-
Max. rychlosti, otáčky a vše relevantní
Určitě to znáš,to o postižených husách...jak se vždycky ozve.
-
cvakání motoru
V Kelly hydroštel za 638,na cc autodíly origo za 400,potřebuješ jich 8,jdou tam dát klasická zdvihátka z felicie,jen se pak musí čas od času seřídit ventily,ale je to už na věky.
-
Max. rychlosti, otáčky a vše relevantní
Na svém autě si oddělej co chceš,v zájmu nás všech s mozkem by bylo nejlepší, kdyby sis oddělal řidičák.
-
Výplň pod prístrojovku
Někde je,někde ne.
-
44 kW nebo 51 kW
Wittmanne kde jsi vyčetl to soustavně?To je podle tebe čas od času prohnat motor ve vyšších otáčkách?
-
FIII vs konkurence
Jedno mi to rozhodně je,že nechápeš ironii je tvůj problém.Jsem zvědav,jestli se v Evropě nějak projeví diesel gate,nebo jak tomu říkají.Koncernu to asi moc nepomůže i když ostatní určitě čisté svědomí také nemají.
-
FIII vs konkurence
Rypicongu,nečertím se a je mi úplně jedno kdo v čem jezdí.A k té zaprděnosti,stačí se podívat,kolik jsou lidi schopní dát za ojetou octávku nebo fabii.Prostě v tomhle je náš trh hodně konzervativní.A oni tak nějak nejsou jen města,ale i venkov a tam už je to možná i v Evropě trochu jinak.
-
Kontrolka EPC
Svítící kontrolka vadí hlavně na emisích.
-
FIII vs konkurence
Rypicongu,to je tvůj problém v chápání slova konkurence,já jeho význam chápu i jako alternativa.Věř,že mě je srdečně jedno,jestli budu mít jediné auto v republice,když mi bude vyhovovat tak mě tohle vůbec nezajímá,já se na prdel s prodejů škodovky neposadím.Je mi i docela líto lidí,co nejsou schopni akceptovat jiné výborné auto,tohle je ta naše česká zaprděnost.Máme roomstera,protože přesně odpovídá našim potřebám,nový roomster už odpovídat nabude,tak si příště koupíme jinou značku.
-
Převzetí předváděcího auta
Kupoval jsem referentské a v pohodě,mělo najeto 3600 a až na rozleštitelný šrám na předním nárazníku mu nic nebylo.Předvaděčku ze salonu bych si pořádně prohlédl a pokud možno před koupí půjčil.
-
FIII vs konkurence
Zrovna ten Note byl v Auto 7 ve srovnáváku s fabií atd.Jestli je něco podobně velké,stojí podobné peníze a je v tom podobný motor tak to prostě konkurence je,i když je to koncepčně pojaté malinko jinak.Sice je pravda,že zákazník Hondy asi o fábii ani uvažovat nebude,ale pro zájemce o fabii,který by rád něco navíc je to zajímavá eventualita,obzvláště po ukončení výroby roomsteru.
- olejová vana - prostor
- olejová vana - prostor
-
FIII vs konkurence
Když už jste u Jazzu,tak Nisan Note by měl být také alternativa.
-
44 kW nebo 51 kW
Děláš z toho moc velkou kovbojku,olej je v létě na 80 po 5-7 km,v zimě tak o 10 víc.