudeme riešiť LPG) bez problémov vrátia. A netvrdte, že 1.4-ka má rovnakú spotrebu ako 1.2 TSI, lebo to nie je pravda. Stačí si pozrieť spritmonitor.de ak neveríte, už sme to tu niekde na fóre riešili a porovnávali. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Já mám porovnání svoje: 6,35 Roomster 16V vs. 6,2 Fabia Combi TSi Kdybych měl 16V ve Fabii, tak by byla spotřeba totožná (lepší aerodynamika, nižší hmotnost, zpřevodování) http://www.spritmonitor.de/de/mein_account.html Takže bohužel, při stejném jízdním stylu, má 16V a TSi 63kW stejnou spotřebu.... Jediné, co jsem ochoten připustit ve prospěch TSi je krapet lepší jízdná dynamika... ale ty kecy o tom jak jste natrhli prdel BMW si nechejte pro pro kámoše do hospody :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Spotreba 6,2 s TSI znamená už docela svižné jazdenie po okreskách. Mám taký pocit, že s Roomstrom 1.4-kou asi tak svižne už nejazdíš, ako to aj sám priznávaš. Potom je ale tvoje porovnanie dosť od veci. Vlastne písať tu o tom je dosť od veci, lebo keby 1.4-ka mala rovnako nízku spotrebu, tak by nebola potreba vyrábať 1.2 TSI. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Opravdu si myslíš, že důvody, proč se vyrábí TSi je vysoká spotřeba 16V ??? To je trošku slabší argument... 6,2 l/100 km je s TSi svižná jízda???? Jak potom vypadá tvá závodní jízda, když máš 6,7 ? A s roomem jezdím stejně jak s fábií, jen ty rozjezdy zkrátka tak svižné nejsou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 pri rovnakom štýle jazdy je TSI o 2dcl úspornejší mám to vyskúšané pri predpisovej jazde, pri agresívnejšej jazde si TSI zasa vypýta viac ako 1.4ka (viem to porovnať len TSI 77kw) Neviem načo sa tu hádate osobne by som bral TSI kvoli dynamike, pekná spotreba sa dá spraviť aj na 1.4ke, pri okružnej jazde po okreskách cca 55km som sa dostal na spotrebu 4,5l pri priemernej rýchlosti 56kmh. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.