Přejít na obsah

wirer

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10537
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    324

O uživateli wirer

  • Narozeniny 09/19/1987

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://wirer.sk
  • ICQ
    333557701

Návštěvy profilu

50694 zobrazení profilu

Oznámení wirer

  1. wirer

    Sedadla

    Textil (podla vybavy a sedaciek aj koza) znamena zvycajne airbag. Plast je bez airbagu Napriklad S3
  2. tak vcera jeden S3 a pokus o opravu magnetickeho svetla. svetlo fungovalo, testovane kedysi davno u mna v O3, takze v nom chyba nebude schema je celkom jednoducha, zatial sa mi ju nechce prekreslovat uplne pripojene su 3 vodice - signal dveri, kostra a nabijanie. oznacenie svetla v scheme je R280 T3af/1 - červeno-modrý 0,35 mm - plusové spojenie vo zväzku - prepojenie na T8a/8 (alebo dopredu k BCM jednotke T73c/12) T3af/2 - hnedý 0,35 mm - ukostrovací bod v kufri vľavo (bod 50) T3af/3 - sivo-modrý 0,35 - spojenie pre svetlo v kufri - prepojenie na T12l/1 (alebo dopredu k BCM jednotke T73a/52) podla rocnika sa este lisi pripojenie na konektory kufra. T8a/8 a T12l/1 je zo schemy od cervenca 2019. oba konektory su v pripade combi v kufri na lavej strane. pre jeden staci demontovat D-stlpik, druhy je schovany a je nutne demontovat (odtiahnut) bocnicu kufra kostru nebolo problem premerat ani pri poskadanom aute, stacilo prepipac voci 12V zasuvke napriklad. je to stredny pin. oba krajne po prepnuti na meranie napatia mrtve. aj preto sme skusili rozobrat kufor. nasledovalo hladanie a kontrola pinov podla schemy, mozno by stacilo riadit sa aj podla farieb - sivo-modry a cerveno-modry. pozor, nesmeruju do toho isteho konektora. prepipanim sme zistili, ze sivo-modry je v poriadku. cerveno-modry ale nie. pritom svetla vo veku kufra fungovali, pri odpojeni konektora zhasli ako mali. riesenie? natiahnut 1 novy kablik medzi 8-pinovy cierny konektor a 3-pinovy konektor osvetlenia magnetickej lampy.... povodny na strane lampy iba vypojit a zaizolovat, na strane 8-pinoveho konektora je nutne sa pripojit k povodnemu vodicu a ten tam aj nechat! inac nebude svietit veko kufra. fotku k tomu nemam ziadnu. proste vypinovat, strihnut pin a zakrimpovat spolu s novym vodicom aj ten povodny. alebo spojit inym vhodnym sposobom (dutinkova spojka, v krajnom pripade spajkovanie a podobne). novy vodic vhodne uchytime a ochranime do textilnej izolacnej pasky napriklad pripojime vsetky odpojene konektory a aj 3-pinovy konektor a otestujeme svetlo. malo by sa zapnut pri otvorenych dverach. ked je vsetko OK, tak to poskladame do povodneho stavu a urobime zaverecnu skusku schemy a dielenska prirucka na rozoberanie su dostupne priamo na fore:
  3. faceliftova BCM uz nepodporuje dlhe kodovanie, vsetko musis hladat v adaptaciach. skus napriklad: IDE08786-MAS10528-Assistance light functions-Rain light sensor zmeniť na brightness_sensor IDE08786-MAS10545-Assistance light functions-Humidity sensor zmeniť na installed IDE08786-ENG149123-Assistance light functions-Assistenzfahrlicht_bei_Regen zmeniť na active IDE08786-ENG115724-Assistance light functions-Lichtsensorempfindlichkeit zmeniť na normal ENG141656-ENG149095-Außenlicht_uebergreifend-Leaving-Home_Verbausstatus zmeniť na enabled ENG141656-ENG126569-Außenlicht_uebergreifend-lho_aktiviert zmeniť na active ENG141656-MAS10543-Außenlicht_uebergreifend-Light rotary sw. with AFL zmeniť na yes
  4. Easy Open, teda virtual pedal je napojeny priamo na Kessy jednotku. ale zeby to nejak "prebijalo", tak to neviem. mozno skusit aktualizovat kessy jednotku?
  5. bolo, je tu na to tema navyse forum nedokaze koretne spracovat heic obrazky, takze vidime iba 3
  6. to je pre Octavia III. tema je Rapid
  7. ak to niekoho zaujima, rozuzlenie mojho vyberu PHEV uz je asi mesiac neaktualny. vytvorena bola aj nova tema
  8. Ani podla navodu to mozne nie je. Maximalne ovladanie PP cez packu stieracov (ak to vobec nieco take ma)
  9. Amundsen ostavaju mapy na karte a karta vlozena v radiu. Nic netreba stlacat
  10. Ahoj, mám na tebe prosbu. Plánuji dodělat výhřev volantu u Superb 3, kroužek už mám vyměněný a hotové kódování, čeká mě už pouze natažení vodičů samotného výhřevu. Neměl bys prosím tě nějaký stručný návod, jak demontovat pojistkovou skříň, vycházím z tvého návodu, ale tam to je pouze okrajově. Díky moc.

  11. BCM + ochrana komponentov, predFL ambient pravdepodobne nebude podporovat. Samozrejme BCM upravit a nakodovat podla vybavy v aute. Ak bude BCM z FL modelu, tak prekopat z kodovania na adaptacie Dverne tapacire podla typu karoserie, alebo aspon listy. Odvrtat/odtavit povodne, natavit nove. Upravit kabelaz dveri, alebo kupit komplet nove 4 zvazky Zapojit v ramci interieru az ku vsetkym 4 dveram. Plus od poistky, minus od ukostrovacich bodov, LIN signal od BCM jednotky Spravne nakodovat Nie som si isty, ci nie je nutny aspon MIB2 (idealne asi MIB2.5) infotainment. Minimalne je asi poziadavka na Bolero/Amundsen alebo Columbus. Ale to nech sa vyjadria skusenejsi
  12. Zbytocny elektroodpad z adapterov mohli to nechat bezat aspon ako offline verziu. Maximalne upravit moznost lokalnej zalohy v pripade zmeny mobilu a podobne
×
×
  • Vytvořit nový...