Přejít na obsah

Spotřeba 1.4 16V


Doporučené příspěvky

Dnešní cesta Teplice-Praha-Teplice mimo dálnice, klima na AUTO a 23st.

Normální jízda, 2x táhlejší stoupání s řazením 2 a 3 k 5000 ot.

U domu 5,5 a po zajetí do dvora to poskočilo o desetinku, ale pořád spokojenost :)

 

nic zvláštního touto rychlostí... řekl bych, že bych s roomem zajel i líp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne inak pripadá že krátka fabia a roomster majú podobné spotreby doma máme aj krátku fabiu a spotrebu to má pri rovnakom štýle o pol litra vyššiu ako COMBi ale fakt neviem čím to je, na tých 5,6l sa dá v pohode dostať ale keď na nej idem občas tak mávam skôr okolo 5,8-6l, je možné že tomu viac vypalujem :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych to zajel daleko líp kolenovrtskou jízdou a bez klimy..tohle byl standart, kdy jsem spotřebu nesledoval a bylo tam spoustu kruháčů..tzn z 90 brzdit na 30 a znova akcelerovat..v Terezíně dlouhá čekačka na semaforu na stavbě..určitě tu někdo tuto cestu zná..jen ukazuju, že i s timhle motorem se dá jet v pohodě za 5.5 a nijak se nemusim omezovat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem ty max. otáčky na Roomsteru minulý týden zkoušel na chorvatské dálnici, ale nedokončil. Když jsem se ve 170 km sunul kolem 2 nebo 3 litrových limuzín, která tam většinou nejezdily víc jak 140, tak jsem si připadal jak zjevení a nechal toho  :D  Jinak o spotřebě porefuji až zítra dotankuji do plné a spočítám to. Pro mě bude veškerá vypovídající hodnota vycházet z porovnání Výpočet versus PC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže s Roomem 1,4 16V ujetá trasa 2350 km 3 dospělí a narvaný kufr na dovolenou. Z toho cca. 1600 km dálnice, zbytek okresky z velké části obcema, nebo s omezením rychlosti. Dálnice když to šlo 130-140 na tempomat a to i z kopce, protože prdel Roomíka vytváří spíše podtlakový pytel s brzdícími účinky, takže zde se v podstatě nic nenaspořilo. Pneu 16"205/45 foukáno všechno na 2,5 baru.

Spotřeba dle výpočtu 6,7 , dle PC 6,6. Se spotřebou jsem velmi spokojený a taktéž s minimálním rozdílem mezi výpočtem a PC. 

Jinak jsem z této cesty měl hrůzu, protože vždy jsem to jel s Tdi, hrůzu ze spotřeby, ale i z hluku při vyšších rychlostech. Nakonec jsem byl velmi spokojený, auto v dálničních otáčkách 3,5-4 tis celkem slušně reagovalo na pedál, je pravda, že díky tempomatu jsem nikde nemusel řadit na 4 stupeń, vše vyhrabal na 5ku. I když uznávám, že tempomat tam předvolenou rychlost nahulí lehčeji a rychleji než řidič přes pedál-nechápu to, ale o tomto jevu vím. No a nakonec ani s tím hlukem to nebylo tak zlé. Závěr, jsem mile překvapen a spokojen, příště vemu Roomíka klidně znova, no a z mého pohledu je tento typ trasy pro 1,4 vhodnější než nějaký námi známý meziměstský provoz.

Editováno: , autor: dick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

máte někdo v Roomsteru nebo Fabii 1.4 mpi 16V 63 kW LPG? jsou nějaký poruchy? kolik jste najezdili? jakou značku směšovače používáte? máte přimazávání ventilů? dali jste to tam někdo i v záruce? ventily vydrží?

Fabia Combi 2011 1,4 16V, LPG tuším že Stag 4

LPG monotváno ve 12.000km, aktuálně najeto 99.200km. Jediné co se sporadicky děje, je špatně ukazující měřič paliva v nádrži. Jinak problém žádný. Bez přímazu ventilů. Dlouhodobá spotřeba město - okresky - dálnice - Praha 7,5 l / 100 Km

Svíčky používám Denso, filtr i svíčky měním s olejem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máte někdo v Roomsteru nebo Fabii 1.4 mpi 16V 63 kW LPG? jsou nějaký poruchy? kolik jste najezdili? jakou značku směšovače používáte? máte přimazávání ventilů? dali jste to tam někdo i v záruce? ventily vydrží?

Asi nejvíc má na LPG na 1,4 16V 63kW nalítáno Misubaro. 

 

Link na profil - http://forum.skodahome.cz/user/7773-misubaro/

 

Zkus se optat jeho.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máte někdo v Roomsteru nebo Fabii 1.4 mpi 16V 63 kW LPG? jsou nějaký poruchy? kolik jste najezdili? jakou značku směšovače používáte? máte přimazávání ventilů? dali jste to tam někdo i v záruce? ventily vydrží?

Tady máš celou sekci o LPG a i téma o LPG 1.4 16V, stačí se trošku věnovat hledání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia Combi 2011 1,4 16V, LPG tuším že Stag 4

LPG monotváno ve 12.000km, aktuálně najeto 99.200km. Jediné co se sporadicky děje, je špatně ukazující měřič paliva v nádrži. Jinak problém žádný. Bez přímazu ventilů. Dlouhodobá spotřeba město - okresky - dálnice - Praha 7,5 l / 100 Km

Svíčky používám Denso, filtr i svíčky měním s olejem.

Tak ja mam na tartarini taky blbe ukazujici merak, nechapu jak neco takoveho muzou dat talosi na trh.. novy merak vydrzel cca mesic a zase to ukazuje bludy... furt sviti plna a z jsou v nadrzi tak 3 litry tak se rozne 1LEDka...

Jinak-menit svicky s filtrem pri kazde vymene oleje mi prijde jako holy nesmysl, ktery je naprosto neefektivni..-tedy pokud nemenis  olej kazdych 45000km... prijde mi to uz hodne pritazene za vlasy...

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja mam na tartarini taky blbe ukazujici merak, nechapu jak neco takoveho muzou dat talosi na trh.. novy merak vydrzel cca mesic a zase to ukazuje bludy... furt sviti plna a z jsou v nadrzi tak 3 litry tak se rozne 1LEDka...

Jinak-menit svicky s filtrem pri kazde vymene oleje mi prijde jako holy nesmysl, ktery je naprosto neefektivni..-tedy pokud nemenis  olej kazdych 45000km... prijde mi to uz hodne pritazene za vlasy...

Svíčky vydrží 20.000 km. Při překročení přichází jevy jako nestabilita při volnoběhnu, občasné chcípání při přepnutí z BA95 na LPG a kolísání otáček při studeném motoru. Olej měním každých 15.000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svíčky vydrží 20.000 km. Při překročení přichází jevy jako nestabilita při volnoběhnu, občasné chcípání při přepnutí z BA95 na LPG a kolísání otáček při studeném motoru. Olej měním každých 15.000 km.

tak to ti doporucuju poradne sestelovani.. mam svice od 43000km, nyni najeto 82000, svicky NGK- nemam zadne nestability, zadne kolisani ani chcipani... takze si myslim, ze tvuj problem neni zpusobem svickama, ale spatnym nastavenim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to ti doporucuju poradne sestelovani.. mam svice od 43000km, nyni najeto 82000, svicky NGK- nemam zadne nestability, zadne kolisani ani chcipani... takze si myslim, ze tvuj problem neni zpusobem svickama, ale spatnym nastavenim...

Tak Denso jako takové garantuje 20.000 km jako minimální nájezd, což splňuje. Problémy nastaly při 25 - 30.000 km, to jest 10.000 km nad garancí výrobce svíček. Od té doby měním svíčky co olej a žádný problém jsem nezaznamenal za žádných podmínek. Pravda, je variantou vyměnit i výrobce svíček, nicméně až na živostnost jsem s Densem spokojený

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já ti nevím... original svíce vydrží 60 000km... ty co dává škodovka, tuším Bosch...takže mimalně 45000km by ti měly original bosch, nebo prostě original ty co davá škodovka vydržet na LPG taky.. nějak nerozumím tomu proč by denso svíčka měla vydržet jen 20000km, to snad platilo z dob škody 120l ne?

pročti si toto  http://forum.skodahome.cz/topic/123996-v%C3%BDm%C4%9Bna-sv%C3%AD%C4%8Dek-14-16v/

borec tam píše že měnil svíčky po 96000km... takže si myslím, že tvuj problém nebude ve svíčkách...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každej materiál se teplem poškozuje - i porculán a kovy, ze kterejch jsou svíce vyrobený. Kov eroduje na povrchu, porculán se zasírá nespálenýma zbytkama paliva a ztrácí izolační schopnost. Nic není věčný, navíc v motoru jsou svíce vystavený rozdílům teplot a tvrdým vibracím - prostě nelze očekávat, že vydrží všecko.

 

LPG má ještě navíc vyšší teploty spalování, takže na svících jsou a) větší rozdíly teplot za provozu a b ) větší tepelná i elektrická eroze kovovejch povrchů ve spalovacím prostoru. Proto svíce v provozu s LPG víc trpí a dřív odejdou.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hosi, posledni poznamka-asi mam nejaky specialni motor... mam tam svicky 40 000km NGK a vse je OK, NICMENE-ceka me kontrola LPG u plynare, tak do 2 mesicu, slibuju, ze se ho na to poptam a pak vam sem pisnu co mi na to rekl clovek primo od fochu... mozna je to i opotrebeni motoru, civek, nevim ekkare, neboj, vim co zpusobuje LPG svickam a cele zapalovaci soustave...... a ted uz :noot:

edit-tak malta meni svice na obou  LPG HaTaPkach po 60t km....

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...